|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nog even afwachten ... ik ben nog niet helemaal zeker van deze trainer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ook jij bent nu wel positief verrast..moet herbeziet nog zien, daarom is aankomende periode interessant.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik vind het nog steeds niks |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede trainer met een sullige uitstraling. Kan hij geen logopedist betalen? Geef hem anders salarisverhoging of een aanvullende zorgverzekering om de kosten te dekken. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Sluit ik me bij aan. Het positiespel wordt steeds beter. De verdediging en het middenveld staan, wat mij betreft. Tijd voor Fred om met de ploeg mee te groeien en de schroom van zich af te gooien. Wat mij betreft moet de focus nu bij de samenstelling van de aanval liggen. Ik zou heel graag zien dat hij om te beginnen eens dwingender gaat wisselen. We hebben genoeg aanvallers. Daar reken ik Achabar ook nog bij. Die mag van mij ook nog een kans krijgen in de spits. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Anass komt tekort. Heb zelf niet zo de behoefte om daar middels puntverlies achter te komen. Nieuwe aanvaller... spits. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hij maakt nog steeds de verkeerde keuzes. En als Immers weer fit is komt hij daar weer mee opdraven. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:19 schreef Barabas het volgende:Anass komt tekort. Heb zelf niet zo de behoefte om daar middels puntverlies achter te komen. Nieuwe aanvaller... spits. Maar mijn punt is juist dat de ploeg nu zodanig staat dat je nu je focus moet leggen op de ondermaats presterende aanval. Iedere aanvaller die hij nu inzet zal zich de pleuris werken om zijn verdedigende taken uit te voeren. Wie verzaakt, tekent z'n eigen doodvonnis. Dat heeft Fred toch allemaal in eigen hand? Ik zou Annas toch best nog eens in de punt willen zien. Die jongen kan zo goed voetballen. En nu loopt hij er nog. Maar Annas is voor mij geen must hoor. Hij traint tenslotte iedere dag onder de ogen van de staf. Ik wil alleen aangeven dat Fred z'n selectie eens wat meer aanvallend moet gebruiken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer, Karim en Toornstra maken het verschil! Kongolo en Sven doen het uitzonderlijk goed! Nu in de winter nog een nieuwe spits en het kampioenschap komt misschien dichterbij dan de afgelopen jaren.......... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:43 schreef Milo het volgende:Vermeer, Karim en Toornstra maken het verschil! Kongolo en Sven doen het uitzonderlijk goed! Nu in de winter nog een nieuwe spits en het kampioenschap komt misschien dichterbij dan de afgelopen jaren.......... Je noemt Clasie zeker niet omdat hij boven alle twijfel verheven is neem ik aan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Clasie maakt al jaren het verschil ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:43 schreef Milo het volgende:Vermeer, Karim en Toornstra maken het verschil! Kongolo en Sven doen het uitzonderlijk goed! Nu in de winter nog een nieuwe spits en het kampioenschap komt misschien dichterbij dan de afgelopen jaren.......... Toch wel grappig dat je de 'Erwin Mulder' fans niet meer hoort !!! Het valt mij gewoon op ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die staat buiten elke discussie!! Behalve bij die 020 fan dr. Love ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Hij maakt nog steeds de verkeerde keuzes. En als Immers weer fit is komt hij daar weer mee opdraven. Dat lijkt me nogal logisch, aangezien Vilhena faalt op tien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, het is een slisbak ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:36 schreef Nick4F het volgende:[..] Maar mijn punt is juist dat de ploeg nu zodanig staat dat je nu je focus moet leggen op de ondermaats presterende aanval. Iedere aanvaller die hij nu inzet zal zich de pleuris werken om zijn verdedigende taken uit te voeren. Wie verzaakt, tekent z'n eigen doodvonnis. Dat heeft Fred toch allemaal in eigen hand? Ik zou Annas toch best nog eens in de punt willen zien. Die jongen kan zo goed voetballen. En nu loopt hij er nog. Maar Annas is voor mij geen must hoor. Hij traint tenslotte iedere dag onder de ogen van de staf. Ik wil alleen aangeven dat Fred z'n selectie eens wat meer aanvallend moet gebruiken. Hij mag zeker met meer fantasie aan de aanvallende intenties van de ploeg werken, maar om nu met spelers aan de slag te gaan waarvan je op voorhand al weet dat ze tekort komen lijkt mij niet slim.
Ik zou eerde voor positiewisselingen gaan met spelers als Boëtius, Manu, Kazim en Toornstra. Bilal moet zijn kunstje ook nog steeds laten zien. JP wellicht eens als diepste spits laten starten etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, maar voor zover ik weet hoeft hij geen proza voor te dragen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Je haalt de beste tien van Nederland. Laten we die maar rechtsbuiten zetten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ligt niet aan Immers dat hij speelt maar aan het 'falen' van JP, Bilal en Vilhena! Jens komt echt wel op 10 als Manu goed blijft en JP en/of Bilal op rechtsbuiten gaan draaien! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 13:05 schreef JanM het volgende:[..] Ligt niet aan Immers dat hij speelt maar aan het 'falen' van JP, Bilal en Vilhena! Jens komt echt wel op 10 als Manu goed blijft en JP en/of Bilal op rechtsbuiten gaan draaien! Dan zet je hem in mijn ogen nog steeds niet rechtsbuiten. Maar je heb wel een punt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2014 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als hij echt rechtsbuiten stond, heb je gelijk. Maar dat is niet zo. Hij speelt hangend op rechts, naar binnen, dus praktisch een vierde middenvelder. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 14:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Als hij echt rechtsbuiten stond, heb je gelijk. Maar dat is niet zo. Hij speelt hangend op rechts, naar binnen, dus praktisch een vierde middenvelder. Volgens mij speel je dan nog steeds rechtsbuiten met de mogelijkheid om naar binnen te komen. En dan komt hij idd als vierde middenvelder te voetballen. Je beperkt hem dan enorm om zijn spel te spelen. Ik vind dat hij gewoon op 10 moet voetballen en dat Rutten ook hier in verkeerde keuzes maakt. zolang je met mensen als Nelom en Immers blijft voetballen haal je niet het maximale uit de groep. Ik vind Rutten gewoon een angsthaas eerste klas. En dat hij nu blijft winnen in de eredivisie ligt aan de klasse van de spelers en niet aan de klasse van Rutten. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:03 schreef Barabas het volgende:Goede trainer met een sullige uitstraling. Kan hij geen logopedist betalen? Geef hem anders salarisverhoging of een aanvullende zorgverzekering om de kosten te dekken. Hij kan vast evengoed typen als jij!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 14:14 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Volgens mij speel je dan nog steeds rechtsbuiten met de mogelijkheid om naar binnen te komen. En dan komt hij idd als vierde middenvelder te voetballen. Je beperkt hem dan enorm om zijn spel te spelen. Ik vind dat hij gewoon op 10 moet voetballen en dat Rutten ook hier in verkeerde keuzes maakt. zolang je met mensen als Nelom en Immers blijft voetballen haal je niet het maximale uit de groep. Ik vind Rutten gewoon een angsthaas eerste klas. En dat hij nu blijft winnen in de eredivisie ligt aan de klasse van de spelers en niet aan de klasse van Rutten. oftewel, t maakt niet uit wat t resultaat gaat zijn, Rutten kan net zo goed naar huis.
Geinig. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:[..] oftewel, t maakt niet uit wat t resultaat gaat zijn, Rutten kan net zo goed naar huis. Geinig. In de grote wedstrijden gaan we te kort komen en dat komt door het angsthazen gedrag van Rutten. Er valt veel meer uit deze groep te halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2014 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Hij maakt nog steeds de verkeerde keuzes. En als Immers weer fit is komt hij daar weer mee opdraven. Hij is a.s. zondag wel nodig denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 14:59 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] In de grote wedstrijden gaan we te kort komen en dat komt door het angsthazen gedrag van Rutten. Er valt veel meer uit deze groep te halen. We zullen zien. Ik deel jouw mening niet. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ik hoop dat je gelijk krijgt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 14:59 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] In de grote wedstrijden gaan we te kort komen en dat komt door het angsthazen gedrag van Rutten. Er valt veel meer uit deze groep te halen. In de wedstrijden die tot nu toe als "groot" betiteld kunnen worden heeft het elftal het qua resultaten wel af laten weten, dus je hebt een goed punt. Als je naar de meest recente van die wedstrijden kijkt (Rijeka) dan waren we de hele wedstrijd de bovenliggende partij dus dat geeft wel een stijgende lijn aan.
Persoonlijk denk ik dat je ongelijk gaat krijgen, daarop hopen doe ik op zeker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En jij schrijft met taalfouten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 14:59 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] In de grote wedstrijden gaan we te kort komen en dat komt door het angsthazen gedrag van Rutten. Er valt veel meer uit deze groep te halen. Tegen 020 was domme pech. Tegen Twente was domme pech. Tegen Rijeka was domme pech.
Alles daarvoor was van b-niveau. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja , mooi toch . Hebben jullie wat te mekkeren ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik mekker niet. Ik constateer feiten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Juist , mekkeren dus ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat ik jammer vind is dat de ruimtes niet goed ingevuld kunnen worden. we spelen eigenlijk4-4-2. met n linksbuiten en n hangende spits. Toornstra speelt eigenlijk als middenvelder. maar Vilhena kan als linkspoot de ruimte rechts nauwelijks in,en als Immers er staat vind ik dat die te weinig inhoud heeft om dat goed in te vullen. Bilal op 10 zou ik veel beter vinden , of zelfs soms Anass. dan krijgen we veel meer diepgang, want dat was zonder Manu 0.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 17:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tegen 020 was domme pech. Tegen Twente was domme pech. Tegen Rijeka was domme pech. Alles daarvoor was van b-niveau. Pech... Tsja. Het is ook altijd wat. Misschien hebben we tegen Fietstas en Pisvee ook wel zulke pech.
Voorkomen is beter dan genezen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 18:15 schreef Barabas het volgende:[..] Pech... Tsja. Het is ook altijd wat. Misschien hebben we tegen Fietstas en Pisvee ook wel zulke pech. Voorkomen is beter dan genezen! Nee, is reactie op het punt dat Rutten angsthazenvoetbal hanteert en daardoor van de grotere tegenstanders verliest. Deze wedstrijden waren aanvallend en minimaal gelijkwaardig of (veel) beter. Met een goede spits waren deze wedstrijden gewonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, is reactie op het punt dat Rutten angsthazenvoetbal hanteert en daardoor van de grotere tegenstanders verliest. Deze wedstrijden waren aanvallend en minimaal gelijkwaardig of (veel) beter. Met een goede spits waren deze wedstrijden gewonnen. Rjeka uit had je kunnen winnen als je verdediging in tact was gebleven. We hebben helaas geen kwalitatieve vervanger voor de RB. In de competitie kan Karsdorp t wel, Europees ben je dan de Sjaak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, is reactie op het punt dat Rutten angsthazenvoetbal hanteert en daardoor van de grotere tegenstanders verliest. Deze wedstrijden waren aanvallend en minimaal gelijkwaardig of (veel) beter. Met een goede spits waren deze wedstrijden gewonnen. Bij dat laatste sluit ik mij graag aan, maar we waren per 1 september een team in opbouw, dus in hoeverre dat wat had uitgemaakt.... We zullen het nooit weten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 17:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tegen 020 was domme pech. Tegen Twente was domme pech. Tegen Rijeka was domme pech. Alles daarvoor was van b-niveau. Tegen Twente was het toch echt Fred zijn schuld dat we de drie punten niet mee terug namen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, de schuld van Te Vrede. Die had een rij kansen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, maar wij waren daar de bovenliggende partij, maar die wissel Manu voor Schaken in de 70ste minuut vond ik geen logische wissel. Hij had Manu voor Nelom moeten wisselen en niet een aanvaller voor een aanvaller..dat vond ik erg dom en kaf van Fred.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah, als je dan in t mes gelopen was. Was t weer naïef geweest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord speelde dominant, er was geen enkele reden de aanval te versterken. Het was wachten op een Feyenoord-doelpunt. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten is een net niet trainert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh, dat heb je nog niet eerder gezegd. Vind t wel verrassend dit van jou te horen Ik ben diep geschokt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 09:03 schreef Barabas het volgende:Goede trainer met een sullige uitstraling. Kan hij geen logopedist betalen? Geef hem anders salarisverhoging of een aanvullende zorgverzekering om de kosten te dekken. Wat doet dat er nou toe? Hij zit er toch niet om goed te articuleren of omdat hij een rappe tong heeft? Van mijn part loopt hij mank, is hij kaal en neukt hij buiten de deur, het zal mij een rotzorg zzzzijn. Hij moet gewoon doen waar hij goed in is, en daar valt dat geslis niet onder... Al heeft hij een gebroken nek, zolang hij de poppetjes op de goede plaats zet, is het prima! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2014 - 11:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Toch wel grappig dat je de 'Erwin Mulder' fans niet meer hoort !!! Het valt mij gewoon op ... Nou, hier ben ik.... en nu? Wat wil je horen? Dat Vermeer toch beter is? Lees dan een keer goed dat ik nooit gezegd heb dat hij ons kampioen zal maken, hooguit dat hij te vroeg afgeschoten is. Dat Vermeer het super doet is alleen maar goed, mooi en dat juich ik net zo goed toe, maar dat wil niet zeggen dat ik van mening ben veranderd. Er valt gewoon weinig meer over te zeggen, maar als je graag je overwinningsdansje wilt doen, be my guest, ondanks dat je van mij mag oppleuren met je gewauwel...
Voor de rest mag je in de stront zakken, azijnzeikerd dat je bent... Grote bek over Mulder en nu deze knaap geslachtofferd is, haal je ook nog je gram ook? Maar over de andere poten, die je voorlopig nog niet doorgezaagd krijgt, hoor ik je nu niet.... Maakt me eigenlijk ook niet uit hoor, maar dat gezuig van jou.... bah... vind ik eigenlijk meer een trekje van een neus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|