BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 13:26   quote  deeplink  
"We moeten leven in het ritme van een topclub"

28phqo.jpg

Vanavond speelt Feyenoord tegen HNK Rijeka. Drie dagen later moet de ploeg alweer op bezoek bij Vitesse. 'We moeten leven in het ritme van een topclub. Dus na elke wedstrijd heb je maar 24 uur de tijd om te vieren of te rouwen. Dan staat de volgende wedstrijd alweer op het programma. Als we ons dat nog beter eigen maken, kunnen we zowel in de Europa League als de competitie goed presteren.'

Feyenoord boekte afgelopen zaterdag tegen PEC Zwolle alweer hun vijfde competitiezege op rij in een stijl die Rutten graag ziet: dominant en agressief. 'Dat vind ik het mooie', zegt de coach tegenover Voetbal International. 'Als we de bal verliezen, hebben we 'm vaak al heel snel weer terug. Maar laten we nou niet te vroeg juichen, want we hebben echt nog een lange weg voor de boeg. In feite zijn we net begonnen, zo zie ik dat.'

'Pas sinds het einde van de transferperiode hebben we de groep compleet, maar er zit groei in. Als je het duel met PEC Zwolle neemt, speelden we met negen andere jongens dan vorig jaar. En al die gasten willen, dat is prettig werken.' 'Dat is ontzettend knap van die jongens', weet Rutten, 'maar niet alleen hún verdienste. Als je ziet hoe scherp we spelen, hoe agressief we zijn, móét iedereen daarin wel mee. Dat maakt het voor de defensie iets gemakkelijker.'
Bron:VI
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 november 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 11:29 schreef Bosifyable het volgende:
Zeg het hem Arie.
Ja, daar wordt je toch niet goed van?
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 09:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat doet dat er nou toe? Hij zit er toch niet om goed te articuleren of omdat hij een rappe tong heeft? Van mijn part loopt hij mank, is hij kaal en neukt hij buiten de deur, het zal mij een rotzorg zzzzijn. Hij moet gewoon doen waar hij goed in is, en daar valt dat geslis niet onder... Al heeft hij een gebroken nek, zolang hij de poppetjes op de goede plaats zet, is het prima!
Helemaal met je eens, maar hij heeft er wel last van; de buitenwacht neemt hem minder serieus. Je kunt je er gewoon aan laten helpen. Das al.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 november 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Nou, ik stoorde me vooral aan dat gezeik over dat hij niet met de pers kan omgaan... (dat was al toen hij nog bij pisvee zat)......so what! Niet iedereen heeft een goede praat in huis. Hij is inderdaad niet altijd goed te volgen, maar om daar nou zijn prestatie aan op te hangen..? Daarvoor zit hij er toch niet? Misschien hoor ik tot de minderheid, maar ik vind hem juist wel sympathiek! Je ziet dat hij het wel weet, maar het overbrengen naar de onwetenden (de pers dus) is een tweede.... De jongens begrijpen hem blijkbaar wel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Gelukkig begrijpen ze hem erg goed. We staan erg goed te spelen. Ben zelf van begin af aan al positief gestemd over zijn aanstelling. Gelukkig heeft hij de verwachtingen tot dusverre ingelost.
salemi
 salemi - donderdag 06 november 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, ik stoorde me vooral aan dat gezeik over dat hij niet met de pers kan omgaan... (dat was al toen hij nog bij pisvee zat)......so what! Niet iedereen heeft een goede praat in huis. Hij is inderdaad niet altijd goed te volgen, maar om daar nou zijn prestatie aan op te hangen..? Daarvoor zit hij er toch niet? Misschien hoor ik tot de minderheid, maar ik vind hem juist wel sympathiek! Je ziet dat hij het wel weet, maar het overbrengen naar de onwetenden (de pers dus) is een tweede.... De jongens begrijpen hem blijkbaar wel...
Ik snap het volkomen dat Fred niet goed met de pers om kan gaan. Omdat Fred niet zo mediageniek is duikt de pers altijd als een horde bloedhonden altijd op hem af. Zogenaamd 'leuk' om te zien hoe iemand worstelt met een bepaald aspect uit zijn takenpakket. Fred is dan nog zo sportief om er iets van te maken, met frisse tegenzin. Die zogenaamd 'flinke' pers moet bijvoorbeeld die Frank de Boer eens een flinke beurt geven, als hij na weer een dramatische wedstrijd van dat 020 weer het lef heeft om te zeggen dat ojjaks toch weer veel beter was dan de tegenstander. Dan staan die lafbekken van journalisten met de tong uit hun bek de notitieboekjes vol te kalken met de onnozele prietpraat van die de Boer. Bah!!!!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 06 november 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 08:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh, dat heb je nog niet eerder gezegd.
Vind t wel verrassend dit van jou te horen
Ik ben diep geschokt.
Moet je niet doen joh.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 06 november 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Toornstra speelt als een veredelde rechtsback.
Milo
 Milo - donderdag 06 november 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Fred///held
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:05   quote  deeplink  
+1908..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:05   quote  deeplink  
RUTTEN: EUROPEES GEZIEN HEEL GOED RESULTAAT

rur9mw.jpg

Feyenoord voldeed donderdag tegen HNK Rijeka vrijwel aan alle wensen van trainer Fred Rutten. De ploeg scoorde vroeg, werkte hard, speelde de eerste helft goed voetbal en kreeg geen doelpunt tegen. Dat leverde uiteindelijk een 2-0 overwinning op. Europees gezien is dit een heel goed resultaat, concludeerde Rutten kort na afloop van de wedstrijd.

Beide doelpunten in de wedstrijd vielen voor rust. Dat was niet voor niets, want Feyenoord was in de eerste helft veel sterker dan de bezoekers uit Rijeka. Het was een prima eerste helft qua voetbal, beleving en amusementswaarde, zei Rutten. De tweede helft van ons was minder. We konden moeilijker de vrije man vinden en hadden niet de rust in ons spel die we de eerste helft wel hadden. Rijeka kreeg nog wat kansen, maar gelukkig hebben wij onze Kenneth, verwees hij naar de sterk keepende Vermeer.

Elvis Manu en Luke Wilkshire vielen donderdag voortijdig uit wegens blessures. Manu had last van kramp, terwijl Wilkshire hamstringklachten had. Ik verwacht dat Elvis er aanstaande zondag tegen Vitesse gewoon weer bij is, zei Rutten. Wilkshire zal dat waarschijnlijk niet zijn, al is het moeilijk om nu al een juiste diagnose te stellen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:06   quote  deeplink  
Rutten: eerste helft echt goed
http://nos.nl/video/718754-rutten-eerste-helft-echt-goed.html
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:06   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van Feyenoord - HNK Rijeka

Feyenoord-trainer Fred Rutten was na de 2-0 overwinning van zijn ploeg in de Europa League tegen HNK Rijeka uiterst tevreden met het vertoonde spel van de Rotterdammers. De klus werd al in de eerste helft geklaard met goed voetbal. "Het klinkt misschien arrogant, maar ik heb altijd gezegd dat het goed zou komen," zegt Rutten.

"De eerste helft vond ik heel goed. We gaven de tegenstander het gevoel dat er niks te halen viel," vervolgt de oefenmeester in gesprek met RTV Rijnmond. "Het belangrijkste is dat iedereen de bereidheid heeft om te werken voor het team. Als iemand een foutje maakt probeert iemand anders dat weer te repareren. Dat is de kracht van dit Feyenoord. Daarbij kunnen we ook goed voetballen. Als je dat bij elkaar optelt dan begint er iets moois te bloeien."

Rutten is niet verrast dat Feyenoord stappen maakt. Sinds zijn aanstelling had de coach een duidelijk doel voor ogen. "Ik had wel een plan in mijn hoofd, want ik heb mij verdiept in deze club. Bij Feyenoord hoort vechten. Dat is een basis. Maar met alleen vechten kun je nooit iets winnen. De teams die in de laatste dertig jaar kampioen zijn geworden hadden een goede combinatie van voetballen en van vechten. Als we die balans kunnen bewaken dan zijn we een speelstijl aan het creëren waar je de komende jaren mee door moet."

"Ze gaan steeds meer geloven in een andere manier van spelen en denken. Daar ben ik wel content mee. We komen steeds meer in de richting van wat we kunnen. Vandaag hebben we onszelf een mooie beloning gegeven. We staan er nog bij en alles is mogelijk, maar het zal niet makkelijk worden," aldus Rutten na de zege op HNK Rijeka.

(http://youtu.be/7zwRaNhf94k)
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:07   quote  deeplink  
Rutten niet bezig met nieuwe spits: 'Content met Kazim'

28phqo.jpg

Fred Rutten was heel erg tevreden met de zege van Feyenoord op HNK Rijeka. De Rotterdammers maakten alle doelpunten in de eerste helft: 2-0. ''Ik dacht zelfs dat het geen buitenspel was. Dan was het 3-0 geweest'', vertelde trainer Fred Rutten na afloop aan RTL7.

De tweede helft was matig, waardoor HNK Rijeka kansen kreeg op de aansluitingstreffer. ''Dat zie je Europees vaker. Tegenstanders gaan iets anders doen. Wij vonden de vrije man niet meer. Daarnaast kostte ons spel veel energie in de eerste helft. Dit is gewoon inherent aan een Europese wedstrijd'', vindt Rutten.

Dus was de coach enkel positief. ''Gewoon prima. We doen mee voor overwintering.'' Rutten werd ook nog gevraagd naar de spitspositie en of Feyenoord van plan is om zich in de winter te versterken. ''Kazim helpt ons vandaag ook. Hij moet ook een beetje geluk hebben. Wij zijn content met hem. Ik weet niks van een eventueel nieuwe spits. Ik focus me op de hele korte termijn: zondag, Vitesse.''

Rutten: 'Zeer content met overwinning'
http://www.rtl.nl/uefa-europa-league/#!/324526/video/523825f9-a640-423a-a62e-497cb0c91247-rutten-zeer-content-met-overwinning/
Bron:RTL7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Rutten hard: 'We behoren nog niet tot de top'

2cfb3ue.jpg

Feyenoord speelde vanmiddag doelpuntloos gelijk tegen Vitesse. Waar de Rotterdammers afgelopen donderdag tegen HNK Rijeka twee keer wisten te scoren, lukte dat vandaag niet. Fred Rutten, trainer van Feyenoord, vindt dat de Rotterdammers het in de tweede helft lieten lopen.

'Ik ben teleurgesteld, zegt Rutten tegenover RTV Rijnmond. 'We hadden kunnen winnen als je kijkt naar het spelbeeld van de eerste helft. We hebben betere kansen gehad. In de tweede helft kwamen we weinig aan het voetbal uit de eerste helft toe. Het laatste kwartier hadden we het moeilijk. De jonge jongens in het centrum van de verdediging (Kongolo en Van Beek, red.) hadden het in het laatste kwartier moeilijk. Mede door het drukke programma hadden zij last van pijntjes.

Rutten stelt dat Feyenoord door het verlies te kort komt voor de top. 'We hebben nu twaalf wedstrijden gespeeld. Als we de top zouden zijn van de competitie hadden we nu moeten winnen. Dat zijn we echter nog niet, maar we zijn wel op de goede weg. Ik ben er van overtuigd dat we de top wel gaan worden, besluit hij.
Bron:Rijnmond
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Als je Te Vrede er in zet dan moet je natuurlijk wel tegen je spelers zeggen dat de ballen naar de vleugels moeten ipv naar t centrum.
Te Vrede is geen tussenstation, maar n eindstation.
Ik heb wel 20 kansloze ballen op kruinhoogte voorbij zien vliegen met 80 km per uur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 november 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Ik heb vijftig verloren duels gezien.
Op de grond en door de lucht
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 17:10   quote  deeplink  
kan kloppen, maar herhalingen tel ik niet mee.
ik spoel ze ook niet terug.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:29   quote  deeplink  
RUTTEN: IK BEN OVER HET GROTE GEHEEL NIET TEVREDEN
http://foxsports.nl/video/242744-rutten-ik-ben-over-het-grote-geheel-niet-tevreden.html
Bron: FOXSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:33   quote  deeplink  
Reactie van Feyenoord-trainer Fred Rutten na het 0-0 gelijkspel in de uitwedstrijd bij Vitesse.
http://nos.nl/video/719621-rutten-heeft-moeite-met-gelijkspel.html
Bron: NOS
Els
 Els - zondag 09 november 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Ik ook.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Inderdaad, dat had ik ook niet verwacht. Waar hebben ze het na de wedstrijd dan over gehad na afgelopen donderdag. Toen speelde ze ook al zo belabberd de tweede helft, nu weer..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 09 november 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Weer net niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:42   quote  deeplink  
RUTTEN TELEURGESTELD OVER HET RESULTAAT

16m6ip2.jpg

Waar Vitesse-trainer Peter Bosz zondagmiddag tijdens de persconferentie na afloop van Vitesse Feyenoord aangaf prima te kunnen leven met een gelijkspel, gold dat minder voor Fred Rutten. Bij Feyenoords hoofdtrainer overheerste de teleurstelling over het verlies van twee punten, zo vertelde hij in zijn terugblik op het doelpuntloze duel. We hebben vroeg in de wedstrijd een paar goede kansen gehad. Als we er daarvan minimaal één hadden benut, is de kans groot dat we hier met drie punten waren vertrokken.

Rutten zag zijn ploeg in de eerste helft spelen zoals hij het graag wilde zien. Het voetbal was bij vlagen heel behoorlijk en we kregen daardoor ook de betere kansen. In dat opzicht zijn we als team op de goede weg in onze ontwikkeling. Daarom ben ik tevreden met de manier waarop we het vandaag hebben aangepakt, alleen minder tevreden met het resultaat. Daarom zijn we er nog niet, want als we echt top waren geweest hadden we hier gewonnen.

Nadat Feyenoord in de eerste helft grotendeels de bovenliggende partij was geweest, golfde het duel in de tweede helft op en neer. Rutten: Daarom was het in mijn ogen zeker geen 0-0 wedstrijd. Er stonden twee teams die wilden voetballen, waardoor het na rust twee kanten kon opvallen. Bij ons begon ook de vermoeidheid een rol te spelen, dat was met name te zien bij ons jonge centrale verdedigingsduo. Voor hen is dit ritme een nieuwe, maar goede ervaring. Het is jammer dat door dit resultaat de afstand naar de plaatsen boven ons weer wat groter is geworden.

Rutten deelde tot slot nog een compliment uit aan Rick Karsdorp, die tegen Vitesse in de basis begon bij absentie van Luke Wilkshire. Rick heeft het heel aardig gedaan, stelde de coach. Hij is een jonge jongen en er stond veel druk op hem. Daarom is het mooi om te zien dat hij zeker niet door het ijs is gezakt. Voor Feyenoord is het geweldig dat er vandaag opnieuw een jongen van Varkenoord zijn mannetje stond.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Fred Rutten na afloop van Vitesse - Feyenoord

(http://youtu.be/itGShrVcyiA)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 00:43   quote  deeplink  
Loopt als een kip zonder kop.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 november 2014 - 01:00   quote  deeplink  
Ik vond zijn wissels niet het bewijs dat ie wou winnen in Arnhem ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 03:08   quote  deeplink  
Dat vind ik nou dus ook haalt ie Manu eruit voor Boëtius. Haalt dan Kongolo of Nelom eruit voor Boëtius. Of drie punten of niks als je voor het kampioenschap wilt gaan. 1 punt is geen punt in deze..
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 03:25   quote  deeplink  
Vond het wel meevallen. Fietstas was gevaarlijk zat. Boëtius voegde helaas niets toe dus had hij Manu net zo goed kunnen laten staan. We hebben wat in te lopen, maar een gelijkspel in deze uitwedstrijd is geen slecht resultaat. Als Pietje V niet zo op dreef was geweest dan hadden we gewonnen.

En we hebben een spits nodig... wanneer gaat het raam weer open?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 05:07   quote  deeplink  
Das achteraf he, dat kon je niet raden toen Boëtius erin kwam natuurlijk. Een punt tegen een club uit het rechterrijtje is te weinig als je mee wilt doen voor het kampioenschap. Dan moet je vol voor de drie punten gaan ook al was Vitesse beter in de tweede helft. Niet na laten om druk te zetten en met een mannetje extra voorin kun je ook gelijk meer druk op hun verdediging zetten. Deden we in de eerste helft wel en dat werkte best aardig. Mijn mening is dan dat 1 punt hetzelfde is als geen punt. Ga er gewoon voor..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 07:17   quote  deeplink  
Spitsendiscussie weer losgebarsten: 'Ik was niet tevreden'

1gk7rk.jpg

De strijd om de spitspositie lijkt opnieuw losgebarsten. Feyenoord-trainer Fred Rutten gaf de afgelopen weken het vertrouwen aan Colin Kazim-Richards, maar in de rust van het duel met Vitesse greep de coach in. Mitchell Te Vrede mocht invallen, maar hij kon ook niet imponeren.

''Of dit een moment is om terug te keren in de basisploeg, weet ik niet,'' zegt Te Vrede vandaag in het Algemeen Dagblad. ''Ik doe er op het trainingsveld alles aan. De afgelopen weken moest ik het doen met korte invalbeurten, dan is het lastig om je echt te laten zien. Nu mocht ik een helft aan de bak, het is jammer dat ik niet heb kunnen scoren.''

Rutten was mild in zijn kritiek op Kazim-Richards. ''Met een andere spits hoopte ik het verschil wel te kunnen maken,'' verklaarde Rutten na afloop de wissel. ''Maar Mitchell kreeg weinig bespeelbare ballen. Ik was niet tevreden over Kazim-Richards, zijn spel werd naar mate de eerste helft vorderde steeds minder.''
Bron:AD
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 08:06   quote  deeplink  
Doodsteek voor beide spitsen met zijn tactiek nu.
VVout
 VVout - maandag 10 november 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 03:25 schreef Barabas het volgende:
Vond het wel meevallen. Fietstas was gevaarlijk zat. Boëtius voegde helaas niets toe dus had hij Manu net zo goed kunnen laten staan. We hebben wat in te lopen, maar een gelijkspel in deze uitwedstrijd is geen slecht resultaat. Als Pietje V niet zo op dreef was geweest dan hadden we gewonnen.

En we hebben een spits nodig... wanneer gaat het raam weer open?
Volgens Wiki van 1 tot 31 januari.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Transfer_%28sport%29
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 22:01   quote  deeplink  
Fred Rutten kan contract binnenkort verlengen bij Feyenoord

2ue49wl.jpg

Feyenoord gaat de winterstop aangrijpen om het contract van trainer Fred Rutten te verlengen. De club stond in de dramatische beginfase pal achter hun trainer en in de persoon van technisch directeur Martin van Geel werd aangegeven dat de evaluatie in januari gaat plaatsvinden.

Inmiddels zijn ze in De Kuip echter al overtuigd van de kwaliteiten van de coach. Volgens Martijn Krabbendam zal een nieuwe verbintenis volgen. Supporters, sponsors, Raad van Commissarissen. Iedereen had twijfels bij een man uit het oosten met een spraakgebrek. Maar nu zie je toch dat iedereen enthousiast is'', vertelde de journalist in Voetbal International.

''Blokland (RvC en investeerder VvF, red.) is fan van hem. Je kunt ervan uitgaan dat het contract van Fred Rutten binnenkort verlengd wordt. In interviews laten spelers zich ook al weken lovend uit over hun trainer. Rutten lijkt zich bovendien op zijn plaats te voelen in Rotterdam-Zuid.
Bron:VI
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 11 november 2014 - 07:55   quote  deeplink  
Gaat niet gebeuren.
Felbm
 Felbm - dinsdag 11 november 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Van mij mag hij blijven hoor. Als hij dan de middelen krijgt om te versterken zie ik er best een mooie toekomst in. er zijn dan nogmaals welversterkingen in de selectie nodig. Geen enkele trainer kan van een slechte spits een goede maken, en het veldspel (met dit materiaal) vind ik veelbelovend.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 november 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 07:55 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Gaat niet gebeuren.
Nee, dan gaat t Maasgebouw in de fik?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 11 november 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 11:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, dan gaat t Maasgebouw in de fik?
Haha grapjas. Ik denk nog steeds dat hij de kerst niet haalt. Mensen zijn niet blind bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 november 2014 - 13:08   quote  deeplink  
😁
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Ik ben al wel positiever op Fred dan in het begin..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 november 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 13:05 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Haha grapjas. Ik denk nog steeds dat hij de kerst niet haalt. Mensen zijn niet blind bij Feyenoord.
Jij wel?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 november 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 14:10 schreef RenatoBos het volgende:
Ik ben al wel positiever op Fred dan in het begin..
Ik nog steeds niet ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Dat mag, maar het ziet er nu al toch een stuk beter uit dan in het begin. Aanvallend hebben we gewoon eenmaal niet zo veel..
van geil
 van geil - dinsdag 11 november 2014 - 20:33   quote  deeplink  
ik zit er ergens tussen in.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 november 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Ik ook, ik vind dat hij nog bepaalde keuzes moet maken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Juist daar ben pik het mee eens..
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Wel of niet naar de logopedist?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 20:49   quote  deeplink  
Haha om mee te beginnen dan..d:-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 november 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Of 4-3-3 of 4-4-2
Maar niet iets half er tussen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 november 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Met de bijbehorende bezetting.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0302269