|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tot de winterstop 4-4-2
Dan kiezen afhankelijk van de spits die we kunnen scoren ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
4-4-2 is meer de speelstijl van Fred denk ik, meer dan 4-3-3.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Met een spits als Dost moet je wel haast 4-3-3 spelen.
We hebben er de spelers voor... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja nu ook, zou met Te Vrede ook kunnen, maar dan moet je m niet in t voetbal betrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zou thuis 4-3-3 spelen met Te Vrede in de punt. Toornstra op 10. uit zou ik spelen zoals t was. tot de wedstrijd evt wat anders vraagt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar Immers is ook van waarde. Plus de vleugels excelleren nou weer niet echt. De spitsen ook niet. Dus snap t dilemma wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is die Bilal nou zo'n miskoop, word hem toch ook bijna geen minuut gegund.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja dat weet ik, maar bij Heerenveen speelde die 24 wedstrijden vorig seizoen, kan ie er nu ineens niets meer van dan. Zoals je al zei de vleugels presteren nu ook niet.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou Bilal lekker gebruiken tegen Dord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
miscommunicatie. tussen trainer en van Geel lijkt me. anders haal je hem toch niet voor dat geld. zeker als je t niet op je rug hebt groeien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een miscommunicatie van 3,5 lijkt me niet Geile. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop op minuten voor die knaap,want in potentie is het een topspeler vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mij wel. Als Rutten aangeeft dat dit van begin af aan zijn ideaalplaatje is dan haal je geen dure rechtsbuiten erbij lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien terugval, was bij Heerenveen ook wisselvallig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien heeft hij gewoon wat meer tijd nodig..de een past zich sneller aan als de ander. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klot wel, maar had eigenlijk verwacht dat ie zich wel snel aan zou passen omdat ie toch met een flink aantal jonge Feyenoorders bij jong oranje heeft gespeeld.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 21:53 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klot wel, maar had eigenlijk verwacht dat ie zich wel snel aan zou passen omdat ie toch met een flink aantal jonge Feyenoorders bij jong oranje heeft gespeeld.. Heb je een punt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
had in t begin de kans moeten krijgen, nu wordt de druk alleen maar groter. ipv Verhoek voor de CL. en zo waren er wel meer rare acties ,t leek wel om zijn zin te krijgen bij de TD. en daarom twijfel ik. afgelopen zondag ook, Te Vrede voor Kazim. ok, prima. maar dat heeft geen zin als je dan zonder rechtbuiten verder speelt en hem als targetman gebruikt. dat kan hij niet.dat weet volgens mij iedereen. Dus Fred ook, t lijkt me n roep om n andere spits ipv gaan voor de overwinning. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bilal is een talent, maar was bij Heerenveen nog niet eens uitgeleerd. Dan is het eigenlijk niet zo verwonderlijk dat hij er nu nog niet staat. Dan is 3,5 miljoen een fors bedrag, al heb ik er nog wel veel vertrouwen in dat hij het op een dag waard gaat zijn. Lijkt het talent èn de mentaliteit te hebben om bij ons te slagen. Kwestie van tijd denk ik. Misschien geen gek idee om hem van de winter een half jaartje terug te verhuren aan de SC uit Heerenveen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 22:00 schreef van geil het volgende:had in t begin de kans moeten krijgen, nu wordt de druk alleen maar groter. ipv Verhoek voor de CL. en zo waren er wel meer rare acties ,t leek wel om zijn zin te krijgen bij de TD. en daarom twijfel ik. afgelopen zondag ook, Te Vrede voor Kazim. ok, prima. maar dat heeft geen zin als je dan zonder rechtbuiten verder speelt en hem als targetman gebruikt. dat kan hij niet.dat weet volgens mij iedereen. Dus Fred ook, t lijkt me n roep om n andere spits ipv gaan voor de overwinning. Het is 1 groot complot! ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Teveel middenvelders van goede kwaliteit. Brengen ze hem "rustig"....
Verhuren zou ik niet aan beginnen. Eerder andere spelers lozen...
Als er iemand geblesseerd raakt dan heb je hem altijd nog achter de hand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ach, trainers zijn ook mensen. net als ons. willen ook graag hun gelijk halen. daar zou hij zeker niet alleen in staan, integendeel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 22:08 schreef van geil het volgende:[..] Ach, trainers zijn ook mensen. net als ons. willen ook graag hun gelijk halen. daar zou hij zeker niet alleen in staan, integendeel. Natuurlijk. Maar dat het een mogelijke verklaring voor een bepaalde situatie is, betekent niet per se dat het ook de enige of de juiste is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klopt. en daarom gaf ik aan dat ik twijfel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk niet dat hij Bilal om persoonlijke redenen heeft gehaald. Ook denk ik dat dat helemaal niet kan binnen de structuur die er ligt. Hij is niet de enige beslisser. Sterker nog, hij is een beïnvloeder, de directie beslist toch?! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten heeft krediet opgebouwd. En bovenal: degelijkheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Quote topic Kazim: Als spits is het niks maar ik zou hem op rechtbuiten proberen met Tevrede in de punt en Toornstra op 10. Roeien met de riemen die je hebt en in de wintertransferperiode maar is verder kijken. Of Bilal rechtsbuiten. Nelom nog vervangen door Woudenberg of zelfs misschien Vilhena. Volgens mij haalt angsthaas Rutten dan het meest uit deze selectie. Dan mag hij van mij ook blijven ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers passeren zou onlogisch zijn. Die is echt van waarde nu. Zou ik kiezen voor immers in de spits. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dat is idd misschien nog wel een betere oplossing dan Tevrede. Maar ik ben bang dat Fredje dat niet snapt of te angsthazerig voor is. Gaat allemaal niet gebeuren jammer genoeg. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tja, als je zo'n luxeprobleem hebt op het middenveld en daar je elftal op aanpast, lijkt het dat Bilal inderdaad voor niets gehaald is... verkeerde speler voor dit systeem, maar ik denk dat die jongen zijn kans krijgt, zodra er wel een echte spits is... en wie weet of er een middenvelder verkast in de winter, waardoor het luxeprobleem minder luxe wordt...??? Als Clasie, El Ahmadi, Toornstra en Immers onomstreden basiskracht zijn, wordt het wat lastig invullen als je 4-3-3 speelt.... Dan moet of Immers in de spits, of Toornstra op rechts (zoals nu) of Clasie dan wel El Ahmadi in het centrum van de verdediging.... tja, Basaçikoglu is nu even het kind van de rekening.... mijn voorkeur gaat in elk geval uit naar Boëtius op links, Basaçikoglu op rechts, maar dat heeft niet veel nut als je Kazim of Te Vrede er tussen zet (sorry, maar na afgelopen zondag ben ik overtuigd dat beiden niet goed genoeg zijn)...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik denk van wel, mentaal komt hij nog veel te kort dat kan de staf hem misschien mee aan helpen verder vind ik hem een redelijke speler maar niet in KUIP |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja geef hem die kans |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Toornstra voor Clasie en Bilal op de plaats van Toornstra tegen Dordt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay. Clasie eruit die had ik niet verwacht, omdat ie momenteel geblesseerd is bluffie..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: 'Verleng contract Rutten met meerdere seizoenen'
Karim El Ahmadi is lovend over Fred Rutten. De middenvelder adviseert de club om het contract van de trainer snel te verlengen. ''En dan niet met één seizoen'', benadrukt de middenvelder. ''Geef deze man de tijd, het liefst een paar jaar, en je zult zien dat hij spelers beter gaat maken, dat we ons nog sneller ontwikkelen.''
''Ik ben niet de enige in de groep die er zo over denkt,'' vervolgt El Ahmadi in de nieuwe editie van Voetbal International. ''Ga maar navragen, iedereen zal positief zijn over hem, over zijn aanpak, zijn manier van trainen en coachen. Ik hoorde dat hij nu vastligt tot het eind van het seizoen en dat de club nog niet met hem heeft gesproken. Als Feyenoord nou zijn contract snel verlengt, weet iedereen waar hij aan toe is en heb je als club continuïteit voor de komende jaren.''
Fred Rutten is nog niet bezig met een contractverlening. ''Ik concentreer me op het proces, op de ontwikkeling van het team en de spelers. Dat kost energie genoeg en bij Feyenoord zijn we nog lang niet klaar. Ook al ben ik er in eerste instantie voor de korte termijn, ik wil wel wat neerzetten waarmee deze club de komende jaren vooruit kan. Met of zonder mij.'' Bron:VI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Per wedstrijd stijgt zijn populariteit
Binnenkort praat architect Fred Rutten van het nieuwe Feyenoord over contractverlenging. Dat hoeft geen lang gesprek te worden. Ik wist eerst ook niet wat ik van deze trainer moest verwachten, maar ik begin fan te worden aldus commissaris Pim Blokland tegen Voetbal International.
Binnenkort zullen de rvc en de directie van Feyenoord gaan praten over Rutten. Ook de commissarissen moesten wennen aan de Gelderlander, zeker toen de resultaten tegenvielen, maar tijdens een bijeenkomst van de Feyenoord Business Club maakte de trainer een goede indruk op de geldschieters. Per wedstrijd stijgt zijn populariteit.
Wat ze eveneens wel bevalt, is zijn houding. Rutten zeurt nooit. Ze zouden het best begrijpen als de coach het probleem rond de spitspositie aansnijdt, maar Rutten negeert het. Vermoedelijk al volgende maand zal Van Geel de eerste gesprekken beginnen met de trainer en daarna de rvc op de hoogte brengen. Of hij mag blijven, is overigens niet aan de directie.
De commissarissen hebben altijd het vetorecht, maar zien een langer verblijf van Rutten wel zitten. We zijn erg enthousiast geworden over deze trainer, bevestigt Pim Blokland, commissaris namens de invloedrijke Vrienden van Feyenoord die voor dertig miljoen euro 49 procent van de aandelen overnamen en de club daarmee redden van een dreigend faillissement.
Als je kijkt naar hoe Feyenoord voetbalt en hoe sommige spelers zich ontwikkelen, kun je onmogelijk niet tevreden zijn. Ik merk om me heen dat iedereen enthousiast is over zijn manier van werken. Bron:VI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja natuurlijk, dom, die had 'onbewust' zijn kaart gepakt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan bied dat absoluut perspectief voor Bilal, of Lex en Toornstra tezamen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Let bijvoorbeeld op de ontwikkeling van Elvis Manu. De trainer is scherp op me, hij ziet het als ik gemakzuchtig word. Hij geeft me nooit rust en van die aanpak word ik scherper, looft de aanvaller de aanpak van zijn coach in de nieuwe Voetbal International. Ik ben hem dankbaar voor alle aandacht die hij me geeft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Meeuwen zijn nachtdieren he.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ook Miquel Nelom, een speler in wie velen de hoop al hadden opgegeven, ontpopt zich steeds meer tot een stabiele kracht. Ik weet van mezelf dat ik soms wat gemakkelijk oog, erkent de linksback. Maar deze trainer accepteert dat niet. Hij zit er echt bovenop. Elke dag praat hij met je. Hij houdt me bij de les. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn er nog veren over..(?) |
|
|
|