BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 17:59   quote  deeplink  
Ah joh... Die kreeg er vandaag al meer dan genoeg!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 18:00   quote  deeplink  
Meen je dat nou d:-)
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Ik dacht... misschien vind je het ook lekker?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 18:06   quote  deeplink  
Kunnen we dit niet per pb doen..(?)d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 18:06   quote  deeplink  
'Zal je eerlijk zeggen dat ik daarover nog niet eens over nagedacht'

2zisebp.jpg

Fred Rutten lijkt steeds meer zijn stempel te drukken op Feyenoord. Er wordt zelfs al gesproken over contractverlenging. Zelf denkt de 51-jarige trainer daar nog niet over. "Ik zal je eerlijk zeggen dat ik daarover nog niet eens heb nagedacht", aldus de oefenmeester tegen Voetbal International.

Rutten is erg trots op de jonge jongens die moeiteloos mee lijken te kunnen. "Heb je Ricky Karsdorp gezien? Die heeft zich goed hersteld van de uitwedstrijd tegen Rijeka, he? Daar zat hij nog huilend in de kleedkamer, nadat hij niet helemaal vrijuit was gegaan bij twee tegengoals. Vandaag heeft hij het onder grote druk prima gedaan. Als hij zich zo blijft ontwikkelen, kan hij de rechtsback van de toekomst worden", zegt Rutten in Voetbal International.

"Terence Kongolo en Sven van Beek in het centrum: fantastisch", gaat Rutten door. "Elvis Manu voorin: grillig, onvoorspelbaar, maar zeer talentvol. Jean-Paul Boëtius die er weer aan komt, Tonny Vilhena die het even moeilijk heeft, maar over wie niemand zich zorgen hoeft te maken... Er zit nog zo veel rek in dit Feyenoord, dat ik hier met ongelooflijk veel plezier werk."
Bron:VI
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Rechtsback van de toekomst?
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 18:21   quote  deeplink  
meer n noodgreep denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 november 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:
El Ahmadi: 'Verleng contract Rutten met meerdere seizoenen'

[ afbeelding ]

Karim El Ahmadi is lovend over Fred Rutten. De middenvelder adviseert de club om het contract van de trainer snel te verlengen. ''En dan niet met één seizoen'', benadrukt de middenvelder. ''Geef deze man de tijd, het liefst een paar jaar, en je zult zien dat hij spelers beter gaat maken, dat we ons nog sneller ontwikkelen.''

''Ik ben niet de enige in de groep die er zo over denkt,'' vervolgt El Ahmadi in de nieuwe editie van Voetbal International. ''Ga maar navragen, iedereen zal positief zijn over hem, over zijn aanpak, zijn manier van trainen en coachen. Ik hoorde dat hij nu vastligt tot het eind van het seizoen en dat de club nog niet met hem heeft gesproken. Als Feyenoord nou zijn contract snel verlengt, weet iedereen waar hij aan toe is en heb je als club continuïteit voor de komende jaren.''

Fred Rutten is nog niet bezig met een contractverlening. ''Ik concentreer me op het proces, op de ontwikkeling van het team en de spelers. Dat kost energie genoeg en bij Feyenoord zijn we nog lang niet klaar. Ook al ben ik er in eerste instantie voor de korte termijn, ik wil wel wat neerzetten waarmee deze club de komende jaren vooruit kan. Met of zonder mij.''
Bron:VI
Leuk, maar hij (El Ahmadi) is in principe niet de aangewezen persoon daar wat over te zeggen. In principe moet je Van Geel immers de ruimte laten Rutten te laten gaan na dit seizoen. Niet dat ik verwacht dat Van Geel dat doet, maar toch.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 november 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Maakt wel uit als spelers een trainer op handen dragen, vooral als dat met resultaten vergezeld gaat.
Lovende woorden moet je niet de kop in drukken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 november 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Censuur!
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 19:48   quote  deeplink  
+1
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 12 november 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Alles is op toeval gebaseerd bij Rutten.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 november 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 18:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Leuk, maar hij (El Ahmadi) is in principe niet de aangewezen persoon daar wat over te zeggen. In principe moet je Van Geel immers de ruimte laten Rutten te laten gaan na dit seizoen. Niet dat ik verwacht dat Van Geel dat doet, maar toch.
Ja, misschien dat van Gaal dan beschikbaar is ! ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 november 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 19:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Censuur!
+ 3 - 4
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Fraude
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 november 2014 - 21:49   quote  deeplink  
collaborateurs!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Rinus Israel: ''Knap wat Rutten voor elkaar heeft gekregen''

35aqjjt.jpg

Als voetballer stond Rinus Israel bekend als IJzeren Rinus, een verdediger om wie niemand heen kon. Inmiddels is Israel 72 en gepensioneerd. Na zijn voetballoopbaan, werd hij trainer en reisde hij de hele wereld over, van Griekenland tot Abu Dhabi. En nu? Nu woont Rinus Israel gewoon weer bij zijn vrouw Greetje in Amsterdom en geniet hij van het gepensioneerde leven.

"Ik bezoek veel handbalwedstrijden van mijn kleindochter Rachel de Haze. Ik volg haar vanaf het begin en zie bijna elke wedstrijd'', zegt Israel tegenover Helden Online. ''Ik heb altijd geprobeerd om mijn mentaliteit over te brengen op Rachel. En als ik er zo naar kijk, kan ik stellen dat dat aardig gelukt is. Het is leuk dat ze goed is in sport, en het is nog een aardige griet ook."

"Verder volg ik het voetbal nog op de voet. Als er voetbal op tv is, kijk ik. Eens in de zoveel tijd ga ik naar het stadion, weer even de sfeer proeven. Vaak naar Feyenoord, dat zal altijd mijn cluppie blijven, maar ook weleens naar andere clubs uit de eredivisie. Ik ben blij om te zien dat het weer goed gaat met Feyenoord na een slechte competitiestart, ik vind het knap wat trainer Fred Rutten voor elkaar heeft gekregen met zijn ploeg."
Bron:Heldenonline
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
O wat erg voor die man..
VVout
 VVout - donderdag 13 november 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Je zal er maar wonen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 18 november 2014 - 14:45   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/rutten-krijgt-hulp-van-mental-coaches-14452/

Tja.....
Barabas
 Barabas - dinsdag 18 november 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Is toch prima Joopie... Die verwende nesten zijn niets gewend en hebben een beetje hulp nodig... ;-))

Volgens mij kunnen ze beter een week meedraaien in een fabriek of op de bouw.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Een logopedist is misschien wenselijker..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Thijs Slegers over mental coaches

(http://youtu.be/FF1KplI2QAg)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 18 november 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 14:51 schreef Barabas het volgende:
Is toch prima Joopie... Die verwende nesten zijn niets gewend en hebben een beetje hulp nodig... ;-))

Volgens mij kunnen ze beter een week meedraaien in een fabriek of op de bouw.
Ik blijf het een raar fenomeen vinden. Dat laatste vind ik een betere optie idd.
van geil
 van geil - dinsdag 18 november 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 16:04 schreef RenatoBos het volgende:
Een logopedist is misschien wenselijker..
bij vrouwen schijnt pijpen te helpen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Stel jij het Fred maar voor dan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - dinsdag 18 november 2014 - 20:52   quote  deeplink  
haha
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Nu ze het contract van Nelom hebben verlengd zal die van Rutten helaas snel volgen denk ik ...

2 keer een slechte zaak voor Feyenoord dan ...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 18 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Zo slecht doet 'ie het niet..? Ik ben vooralsnog best tevreden over Rutten (vooral gebaseerd op ontwikkeling van het team de laatste maanden), maar dat ligt grotendeels ook aan het niveau wat ik nastreef :')
van geil
 van geil - dinsdag 18 november 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 21:19 schreef lijdensweg het volgende:
Nu ze het contract van Nelom hebben verlengd zal die van Rutten helaas snel volgen denk ik ...

Rutten ben ik eigenlijk bijna eens.
Nelom , dat kan twee kanten op.
als hij nu hij veel speelt zo blijft groeien, dan kan t.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 19 november 2014 - 05:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 21:41 schreef Bosifyable het volgende:
Zo slecht doet 'ie het niet..? Ik ben vooralsnog best tevreden over Rutten (vooral gebaseerd op ontwikkeling van het team de laatste maanden), maar dat ligt grotendeels ook aan het niveau wat ik nastreef :')
Rutten doet het zeker niet slecht ... Ik zie liever JP met Gio aan het roer al heb ik nog liever een trainer als Louis van Gaal!!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 19 november 2014 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 21:19 schreef lijdensweg het volgende:

Eens. Ni best.
Appie53
 Appie53 - woensdag 19 november 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 08:46 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Eens. Ni best.
Je doet je naam wel eer aan!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 november 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 08:46 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Eens. Ni best.
Dus als Feyenoord weer wint baal jij zeker?
Die kutRutten.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 19 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dus als Feyenoord weer wint baal jij zeker?
Die kutRutten.
Natuurlijk niet. Ik heb niks tegen de mens Rutten ik vind hem gewoon niet de juiste trainer voor dit Feyenoord. Alles is op toeval gebaseerd en hij haalt niet uit de groep wat er in zit. Rutten maakt steeds de verkeerde keuzes in de wedstrijden waar het echt om gaat. Aan het einde van de rit staan we weer met lege handen. Het is gewoon een net niet trainer. We hebben nu ook al veelste veel punten verloren. Maar het is maar een constatering/mening. Geen slechte bedoelingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2014 door JoopieKlepzeikerT --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 november 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 23:27 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Ik heb niks tegen de mens Rutten ik vind hem gewoon niet de juiste trainer voor dit Feyenoord. Alles is op toeval gebaseerd en hij haalt niet uit de groep wat er in zit. Rutten maakt steeds de verkeerde keuzes in de wedstrijden waar het echt om gaat. Aan het einde van de rit staan we weer met lege handen. Het is gewoon een net niet trainer. We hebben nu ook al veelste veel punten verloren. Maar het is maar een mening. Geen slechte bedoelingen.
Snap ik.
Rutten heeft wel degelijk een team neergezet dat goed en verzorgd veldspel laat zien. El Ahmadi,Clasie, Toornstra en van Beek, Vermeer en Kongolo zijn daarin cruciaal.
3 aankopen, 2 x eigen opleiding.
Dat de anderen van (iets) minder level zijn maakt het lastig. Credits aan Rutten, omdat ie met een redelijk gemankeerde selectie wel zekerheid en stabiliteit heeft weten op te bouwen. Vandaaruit kun je verder ontwikkelen.
Ik had dit niet van Rutten verwacht.
Nu z'n wisselbeleid wat uitdagender/gedurfder en begrijpelijker maken.
Barabas
 Barabas - donderdag 20 november 2014 - 00:26   quote  deeplink  
Het valt of staat met een nieuwe spits wat mij betreft. Gedurfd wisselen met onze bank is nog niet echt goed mogelijk. Weinig mogelijkheden voorin op deze manier en een tekort aan scorend vermogen.

Hij presteert vooralsnog goed naar zijn eigen mogelijkheden en die van de selectie zonder wezenlijk uit te blinken. De as staat wel als een huis, maar zonder speerpunt...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 20 november 2014 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 23:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap ik.
Rutten heeft wel degelijk een team neergezet dat goed en verzorgd veldspel laat zien. El Ahmadi,Clasie, Toornstra en van Beek, Vermeer en Kongolo zijn daarin cruciaal.
3 aankopen, 2 x eigen opleiding.
Dat de anderen van (iets) minder level zijn maakt het lastig. Credits aan Rutten, omdat ie met een redelijk gemankeerde selectie wel zekerheid en stabiliteit heeft weten op te bouwen. Vandaaruit kun je verder ontwikkelen.
Ik had dit niet van Rutten verwacht.
Nu z'n wisselbeleid wat uitdagender/gedurfder en begrijpelijker maken.
Ik vind het idd fantastisch zoals het elftal er nu uit ziet. Mede door de goede opleiding en drie goede aankopen van Van Geel. Ik heb niet de indruk dat Rutten daar invloed op heeft gehad. Maar goed dat laatste wat je zegt zit idd nog wel muziek in. Met een goeie spits en Toornstra op 10 ziet het er al weer een stuk beter uit. Hopelijk gaat Feyenoord dan ook in de wedstrijden waar het echt om gaat punten pakken. Maar dan zijn het de spelers die van Rutten en goede trainer maken. Rutten heeft naar mijn mening niet de gogme of vingerspitsen gevoel om Feyenoord iets extra te geven. Ik hoop dat we aan het einde van de rit een feestje kunnen vieren op de Coolsingel. Met of zonder Rutten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 november 2014 - 07:57   quote  deeplink  
Gogme is ook niet iets voor bij Feyenoord.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 20 november 2014 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:
Gogme is ook niet iets voor bij Feyenoord.
Niet zo handig om een Jiddisch woord te gebruiken idd haha. Slimheid dan maar ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 november 2014 - 08:15   quote  deeplink  
Met een spits erbij kan je zelfs in deze opstelling kampioen worden.
Helaas ben je afhankelijk van pisvee
salemi
 salemi - donderdag 20 november 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:
Met een spits erbij kan je zelfs in deze opstelling kampioen worden.
Helaas ben je afhankelijk van pisvee
De afhankelijk van Pisvee kan je zelf minder groot maken door daar op 30 november te winnen. Dan is het gat zes punten, maar alleen maar als pisvee ongeschonden uit groningen vandaan komt. Bij verlies daar van pisvee kan je het verschil al terugbrengen naar drie. Het zal niet eenvoudig worden, maar we hebben al meer gewonnen in eihoven. Karim met twee doelpunten in 2010. En de verdediging van pisvee blijft gewoon zwak. In de winterstop een (echte) spits erbij en dan maar zien.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 november 2014 - 20:02   quote  deeplink  
psv heeft simpelweg een kwalitatief betere, bredere selectie.
Realisme zegt dan: een 2e plek is meest aannemelijk.

Er is wel meer te hopen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 november 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 20:02 schreef FR-Henk het volgende:
psv heeft simpelweg een kwalitatief betere, bredere selectie.
Realisme zegt dan: een 2e plek is meest aannemelijk.

Er is wel meer te hopen.
de bank van psv is ook niet best hoor.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 21 november 2014 - 13:14   quote  deeplink  
@JanDirkStouten
Volgen
De kans is nihil dat #Feyenoord in de winterstop een spits aantrekt. Dat zegt Van Geel net tegen RTV Rijnmond. Later op rijnmond.nl.
12:56 - 21 november 2014

Dan zal Frentdsje alles uit de kast moeten trekken om de Tevrede in stelling te brengen. Dus met buitenspelers die een voorzet kunnen geven en Toornstra op 10. Ik denk niet dat Frentdsje dat snapt. Weer een net niks seizoen treurig genoeg.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 november 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Dat snapt hij wel, alleen is te Vrede te beperkt om je team daar op te bouwen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 21 november 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Wat moet je anders dit seizoen? 0-0 is leuk in belangrijke wedstrijden maar niet genoeg.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 21 november 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Tevrede heeft genoeg aan een paar goede voorzetten per wedstrijd. Dat heeft hij wel bewezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 november 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Nou eigenlijk niet, heeft veel kansen nodig
van geil
 van geil - vrijdag 21 november 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 14:39 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Tevrede heeft genoeg aan een paar goede voorzetten per wedstrijd. Dat heeft hij wel bewezen.
Eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0274739