|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ooit al eens geplaatst door ene Renatobos.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja maar stel dat hij tegen zowel Sevilla & de Gloeilampen de enige winst goal maakt dan is hij de hele grote man |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als dat zo is dan trakteer ik op baklava.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Arie misschien brengen mensen het wel niet al te rooskleurig en wordt er wel op bedenkelijke wijze naar mensen gewezen, maar ik zie ons zo geen kampioen worden dus weer geen prijs en dat is wat telt toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:25 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja maar stel dat hij tegen zowel Sevilla & de Gloeilampen de enige winst goal maakt dan is hij de hele grote man En als het niet gebeurt en die kans is reëel, loop je alles mis. Geen overwintering in het Europees voetbal en geen kampioen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De week van de waarheid.. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:25 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja maar stel dat hij tegen zowel Sevilla & de Gloeilampen de enige winst goal maakt dan is hij de hele grote man Eens, kan zomaar omslaan!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:07 schreef MMM het volgende:[..] Kon dat zomaar? Kans van Toornstra in de tweede helft was een grote kans, verder viel het mee toch? De eerste helft genoeg kansen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Vergeet niet vorig jaar deden de vleugels het een stuk beter, het is niet alleen de spits!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:07 schreef MMM het volgende:[..] Kon dat zomaar? Kans van Toornstra in de tweede helft was een grote kans, verder viel het mee toch? 23 doelpogingen Feyenoord, 0 van Dordrecht. Dát zijn cijfers. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Nou 0 van Dordrecht niet helemaal waar??!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:27 schreef VVout het volgende:Arie misschien brengen mensen het wel niet al te rooskleurig en wordt er wel op bedenkelijke wijze naar mensen gewezen, maar ik zie ons zo geen kampioen worden dus weer geen prijs en dat is wat telt toch? Als je dat wilt dan moet je de club onmiddellijk verkopen aan een rijke sjeik. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:35 schreef Appie53 het volgende:Vergeet niet vorig jaar deden de vleugels het een stuk beter, het is niet alleen de spits!!!!!!!!! Ja, maar dit jaar hebben we geen vleugels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij wel, heb Vermeer niets zien doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kenneth hoefde niet eens te gaan douchen.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat is niet waar... we hebben ze wel, maar gebruiken ze niet..... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 12:27 schreef VVout het volgende:Arie misschien brengen mensen het wel niet al te rooskleurig en wordt er wel op bedenkelijke wijze naar mensen gewezen, maar ik zie ons zo geen kampioen worden dus weer geen prijs en dat is wat telt toch? Oh, ik had het niet tegen jou hoor. Dat "zelfs Lijdensweg in vergelijking met jou een optimist is" had ik als reactie op wederom een negatief postje van Joopieklepzeikerd...
Kritiek is altijd goed en gisteren was inderdaad belabberd. Gelukkig hebben we de drie punten 'gewoon' gepakt. Een kampioen pakt in slechte wedstrijden ook de punten... nou, dan was dit misschien wel zo'n typische "kampioenswedstrijd"...
Komend weekend is inderdaad noodzakelijk, bij winst doen we mee, bij gelijkspel zijn we niet afgehaakt, maar bij verlies is het seizoen voorbij. Dan halen we hun niet meer in. Maar ik hoop dat we de vorm van de dag hebben en dat we scherp zijn, maar het voelt nu nog niet goed aan... Gelukkig is de week nog maar net begonnen dus kan dat gevoel zomaar terugkomen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik heb het niet direct over geld, maar geen afwachtende houding aannemen. Zeg gewoon dat je op zoek bent naar een nieuwe spits,dat het met kwaliteit dat het op dit moment niet voldoende is. Dan is er tenminste de druk bij de huidige spelers die bij een topclub hoort om beter te worden want anders lig je er uit.
Niet het medelijden/held gezeur met vroeger heeft hij ons er ook door heen gesleept als hij nu niet meer goed genoeg is, jammer maar wij hebben een doel dat er boven staat n.l. kampioen worden.
Er zijn ook op andere manieren nog heel wat aanpassingen in mogelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: True. Maar uitgespeelde? Staat alleen de kans van Toornstra me bij, in de tweede helft.
quote: Zie hierboven Henk. Dat schot van Toornstra dat de tweede ring bijna haalde zit daar ook in, denk ik.. Gaat mij meer om uitgespeelde kansen of eventueel goede afstandsschoten (want die gaan ook allemaal tweede ring tegenwoordig) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Sinds het seizoen 2007-2008 heeft Feyenoord niet meer zo'n goed doelsaldo gehad. We kunnen wel de negatieve dingen blijven benadrukken, en dat is op zich goed omdat het ons scherp houdt, maar we moeten ook weer niet overdrijven in onze negatieve reacties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door sportverteller -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: waarvan 5 richting doel, incl de goals. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
maar t gaat om t totaal. Dan heb je gewoon gedomineerd, alleen je aanval is ruk. Nou, dat zeggen de cijfers al tijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ach laten we eerlijk zijn. Wie had na het beroerde begin gedacht dat we nu 3e zouden staan. Rutten doet het echt goed met het materiaal dat hij heeft. Helaas nog geen kampioenskandidaat en ja dat waren we geweest als van Geel daar kom ik weer wat doortastender was geweest en wat vasthoudender met Guidetti, Hadden wij hem maar gehuurd. Stom stom stom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 21:33 schreef legrande het volgende:Ach laten we eerlijk zijn. Wie had na het beroerde begin gedacht dat we nu 3e zouden staan. Rutten doet het echt goed met het materiaal dat hij heeft. Helaas nog geen kampioenskandidaat en ja dat waren we geweest als van Geel daar kom ik weer wat doortastender was geweest en wat vasthoudender met Guidetti, Hadden wij hem maar gehuurd. Stom stom stom. Je vergeet de mazzel met Vermeer. dat was Lucky. anders had de wereld er beroerd uit gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff nou inderdaad, hoe had die wereld eruit gezien met Vermeer en Guidetti..d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 21:39 schreef van geil het volgende:[..] Je vergeet de mazzel met Vermeer. dat was Lucky. anders had de wereld er beroerd uit gezien. Vermeer mazzel? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: We gebruiken ze deels wel maar ze bakken er niets van. Noem er 1 die het goed doet. Heel af en toe Manu. Toornstra is ook geen rechtsbuiten. Boetius bakt er niets van Bilal krijgt nauwelijks kans en de beste rechtsbuiten Schaken is en blijft toch altijd met zijn voorzetten gevaarlijk. Is vaak verguist maar we hebben toch ook vaak geroepen alle ballen op schaken. Hij kan echt wel voetballen en ik zou hem er echt bijhouden. Ook as donderdag. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Nee dat was een heel slimme aankoop voor 1 miljoen. Als hij zo doorgaat gaat hij over een paar jaar voor 10 weg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Het was niet de hand van MvG waardoor het eerste contact plaatsvond. Kwam uit het kamp van Vermeer. MvG heeft daarna wel daadkracht getoond door ons eindelijk een goede keeper te bezorgen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
(Management van) Vermeer nam contact met Feyenoord op..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: t staat al hierboven, het was nooit de intentie om Mulder te vervangen,(Hahn was er al) het kwam ineens op t laatst voorbij, toen wel goed ingekopt. maar wel mazzel ja. anders had je naast geen spits ook geen keeper gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Niemand weet hoe het precies gegaan is, dus is allemaal speculeren ... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 14:16 schreef van geil het volgende:[..] t staat al hierboven, het was nooit de intentie om Mulder te vervangen, het kwam ineens op t laatst voorbij, toen wel goed ingekopt. maar wel mazzel ja. anders had je naast geen spits ook geen keeper gehad. Geen keeper is niet waar. Hahn is ook een prima keepert alleen met Vermeer hebben we wereldklasse bij toeval kunnen halen idd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 14:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Geen keeper is niet waar. Hahn is ook een prima keepert alleen met Vermeer hebben we wereldklasse bij toeval kunnen halen idd. Want als het slecht is heeft Van Geel gefaald en als het goed is is het toeval ??? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Nee hoor, best tevreden over Van Geel. Jammer dat we geen spits hebben. Hopelijk gaat het hem wel in de winterstop lukken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 14:16 schreef van geil het volgende:[..] t staat al hierboven, het was nooit de intentie om Mulder te vervangen,(Hahn was er al) het kwam ineens op t laatst voorbij, toen wel goed ingekopt. maar wel mazzel ja. anders had je naast geen spits ook geen keeper gehad. Ik zie het anders, de intentie was er al langer om Mulder te vervangen en Feyenoord dacht met Hahn een betere keeper te hebben binnengehaald. Toen de eerste weken/maanden bleek dat Hahn nog niet het vereiste niveau had èn Vermeer een haalbare optie bleek, was de keuze snel gemaakt. tja, dan kan je mazzel noemen, maar mazzel vind ik eerder het huren van Guidetti dat vanuit het niets een schot in de roos bleek. Vermeer is - zeker gezien de sentimenten rond zijn overgang - een bewuste keuze geweest. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 18:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zie het anders, de intentie was er al langer om Mulder te vervangen en Feyenoord dacht met Hahn een betere keeper te hebben binnengehaald. Toen de eerste weken/maanden bleek dat Hahn nog niet het vereiste niveau had èn Vermeer een haalbare optie bleek, was de keuze snel gemaakt. tja, dan kan je mazzel noemen, maar mazzel vind ik eerder het huren van Guidetti dat vanuit het niets een schot in de roos bleek. Vermeer is - zeker gezien de sentimenten rond zijn overgang - een bewuste keuze geweest. Hahn heeft nooit een kans gekregen van Rutten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 18:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zie het anders, de intentie was er al langer om Mulder te vervangen en Feyenoord dacht met Hahn een betere keeper te hebben binnengehaald. Toen de eerste weken/maanden bleek dat Hahn nog niet het vereiste niveau had èn Vermeer een haalbare optie bleek, was de keuze snel gemaakt. tja, dan kan je mazzel noemen, maar mazzel vind ik eerder het huren van Guidetti dat vanuit het niets een schot in de roos bleek. Vermeer is - zeker gezien de sentimenten rond zijn overgang - een bewuste keuze geweest. Nah, het was geen bewuste scouting, geen plan. Het kwam in de schoot geworpen en daarna is het goede koopmanschap begonnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nah, het was geen bewuste scouting, geen plan. Het kwam in de schoot geworpen en daarna is het goede koopmanschap begonnen. Vermeer geeft zelf aan dat toen Feyenoord voor hem kwam, hij nog moest nadenken over de transfer of het een goed idee zou zijn. Dus zo in de schoot geworpen was het lijkt me niet. Tuurlijk is het altijd een kwestie van vraag en aanbod en dat Vermeer voor een zeer schappelijk bedrag uiteindelijk gehaald kon worden, daar zit dan wel een beetje mazzel vooruit. Maar goed, als je zo gaat redeneren is elke transfer een mazzeltje. Dat Toornstra vroeger voor Feyenoord was en niet voor Ajax daar moet je ook geluk bij hebben. Of dat El Ahmadi terug naar Nederland wilde nog voor zijn 30ste.
tja, zo kan je alles wel bagatelliseren.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik ook niet. Kansen moet je afdwingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is Kenneth een beetje stoned of zo ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Permanent stoned lijkt het..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nah, het was geen bewuste scouting, geen plan. Het kwam in de schoot geworpen en daarna is het goede koopmanschap begonnen. he, we zijn t eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 18:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vermeer geeft zelf aan dat toen Feyenoord voor hem kwam, hij nog moest nadenken over de transfer of het een goed idee zou zijn. Dus zo in de schoot geworpen was het lijkt me niet. Tuurlijk is het altijd een kwestie van vraag en aanbod en dat Vermeer voor een zeer schappelijk bedrag uiteindelijk gehaald kon worden, daar zit dan wel een beetje mazzel vooruit. Maar goed, als je zo gaat redeneren is elke transfer een mazzeltje. Dat Toornstra vroeger voor Feyenoord was en niet voor Ajax daar moet je ook geluk bij hebben. Of dat El Ahmadi terug naar Nederland wilde nog voor zijn 30ste. tja, zo kan je alles wel bagatelliseren. [ filmpje ] Nee joh, het initiatief kwam van zijn zakenwaarnemer. Vermeer wilde eigenlijk ondanks aanbiedingen n Nederlandse club. Zijn waarnemer informeerde oa AZ en Feyenoord. Feyenoord hapte, toen moest Vermeer even denken over de gevolgen maar zei al snel ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|