|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dom gelul.Heb jij ook onder contract gestaan bij Feyenoord dan? Waarom hebben ze Hahn dan in dienst genomen. Bewijst wekelijks bij Zwolle dat hij niveau genoeg heeft voor de eredivisie. Mulder moet nog maar zien of hij ooit weer aan de bak komt in de eredivisie als eerste keeper. De oorzaak ligt meer bij angsthaas Rutten dat Hahn geen kans heeft gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:02 schreef van geil het volgende:[..] Nee joh, het initiatief kwam van zijn zakenwaarnemer. Vermeer wilde eigenlijk ondanks aanbiedingen n Nederlandse club. Zijn waarnemer informeerde oa AZ en Feyenoord. Feyenoord hapte, toen moest Vermeer even denken over de gevolgen maar zei al snel ja. Vermeer zegt zelf in het interview dat zijn voorkeur naar een buitenlandse club ging, maar dat de juiste club niet langs kwam. Vermeer zag het niet zitten nog een jaar niet te keepen, dus stond open voor andere opties, zoals een andere (top)club binnen Nederland. Feyenoord was ondertussen ontevreden over zowel Mulder als Hahn. Wat Vermeer aangeeft, Feyenoord kwam voor hem, toen hij nog niet zijn zinnen volledig op een overstap naar juist Feyenoord had gezet.
Dus daar lijkt uit te volgen dat Vermeer niet zo maar kant en klaar werd afgeleverd bij De Kuip en dat Feyenoord alleen nog maar even hoefde te tekenen.
Ik zie niet zo in wat er bij zijn transfer anders is gegaan dan bij andere transfers (behalve dat Ajax in zekere zin een kunstje is geflikt natuurlijk door ze toen alles eenmaal beklonken was voor een voldongen feit te stellen). Een club heeft mogelijk interesse en een speler heeft mogelijk interesse. Ja dan ga je praten over een transfer. Is dat dan anders gegaan bij de andere transfers van de zomer? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vermeer zegt zelf in het interview dat zijn voorkeur naar een buitenlandse club ging, maar dat de juiste club niet langs kwam. Vermeer zag het niet zitten nog een jaar niet te keepen, dus stond open voor andere opties, zoals een andere (top)club binnen Nederland. Feyenoord was ondertussen ontevreden over zowel Mulder als Hahn. Wat Vermeer aangeeft, Feyenoord kwam voor hem, toen hij nog niet zijn zinnen volledig op een overstap naar juist Feyenoord had gezet. Dus daar lijkt uit te volgen dat Vermeer niet zo maar kant en klaar werd afgeleverd bij De Kuip en dat Feyenoord alleen nog maar even hoefde te tekenen. Ik zie niet zo in wat er bij zijn transfer anders is gegaan dan bij andere transfers (behalve dat Ajax in zekere zin een kunstje is geflikt natuurlijk door ze toen alles eenmaal beklonken was voor een voldongen feit te stellen). Een club heeft mogelijk interesse en een speler heeft mogelijk interesse. Ja dan ga je praten over een transfer. Is dat dan anders gegaan bij de andere transfers van de zomer? Sommigen proberen te bewijzen dat Van Geel een waardeloze TD is. Laat ze lekker! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
welk interview? in de VI zegt hij t anders. en bij datzelfde programma en Studio voetbal werd het ook anders gebracht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: helemaal niet waar als je op mij doelt. Ik vind t n gladde rakker, dat staat buiten kijf. maar volgens mij is het overal zo naar buiten gebracht. Was van Geel met zijn laatste budget in t vliegtuig naar Italie en Portugal voor n spits. en kwam op de valreep dit als strohalm. Waarbij nieuwkomer Hahn zonder enige kans weer verhuurd werd. op de valreep. t feit dat we nu geen budget meer hebben zegt alles in deze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dom gelul.Heb jij ook onder contract gestaan bij Feyenoord dan? Waarom hebben ze Hahn dan in dienst genomen. Bewijst wekelijks bij Zwolle dat hij niveau genoeg heeft voor de eredivisie. Mulder moet nog maar zien of hij ooit weer aan de bak komt in de eredivisie als eerste keeper. De oorzaak ligt meer bij angsthaas Rutten dat Hahn geen kans heeft gehad. Feyenoord verkeert niet in de luxepositie om iedereen die onder contract staat ook in de wedstrijden daadwerkelijk kansen te bieden. Of vind je dat Graafland ook geen echte kans heeft gehad? Hahn heeft zat mogelijkheden zich te onderscheiden. Met name op trainingen en tijdens de oefenwedstrijden. Daar werd geconcludeerd dat hij het juiste niveau nog niet had. Dat kan. En kijkend naar zijn tweede seizoenshelft bij Dordt is het niet eens verbazingwekkend. Ik vind Mulder een keeper van niks. Dat vinden ze bij Feyenoord ook, want ze halen niet voor niets 2 andere keepers in een half jaar tijd. En dat ze hem laten gaan na dit seizoen is ook veelzeggend.
Dat Hahn nu bij PEC aardig staat de ballen is prima, goed voor hem, goed voor PEC, goed voor Feyenoord. Maar bedenkt wel dat PEC een middenmoter is. En dat het zijn eerste wedstrijden op niveau zijn. De foutjes die hij daar maakt worden eerder vergeven. Maar goed, als hij zijn prestaties doortrekt dan dwingt hij vanzelf weer een kans bij Feyenoord af. Zo gaat het en zo zou het ook moeten gaan. Ik zou bovendien niet weten welk motief Rutten zou hebben om Hahn niet op te stellen als hij dacht dat ie beter zou zijn dan Mulder. Angsthazerij heeft hier dan ook weinig mee te maken.
En de opmerking dat ik zelf ook geen kans heb gekregen bij Feyenoord was met een knipoog he! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] En de opmerking dat ik zelf ook geen kans heb gekregen bij Feyenoord was met een knipoog he! ;) Dat had ik er niet uitgehaald. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:20 schreef van geil het volgende:welk interview? in de VI zegt hij t anders. en bij datzelfde programma en Studio voetbal werd het ook anders gebracht. Dat interview waarvan ik het filmpje plaatste.
Ik ga af op zijn eigen woorden. Als jij een linkje of wat dan ook hebt, waar hij zelf wat anders zegt, dan ben ik benieuwd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik weet niet of ze dat willen bewijzen, maar als ik zin heb, mag ik graag de discussie aangaan! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, tis goed met je geile! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat interview waarvan ik het filmpje plaatste. Ik ga af op zijn eigen woorden. Als jij een linkje of wat dan ook hebt, waar hij zelf wat anders zegt, dan ben ik benieuwd.. ik had de bronnen al vermeld. dat was gelijk erna. ik ga t filmpje even kijken. en nogmaals , het was geen aanval op die gladde glibber. want dan had ik dat toen wel gedaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:32 schreef van geil het volgende:[..] ik had de bronnen al vermeld. dat was gelijk erna. ik ga t filmpje even kijken. en nogmaals , het was geen aanval op die gladde glibber. want dan had ik dat toen wel gedaan. Ja okee, "bij VI/Studio Voetbal" is een beetje vaag. Weet ik nog niet precies welk interview je bedoelt of waar ik het snel terug kan vinden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En of je Van Geel aanvalt of niet, mij maakt het niet uit, ik heb geen aandelen in de firma Van Geel. Alleen als ik iets zie waar ik het niet direct mee eens ben, dan bestaat de kans dat ik er tegenin ga.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daarom gaf Feyenoord je geen kans. lastig karakter. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dom gelul.Heb jij ook onder contract gestaan bij Feyenoord dan? Waarom hebben ze Hahn dan in dienst genomen. Bewijst wekelijks bij Zwolle dat hij niveau genoeg heeft voor de eredivisie. Mulder moet nog maar zien of hij ooit weer aan de bak komt in de eredivisie als eerste keeper. De oorzaak ligt meer bij angsthaas Rutten dat Hahn geen kans heeft gehad. kansen dwing je natuurlijk wel af. Hahn heeft in een paar oefenwedstrijden gespeeld en trainde mee. Dus dan kan je je laten zien. Verder vind ik m heel wisselvallig bij Zwolle hoor! Wel eredivisie waardig, maar nog zeker geen Feyenoord niveau. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is toch geen vraag wat je met Hahn doet als je Vermeer voor een prikkie kunt overnemen? Op de bank of verhuren die kersverse aankoop. Dat hij geen eerlijke kans heeft gehad is waar, maar de strijd tussen Hahn en Vermeer om de plaats onder de lat was nooit een strijd geworden.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2014 - 20:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dom gelul.Heb jij ook onder contract gestaan bij Feyenoord dan? Waarom hebben ze Hahn dan in dienst genomen. Bewijst wekelijks bij Zwolle dat hij niveau genoeg heeft voor de eredivisie. Mulder moet nog maar zien of hij ooit weer aan de bak komt in de eredivisie als eerste keeper. De oorzaak ligt meer bij angsthaas Rutten dat Hahn geen kans heeft gehad. Angsthaas Rutten zet Rick Karsdorp 17 dagen na zijn falen tegen Rijeka tóch weer rechtsback tegen nota bene Vitesse. Vind ik wel van durf getuigen. Kongolo en van Beek heeft ie ook aangehouden. Ook durf. Vilhena, Boëtius reserve. Dan durf je ook.
Kut. Hij presteert ook nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ze willen alleen maar jaknikkers. Als je zoals Schaken wat zegt, kom je direct op de tribune terecht.. ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kutten en bluffen , dat is Voor Rutten niet weggelegd ... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Oke Oke Oke ik hoop dat jullie allemaal gelijk krijgen. De week van de waarheid. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Fred is een verademing. Hij gaat onverstoorbaar op het pad dat hij met Gio en JP heeft uitgezet, ondanks alle kritiek van de hyena's van de media. Zelfs Rijnmond vindt het te rustig en probeert voortdurend onrust te zaaien. Ik kan me heel goed voorstellen dat Fred Feyenoord, op bepaalde aspecten, afgelopen zaterdag goed vond spelen. Ondanks dat het doelpunt niet viel, bleef Feyenoord goed georganiseerd voetballen en Fred wisselde meer dan logisch. Met als beloning toch de drie punten. Dat het schouwspel niet echt fantastisch was is een ander verhaal. Feyenoord is nog niet zo ver, dit soort potjes zitten er gewoon nog tussen. Realiseren we ons wel dat er nu een elftal in het veld staat dat bijna geen transfergeld gekost heeft? Alleen voor Vermeer en Toornstra hebben we relatief heel weinig betaald, en eerder voor Lex. Dat zijn toch aankopen die het geld inmiddels al opgebracht hebben. Zet dat eens af tegen pisvee en 020, die maar blijven kopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hopen is de goede insteek, realiteit doet er ff niet toe. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2014 - 21:33 schreef legrande het volgende:Ach laten we eerlijk zijn. Wie had na het beroerde begin gedacht dat we nu 3e zouden staan. Rutten doet het echt goed met het materiaal dat hij heeft. Helaas nog geen kampioenskandidaat en ja dat waren we geweest als van Geel daar kom ik weer wat doortastender was geweest en wat vasthoudender met Guidetti, Hadden wij hem maar gehuurd. Stom stom stom. En wat als guidetti het niet aankon want met alle respect ik zie die competitie waar die nu in voetbalt van een 1ste divisie niveau Maar als die bijvoorbeeld naal marseille verkast en hij doet het daar goed dan kan je wel een belletje naar v geel doen dat het een slapert is |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
Wat Hahn betreft,dit kan een goeie keeper voor ons worden maar hij moet zich wel verder ontwikkelen en wat rustiger in zn goal staan is te wild/onrustig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten: ''Popie Jopies verweten me dat ik optimistisch was''
Fred Rutten vond in tegenstelling tot vele analisten dat Feyenoord een goede wedstrijd speelde tegen FC Dordrecht. Dat leverde de coach veel kritiek op. ''Hij roept dingen die helemaal niet waar zijn'', zei sportchef Ruud van Os van RTV Rijnmond. Rutten blijft echter achter zijn woorden staan.
''Popie Jopies verweten me dat ik te optimistisch was na die wedstrijd'', begint de coach tegenover Voetbal International, ''maar ik kijk verder dan de amusementswaarde. Ik weet ook wel dat we wedstrijden hebben gespeeld die voor het publiek aantrekkelijker waren, maar júist in zon duel met FC Dordrecht, kun je ontwikkeling zien. Ik meet die af aan hoe geduldig we bleven.''
''Een aantal maanden terug waren we bijna zeker tegen een dodelijke counter aangelopen, nu was er overleg en bleven spelers in hun positie hun taken uitvoeren'', beargumenteert Rutten. ''Ook de jonge spelers die juist in zon situatie vaak de neiging hebben de wereld te willen verbeteren. Dat dan uiteindelijk die goal valt, is een beloning en moet de spelers het vertrouwen geven dat de manier waarop we zijn blijven voetballen, de juiste was.''
In Sevilla verloor Feyenoord nog kansloos, maar gesterkt door de zichtbare ontwikkeling van zijn ploeg gelooft Rutten in een goede afloop donderdag. ''Als die groei zich in statistieken had laten vangen, zaten we een paar maanden terug op zestig procent, nu kunnen we al voor tachtig procent een wedstrijd controleren. Daarom vind ik dat we tegen Sevilla vol voor de winst moeten gaan, want ik denk echt dat een goed resultaat erin zit.'' Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Witte duifjes? Mercedesjes? Roze gabberton? :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, Salmiakies vond ik veruit de lekkerste ooit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik de white label snowball. 8uur op de grond gelegen, maar lekker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg ineens weer van die flashbacks d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
een vervuild pilletje, duidelijk niet alleen MDMA. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2014 - 12:11 schreef flipje tiel het volgende:[..] En wat als guidetti het niet aankon want met alle respect ik zie die competitie waar die nu in voetbalt van een 1ste divisie niveau Maar als die bijvoorbeeld naal marseille verkast en hij doet het daar goed dan kan je wel een belletje naar v geel doen dat het een slapert is Het is altijd een gok en je moet maar afwachten of zo'n speler het goed gaat doen! Hij speelt nu niet voor niks in Schotland ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als je gaat flashbacken niet nee, zal wel MDA geweest zijn :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een mespuntje mescaline kan geen kwaad :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
RUTTEN: ZEER GEDISCIPLINEERD GESPEELD
De overwinning die Feyenoord donderdagavond boekte op regerend Europa League-houder Sevilla FC was in de ogen van trainer Fred Rutten niet meer dan terecht. We hebben zeer gedisciplineerd gespeeld, stelde hij tevreden vast. Het team is gegroeid in samenspel en heeft de bereidheid om elkaars foutjes te repareren.
Nadat beide ploegen in de eerste helft nog grotendeels gelijk opgingen, sloeg Feyenoord na rust toe via doelpunten van Jens Toornstra en Karim El Ahmadi. Voor rust hadden we moeite om onder de druk van Sevilla uit te komen, zei Rutten. De tweede helft hadden we het alleen na de 1-0 even moeilijk, maar het grootste deel van de wedstrijd hebben we de controle gehad. Zeker defensief stond het goed, waarbij Kenneth Vermeer klaar stond op de momenten dat het nodig was.
Uiteindelijk kreeg Feyenoord zelfs nog kansen om uit te lopen naar een grotere marge dan twee doelpunten, zag Rutten. Dit was een goede voetbalavond, concludeerde de trainer. Zoals altijd geldt nu ook dat we maximaal 24 uur in de euforie mogen blijven, want zondag wacht er alweer een belangrijke wedstrijd tegen PSV. Ik ben nieuwsgierig hoe we dat gaan oppakken. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trotse Rutten geniet: ''Dit gevoel wil ik voorlopig vasthouden''
Met negen punten uit vijf wedstrijden plaatst Feyenoord zich één speelronde voor het einde van de groepsfase al voor de volgende ronde van de Europa League. Een knap resultaat, vindt ook trainer Fred Rutten. 'Dit was een memorabele avond. Ik heb genoten', aldus de trotse Rutten na afloop.
Rutten heeft tegen Sevilla naar eigen zeggen zitten genieten op de bank van Feyenoord. "We verslaan toch maar mooi de cuphouder." Ook de doelpunten vond de coach van grote klasse. "Met name de reactie van mijn team en die van de supporters waren geweldig. Op zo'n moment moet je eigenlijk bij mij op de bank zitten. Dit gevoel wil ik 24 uur lang vasthouden."
De Feyenoord-coach vond dat zijn ploeg terecht de drie punten pakte. "Het resultaat verrast mij niet. Dit was een echte topwedstrijd, met goede en slechte fases. Dat we deze wedstrijd dan naar onze hand weten te zetten is echt genieten." De overwinning op Sevilla zegt volgens Rutten veel over de ontwikkeling van zijn groep. "Ik vind dat we enorm gegroeid zijn. Iedereen werkt voor elkaar."
Na vijf wedstrijden negen punten, dat is iets wat Rutten vooraf niet had durven dromen. "Toen zaten we ook wel in een andere fase. Het team was toen in opbouw. Eén wedstrijd voor het einde al overwinteren is heel knap van dit jonge team." Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Wat een wedstrijd!! Ik zit nu nog na te shaken. We hebben dus voldoende power in huis om op hoog europees niveau succesvol strijd te leveren. Maar het lijkt wel alsof Fredje allergisch is voor aanvallers. In ieder geval voor onze eigen aanvallers! Wat een ruimte lag er achter die defensie van sevilla! Ik hoop toch minimaal wel dat Jean Paul nu echt het vertrouwen krijgt van onze coach. En vervolgens ook eens een tweede flankaanvaller inbrengen! Maar wat een fantastische wedstrijd en avond! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2014 - 01:58 schreef RenatoBos het volgende:Trotse Rutten geniet: ''Dit gevoel wil ik voorlopig vasthouden''[ afbeelding ] Met negen punten uit vijf wedstrijden plaatst Feyenoord zich één speelronde voor het einde van de groepsfase al voor de volgende ronde van de Europa League. Een knap resultaat, vindt ook trainer Fred Rutten. 'Dit was een memorabele avond. Ik heb genoten', aldus de trotse Rutten na afloop.Rutten heeft tegen Sevilla naar eigen zeggen zitten genieten op de bank van Feyenoord. "We verslaan toch maar mooi de cuphouder." Ook de doelpunten vond de coach van grote klasse. "Met name de reactie van mijn team en die van de supporters waren geweldig. Op zo'n moment moet je eigenlijk bij mij op de bank zitten. Dit gevoel wil ik 24 uur lang vasthouden." De Feyenoord-coach vond dat zijn ploeg terecht de drie punten pakte. "Het resultaat verrast mij niet. Dit was een echte topwedstrijd, met goede en slechte fases. Dat we deze wedstrijd dan naar onze hand weten te zetten is echt genieten." De overwinning op Sevilla zegt volgens Rutten veel over de ontwikkeling van zijn groep. "Ik vind dat we enorm gegroeid zijn. Iedereen werkt voor elkaar." Na vijf wedstrijden negen punten, dat is iets wat Rutten vooraf niet had durven dromen. "Toen zaten we ook wel in een andere fase. Het team was toen in opbouw. Eén wedstrijd voor het einde al overwinteren is heel knap van dit jonge team." Bron:Rijnmond EN WEER DE NUL GEHOUDEN zeer knap voor een jonge achterhoede |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2014 - 10:22 schreef Nick4F het volgende:Wat een wedstrijd!! Ik zit nu nog na te shaken. We hebben dus voldoende power in huis om op hoog europees niveau succesvol strijd te leveren. Maar het lijkt wel alsof Fredje allergisch is voor aanvallers. In ieder geval voor onze eigen aanvallers! Wat een ruimte lag er achter die defensie van sevilla! Ik hoop toch minimaal wel dat Jean Paul nu echt het vertrouwen krijgt van onze coach. En vervolgens ook eens een tweede flankaanvaller inbrengen! Maar wat een fantastische wedstrijd en avond! Ze waren rijp voor de slacht |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Dat vond ik nou dus ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ook ja, ze gooiden alles open. veel ruimtes er achter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet normaal hoeveel ruimte er tussen de verdediging en de keeper lag, dat hadden echt meer doelpunten op moeten leveren. Wat kreeg JP en Karim nog kansen.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2014 - 21:10 schreef RenatoBos het volgende:Niet normaal hoeveel ruimte er tussen de verdediging en de keeper lag, dat hadden echt meer doelpunten op moeten leveren. Wat kreeg JP en Karim nog kansen.. Was ook verbaasd dat JP die kans niet afmaakte.. Och wat boeit het ook we zijn door! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
True that. Maar 4-0 of zo had ultiem geweest..😃 |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Misschien te veel van t goede.. Heb liever dat ze net aan winnen en scherp blijven voor de volgende wedstrijd dan vleugels krijgen van een dikke overwinning op de titelhouder.. |
|
|
|