|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fred slist nog steeds. Maar da's al weken minder van belang geworden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slisssssend schrijven. Das pas erg... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sssssssssssssssorry, man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-tisssssssssssssssssssssssssssssssssssssss g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-gggggggggggg-g-gggggoed-d-d..........mmmmmmmmmmmmmmmm-mannnnnnnnnnnnnnnn... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch ben ik benieuwd of hij nu wel de durf heeft om in bepaalde wedstrijden tactisch te wisselen. Dat is in t verleden altijd zijn manco geweest. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: The slissing man ....... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een beslissende faktor... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2014 - 20:28 schreef van geil het volgende:Toch ben ik benieuwd of hij nu wel de durf heeft om in bepaalde wedstrijden tactisch te wisselen. Dat is in t verleden altijd zijn manco geweest. En dus nog steeds. Fred kan elftal neerzetten, maar niet repareren of tactisch omzetten. dus is t net niet. Angsthazen winnen geen prijzen |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Billall
|
|
|
Rutten gewoon weg sturen en Fraser ervoor zetten. GEEN CONTRACT verlenging aub. Deze man kan het niet. 10 punten achterstand. 5 de AZ en Zwolle boven ons. Immers oprotten. |
|
|
|
|
cat
|
|
|
fredje weg angsthaas,deed je bij pisvee ook altyf,laffe voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We spelen met meters ruimte achter de verdediging, hoe is dat angsthazen voetbal. We missen de selectie om echt te kunnen wisselen om zoiets om te draaien. T meeste is een verzwakking. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:We spelen met meters ruimte achter de verdediging, hoe is dat angsthazen voetbal. We missen de selectie om echt te kunnen wisselen om zoiets om te draaien. T meeste is een verzwakking. Omdat hij geen extra puntspeler brengt, ANGST gaan de spelers wel allemaal doorschuiven om te forceren , cq winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoeft niet. T was al druk met die 9 van az |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kijk de wedstrijd nog eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
inderdaad. echt onzin. de veldbezetting was gewoon 1 op 1 verdedigend en op t middenveld. AZ speelt op de counter, maar graaft zich zeker niet in. integendeel zelfs. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 18:53 schreef van geil het volgende:[..] Omdat hij geen extra puntspeler brengt, ANGST gaan de spelers wel allemaal doorschuiven om te forceren , cq winnen. beetje te makkelijk, deze post |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 19:02 schreef van geil het volgende:inderdaad. echt onzin. de veldbezetting was gewoon 1 op 1 verdedigend en op t middenveld. AZ speelt op de counter, maar graaft zich zeker niet in. integendeel zelfs. Als je per se gelijk wilt hebben mag dat hoor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eigenlijk is "onzin" het meest misbruikte woord van 2014. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook leuk hoe je daarmee iemand anders wegzet als een incompetente loser. Ach! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En een brevet van onvermogen aantoont bij de afzender. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat dus. Maar dat is natuurlijk onzin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 18:31 schreef Billall het volgende:Rutten gewoon weg sturen en Fraser ervoor zetten. GEEN CONTRACT verlenging aub. Deze man kan het niet. 10 punten achterstand. 5 de AZ en Zwolle boven ons. Immers oprotten. waarom fraser halen, of die het zo geweldig doet met denhaag als er zonodig nu al een ander voor de groep moet pak dan maar giovannie en jp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij had van mij Nelom wel mogen wisselen voor Mitchell of Manu, nee dan wisselen we een aanvaller voor een aanvaller. We staan achter verdomme.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GELIJKSPEL ZORGT VOOR DUBBEL GEVOEL BIJ RUTTEN
Het gelijkspel tussen Feyenoord en AZ (2-2) zorgde zondagavond bij Fred Rutten voor gemengde gevoelens. Hij was weliswaar blij dat aanvoerder Jordy Clasie zijn ploeg in blessuretijd voor een nederlaag behoedde, maar volgens de coach had het zo ver nooit hoeven komen. We hadden onszelf moeten belonen voor een ijzersterke eerste helft, toen we de tegenstander geen moment lucht hebben gegeven, zei Rutten na afloop van het meeslepende duel.
Op het moment dat scheidsrechter Serdar Gözübüyük na 45 minuten spelen floot voor het einde van de eerste helft, kon Rutten nauwelijks geloven dat de tussenstand 0-2 in het voordeel van de bezoekers was. Voor rust deden we eigenlijk alles goed, blikte de trainer terug. We speelden goed georganiseerd en gaven AZ niet de gelegenheid om hun spel te spelen. Alleen vergaten we te scoren. Tot aan het strafschopgebied speelden we zeer goed, alleen ontbrak het daarna aan een zuivere eindpass.
Omdat AZ ondertussen tweemaal had toegeslagen (de tegengoals vielen veel te makkelijk), moest Feyenoord na rust in de achtervolging. De coach zag hoe Colin Kazim-Richards al snel voor de aansluitingstreffer zorgde, maar ook hoe zijn ploeg het vervolgens zichzelf moeilijk maakte. Het overleg verdween uit ons spel, we waren te enthousiast. De organisatie was weg en AZ kreeg goede kansen om het duel te beslissen, waarbij Kenneth ons een paar keer heeft gered. Uiteindelijk hebben we dankzij veel inzet en beleving nog een punt gepakt.
Rutten zag hoe Jens Toornstra halverwege de tweede helft de strijd moest staken wegens een blessure. Dat zag er niet goed uit, zei de coach daarover. Ik heb nog niet met de medische staf gesproken, maar op dit moment verwacht ik niet dat hij er woensdag tegen PSV bij is. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten: "Uiteindelijk gelukkig met uitslag"
Fred Rutten zag Feyenoord vandaag 2-2 gelijk spelen tegen AZ. De trainer van de Rotterdammers zag in de eerste helft een goed Feyenoord, maar ze wisten niet te scoren. Toch is de trainer uiteindelijk blij met de remise.
In de eerste helft stonden we goed te voetballen, zegt Rutten tegenover FOX Sports. In de rust vonden we het ongelofelijk dat we 2-0 achter stonden, dat klopte niet volgens het wedstrijdbeeld. Dit was voetballend een van de beste helften van dit seizoen, we hielden het tempo hoog, zegt hij. In de tweede helft wisten we snel te scoren en het ritme ging omhoog maar er was iets te weinig overleg waardoor AZ een aantal kansen kreeg. Uiteindelijk ben ik gelukkig met de uitslag.
Jens Toornstra viel geblesseerd uit in de wedstrijd met een hamstring-blessure en lijkt onder andere de uit-wedstrijd van PSV te missen. Dat is erg teleurstellend voor Jens, maar we hebben een brede selectie. Andere spelers moeten nu opstaan en dat zal ook wel gebeuren.
RUTTEN: ONGELOOFLIJK DAT WE 2-0 ACHTER KOMEN http://foxsports.nl/video/249730-rutten-ongelooflijk-dat-we-2-0-achter-komen.html
RUTTEN: ANDEREN MOETEN NU OPSTAAN OM TOORNSTRA TE VERVANGEN http://foxsports.nl/video/249732-rutten-anderen-moeten-nu-opstaan-om-toornstra-te-vervangen.html Bron:FoxSports |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Thuis met anderhalve spits spelen is niet wie we zijn lijkt me. Jammer dat we weer 2 punten moeten missen. Uit tegen Pisvee gaat het weer wel werken denk ik. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ONZIN wat hij gisteren allemaal uitkraamde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 00:11 schreef RenatoBos het volgende:Hij had van mij Nelom wel mogen wisselen voor Mitchell of Manu, nee dan wisselen we een aanvaller voor een aanvaller. We staan achter verdomme.. En dan zet hij Manu in de punt erbij. ipv twee buitenspelers een diepe spits en Kazim er achter. Dan maak je ruimte. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind die hele situatie rondom Dammers zo raar. In de opleiding zien ze een spits in hem, hij staat al jaren succesvol op die positie. De opleiding van Feyenoord wordt zeer gewaardeerd en regelmatig geprezen. Dan zou je toch denken dat ze na enkele jaren de kwaliteiten van die jongen enigzins in kunnen schatten. Maar de trainer (een passant) ziet na enkele maanden (weken?) een verdediger in hem en gaat hem omscholen. En wordt ook nog niet eens teruggefloten. Hoe goed is die opleiding dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waar liggen je problemen in het elftal. Niet achterin dunkt me.. Maar goed Schaken rechtsachter of Verhoek is ook al de revue gepasseerd.. |
|
|
|