|
|
RenatoBos
|
|
|
'Langere samenwerking Rutten en Feyenoord een kwestie van tijd'
De goede prestaties van Fred Rutten bij Feyenoord is ook de directie van de club niet ontgaan. De trainer tekende aan het begin van het huidige seizoen een verbintenis tot het eind van het seizoen, maar de trainer kan bijtekenen. Dit meldt Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, in het gelijknamige praatprogramma.
"Ik heb mensen gesproken binnen het commissariaat, de Vrienden van Feyenoord, etcetera en eigenlijk is er sprake van een formaliteit", zegt de journalist. "Natuurlijk hebben ze al met Rutten gesproken en het is een kwestie van uitonderhandelen en bijtekenen." Bron:VI |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 22:57 schreef RenatoBos het volgende:En waar liggen je problemen in het elftal. Niet achterin dunkt me.. Maar goed Schaken rechtsachter of Verhoek is ook al de revue gepasseerd.. Verhoek ? Waar is die de revue gepasseerd dan ? Op t Stadhuisplein of zo ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Helemaal aan het begin van het seizoen meen ik.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt. Was om iedereen nog maar eens te laten zien dat hij er niets van bakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord deed dit seizoen al 547 pogingen tot het geven van 'n goede voorzet vanaf de zijkant. Slechts 5 van deze leverde direct 'n goal op.
Maar die van Bilal waren uitstekend hoor... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat bedoel ik, dat kan toch niet.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt door die geweldige afmaker die we niet hebben.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vroeg me al af wie t zou roepen. Ja, met een echte spits zal er misschien meer op de juiste plek landen. Maar geen 99% |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nee. 50% zou al een hele prestatie zijn 😁 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2014 - 14:27 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord deed dit seizoen al 547 pogingen tot het geven van 'n goede voorzet vanaf de zijkant. Slechts 5 van deze leverde direct 'n goal op. Maar die van Bilal waren uitstekend hoor... Die andere 542 waren over de achterlijn, makkelijke prooi voor de keeper, tegen een tegenstander aan of om andere redenen niet goed ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en twee procent genoeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 22:53 schreef Els het volgende:Ik vind die hele situatie rondom Dammers zo raar. In de opleiding zien ze een spits in hem, hij staat al jaren succesvol op die positie. De opleiding van Feyenoord wordt zeer gewaardeerd en regelmatig geprezen. Dan zou je toch denken dat ze na enkele jaren de kwaliteiten van die jongen enigzins in kunnen schatten. Maar de trainer (een passant) ziet na enkele maanden (weken?) een verdediger in hem en gaat hem omscholen. En wordt ook nog niet eens teruggefloten. Hoe goed is die opleiding dan? en wat te denken van Karsdorp. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Lijkt inderdaad of hij van iedereen een verdediger wil maken. Misschien moet Mulder er ook nog wel aan geloven.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgend jaar in de CL maar starten met Schaken Dammers Karsdorp en Verhoek in de achterhoede. oh nee. die halen we niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Feyenoord is beter af zonder Rutten. Maar die mening van mij is al langer bekend. Het eerste hoort zo te spelen als de jeugdopleiding(misschien wel een van de beste van de wereld) en andersom. En dat is 4 3 3 met buitenspelers die een voorzet kunnen geven en met Tevrede in de spits. Of die goed genoeg is weet ik niet maar hij is de enige spits die we hebben. Ik heb ook nooit gesnapt waarom de net niet trainer Rutten is gehaald. Een gemiste kans met deze (de beste is jaren) eigenen opgeleide talenten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zie het niet zo zitten met El Ahmadi op de positie van Toornstra. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teleurstellend dat hij Boëtius eruit haalt, volgens de berichten. Die jongen komt terug in zijn oude vorm. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Echt belachelijk dat nu El Achmadi rechtsbuiten staat vanavond. Kan die man geen professionele hulp krijgen of zo. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Vuilnisman kan deze zak ook mee!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wil eerst de opstelling wel eens zien. Maar vanuit zijn filosofie is het wel te billijken. Ik vind het alleen niet de juiste beslissing. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik vind anders dat fr het best goed doet tot nog toe, vanavond passie en over mijn lijk instelling dan gaan we gewoon winnen. vanavond 4 4 2 opstelling manu en kazim voorin ,of anders karsdorp op de plek van toornstra dan hoef je het minste te veranderen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 10:59 schreef Dirk1 het volgende:ik vind anders dat fr het best goed doet tot nog toe, vanavond passie en over mijn lijk instelling dan gaan we gewoon winnen. vanavond 4 4 2 opstelling manu en kazim voorin ,of anders karsdorp op de plek van toornstra dan hoef je het minste te veranderen. Feyenoord moet niet zo gretig zijn als tegen AZ. Ze moeten met geduld en geconcentreerd blijven voetballen, zoals ze de wedstrijden voor AZ lieten zien. Ze moeten niet in het countermes van PSV lopen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 11:34 schreef sportverteller het volgende:[..] Feyenoord moet niet zo gretig zijn als tegen AZ. Ze moeten met geduld en geconcentreerd blijven voetballen, zoals ze de wedstrijden voor AZ lieten zien. Ze moeten niet in het countermes van PSV lopen. inderdaad. en niet met 8 man rond de 16 van Pisvee, zoals tegen AZ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens VI gewoon met Boëtius en Manu. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Lijkt mij ook het beste. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
moet je ze wel in t centrum zetten, beide |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor. Gewoon naar binnen snijden. Laat de voorzetten maar zitten, zijn toch ruk of de spits staat er niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je ze beide in t midden zet dan staat t 1 op 1 in t centrum. en zal een back van Pisvee moeten knijpen. dan hebben hun n probleem. als Boetius bv rechtsbuiten staat dan kan hij achter Willems aan hollen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 14:03 schreef van geil het volgende:Als je ze beide in t midden zet dan staat t 1 op 1 in t centrum. en zal een back van Pisvee moeten knijpen. dan hebben hun n probleem. als Boetius bv rechtsbuiten staat dan kan hij achter Willems aan hollen. Dat is een optie, of je houdt Willems daardoor achterin. Hij kan minder naar voren spelen als hij daardoor een man vrij laat. Zijn zwakte is in t verdedigen. T is een soort Nelom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Willems ziet snel genoeg dat Boetius m volgt. dus zal alleen maar vaker gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind t nu al interessant.
Ik heb de wijsheid niet, ik ga t vanavond zien :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en dat snap ik dan weer niet. Kazim zou op rechtshalf moeten staan in mijn ogen Dan schep je verwarring bij Pisvee en vooral Willems. een man die vanuit t centrum naar jou positie kan, en Kazim die daar evt heen kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
4 3 3 aub. De poepert speelt het liefst zonder spitsen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind Manu een logische keuze. Is balvast en snel. Een ideaal type voor een lastige uitwedstrijd, waar je naar verwachting minder makkelijk voor de goal van de tegenstander komt dan normaal. Ben er niet van overtuigd dat het logisch is om JP eruit te halen, mocht dat gebeuren. Maar goed, misschien speelt ipv Karim, Tonny wel hangend op links of rechts buiten. Denk dat hij dat wel kan. En dan Karim gewoon vanaf het middenveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zolang je Tonny geen verdedigende of controlerende rol op het middenveld geeft is hij bruikbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tonny is een alleskunner, alleen beheerst hij het één een klein beetje beter dan het andere. Zie hem achter de spits, links of rechts hangend kan hij ook. Als controleur komt hij nog niet helemaal goed uit de verf, maar dat wijt ik aan zijn leeftijd en ervaring. Hij is echt een klassespeler met een mooie toekomst en ik ben fan!
Laat hem vanavond maar de winnende maken. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 16:47 schreef Barabas het volgende:Tonny is een alleskunner, alleen beheerst hij het één een klein beetje beter dan het andere. Zie hem achter de spits, links of rechts hangend kan hij ook. Als controleur komt hij nog niet helemaal goed uit de verf, maar dat wijt ik aan zijn leeftijd en ervaring. Hij is echt een klassespeler met een mooie toekomst en ik ben fan! Laat hem vanavond maar de winnende maken. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij kan niet controleren en niet verdedigen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe Fred het op gaat lossen nu Boëtius ziek is. Bilal rechtsbuiten, Karsdorp in de rol van Toornstra.
Vilhena als extra speler op het middenveld en met Manu en Kazim voorin? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 18:17 schreef MMM het volgende:Ik ben benieuwd hoe Fred het op gaat lossen nu Boëtius ziek is. Bilal rechtsbuiten, Karsdorp in de rol van Toornstra. Vilhena als extra speler op het middenveld en met Manu en Kazim voorin? Ik verwacht het laatste eigenlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De opstelling van vanavond is wat lafjes.. Vooral niet verliezen.. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou we gaan het zien vanavond ben benieuwd in deze opstelling als het goed uitpakt geniaal ,pakt het verkeerd uit dan de strontkar voor rutten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laffe opstelling, totaal geen creativiteit. |
|
|
|