|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het ergste vind ik dat hij de schuld steeds bij de spelers legt. Kijk ook is in de spiegel man. Het is een combi van beide. Volgens mij is het beste voor Feyenoord dat hij optieft. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 11:30 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het ergste vind ik dat hij de schuld steeds bij de spelers legt. Kijk ook is in de spiegel man. Het is een combi van beide. Volgens mij is het beste voor Feyenoord dat hij optieft. Huh, omdat we van pisv verloren? Man ze spelen goed!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 11:30 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het ergste vind ik dat hij de schuld steeds bij de spelers legt. Kijk ook is in de spiegel man. Het is een combi van beide. Volgens mij is het beste voor Feyenoord dat hij optieft. Volgens mij niet. Moet wel wat meer durven en een experiment niet schuwen, met name tbv jeugd. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
doet het goed (niet kwa ranglijst)kwa voetbal en wissels en benaderen daarvan vind ik.externe factoren heb je geen invloed op mits je boeren of joden heet.teveel wedstrijden tegen 12 (man) gespeeld,daarnaast teveel zelf kansen gemist en domme goals tegengekregen.een jaar contractverlening lijkt me daarom juist op zijn plaats!
come on fred!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je niet verlengt getuigd dat van geen visie, ik zou niet weten wie dan het over moet nemen apie en Japie op de bank ? Wat hebben die dan laten zien dan ? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Catenaccio voetbal is nergens voor nodig. Europees begrijpelijk misschien. Je hebt de beste opleiding die 4 3 3 speelt. Daar ligt de ergernis. Ik wordt liever 3de met aanvallend voetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 13:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Catenaccio voetbal is nergens voor nodig. Europees begrijpelijk misschien. Je hebt de beste opleiding die 4 3 3 speelt. Daar ligt de ergernis. Ik wordt liever 3de met aanvallend voetbal. Dat zie ik toch meer dan regelmatig. Alsof dat lange ballen-principe op Pelle nou zo aanvallend was. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 14:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat zie ik toch meer dan regelmatig. Alsof dat lange ballen-principe op Pelle nou zo aanvallend was. Je hebt nu een heel andere spelers groep. Kun je prima 4 3 3 mee spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet ik. Aanvallender zijn we sowieso. Twee buitenspelers heeft alleen zin als er een adequate spits staat. Die hebben we niet. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 14:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Weet ik. Aanvallender zijn we sowieso. Twee buitenspelers heeft alleen zin als er een adequate spits staat. Die hebben we niet. Tevrede lijkt me een prima spits tegen nac excelsior Dordrecht enz. Europees en de grote wedstrijden komt hij misschien te kort. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 14:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Tevrede lijkt me een prima spits tegen nac excelsior Dordrecht enz. Europees en de grote wedstrijden komt hij misschien te kort. Hooguit. Maar je weet dat dat niet voldoende is. Ik zou Kazim wel eens achter een spits willen zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 14:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Tevrede lijkt me een prima spits tegen nac excelsior Dordrecht enz. Europees en de grote wedstrijden komt hij misschien te kort. ik denk dat we door die paar goals in t begin van t seizoen misschien iets te hoopvol zijn over te Vrede. Ik vind het echt aan alle kanten een druiloor. Ook qua uitstraling en inzet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:[..] ik denk dat we door die paar goals in t begin van t seizoen misschien iets te hoopvol zijn over te Vrede. Ik vind het echt aan alle kanten een druiloor. Ook qua uitstraling en inzet. Kortom: ongeschikt. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:[..] ik denk dat we door die paar goals in t begin van t seizoen misschien iets te hoopvol zijn over te Vrede. Ik vind het echt aan alle kanten een druiloor. Ook qua uitstraling en inzet. Grotendeels met je eens (druiloor Uitstraling enz) Die paar wedstrijden vorig jaar heeft hij Pelle ook redelijk vervangen(4 3 3). Ik snap alleen niet waarom feyenoord al die jaren in hem heeft geinvesteerd dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 14:54 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Grotendeels met je eens (druiloor Uitstraling enz) Die paar wedstrijden vorig jaar heeft hij Pelle ook redelijk vervangen(4 3 3). Ik snap alleen niet waarom feyenoord al die jaren in hem heeft geinvesteerd dan? Te Vrede stamt nog uit de tijd dat de lat lager lag (en we toch boven verwachting presteerden). Ze zagen het in hem zitten, toen, vorig seizoen, als vervanger. Maar hij heeft het niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En we hadden niets achter de hand.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten steunt Manu en Boëtius na moeilijke middag
De verwachting was dat trainer Fred Rutten tegen NAC Breda zowel met Jean-Paul Boëtius als Elvis Manu zou beginnen. Uiteindelijk mocht Manu, die volgens de coach niet helemaal fit was na alle pijntjes van de afgelopen weken, alleen invallen. Het werd een uiterst ongelukkige invalbeurt voor de aanvaller na zeventig minuten.
"Het is niet makkelijk om laat in een wedstrijd nog je stempel te drukken. Er kwam ook een beetje teleurstelling bij'', neemt Rutten het in De Telegraf op voor Manu. Boëtius kwam daarvoor ook al niet uit de verf op de linkerflank. "Jean-Paul kon niet brengen wat wij van hem verwachten. Hij kon even niks extras brengen. Maar hij is ook weer niet door de ondergrens gezakt. Of sommige spelers moe zijn? Als ze grote spelers willen worden, moeten ze daarmee omgaan. In Engeland spelen ze nu gewoon door en gaan ze zelfs een dubbel programma afwerken.'' Bron:FR 12 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 13:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Catenaccio voetbal is nergens voor nodig. Europees begrijpelijk misschien. Je hebt de beste opleiding die 4 3 3 speelt. Daar ligt de ergernis. Ik wordt liever 3de met aanvallend voetbal. We spelen toch redelijk aanvallend? Alleen Vitesse en PSV hebben gemiddeld meer schoten op goal per wedstrijd. Meeste balbezit van alle clubs in de eredivisie. Natuurlijk spelen we niet met 2 echte vleugels en scoren we niet altijd genoeg, maar de intenties zijn er over het algemeen wel en die komen ook tot uitdrukking in de statistieken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] We spelen toch redelijk aanvallend? Alleen Vitesse en PSV hebben gemiddeld meer schoten op goal per wedstrijd. Meeste balbezit van alle clubs in de eredivisie. Natuurlijk spelen we niet met 2 echte vleugels en scoren we niet altijd genoeg, maar de intenties zijn er over het algemeen wel en die komen ook tot uitdrukking in de statistieken. detail. op deze manier komen vaak mensen in stelling die niet kunnen scoren. Clasie El en Immers bv. daarom riep ik al in Augustus dat scorende spelers belangrijker zijn als EEN SPITS bv Gudelj,de leeuw.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] We spelen toch redelijk aanvallend? Alleen Vitesse en PSV hebben gemiddeld meer schoten op goal per wedstrijd. Meeste balbezit van alle clubs in de eredivisie. Natuurlijk spelen we niet met 2 echte vleugels en scoren we niet altijd genoeg, maar de intenties zijn er over het algemeen wel en die komen ook tot uitdrukking in de statistieken. Veldbezetting kan alleen beter. Dan het liefst ook nog zonder immers en nelom. Er zitten betere op de bank te verpieteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 18:38 schreef van geil het volgende:[..] detail. op deze manier komen vaak mensen in stelling die niet kunnen scoren. Clasie El en Immers bv. daarom riep ik al in Augustus dat scorende spelers belangrijker zijn als EEN SPITS bv Gudelj,de leeuw. Ben niet zo kapot van die 2 die je noemt trouwens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd of Rutten wel de juiste trainer voor Feyenoord is ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot op heden heeft het er de schijn van. Maar niet meer dan dan dat. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Met het ontwikkelen van een eigen speelstijl, kun je ook gerichter opleiden, trainen, huren en aankopen. Ook hier voert Feyenoord een beter beleid dan in het verleden. Toen werd de speelstijl aan de selectie aangepast. Nu deels ook nog, maar ook dat is weer een kwestie van tijd en continuïteit in beleid. Feyenoord blijft goed bezig. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mja ontwikkelen van een eigen speelstijl ok, maar Rutten heeft er een handje van om spelers op te stellen waar ze eigenlijk nooit spelen. Toornstra op rechtsbuiten? Mwah tot daar aan toe, ook geen optie in mijn ogen maargoed.. Wilkshire op rechtsbuiten? Vilhena op rechts/links back? Dammers in de verdediging? Je bent dan niet alleen een ezel als het niet werkt maar je stopt die gasten ook in de ontwikkeling die ze nodig hebben juist op de positie waar ze altijd spelen. Waarom bv niet gewoon Woudenberg als vaste vervanger van Nelom. Zo zou de bank er dan voor mij ook uit zien: Mulder, Boulah, Woudenberg, Immers, Vilhena, Bilal, Te Vrede. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan vergeet je er nog wel een aantal te noemen die onder Fred niet op hun eigenlijke positie zijn opgesteld.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Dat bedoel ik dus, heb ik echt mn bedenkingen bij. De kans dat het met 1 van de spelers lukt a la Kuijt op rechtsback is heel klein. En dan doet ie het nog in veelvoud ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die mening deel ik met je.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Basacikoglu krijgt kans door naderend 'experimenteel jaar'
In Dubai zal Feyenoord-trainer Fred Rutten experimenteren met de speelwijze van zijn elftal. Feyenoord speelde in de eerste seizoenshelft met middenvelder Jens Toornstra als valse rechtsbuiten, maar de coach denkt erover om terug te vallen op een systeem met echte buitenspelers.
''Toen Jens bij ons tekende, heb ik gezegd dat ik meerdere posities voor hem in gedachte had'', legt Rutten uit in Voetbal International. ''Hij kan alle plekken op het middenveld goed invullen, maar zoals hij nu speelt kan het ook. Soms heb je compensatie nodig op je middenveld en Jens is heel erg bereid zijn taak uit te voeren.''
Maar het klassieke 4-3-3 komt steeds dichterbij. ''Ik ga het wel overwegen. Ik wil in 2015 sowieso meer uitproberen, maar dan moeten de spelers wel klaar zijn om het in te vullen.'' Dat is overigens goed nieuws voor Bilal Basacikoglu. De vleugelaanvaller moest het vooralsnog hebben van invalbeurten in het eerste van Feyenoord. 1 naam die eruit moet Fred: Immers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me logisch. Bovendien, Clasie (aanvoerder, El Ahmadi (eigen aankoop van Fred) en Toornstra (grootste aankoop Feyenoord) lijken mij zeker van een basisplek. Naast het genoemde uiteraard ook op basis van hun prestaties. Dus als je plek gaat maken op rechtsbuiten dan kan dat alleen maar ten koste gaan van Lex op 10 lijkt me. Dus Elvis en Bilal maken in dat geval een goede kans in de basis te komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 31 december 2014 - 11:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt me logisch. Bovendien, Clasie (aanvoerder, El Ahmadi (eigen aankoop van Fred) en Toornstra (grootste aankoop Feyenoord) lijken mij zeker van een basisplek. Naast het genoemde uiteraard ook op basis van hun prestaties. Dus als je plek gaat maken op rechtsbuiten dan kan dat alleen maar ten koste gaan van Lex op 10 lijkt me. Dus Elvis en Bilal maken in dat geval een goede kans in de basis te komen. Fred kan er ook voor kiezen El te laten zakken. Kongolo op links. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ben er nog niet uit. duurt even. kunnen ook Clasie verkopen. dan heb ik n probleem minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 december 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou kunnen, maar ik denk dat als ie dat had gewild, dat ie het al een keer geprobeerd had. Denk dat hij zeer tevreden is met Karim op het middenveld en het duo Van Beek en Kongolo niet zomaar uit elkaar wil halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
of Toornstra rechtsback zoals Edjoe al melde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me niet. Dan zou hij Wilkshire, Boulahrouz èn Karsdorp passeren. En met welk doel? Ik geloof niet dat Fred dat gaat doen of serieus overweegt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
RUTTEN HOOPT OP GOED GEVULDE KUIP BIJ BENEFIETDUEL
Voor Feyenoord gaat komend weekend de voorbereiding op de tweede seizoenshelft van start. De selectie werkt zaterdagmiddag vanaf 14.00 uur de eerste training van het nieuwe jaar af, terwijl een dag later de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen op het programma staat. Maandag vertrekt Feyenoord naar Dubai, voor een trainingskamp van een week. Trainer Fred Rutten kijkt ernaar uit. Ik heb veel zin om weer te beginnen.
Het was lekker om rondom de feestdagen even een paar dagen vrij te zijn en tijd door te brengen met de familie, al is het niet zo dat ik die periode nodig had om bij te tanken, vervolgde Rutten, terugkijkend op de voorbije twee weken. Mijn batterij was nog helemaal vol, terwijl ik ook niet het gevoel had dat mijn spelers hard toe waren aan de winterstop. Ondanks het feit dat we in de eerste helft van het seizoen al veel wedstrijden hebben gespeeld, staan we er in fysiek opzicht goed op.
Na de eerste training van 2015 volgt zondag direct een oefenwedstrijd voor Feyenoord, dat het in De Kuip opneemt tegen FC Emmen. Voor ons is dat duel een mooie gelegenheid om een goede start te maken in het nieuwe jaar, stelde de hoofdcoach, die de intentie uitsprak om zondag zoveel mogelijk spelers in actie te laten komen. Hij hoopt daarbij op een goed gevulde Kuip. Het is altijd mooi om voor veel publiek te spelen, wat nu nog meer van belang is omdat de wedstrijd in het teken staat van een goed doel. (De opbrengst van het duel tussen Feyenoord en FC Emmen komt volledig ten goede aan de Feyenoord Foundation, red.)
Rutten kon nog niet zeggen met welke en hoeveel spelers Feyenoord een dag na het benefietduel met FC Emmen in het vliegtuig stapt naar Dubai, waar de ploeg tot en met 11 januari een trainingskamp belegt. Na de training van zaterdag en de wedstrijd van zondag maken we de selectie definitief, zei de trainer, die uitkijkt naar het verblijf in Dubai. Vanwege het goede weer kunnen we daar onder ideale omstandigheden nieuwe energie opdoen en een vooral lekker en goed trainen. Alles is erop gericht om op 18 januari tegen FC Twente zo fit mogelijk aan de aftrap te staan. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3 keer foutloos uitspreken achter elkaar , en je mag blijven,
|
|
|