|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten experimenteert toch niet: ''Het was herhalen''
Hoewel zijn bijtekenen een formaliteit lijkt, weigert Fred Rutten zich uit te spreken over zijn nieuwe contract bij Feyenoord. De clubleiding van Feyenoord liet eerder al weten zeer tevreden te zijn over de trainer en Rutten zelf zegt het in Rotterdam uitstekend naar zijn zin te hebben.
'Maar gesproken hebben we nog niet, ja, elke dag over de lopende zaken, maar binnenkort komt er een evaluatiemoment en dan zal meer duidelijk worden', zegt de coach tegen Voetbal International. Rutten zegt zich te richten op de hervatting van de competitie. Volgens de trainer zal Feyenoord er klaar voor zijn, ook al is de achterstand op PSV twaalf punten. 'Een groot gat, maar wij gaan gewoon voor het voor ons hoogst haalbare resultaat en wat dat zal zijn, geen idee? We willen de eerste wedstrijd winnen, daarna de tweede, de derde en zo verder.'
De Feyenoord-trainer doet niet geheimzinnig over waarop hij de afgelopen dagen de nadruk heeft gelegd. 'We hebben een manier van spelen en trainen', zegt Rutten, 'dan doe je in feite niks anders dan herhalen, herhalen, herhalen. We hebben dat kunnen doen onder uitstekende omstandigheden. Het veld was top en het weer ook. Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar.' Bron:VI |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zo kun je aan de gang blijven. n beetje n Mulder scenario |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 - 00:42 schreef RenatoBos het volgende:Rutten experimenteert toch niet: ''Het was herhalen''[ afbeelding ] Hoewel zijn bijtekenen een formaliteit lijkt, weigert Fred Rutten zich uit te spreken over zijn nieuwe contract bij Feyenoord. De clubleiding van Feyenoord liet eerder al weten zeer tevreden te zijn over de trainer en Rutten zelf zegt het in Rotterdam uitstekend naar zijn zin te hebben.'Maar gesproken hebben we nog niet, ja, elke dag over de lopende zaken, maar binnenkort komt er een evaluatiemoment en dan zal meer duidelijk worden', zegt de coach tegen Voetbal International. Rutten zegt zich te richten op de hervatting van de competitie. Volgens de trainer zal Feyenoord er klaar voor zijn, ook al is de achterstand op PSV twaalf punten. 'Een groot gat, maar wij gaan gewoon voor het voor ons hoogst haalbare resultaat en wat dat zal zijn, geen idee? We willen de eerste wedstrijd winnen, daarna de tweede, de derde en zo verder.' De Feyenoord-trainer doet niet geheimzinnig over waarop hij de afgelopen dagen de nadruk heeft gelegd. 'We hebben een manier van spelen en trainen', zegt Rutten, 'dan doe je in feite niks anders dan herhalen, herhalen, herhalen. We hebben dat kunnen doen onder uitstekende omstandigheden. Het veld was top en het weer ook. Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar.' Bron:VI Wat een gelul. Niks herhalen, maar verbeteren. Dus Immers eruit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Wijziging opstelling Feyenoord gaat er toch niet van komen'
Fred Rutten liet voor vertrek naar het trainingskamp in Dubai nog weten dat hij wilde gaan experimenteren. De hoofdtrainer doelde op de positie van rechtsbuiten, waar middenvelder Jens Toornstra momenteel wordt geposteerd. Rutten wilde op die positie 'een echte rechtsbuiten' testen, wat als muziek in de oren klonk bij miljoenenaankoop Bilal Basacikoglu (20).
Toch lijkt Feyenoord ook in de tweede seizoenshelft met de 'vaste basis' verder te gaan. "Rutten begon het oefenduel met FC Bunyodkor in Dubai ook met het elftal waar hij voor de winterstop het vaakst mee heeft gespeeld", weet Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. "Ik verwacht dat dat in de tweede seizoenshelft ook gewoon weer gaat gebeuren. Rutten is sowieso een trainer die niet heel veel wisselt."
"Er is natuurlijk wel wat verandert", gaat Krabbendam verder tegen VI Radio. "Ruben Schaken is weg en je merkt ook dat Basacikoglu wat meer vertrouwen put uit de trainingen en uit zijn invalbeurt tegen PSV. Maar normaal gesproken kun je verwachten dat Feyenoord op weinig posities zal gaan veranderen", zo meent de journalist. Zondag om 14.30 hervat de ploeg van Rutten de competitie met een thuiswedstrijd tegen FC Twente. Laffe lul |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pleur die Immers er eens uit man, durf eens iets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij moet wel stoppen met vriendjes binnenhalen/binnen hengelen. El Ahmadi, oké prima.
Maar Wilkshire gehaald, interesse in Lazovic en Havenaar.. Wie nog meer straks? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geen kans, staat onder toezicht van onze grote vriend Mino Raiola :)
BTW ook weer zo'n net nie geval, beter eigen jeugd een kans geven ook veel beter voor de cashflow.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja precies, die ook nog. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Wat zit je toch tegen Immers te zeiken man. Immers speelt zijn beste seizoen tot nu toe. Hij is harstikke sterk, maar jij kijkt alleen maar naar de kansen die hij om zeep helpt... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 09:18 schreef MMM het volgende:Hij moet wel stoppen met vriendjes binnenhalen/binnen hengelen. El Ahmadi, oké prima. Maar Wilkshire gehaald, interesse in Lazovic en Havenaar.. Wie nog meer straks? Lazovic had van mij mogen komen hoor... En Havenaar als er niets beters haalbaar is ook... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 10:58 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Lazovic had van mij mogen komen hoor... En Havenaar als er niets beters haalbaar is ook... Seizoen 2007-2008. Ik hoor het nog doordreunen. Heel De Kuip zong: Danko in een massagraf!
Altijd afgevraagd waarom dat zo was. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 10:55 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat zit je toch tegen Immers te zeiken man. Immers speelt zijn beste seizoen tot nu toe. Hij is harstikke sterk, maar jij kijkt alleen maar naar de kansen die hij om zeep helpt... Hahaha zegt dat dan iets over Immers of het niveau wat jij nastreeft met Feyenoord? Dat stuk verdriet uit den Haag voegt helemaal NIETS toe, faalt STRUCTUREEL in topwedstrijden omdat hij het niveau niet aan kan. Elke topwedstrijd speel je met 10 man.
En nee ik kijk niet alleen naar zijn kansen die hij mist. Balaanname van een amateur, zwak in de passing, NOOIT een geniale steekbal. Knap hoor als nummer 10, één van de belangrijkste posities in een elftal.
Types als jij kijken alleen naar het harde 'werk' dat Immers verricht. Gek hé, hard werken als je zelf de bal vaak inlevert?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 10:58 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Lazovic had van mij mogen komen hoor... En Havenaar als er niets beters haalbaar is ook... Lazovic? Dat was nooit goed gevallen bij het Legioen na zijn actie destijds bij Vitesse. Beloofde in alle kranten niet te juichen tegen Feyenoord en hij liep zowat een ereronde.
Havenaar als er niets beters is? Nou dan halen we maar lekker niks. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 10:55 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat zit je toch tegen Immers te zeiken man. Immers speelt zijn beste seizoen tot nu toe. Hij is harstikke sterk, maar jij kijkt alleen maar naar de kansen die hij om zeep helpt... Meest treffende moment: 100% kans missen tegen PSV en 5 minuten later staan te slapen bij de corner, niet meespringen, en de Jong die scoort. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 11:28 schreef MMM het volgende:[..] Types als jij kijken alleen naar het harde 'werk' dat Immers verricht. Gek hé, hard werken als je zelf de bal vaak inlevert? Heb je gelijk in. Ik ben ook fan van vechtvoetbal en hard werken. Maar als dat het spelbeeld is, betekent het wel dat je tegenstander de bovenliggende partij is. Eerder bij de bal zijn of goede passes afleveren halen al heel wat duels uit de weg.
El Ahmadi vind ik overigens ook een vechter op het middenveld, die vliegt er soms zo hard in. Maar door een bepaalde uitstraling wordt Immers WEL en El Ahmadi blijkbaar NIET als vechtvoetballer gezien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Man man man man, die naait je ook waar je bij staat de engert. Bijna net zo erg als de verklote momenten van Immers. Al moet ik zeggen dat Immers op andere vlakken zeer belangrijk kan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 12:21 schreef VVout het volgende:[..] Man man man man, die naait je ook waar je bij staat de engert. Bijna net zo erg als de verklote momenten van Immers. Al moet ik zeggen dat Immers op andere vlakken zeer belangrijk kan zijn. Wanneer dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij heeft wel eens een leuke paas gegeven en kan de opbouw van de tegenstander lekker verstoren, wil niet zeggen dat alles wat hij doet waardeloos is omdat dat geen eerlijke zienswijze zou zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou..zondag Jens op 10 en Bilal op rechts denk ik zo, na al dat gepuzzel afgelopen week?....... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar er is niet gepuzzeld afgelopen week blijkbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tuurlijk niet, Immers weer op 10. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik ben er van overtuigd dat het Immers zijn laatste seizoen is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter voor hem én Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In een korte termijn visie wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laten we het hopen. Ik ben er nog niet zo zeker van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
komt nog n douche tussen denk ik. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Intelligent genoeg om in te zien dat je dit niet kunt verloochenen, kan zo menig publiek persoon nog wat van leren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft ook meteen aan dat Twente altijd een provincie clubje zal blijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tony lang laten warmlopen maar niet laten invallen. Stoere jongen Fred. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar Tonny was niet de enige toch? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Fred Rutten is niet een man om spelers te straffen door ze langdurig en onnodig warm te laten lopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee maar dit ligt al zo gevoelig. Kijk, een Mathijsen liep ook de hele tijd warm maar dat zijn verschillende situaties.
Moet Fred niet doen, geef Tony gewoon een kwartier als signaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:57 schreef MMM het volgende:[..] Nee maar dit ligt al zo gevoelig. Kijk, een Mathijsen liep ook de hele tijd warm maar dat zijn verschillende situaties. Moet Fred niet doen, geef Tony gewoon een kwartier als signaal Eens. Laat Vilhena dan zitten. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Het is geen overbodige luxe als Feyenoord intensiever traint op het nemen van vrije trappen, corners en penalty's. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Smerig spelletje machtsmisbruik. |
|
|
|