|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tja, je kan het mis hebben. HIJ BLIJFT! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Lex is niet zó slecht, maar niet goed genoeg voor een beter team volgend seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me niets voor Rutten. Plus nogmaals er liepen er meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoals Clasie vandaag speelde... Die ga je volgend seizoen behoorlijk missen.
En Fred moet nog steeds bijtekenen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zijn er al mensen die overtuigd zijn betreft Fred Rutten? Ik niet in dit geval! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet overtuigd maar presteert voldoende. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon degelijk..wel uitstekend positiespel,maar geen daredevil. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het is en blijft een net niet trainer ben ik bang. Ik zie volgend jaar liever een trainer met meer lef. Sowieso 4 3 3 zo als het hoort. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ricardo_Moniz
Dit lijkt mij wel wat voor volgend seizoen. Geboren Rotterdammer met een schat aan ervaringen over de hele wereld. Stylzz kwam hier vorig jaar al een keer mee. Lekker aanvallend voetballen (433) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien hadden ze het wel koud en besloten ze zelf warm te lopen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nee dankjewel. Voorlopig heeft Fred het gelijk aan zijn zijde. Zagen aan zijn stoelpoten is m.i. niet fair. Ben het lang niet altijd eens met zijn keuzes, maar dat zal bij een andere trainert ook zo zijn. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 18:40 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het is en blijft een net niet trainer ben ik bang. Ik zie volgend jaar liever een trainer met meer lef. Sowieso 4 3 3 zo als het hoort. In het vorig seizoen, het laatste seizoen onder Koeman, zag je dat Feyenoord nog net een stukje tekort kwam om zich in de top te kunnen nestelen. Dat lijkt tot nu toe ook voor dit seizoen te gelden. Alleen moeten we dan ook zo eerlijk zijn te zeggen dat er voor aanvang van dit seizoen veel sterkhouders, waaronder een zeer belangrijke spits, vertrokken zijn en de selectie pas na enkele wedstrijden weer enigszins op orde was. Desondanks wist Feyenoord te overwinteren en, na een slechte start, een goede reeks neer te zetten. Al met al blijf ik daarom vinden dat Rutten het goed doet. Er wordt goed gevoetbald; het positiespel is vaak goed, getracht wordt de tegenstander vroeg onder druk te zetten en het aanvalsspel is minder eenzijdig dan voorheen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:08 schreef sportverteller het volgende:[..] In het vorig seizoen, het laatste seizoen onder Koeman, zag je dat Feyenoord nog net een stukje tekort kwam om zich in de top te kunnen nestelen. Dat lijkt tot nu toe ook voor dit seizoen te gelden. Alleen moeten we dan ook zo eerlijk zijn te zeggen dat er voor aanvang van dit seizoen veel sterkhouders, waaronder een zeer belangrijke spits, vertrokken zijn en de selectie pas na enkele wedstrijden weer enigszins op orde was. Desondanks wist Feyenoord te overwinteren en, na een slechte start, een goede reeks neer te zetten. Al met al blijf ik daarom vinden dat Rutten het goed doet. Er wordt goed gevoetbald; het positiespel is vaak goed, getracht wordt de tegenstander vroeg onder druk te zetten en het aanvalsspel is minder eenzijdig dan voorheen. We hebben gewoon goede spelers met fantastische verdedigers en keeper. Beter dan vorig jaar (op Pellè na) Ik vind dat je dan ook iets meer mag verwachten. Ik denk niet dat Rutten de nman voor dit Feyenoord is. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten doet ook wel goed dingen maar ik mis de klik. Bron van ergernis is Immers Nelom en totaal geen lef tonen. Alles is gebaseerd op niet verliezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Levert niks op als we de selectie niet in alle linies versterken. Geen spits, of twee, erbij dan ook geen betere resultaten. Spelers als Nelom, Wilkshere en Boulahrouz zijn vergane glorie of simpelweg niet goed genoeg; dat moeten we niet meer willen. We zijn niet veel beter dan vorige jaargang, de balans ligt gewoon anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:22 schreef Barabas het volgende:Levert niks op als we de selectie niet in alle linies versterken. Geen spits, of twee, erbij dan ook geen betere resultaten. Spelers als Nelom, Wilkshere en Boulahrouz zijn vergane glorie of simpelweg niet goed genoeg; dat moeten we niet meer willen. We zijn niet veel beter dan vorige jaargang, de balans ligt gewoon anders. Van Beek, Kongolo, Vermeer zijn beter dan Mulder, Indi, De Vrij. Toornstra en El Achmadi zijn een verrijking voor dit Feyenoord. Ik zie wel degelijk verschil in kwaliteit met vorig jaar. Vorig jaar was het vooral Pelle
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:15 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] We hebben gewoon goede spelers met fantastische verdedigers en keeper. Beter dan vorig jaar (op Pellè na) Ik vind dat je dan ook iets meer mag verwachten. Ik denk niet dat Rutten de nman voor dit Feyenoord is. Ik ben het met je eens. We hebben dit jaar een bredere basis. Dat laat echter onverlet dat de selectie pas na een paar wedstrijden compleet was. Als je de reeks ziet na de eerste zeven wedstrijden, dan is dat, in ieder geval qua punten aantal, een goede reeks. Ik blijf dat knap vinden. Feyenoord weet zich nog echter niet definitief in de top te vestigen. Als Rutten dat de 2e helft van de competitie ook nog weet te bewerkstelligen vind ik dat extra knap. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:27 schreef sportverteller het volgende:[..] Ik ben het met je eens. We hebben dit jaar een bredere basis. Dat laat echter onverlet dat de selectie pas na een paar wedstrijden compleet was. Als je de reeks ziet na de eerste zeven wedstrijden, dan is dat, in ieder geval qua punten aantal, een goede reeks. Ik blijf dat knap vinden. Feyenoord weet zich nog echter niet definitief in de top te vestigen. Als Rutten dat de 2e helft van de competitie ook nog weet te bewerkstelligen vind ik dat extra knap. Ik hoop het |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We hebben vandaag met 3-1 van Twente gewonnen en staan er prima voor. We doen nog steeds mee in Europa. Vind het een beetje een jodenstreek om nu een discussie te voeren over zijn opvolger. Wat mij betreft verlengen ze zijn contract binnen de kortste termijn. Er valt op iedere trainer wel wat aan te merken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niets jodenstreek. Zolang ze niet verlengd hebben gaat hij weg aan het einde van het seizoen. Kritisch moet je altijd zijn. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:47 schreef Barabas het volgende:We hebben vandaag met 3-1 van Twente gewonnen en staan er prima voor. We doen nog steeds mee in Europa. Vind het een beetje een jodenstreek om nu een discussie te voeren over zijn opvolger. Wat mij betreft verlengen ze zijn contract binnen de kortste termijn. Er valt op iedere trainer wel wat aan te merken. Er is nog steeds geen contract verlenging voor volgend jaar en ik eis geen ontslag dus mag je best filosoferen over een vervolg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ieder zijn mening.... Kritisch zijn is één, de manier waarop Rutten er hier soms onterecht onderdoor wordt getrokken is heel wat anders. Er wordt bovendien met twee maten gemeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:48 schreef Stylzz het volgende:Niets jodenstreek. Zolang ze niet verlengd hebben gaat hij weg aan het einde van het seizoen. Kritisch moet je altijd zijn. Kritisch moet je zeker zijn, maar ik zie, gezien de behaalde resultaten en het spelbeeld, geen reden om zijn contract niet met een jaar te verlengen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij mag t, maar een ander mag t ook doen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voor Louis van Gaal mag hij wijken, de rest is even interessant of even goed of slecht als Rutten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:52 schreef Barabas het volgende:Ieder zijn mening.... Kritisch zijn is één, de manier waarop Rutten er hier soms onterecht onderdoor wordt getrokken is heel wat anders. Er wordt bovendien met twee maten gemeten. Yup |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is veel duurder in salaris en gewoon niet beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoeveel duurder in salaris dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vul t maar in. wat denk je zelf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dom antwoord. Jij roert het zelf aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Havenaar zal niet voor het salaris van Te Vrede komen, schat ik zo in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Immers er uit . Te Vrede er bij Neuzen kunnen niet koppen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik herinner mij een prachtige kopgoal tegen Sevilla.... Ene Lex Immers was de maker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Te Vrede ook niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zou me er iets meer in verdiepen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je echt eens gaan doen. Succes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heb ik al gedaan. scoort veel met t hoofd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is niet zo'n sterke kopper |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laatste 4 seizoenen: Mitta: 11 goals in 47 wedstrijden Lex: 36 goals in 110 wedstrijden
Wie zal er nu meer met het hoofd gescoord hebben? Mitta dit seizoen 2 maal kopgoal (5 goals totaal) Lex dit seizoen 2 maal kopgoal (4 goals totaal).
Maar goed. Jij weet het graag beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er zit in de hele selectie niemand die het aantal kop goals van Te Vrede kan benaderen. nog niet in de verste verte. behalve als je zoals Henk selectief gaat kijken. en niet al zijn wedstrijden pakt.(en compleet andere aantallen) die speelt hij dus voornamelijk bij de beloften en in de voorbereiding.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker boeiend, beide prutsers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 18:35 schreef van geil het volgende:er zit in de hele selectie niemand die het aantal kop goals van Te Vrede kan benaderen. nog niet in de verste verte. behalve als je zoals Henk selectief gaat kijken. en niet al zijn wedstrijden pakt. die speelt hij dus voornamelijk bij de beloften en in de voorbereiding. Selectief is evenzeer beloftencompetitie met 020 vergelijken. Al is dat op zich wel weer humor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ook goed Henk. jij gelijk. uit t verband trekken kan ik niet van winnen
|
|
|