BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 februari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Ik ben wel voor een echte bezem door Feyenoord.
JanM
 JanM - donderdag 05 februari 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:
Jij hebt diverse keren gewezen op het beleidsplan / 5-jarenplan en nu suggereer je dat het al tijd is om Gudde, Van Geel, Rutten, Gio en Van Gastel te vervangen? Ben zeer benieuwd naar hun mogelijke vervangers. Wie zich geroepen voelt mag invullen:

Algemeen directeur:

TD:

Trainer:

Assistenten:
ar
 ar - donderdag 05 februari 2015 - 23:52   quote  deeplink  
Trainert Jurgen Klopp als Fred gaat.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 februari 2015 - 23:55   quote  deeplink  
Tijd komt wel dichterbij om het kader te gaan wijzigen. 2016 zeker. Huidige directie vooral op crisismanagement gebaseerd. Zicht op continuïteit (hopelijk ook qua stadion) en verdere sportieve uitbouw.
Vraagt andere visie.
Rutten: twijfel, zou besluit tóch nog 2 maanden uitstellen. Kan hij anticiperen?
Gio en JP: loyaal, wel erg anoniem.

Kortom: verandering moet dit jaar wel een onderwerp worden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 februari 2015 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 23:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij hebt diverse keren gewezen op het beleidsplan / 5-jarenplan en nu suggereer je dat het al tijd is om Gudde, Van Geel, Rutten, Gio en Van Gastel te vervangen? Ben zeer benieuwd naar hun mogelijke vervangers. Wie zich geroepen voelt mag invullen:

Algemeen directeur:

TD:

Trainer:

Assistenten:
Jij vult zelf de aanname in..
Maar ik doel meer op scouting enz.

Trainer misschien ook wel. Jp en Gio zitten ook te lang op dezelfde plek
MMM
 MMM - vrijdag 06 februari 2015 - 08:26   quote  deeplink  
Feyenoord moet zeggen nu verlengen of anders wegwezen. We moeten door, dit duurt te lang.
JanM
 JanM - vrijdag 06 februari 2015 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met de bezem erdoor dacht ik aan meer dan alleen de scouting. Hebben we die eigenlijk ???
JanM
 JanM - vrijdag 06 februari 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 08:26 schreef MMM het volgende:
Feyenoord moet zeggen nu verlengen of anders wegwezen. We moeten door, dit duurt te lang.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het (toch) tijd is voor een andere trainer. Maar wie o wie gaat ons komend seizoen kampioen maken ???
R()b
 R()b - vrijdag 06 februari 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 09:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het gevoel dat het (toch) tijd is voor een andere trainer. Maar wie o wie gaat ons komend seizoen kampioen maken ???
Beetje rare sprongen van Rutten, geen jeugd opstellen, spelers op foute plekken zetten.
Vaag gedoe allemaal.
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 06 februari 2015 - 10:20   quote  deeplink  
heb het idee dat mvg achter de schermenn bezig is met ron jans is toch frappant dat die niet bijtekent bij zwolle
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 februari 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 10:20 schreef flipje tiel het volgende:
heb het idee dat mvg achter de schermenn bezig is met ron jans is toch frappant dat die niet bijtekent bij zwolle
Er gaan geruchten dat er belangstelling is in Duitsland voor R J
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 februari 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 09:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Beetje rare sprongen van Rutten, geen jeugd opstellen, spelers op foute plekken zetten.
Vaag gedoe allemaal.
Wie moet hij dan van de jeugd opstellen en wie moet er dan uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 10:20 schreef flipje tiel het volgende:
Dat zou toch met verlies te maken hebben bij PEC? (ik heb het artikeltje niet gelezen hoor, dus misschien was het wel sarcastisch, geen idee...)

Van mij mag Rutten blijven, maar als ze dan toch een ander zoeken, hoop ik hoop ik op.....tja, op wie? Misschien is Ron Jans het? Ik weet niet of hij een toptrainer is. Bij clubs als Groningen en nu weer bij PEC deed/doet hij het harstikke goed, maar een top drie club...? Weet ik niet. Maar ik kan ook niet direct een andere trainer noemen. Misschien iemand met wat meer branie? Dan kom je uit bij Co Adriaanse... Bert van Marwijk nog een keer dan? Of moeten we die nu maar laten omdat hij al twee keer is geweest? En hoe zou .... kom even niet op zijn naam... van Excelsior het bij een topclub doen? Hij komt wel goed op me over... No-nonsense type. Hou ik wel van. En ik ben ook wel benieuwd naar Henk Fräser... Ja, dat is hem. Doe maar Fräser. En we hebben ook nog de trainer Bosz, als TD duidelijk gezakt destijds, maar als trainer niet slecht... (zit bij een kutclub waar hij gebonden is in zijn keuzes lijkt het, waardoor hij niet kan doen wat hij echt wil...)
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat zou toch met verlies te maken hebben bij PEC? (ik heb het artikeltje niet gelezen hoor, dus misschien was het wel sarcastisch, geen idee...)

Van mij mag Rutten blijven, maar als ze dan toch een ander zoeken, hoop ik hoop ik op.....tja, op wie? Misschien is Ron Jans het? Ik weet niet of hij een toptrainer is. Bij clubs als Groningen en nu weer bij PEC deed/doet hij het harstikke goed, maar een top drie club...? Weet ik niet. Maar ik kan ook niet direct een andere trainer noemen. Misschien iemand met wat meer branie? Dan kom je uit bij Co Adriaanse... Bert van Marwijk nog een keer dan? Of moeten we die nu maar laten omdat hij al twee keer is geweest? En hoe zou .... kom even niet op zijn naam... van Excelsior het bij een topclub doen? Hij komt wel goed op me over... No-nonsense type. Hou ik wel van. En ik ben ook wel benieuwd naar Henk Fräser... Ja, dat is hem. Doe maar Fräser. En we hebben ook nog de trainer Bosz, als TD duidelijk gezakt destijds, maar als trainer niet slecht... (zit bij een kutclub waar hij gebonden is in zijn keuzes lijkt het, waardoor hij niet kan doen wat hij echt wil...)
In België heeft R J het ook niet goed gedaan bij een top club DUS niet nemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door de bluffer --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 06 februari 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Marinus Dijkhuizen idd.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 februari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:22 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Marinus Dijkhuizen idd.
Of misschien Luhukay die ontslagen is bij Hertha
iemand met een Duitse mentaliteit, maar ik hoop wel dat Fred gewoon blijft

JanM
 JanM - vrijdag 06 februari 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bosz terug als trainer zou inderdaad een lastig maar nog niet zo gek idee zijn, maar dat zie ik niet gebeuren.

Fräser, Gio en JP is misschien wel een prachtig trio om Feyenoord eindelijk weer eens naar de titel te loodsen!
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 februari 2015 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Bosz terug als trainer zou inderdaad een lastig maar nog niet zo gek idee zijn, maar dat zie ik niet gebeuren.

Fräser, Gio en JP is misschien wel een prachtig trio om Feyenoord eindelijk weer eens naar de titel te loodsen!
Ja dat wilden de voorgangers ook, maar volgens mij het ligt het gewoon aan MvG
Appie53
 Appie53 - vrijdag 06 februari 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:50 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja dat wilden de voorgangers ook, maar volgens mij het ligt het gewoon aan MvG
Helemaal eens, Fred heeft gewoon mindere spelers als vorig seizoen, toch de zelfde punten.
En spelers die totaal uit vorm zijn.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 06 februari 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:57 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Helemaal eens, Fred heeft gewoon mindere spelers als vorig seizoen, toch de zelfde punten.
En spelers die totaal uit vorm zijn.
Wie zijn minder dan?
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 februari 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 12:02 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Wie zijn minder dan?
Ik mis een type JanMaat en een Pelè
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Zou het niet zo kunnen zijn dat de directie inmiddels intern heeft besloten niet verder te willen met Fred maar dit besluit zo lang mogelijk voor zich willen houden en dus nog geen besluit laten horen aan Fred en de buitenwereld om niet met een ongemotiveerde trainer te zitten het laatste seizoenshelft..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Dat kan...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Maar misschien moeten we gewoon even geduld hebben. Het is nog maar net februari hè...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 februari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Ja we gaan gissen en zagen, effe onrust stoken het is al zo lang goed en rustig en dat willen we niet. lekker zueren. En Rutten weg wie dan jut en jul de 2 hulp trainers. Nog niets laten zien
stoppen Rutten doet het goed. Hij is coach van een mindere formule 1 racewagen waar wij van verwachten dat we meedoen om de GP titel. Niet realistisch maar moet je daar fred voor afzeiken dan???????????????????
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 15:21 schreef piet de paler het volgende:
Ja we gaan gissen en zagen, effe onrust stoken het is al zo lang goed en rustig en dat willen we niet. lekker zueren. En Rutten weg wie dan jut en jul de 2 hulp trainers. Nog niets laten zien
stoppen Rutten doet het goed. Hij is coach van een mindere formule 1 racewagen waar wij van verwachten dat we meedoen om de GP titel. Niet realistisch maar moet je daar fred voor afzeiken dan???????????????????
Nee jou moeten we beter afzeiken omdat je afgelopen woensdag geen konijn hebt gevreten..😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Persconferentie met Feyenoord-trainer Fred Rutten

(http://youtu.be/FE4dQ_ErKqQ)
R()b
 R()b - vrijdag 06 februari 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 10:38 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wie moet hij dan van de jeugd opstellen en wie moet er dan uit
Gaat er niet om wie hij moet opstellen,om er vervolgens 1 uit te halen.
Maar hij vindt bepaalde talenten er niet klaar voor, en koopt waarschijnlijk liever dan met jeugd te werken, waarvan Feyenoord het juist moet hebben en ook een ingeslagen weg is die we/ze hebben gekozen.
Als je dan toch geld uitgeeft in een seizoen dat je geen kampioen meer wordt, leg dat geld dan apart voor een SPITS.
Dan erbij Vilhena linksback proberen te maken, Schaken een rechtsback...
Nog ff staat Te Vrede centrale verdediger, Nelom rechtsbuiten,en Clasie in de spits.

Edit: Hoeft van mij niet weg ofzo, maar als een trainer niet strookt met de weg van de club...
Seizoen afmaken en je spullen pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door R()b --
Appie53
 Appie53 - vrijdag 06 februari 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 12:02 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Wie zijn minder dan?
Wat denk je van Pelle-Kazim, of Janmaat-Boula, Boetius totaal uit vorm?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 februari 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:35 schreef R()b het volgende:

[..]

Gaat er niet om wie hij moet opstellen,om er vervolgens 1 uit te halen.
Maar hij vindt bepaalde talenten er niet klaar voor, en koopt waarschijnlijk liever dan met jeugd te werken, waarvan Feyenoord het juist moet hebben en ook een ingeslagen weg is die we/ze hebben gekozen.
Als je dan toch geld uitgeeft in een seizoen dat je geen kampioen meer wordt, leg dat geld dan apart voor een SPITS.
Dan erbij Vilhena linksback proberen te maken, Schaken een rechtsback...
Nog ff staat Te Vrede centrale verdediger, Nelom rechtsbuiten,en Clasie in de spits.

Edit: Hoeft van mij niet weg ofzo, maar als een trainer niet strookt met de weg van de club...
Seizoen afmaken en je spullen pakken.
HIJ MOET OPZOUTEN NA DIT SEIZOEN, IS HET BESTE VOOR FEYENOORD !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 februari 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 15:21 schreef piet de paler het volgende:
Als ik geen vooruitgang zie wel ja , afzeiken is dan prioriteit nummer 1 .... Doe ik ook bij de spelers!!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 februari 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Dank jij dat nu echt ? Sorry dat ik het zegt: Maar dan spoor je niet !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 februari 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 09:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Fräser niet als ze die willen halen ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 februari 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:
Dan kom jij weer met 'oud' Feyenoorders die aan het roer moeten!! En juist dat gaat ook niet werken...
Vakmensen die zijn nodig , op elk niveau ...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 februari 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Fred moet weg is weer lekker opportunistisch.
Al moet ie wel mogelijk verval op sportief gebied komende wedstrijden goed beantwoorden.
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 06 februari 2015 - 18:24   quote  deeplink  
fred doet het nieit slecht,maar moet eens duidelijk zijn in zijn keuzes,immers eruit toornstra op 10 en kazim vervangen door die jonge zweed.
Eerst eens kijken in de jeugd als je al iets zonodig gaat kopen moet dat beter zijn dan je eigen jeugd.
Ook fraser moet je niet halen moet eerst ergens anders maar eens ervaring opdoen,jp en gio vind ik ook al steeds minder zeggen,misschien dat die ook eerst maar eens ervaring op moeten doen bij een andere club.eventuele vervanger voor rutten dan denk ik aan ricardo moniz maakt spelers beter en heeft al de nodige ervaring opgedaan in oostenrijk en duitsland is een vervend aanhanger van de trainings methode van wiel corver zijn voordeel is dat die al die technieken ook zelf beheerst en dit goed kan voordoen
ar
 ar - vrijdag 06 februari 2015 - 18:37   quote  deeplink  
Fredje blijft gewoon.
van geil
 van geil - vrijdag 06 februari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eens.
en ik zou graag n voetbalman naast van geel hebben voor de transfers
van geil
 van geil - vrijdag 06 februari 2015 - 22:00   quote  deeplink  
en Rutten de toiletten laten uitlikken na n nederlaag.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 februari 2015 - 22:35   quote  deeplink  
Te laat, heeft Bilal ook al gedaan.

Toilet_with_flush_water_tank.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 06 februari 2015 - 22:37   quote  deeplink  
volgende week dan maar
tomson
 tomson - zaterdag 07 februari 2015 - 03:11   quote  deeplink  
FC Rijnmond heeft de zaag al tevoorschijn gehaald.

het-meisje-bouwvakker-likt-een-zaag-16532245.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 03:13   quote  deeplink  
Wel meerdere, kijk alleen al hier op het forum. Hier stond de guillotine al een tijdje geleden gereed..
tomson
 tomson - zaterdag 07 februari 2015 - 03:13   quote  deeplink  
Troost: 'Feyenoord moet Kuyt zeker halen' http://www.rijnmond.nl/sport/06-02-2015/troost-feyenoord-moet-kuyt-zeker-halen #rtvrijnmond
tomson
 tomson - zaterdag 07 februari 2015 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 03:13 schreef RenatoBos het volgende:
Wel meerdere, kijk alleen al hier op het forum. Hier stond de guillotine al een tijdje geleden gereed..
Het forum nemen we toch niet serieus he 😆
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 03:19   quote  deeplink  
Jawel alleen L en Rotterdamnoord niet..😁
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 07 februari 2015 - 13:03   quote  deeplink  
Ik denk als Dirk straks in Maart zegt dat hij komt
en Salomon komt en Jordy blijft, dan tekend Fred gewoon bij
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 februari 2015 - 13:10   quote  deeplink  
En anders lazert Fred maar op.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 13:43   quote  deeplink  
SSSSSHJIIIIIT..
Appie53
 Appie53 - zaterdag 07 februari 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 13:10 schreef FR-Henk het volgende:
En anders lazert Fred maar op.
NEE!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0398600