|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, ik zou nog wel een aantal wedstrijden wachten voordat je met Fred gaat verlengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien dat de chinezen hem willen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
NOG TIJD GENOEG MARTIN WACHTEN NET ZO LANG ALS MET EEN SPITS HALEN JOU WEL TOEVERTROUWD. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
sterk spul he
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon niet verlengen met Fred Rutten ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als hij niet ingrijpt met wijziging opstelling: eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een kansloze wissels.
Bedankt voor het nog meer wegnemen van het vertrouwen bij Boëtius, grijze postduif |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Boetius mag binnenkort ook nummerborden tellen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het mag toch wel DUIDELIJK zijn dat Fred Rutten de verkeerde trainer voor Feyenoord is !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie is dan wel de goede ooooo wijsgeer |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wie ik de goeie keus vind is allang bekend !! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat mij niet in spanning toch gen PEC tranen met die natte bovenlip die alleen maar Sub sub top ploegen heeft gehad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is een ander verhaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Doet er toe. Als we straks vinden dat Messi moet komen is het ook gelul. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oke, dan vind ik dat er een trainer moet komen die werkt als een schoolmeester
Dus een type van Gaal, Verbeek ... in die categorie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Messi is van harte welkom hoor !!! En dan bedoel ik niet de teckel ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:34 schreef lijdensweg het volgende:Het mag toch wel DUIDELIJK zijn dat Fred Rutten de verkeerde trainer voor Feyenoord is !!! Na de laatste wedstrijden moet ik concluderen dat het niet de goede kant op gaat. Vilhena en Boëtius kunnen best met een terugval te maken hebben, maar ze maken nu te lang geen stappen vooruit. Deze jongens zouden we toch duur verkopen? Hun transferwaarde is in ieder geval gekelderd. Dat heeft veel weg van kapitaalvernietiging. Ook al die ouwe lullen die niets toevoegen (Boulahrouz en Wilkshere) plus de talentloze centrale aanvallers die maar blijven staan geven mij zo ondertussen aanleiding de kwaliteiten van Fred Rutten in twijfel te gaan trekken. Niet oke dit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Oke, dan vind ik dat er een trainer moet komen die werkt als een schoolmeester Dus een type van Gaal, Verbeek ... in die categorie Please geen Adriaanse! Wat een droplul is dat dan... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:53 schreef Barabas het volgende:[..] Na de laatste wedstrijden moet ik concluderen dat het niet de goede kant op gaat. Vilhena en Boëtius kunnen best met een terugval te maken hebben, maar ze maken nu te lang geen stappen vooruit. Deze jongens zouden we toch duur verkopen? Hun transferwaarde is in ieder geval gekelderd. Dat heeft veel weg van kapitaalvernietiging. Ook al die ouwe lullen die niets toevoegen (Boulahrouz en Wilkshere) plus de talentloze centrale aanvallers die maar blijven staan geven mij zo ondertussen aanleiding de kwaliteiten van Fred Rutten in twijfel te gaan trekken. Niet oke dit. Ga er langzamerhand in mee. Spel holt achteruit en Rutten laat al 3 wedstrijden geen antwoord zien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan een droplul eerste klas maar een goeie trainer .
Het gaat mij om de trainers kwaliteiten , de rest zal mij een rotzorg zijn!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 16:53 schreef Barabas het volgende:[..] Na de laatste wedstrijden moet ik concluderen dat het niet de goede kant op gaat. Vilhena en Boëtius kunnen best met een terugval te maken hebben, maar ze maken nu te lang geen stappen vooruit. Deze jongens zouden we toch duur verkopen? Hun transferwaarde is in ieder geval gekelderd. Dat heeft veel weg van kapitaalvernietiging. Ook al die ouwe lullen die niets toevoegen (Boulahrouz en Wilkshere) plus de talentloze centrale aanvallers die maar blijven staan geven mij zo ondertussen aanleiding de kwaliteiten van Fred Rutten in twijfel te gaan trekken. Niet oke dit. Met alleen jonkies ga je het ook niet redden denk ik. Maar als je zoals nu presteert kan je beter de jeugd de kans geven ipv die oudjes .......... Dus Kazim eruit , Hermann erin. Boulahrouz eruit en een jonkie erin !! En zo kan ik wel doorgaan !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tot hoekvlag dan.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Piet, dit seizoen maakt het al niet meer uit wat er gebeurt. Als je zo voetbalt dan verdienen we helemaal niets. Maakt het dan nog uit wie je opstelt? Voor mijn part stellen ze alleen eigen kweek op. De rest voegt, buiten Karim El Ahmadi enK. Vermeer, niets toe. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Eindelijk gaan andere forumgasten de echte waarde van Rutten nu ook goed inschatten. Taak nr 1 is spelers opleiden en beter maken. Taak nr 2 is spelers op de juiste plaats neer zetten. Dan komen de resultaten vanzelf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De trainer is zo goed als het materiaal waar je mee moet spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft andere opties, das fijn |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan hij zijn sterkhouders Immers en Kazim mooi meenemen |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Goede veldbezetting kun je al een boel verbloemen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was Boetius en Vilhena goed onder de laatste jaar onder Koeman,,,,,, |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Alleen daarom al moet ie opzouten !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is de grootste onzin wat ik OOIT gehoord heb !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je leest zeker nooit wat je zelf typt? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Haha.... Komische mannen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik typt NOOIT onzin ! ;-))) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Niet slecht genoeg om de transferwaarde te doen kelderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
spelers renderen t beste op de juiste plaats. niet naar de kronkels van een trainer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2015 - 17:21 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Eindelijk gaan andere forumgasten de echte waarde van Rutten nu ook goed inschatten. Taak nr 1 is spelers opleiden en beter maken. Taak nr 2 is spelers op de juiste plaats neer zetten. Dan komen de resultaten vanzelf. Hey lamme tak!
Nou niet denken dat ik het met je eens ben hè!! 😁 |
|
|
|