|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:20 schreef de bluffer het volgende:Kan fantastisch goed omgaan met talent jonge goeie spelers is tijdens de training en daar buiten zeer streng en ook aardig goeie zet van weer o.a. Martin van Geel Daar moeten we maar op terug komen denk ik zo!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk zegt dat veel over de oudjes. Die het gemiddelde heel erg omhoog halen. El A. Boula Kazim. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als bv en woudenberg zou spelen haalt die automatisch het gemiddelde weer naar beneden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hoe is het met de opties? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Gevoelsmatig denk ik dat na het treffen met AS Roma zijn toekomst duidelijk wordt gemaakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 20:23 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Gevoelsmatig denk ik dat na het treffen met AS Roma zijn toekomst duidelijk wordt gemaakt. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 - 20:23 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Gevoelsmatig denk ik dat na het treffen met AS Roma zijn toekomst duidelijk wordt gemaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stilzwijgen rond Rutten en (verlenging?) contract is opvallend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vindt de media op termijn leuk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een gelul om te wachten met het verlengen van JP en Gio omdat Rutten nog niet heeft bijgetekend. JP en Gio moeten gewoon blijven zitten, wie er ook hoofdtrainer word.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar misschien willen zij wel niet. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Wie wil nu trainen bij een uitverkoopclub, ieder jaar opnieuw beginnen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dat is al jaren gaande. dat weet je? dat is de nl competitie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mwah, lijkt me wel.
Getreuzel van Fred duurt te lang. Als hij 1 maart nog niet beslist heeft, wegwezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Een ultimatum... werkt vast motiverend.
Dat een trainer bepaalde garanties wil is logisch. Hij wil meestrijden om de landstitel en dat gaat niet als je selectie pas 1 maand na het begin van de competitie compleet is. Of het een haalbare situatie is lijkt mij sterk, maar niet onmogelijk. Het zal vallen of staan met het aanblijven van Kongolo en Clasie en de benodigde kwaliteitsinjectie in de voorhoede. Als we de tweede plaats weten te halen dan zetten we met voorronde CL in ieder geval een stap in de goede richting. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Graag of niet hoor. Te rare eisen dan lekker een deur verder zoeken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Fred rare eisen... misschien een chocotoffee bij de koffie? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Niemand is groter dan dat ene woord! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten heeft geen enkele binding met deze club behalve zijn loonstrookje. Dat is toch niet wat Feyenoord is. Het gaat verder, het is een beleving waar je mee geboren wordt en waar je mee sterft. Feyenoorder ben je niet even maar voor je hele leven. OPRUTTEN |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
tsjaaaa.....komt vast goed! anders pleuren we jp en gio voor de groep met piar als extra assistent |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Rome is ook niet in één dag gebouwd. Geduld mensen. Jullie branden iemand af voor zijn kans helemaal verkeken is. Hij kan altijd nog bijtekeken, maar het kan ook niet. Nou en? Gun hem daar even de tijd voor. Hij hoeft het niet voor een appel en een ei te doen. Net zo goed dat Feyenoord probeert hem het juist wel voor een appel en een ei te laten doen. Ze onderhandelen tot er een gulden middenweg is gevonden.... Dat is toch heel normaal?
Trouwens, ik weet niet of we hem wel kwijt moeten. Hij doet het eigenlijk goed, alleen ontbeert het dit elftal aan scorend vermogen. Los van dat is Feyenoord een van de beste ploegen. Ik ben wel tevreden over Rutten. Een andere trainer zal het misschien ook kunnen; misschien niet.... Ik hou het op Rutten, ook al mag het van mij wel wat gedurfder... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die laatste alsjeblieft NOOIT in welke functie dan ook. Het enige dat die man interesseert is zichzelf. Bovendien ken ik weinig mensen die dommere dingen over voetbal kunnen zeggen dan deze prietprater. Wat een eikel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat is nummer 1 om af te vinken van mijn lijst!! Nog 5 te volgen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet het perse mensen met een Feyenoord gevoel zijn dan? Ik zie liever mensen die Feyenoord BETER maken ... maakt mij niet uit waar ze vandaan komen !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja wie weet, een linksbuiten als rechtsback ofzo. Of vage spelertjes op de lijst der lijsten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan Fred ergens heen? ik mis effe iets |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Niet bijtekenen? Op de tribune ermee!! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Nummerborden tellen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Henk Fraser denkt in aanloop naar het tweeluik van Feyenoord met AS Roma automatisch terug aan de Europese avonturen die hij als speler meemaakte. De trainer van ADO Den Haag speelde in de jaren negentig onder toeziend oog van vele supporters memorabele uitwedstrijden in het shirt van de Rotterdammers. Ook in Rome kan de ploeg van trainer Fred Rutten rekenen op de steun van duizenden supporters. "Het is te gek om zoiets meegemaakt te hebben. Noem de uitwedstrijden tegen Werder Bremen, Tottenham Hotspur en AS Monaco. Die momenten zijn mij echt bijgebleven. Zij waren een extra stimulans voor ons. Als ik het niet zo goed naar mijn zin zou hebben bij ADO en niet bezig was geweest met mijn eigen ontwikkeling, dan was ik waarschijnlijk meegegaan met deze groep mensen," zegt Fraser tegenover RTV Rijnmond. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Dit soort mensen heb je nodig om verder te komen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Werder Bremen was zo mooi dat ik 2 weken met een grijns op mijn bek rondgelopen heb Henke Larson die het op z'n heupen kreeg. .wat een feest was dat |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 - 22:40 schreef tomson het volgende:Werder Bremen was zo mooi dat ik 2 weken met een grijns op mijn bek rondgelopen heb Henke Larson die het op z'n heupen kreeg. .wat een feest was dat De thuiswedstrijd was niet zo best. Bal op de paal Kalou laatste min. Had de auto bij de Duitse bussen geparkeerd. Moest mij een wegbanen tussen de rellen om er weg te komen. Maat van mij nog behoorlijk wat tikken gekregen van ME te paard. Grote helden zijn dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 - 22:40 schreef tomson het volgende:Werder Bremen was zo mooi dat ik 2 weken met een grijns op mijn bek rondgelopen heb Henke Larson die het op z'n heupen kreeg. .wat een feest was dat ik ben daarna thuis geweest bij Blinker in Zoetermeer. met Taument en Witschge. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dat was dan een mooi feestje? Ik weet van eerste hand dat Taument wel wat van kon in die tijd. Snif |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 - 23:15 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dat was dan een mooi feestje? Ik weet van eerste hand dat Taument wel wat van kon in die tijd. Snif haha. geen idee. mare t was tof en voor mij en n vriend n enorme ervaring. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dat geloof ik. Tof man |
|
|
|