BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 19:23   quote  deeplink  
DOE EENS WAT SLAPPE ZAK
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Oprutten
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 14 februari 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Veldbezetting
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 14 februari 2015 - 20:16   quote  deeplink  
bye bye zwaai zwaai
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Oprotten, klaar mee.
Barabas
 Barabas - zaterdag 14 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Nou Fred. Ik zou me dit wel ff aantrekken. Dit is echt beneden alle peil. Je bent je krediet op deze manier hard aan het verspelen.
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Vuile klootzak, al weken is het kut. Oppleuren, contract kan je vergeten
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 20:30   quote  deeplink  
ByYO9UjCQAApCt3.jpg
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 14 februari 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Het was niks het is niks het wordt niks. Net niet poep in de broek.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:33 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Het was niks het is niks het wordt niks. Net niet poep in de broek.
Mwah, dat poep in de broek, denk ik niet.
Maar hij kan gewoon geen wedstrijd omdraaien.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 14 februari 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mwah, dat poep in de broek, denk ik niet.
Maar hij kan gewoon geen wedstrijd omdraaien.
Ultra verdedigend afbraak voetbal zonder diepgang
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 20:46 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ultra verdedigend afbraak voetbal zonder diepgang
Tegen elftallen die willen aanvallen werkt het.
Tegen elftallen die op hun verdediging leunen, is t kansloos.

Dus dit trucje gaat gewoon misschien alleen nog tegen Roma werken, want die zien maar een paar wedstrijden en denken, daar lopen we zo ff overheen. Maar de rest van Nederland gaat ons nu lekker gewoon de bal laten en gestructureerd druk zetten en counteren.
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Te Vrede laten invallen oke, maar van wie moeten de voorzetten komen voor hem dan?
Nibke
 Nibke - zaterdag 14 februari 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Graag nieuwe spelers?
Kijk eens wat we meer hebben dan de 11 basisspelers.
Begin eens iets anders!
Huuk huuk huuk, Ruttens truuck?
ar
 ar - zaterdag 14 februari 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:00 schreef MMM het volgende:
Te Vrede laten invallen oke, maar van wie moeten de voorzetten komen voor hem dan?
Dat is ook iets waar ik he-le-maal niets van snap.
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 21:38   quote  deeplink  
20 punten achter op PSV, klasse
van geil
 van geil - zaterdag 14 februari 2015 - 23:02   quote  deeplink  
KNETTERGEK,
MMM
 MMM - zaterdag 14 februari 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Het voetbal word na de winterstop slechter en slechter, te bizar voor woorden. Alle worden alle clubs van Fred minder na de winterstop.

Dat getreuzel met dat contract, prestaties en voetbal dat steeds minder word, opstellingen en wissels. Van mij hoeft het niet meer..
Barabas
 Barabas - zondag 15 februari 2015 - 00:23   quote  deeplink  
Die laatste alinea.... Helaas moet ik bekennen dat ik mij daar wel in kan vinden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 00:48   quote  deeplink  
ZORGEN DAT ER DONDERDAG EEN ANDER FEYENOORD STAAT

8w0803.jpg

Fred Rutten draaide er zaterdagavond na de 2-0 nederlaag tegen Heracles Almelo niet omheen: de prestatie die Feyenoord had geleverd was volgens de trainer ver onder de maat. Deze prestatie is niet alleen zeer teleurstellend, maar komt ook heel onverwacht. Op basis van de trainingen van deze week had ik dit niet zien aankomen.

Rutten zag dat zijn ploeg over de hele wedstrijd slechts een handvol kansen wist te creëren, met een kopbal van Lex Immers op de paal als grootste mogelijkheid. Het past niet bij ons om zo weinig te creëren, want ook in mindere wedstrijden krijgen wij normaal altijd kansen, zei Rutten. Het zat er vandaag gewoon niet in bij ons.

De trainer zag Feyenoord al in de eerste helft worstelen met de eigen vorm tegen Heracles. Dan hoop je de rust te halen met 0-0, maar vervolgens geven we vlak voor het einde van de eerste helft een doelpunt weg. Die goal moeten we onszelf aanrekenen.

Na rust ging Feyenoord achterin één op één spelen, in de hoop om voorin meer kansen te creëren. Dat lukte nauwelijks, terwijl je weet dat je met zon speelwijze altijd nog wat tegen kan krijgen.

De nederlaag tegen Heracles komt op een slecht moment voor Feyenoord, want aanstaande donderdag wacht voor de ploeg de belangrijke uitwedstrijd tegen AS Roma in de Europa League. Richting die wedstrijd moeten we koppen weer fris krijgen en met zn allen dicht bij elkaar blijven, besloot Rutten. We moeten zorgen dat we donderdag een ander Feyenoord zien dan vandaag.

Sven van Beek viel zaterdag in de rust uit met knieklachten. De ernst van zijn blessure is nog niet duidelijk.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 00:49   quote  deeplink  
Rutten: we moeten onze rug rechten in Rome
http://nos.nl/video/2019340-rutten-we-moeten-onze-rug-rechten-in-rome.html
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 00:49   quote  deeplink  
Rutten: ''Collectief gefaald, slechtste wedstrijd van het seizoen''

2w7mn2e.jpg

Fred Rutten kon zijn ogen niet geloven in Almelo. De trainer zag dat Feyenoord vanaf minuut één niet veel in te brengen had tegen de nummer zestien van de eredivisie, Heracles. Een beschamende 2-0 verliespartij was het gevolg van de wanprestatie.

''De allerslechtste wedstrijd van Feyenoord dit seizoen'', concludeerde Rutten na afloop tegenover Fox Sports. ''Onverklaarbaar, maar een terechte nederlaag. We creëerden niks, hadden geen stootkracht, verliezen de duels. We hebben met zijn allen gefaald. Het is gewoon een collectief falen.''

''In de tweede helft hebben we het nog geprobeerd met drie man achterin, mede omdat Sven van Beek geblesseerd naar de kant moest. Bij 1-0 krijgen we nog een goede kopkans via Immers. Het zat er absoluut niet in.'' Feyenoord speelt al weken minder dan voor de winterstop en tegen Ajaks-uit. ''In die fase zitten we nu.''
Rutten wil zijn zorgen nog niet uitspreken. ''Nu overheerst meer de diepe teleurstelling na zo'n wedstrijd. Het is voor mij onverklaarbaar. Ik ben pissig en teleurgesteld. Met zijn allen zijn we heel erg boos. We hebben vandaag gewoon gefaald met zijn allen. Klaar. We moeten nu verder.''

RUTTEN: ALLERSLECHTSTE WEDSTRIJD VAN FEYENOORD DIT SEIZOEN
http://foxsports.nl/video/261490-rutten-allerslechtste-wedstrijd-van-feyenoord-dit-seizoen.html
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 00:50   quote  deeplink  
''Zorgen dat we donderdag een ander Feyenoord zien''

2ptrrmg.jpg

Feyenoord-trainer Fred Rutten had na afloop van de zeperd in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo geen verklaring voor de wanprestatie die zijn ploeg leverde. De Rotterdammers gingen in het Polman Stadion met 2-0 onderuit tegen de laagvlieger. "Ik heb geen verklaring. We zijn diep door de grens gezakt," laat Rutten weten.

"Het is een collectief falen. Ik had dit absoluut niet verwacht. Dit is een teleurstellende prestatie die niet des Feyenoord is. Natuurlijk ben ik kwaad, maar dat zijn we allemaal. We zijn kwaad op onszelf, want we hebben een onnodige nederlaag geleden," vervolgt de oefenmeester tegenover RTV Rijnmond. "Het is niet zo dat Heracles Almelo zo goed was. We leiden de goals namelijk zelf in. Je ziet het ook in de eerste helft al aankomen. Na de rust probeerden we het nog te repareren, maar we hebben de hele wedstrijd te weinig afgedwongen."

De achterstand van Feyenoord op nummer twee Ajaks is groter dan de voorsprong op de naaste belagers onder de huidige nummer drie van de eredivisie. Rutten wil het woord 'play-offs' echter nog niet in de mond nemen. "Dat vind ik heel zwart-wit. Het staat het hele seizoen al dicht bij elkaar. Er zijn nog elf wedstrijden te gaan. Eerst moeten we de koppen richting donderdag goed zetten en zorgen dat we dan een ander Feyenoord zien," aldus Rutten, die dan met Feyenoord op bezoek gaat bij AS Roma.
Bron:Rijnmond
VVout
 VVout - zondag 15 februari 2015 - 06:02   quote  deeplink  
.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 15 februari 2015 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 00:50 schreef RenatoBos het volgende:
''Zorgen dat we donderdag een ander Feyenoord zien''

[ afbeelding ]

Feyenoord-trainer Fred Rutten had na afloop van de zeperd in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo geen verklaring voor de wanprestatie die zijn ploeg leverde. De Rotterdammers gingen in het Polman Stadion met 2-0 onderuit tegen de laagvlieger. "Ik heb geen verklaring. We zijn diep door de grens gezakt," laat Rutten weten.

"Het is een collectief falen. Ik had dit absoluut niet verwacht. Dit is een teleurstellende prestatie die niet des Feyenoord is. Natuurlijk ben ik kwaad, maar dat zijn we allemaal. We zijn kwaad op onszelf, want we hebben een onnodige nederlaag geleden," vervolgt de oefenmeester tegenover RTV Rijnmond. "Het is niet zo dat Heracles Almelo zo goed was. We leiden de goals namelijk zelf in. Je ziet het ook in de eerste helft al aankomen. Na de rust probeerden we het nog te repareren, maar we hebben de hele wedstrijd te weinig afgedwongen."

De achterstand van Feyenoord op nummer twee Ajaks is groter dan de voorsprong op de naaste belagers onder de huidige nummer drie van de eredivisie. Rutten wil het woord 'play-offs' echter nog niet in de mond nemen. "Dat vind ik heel zwart-wit. Het staat het hele seizoen al dicht bij elkaar. Er zijn nog elf wedstrijden te gaan. Eerst moeten we de koppen richting donderdag goed zetten en zorgen dat we dan een ander Feyenoord zien," aldus Rutten, die dan met Feyenoord op bezoek gaat bij AS Roma.
Bron:Rijnmond
Wat moet je hier op zeggen, echt KULpraat wat ie staat te verkondigen! Hij weet echt wel wat het probleem is, hij durft er helaas niks aan te doen !!!
Els
 Els - zondag 15 februari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Hopelijk zijn we voorlopig af van dat gezeik over het uitblijven van een handtekening.
Appie53
 Appie53 - zondag 15 februari 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Nu kan je alles wel wat fout gaat naar Rutten toewijzen, de spelers moeten het doen. Ze hebben prima wedstrijden gespeeld met de zelfde elf, toen wel en nu niet, is aan de spelers! Verder wat zit er nu voor beters op de bank, helemaal NIETS. Nee mij te gemakkelijk allemaal en onredelijk.
Vergeet nu niet wat er allemaal is vertrokken, wat er bij is gekomen is gewoon MINDER.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 februari 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 10:01 schreef Appie53 het volgende:
Nu kan je alles wel wat fout gaat naar Rutten toewijzen, de spelers moeten het doen. Ze hebben prima wedstrijden gespeeld met de zelfde elf, toen wel en nu niet, is aan de spelers! Verder wat zit er nu voor beters op de bank, helemaal NIETS. Nee mij te gemakkelijk allemaal en onredelijk.
Vergeet nu niet wat er allemaal is vertrokken, wat er bij is gekomen is gewoon MINDER.
Ehm, misschien eens beginnen met spelers op hun eigen positie te zetten wanneer ze in het veld gebracht worden.
Opstelling gisteren? 4-3-1-2, 3-4-1-2, 3-5-1-1

wtf?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Stylzz --
Rinus
 Rinus - zondag 15 februari 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Volgens mij is de fout om Pelle te laten gaan die hadden ze nog een jaar moeten houden en 4-4-2 gaan spelen dan hadden we nu al bijna kampioen geweest en dan verkopen. (kassa)
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 februari 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Die was niet te houden.
VVout
 VVout - zondag 15 februari 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Zag de bui al hangen.
ar
 ar - zondag 15 februari 2015 - 10:45   quote  deeplink  
Ik snap nog steeds niet waarom hij boet wisselde voor
Te Vrede..de logica ervan.
Iemand?
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 februari 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Als je aanvallender had willen spelen dan Achabar maar waar was die zat hij op de bank? En sorry hoor Tony strik er om en verkopen
Ik kan niet meer enthousiast zijn alleen bij een goed resultaat tegen AS maar daar geloof ik ook niet in
Els
 Els - zondag 15 februari 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 10:01 schreef Appie53 het volgende:
Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat jij gelijk hebt en het aan de spelers ligt, en niet aan Rutten. Kun jij me dan de logica uitleggen van spelen met 2 spitsen die beiden moeizaam scoren?
De verdediging is matig, het middenveld is goed, de aanval is beneden alle peil. De tactiek is bekend en er is een makkelijk en effectief antwoord op.
De meeste spelers zijn individueel op niveau (behalve Immers, Kazim en misschien Nelom) maar als team kunnen ze niet in een acceptabel tempo spelen. De afspraken tussen Vermeer en Kongolo lijken niet duidelijk. Varkenoord wordt al jaren geprezen om de goede opleiding, maar Rutten ziet na een paar weken al dat een speler omgeschoold moet worden en het op z'n eigen positie nooit zal maken.
Dan is de coach toch wel iets te verwijten?
DeRealist
 DeRealist - zondag 15 februari 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Wat zeurpieten hierboven zeg....laten we nou wel wezen....Rutten doet t prima met t spelersmateriaal dat ie tot z'n beschikking heeft.
Hij doet feitelijk net zo goed als Koeman met kwalitatief veel mindere spelers.

Laat t management bij Feijenord s een investering doen in n scorende spits....daar zit t echte probleem.

Iedereen die beweerd dat Rutten n slechte trainer is is niet goed bij z'n hoofd.
Els
 Els - zondag 15 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:03 schreef piet de paler het volgende:
Als je aanvallender had willen spelen dan Achabar maar waar was die zat hij op de bank? En sorry hoor Tony strik er om en verkopen
Ik kan niet meer enthousiast zijn alleen bij een goed resultaat tegen AS maar daar geloof ik ook niet in
Ja, zat op de bank, maar helaas niet opgesteld. Vilhena is een moeilijk verhaal. Speelt net als Boëtius niet op z'n eigen positie, was het grootste talent van Varkenoord maar is nu al het hele seizoen ondermaats. Beiden, btw.
ar
 ar - zondag 15 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Kom jij ff lekker binnen.
Els
 Els - zondag 15 februari 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:14 schreef DeRealist het volgende:
Wat zeurpieten hierboven zeg....laten we nou wel wezen....Rutten doet t prima met t spelersmateriaal dat ie tot z'n beschikking heeft.

Laat t management bij Feijenord s een investering doen in n scorende spits....daar zit t echte probleem.

Iedereen die beweerd dat Rutten n slechte trainer is is niet goed bij z'n hoofd.
Of Rutten een slechte trainer is, weet ik niet. Maar hij lijkt niet bij dit team te passen. En voor een goede trainer heeft hij toch wel een zeer bescheiden cv.
VVout
 VVout - zondag 15 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:16 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, zat op de bank, maar helaas niet opgesteld. Vilhena is een moeilijk verhaal. Speelt net als Boëtius niet op z'n eigen positie, was het grootste talent van Varkenoord maar is nu al het hele seizoen ondermaats. Beiden, btw.
Realistisch gezien zagen we voor de winterstop leuk voetbal en miste we de capaciteit om het af te maken.

Nu zie ik absoluut geen lijn meer in het voetbal, laat staan dat we aan scoren toe komen. Een Rutten die het niet verklaren kan, met een aflopende tendens in de vertoonde resultaten. Ja ik probeer positief te blijven en vergelijk mij op dit moment met één van die drie aapjes.

Oh ja welkom hier, ik snap je ergernis en toch ook weer niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door VVout --
DeRealist
 DeRealist - zondag 15 februari 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:18 schreef Els het volgende:

[..]

Of Rutten een slechte trainer is, weet ik niet. Maar hij lijkt niet bij dit team te passen. En voor een goede trainer heeft hij toch wel een zeer bescheiden cv.
En al is Rutten niet de beste trainer ter wereld, ik zie nog steeds dezelfde pieken en heel diepe dalen, die ik ook onder Koeman zag....en dan nog, dan sturen we Rutten naar huis, wie kan deze jongens nou wel consistent op n hoger niveau laten spelen....ik zou t niet weten. Zolang er niet serieus wordt geïnvesteerd in spelers die het niveau omhoog brengen, zal t tobben blijven op net niet top niveau...Misschien moeten we maar s naar de prestaties van Van Geel kijken ipv de trainers....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Als je geen geld heb kun je ook niet serieus investeren..
Els
 Els - zondag 15 februari 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:33 schreef DeRealist het volgende:

[..]

En al is Rutten niet de beste trainer ter wereld, ik zie nog steeds dezelfde pieken en heel diepe dalen, die ik ook onder Koeman zag....en dan nog, dan sturen we Rutten naar huis, wie kan deze jongens nou wel consistent op n hoger niveau laten spelen....ik zou t niet weten. Zolang er niet serieus wordt geïnvesteerd in spelers die het niveau omhoog brengen, zal t tobben blijven op net niet top niveau...Misschien moeten we maar s naar de prestaties van Van Geel kijken ipv de trainers....
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik denk dat Van Geel het goed deed toen er opportunitisch gehandeld moest worden omdat we geen geld hadden. Maar er mag zeker goed geanalyseerd worden hoe we het gedaan hebben met enig geld in kas.
van geil
 van geil - zondag 15 februari 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:37 schreef RenatoBos het volgende:
gewoon de derde begroting van Nl hoor.
DeRealist
 DeRealist - zondag 15 februari 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:37 schreef RenatoBos het volgende:
Dat vind ik dus zo'n dooddoener, geen geld. Waarom kunnen ADO, PEC, Heerenveen en Groningen wel spelers vinden die makkelijk scoren...
Zo duur zijn die mannen daar niet....

Nee, t management van Feijenoord gebruikt mij die smoes net iets te vaak en te makkelijk...
van geil
 van geil - zondag 15 februari 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:44 schreef DeRealist het volgende:

[..]

Dat vind ik dus zo'n dooddoener, geen geld. Waarom kunnen ADO, PEC, Heerenveen en Groningen wel spelers vinden die makkelijk scoren...

Nee, t management van Feijenoord gebruikt mij die smoes net iets te vaak en te makkelijk...
inderdaad.
Els
 Els - zondag 15 februari 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

De anderen hebben een betere scouting, al jaren. 't Is dat we Varkenoord hebben en af en toe een toevalstreffer. Maar structureel zit het fout.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:43 schreef van geil het volgende:

[..]

gewoon de derde begroting van Nl hoor.
Okay, maar voor dit seizoen konden we nog niks..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 februari 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

We hadden toch ook geen geld, en ja de scouting is zwaar onder de maat..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 15 februari 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 11:14 schreef DeRealist het volgende:

Neuzen alarm
DeRealist
 DeRealist - zondag 15 februari 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 12:24 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Neuzen alarm
ja hoor....weer zo'n Pavlof reactie als iemand 's met n beetje realiteitszin 's n opmerking maakt.
Of wordt je betaald om PR voor t management te doen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0633571