BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 februari 2015 - 10:55   quote  deeplink  
Onenigheid binnen technische staf moet ook nog maar aangetoond worden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 februari 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:09 schreef MMM het volgende:
van Hanegem is verleden tijd, moet je niet meer willen.
Ik zou niet weten waarom hij verleden tijd zou moeten zijn. Als hij het kan, is het toch prima? Hij heeft in elk geval wel de capaciteiten, nou waarom niet? Dat hij verleden tijd zou zijn, slaat helemaal nergens op. Als hij dood is, is hij verleden tijd, maar zolang hij er nog is, kan het... moet hij wel willen natuurlijk...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 februari 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:35 schreef Barabas het volgende:
Collectief zagen. Benieuwd wat het hele verhaal is, maar er is natuurlijk reden genoeg om ontevreden te zijn.
Dat voetbalprimeur zit ook altijd maar te zagen. Is dat een jodending?
VVout
 VVout - maandag 16 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:58 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom hij verleden tijd zou moeten zijn. Als hij het kan, is het toch prima? Hij heeft in elk geval wel de capaciteiten, nou waarom niet? Dat hij verleden tijd zou zijn, slaat helemaal nergens op. Als hij dood is, is hij verleden tijd, maar zolang hij er nog is, kan het... moet hij wel willen natuurlijk...
Verleden tijd is een groot woord maar als je er 71 wordt is het een zware job hoor, dat zie ik hem nou niet direct meer doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door VVout --
MMM
 MMM - maandag 16 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Hoe oud is Willem? Moet je toch niet meer aan beginnen..
VVout
 VVout - maandag 16 februari 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 11:08 schreef MMM het volgende:
Hoe oud is Willem? Moet je toch niet meer aan beginnen..
Zie boven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 februari 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:52 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat zou best zo kunnen zijn, maar voor hij tekende heeft hij gesprekken met ze gevoerd en toen was het goed. Heeft dus met zijn volle verstand getekend. Wat jij zegt als argument gebruiken gaat volgens mij niet op.

Ik denk dat iedereen binnen en buiten de club zeer gefrustreerd is over zaterdag en het tegenvallende vertoonde spel. En terecht. Ik ben ook ontevreden over hoe het gaat.
Het is een gevoel bij mij he..
En gefrustreerd zijn we al van na de winterstop, ook de gewonnen wedstrijden gingen nergens over zoals tegen ado en Cambuur..
Barabas
 Barabas - maandag 16 februari 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Inderdaad....

Overigens vind ik Henk geen goede kandidaat. Willem ook niet.
van geil
 van geil - maandag 16 februari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Fred gesignaleerd op het carnaval.
th?id=HN.608035355166115767&pid=1.7
MMM
 MMM - maandag 16 februari 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 11:11 schreef VVout het volgende:

[..]

Zie boven.
Thanks! Duidelijk inderdaad.
dr love
 dr love - maandag 16 februari 2015 - 12:14   quote  deeplink  
V.geel snel schoonschip maken dus als eerste die galbak rutten eruit :

Clasie: zwaar overschatte spelertje en te klein voor een volwassen rol.

Immers: foute aankoop

Wilkshere: foute aankoop

Boulharous: foute aankoop
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 februari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 11:21 schreef Barabas het volgende:
Inderdaad....

Overigens vind ik Henk geen goede kandidaat. Willem ook niet.
Willem is te oud maar geschikt om er tussen rond te laten lopen, Fräser zie ik wel zitten eigenlijk..
van geil
 van geil - maandag 16 februari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
zijn favoriete films
Transformers-2-transformers-2-34562973-1920-1200.jpg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 februari 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Ik denk dat Rutten absoluut oprecht is, eerlijk en recht door zee. Dat hij evt. liever zijn eigen assistenten had meegenomen is zijn goed recht. Dat wil daarnaast niet zeggen dat hij zijn kunstje niet met de huidige assistenten kan doen en dat zal hij zelf ook weten, mogen we toch aannemen.

Ik denk zelf dat Willem van Hanegem de vinger op de zere plek legt met zijn betoog voor Boëtius, waarin hij aangeeft dat Boëtius niet tot zijn recht komt zonder linkshalf achter zich. Ik kan me er helemaal in vinden, ook dat VAn Hanegem het niet begrijpt dat hij eerst Vilhena, die overigens zeer gretig oogde (tijd voor meer speelminuten, vooral nu anderen uit vorm lijken te zijn/raken?), er in kwam, maar dat daarna Boëtius wordt gewisseld... Tja, ik dacht precies hetzelfde, hoewel JP wederom als een dweil speelde (hij begon wel al beter dan de vorige wedstrijden).

Kortom, ik vraag me af of we wel met Rutten door moeten willen... Ik heb hem echt wel hoog zitten als trainer, maar toch heb ik het idee dat hij wat mist als het gaat om de puntjes op de i... Het positiespel is fantastisch, maar toch is het aanvallend maar pover en natuurlijk komt dat door gebrek aan goede, scorende spelers, maar ik vraag me ook af of Rutten niet weer in zijn val van de behoudende vaart stapt...?
van geil
 van geil - maandag 16 februari 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 12:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat Rutten absoluut oprecht is, eerlijk en recht door zee. Dat hij evt. liever zijn eigen assistenten had meegenomen is zijn goed recht. Dat wil daarnaast niet zeggen dat hij zijn kunstje niet met de huidige assistenten kan doen en dat zal hij zelf ook weten, mogen we toch aannemen.

Ik denk zelf dat Willem van Hanegem de vinger op de zere plek legt met zijn betoog voor Boëtius, waarin hij aangeeft dat Boëtius niet tot zijn recht komt zonder linkshalf achter zich. Ik kan me er helemaal in vinden, ook dat VAn Hanegem het niet begrijpt dat hij eerst Vilhena, die overigens zeer gretig oogde (tijd voor meer speelminuten, vooral nu anderen uit vorm lijken te zijn/raken?), er in kwam, maar dat daarna Boëtius wordt gewisseld... Tja, ik dacht precies hetzelfde, hoewel JP wederom als een dweil speelde (hij begon wel al beter dan de vorige wedstrijden).

Kortom, ik vraag me af of we wel met Rutten door moeten willen... Ik heb hem echt wel hoog zitten als trainer, maar toch heb ik het idee dat hij wat mist als het gaat om de puntjes op de i... Het positiespel is fantastisch, maar toch is het aanvallend maar pover en natuurlijk komt dat door gebrek aan goede, scorende spelers, maar ik vraag me ook af of Rutten niet weer in zijn val van de behoudende vaart stapt...?
t staat dusdanig dat een derde van t veld benut wordt.
dat is onzinnig voor n club die pretendeert beter te zijn als zijn tegenstander.
verder is t inderdaad voor sommige spelers roofbouw,om het anderen makkelijker te maken.
Leuv
 Leuv - maandag 16 februari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
De zeepbel rond Fred Rutten is doorgeprikt. Eindelijk! Hoewel Als ik het opschrijf, leef ik ook gelijk alweer een beetje met de trainer mee.
Tot en met januari is hij, samen met zijn verdraaide werkelijkheden, op een glanzend voetstuk gezet. Het allergrootste deel van het legioen, een paar van de belangrijkste media en de hele leiding van Feyenoord is er ontroerd omheen gaan staan. En Fred Rutten is ook maar een mens. Op een gegeven moment is hij het zelf gaan geloven.

Feiten
Maar feiten blijven feiten. Als je vanaf 1 september de achterstand op de andere titelkandidaten alleen maar hebt zien oplopen, is er van een inhaalrace nooit sprake geweest. Als je half februari twintig punten achterstaat op PSV en acht op `het slechtste Ajax aller tijden`, heb je gewoon niet zo goed gespeeld als de trainer steeds zegt.
Als je een achterstand op Ajax van één punt per 1 september vergelijkt met een achterstand op Ajax van acht punten begin 2015, dan vergelijk je geen `appeltjes met peertjes´. Dan leg je een collectief falen bloot. In elk geval ten opzichte van de doelstelling `meedoen om de titel`.
De nederlaag bij Heracles was de zesde in 23 wedstrijden. Ter vergelijking: Excelsior verloor tot nu toe zeven keer Fred Rutten heeft nog 11 wedstrijden om boven PEC en AZ te eindigen.
Managers, die moeite hebben om hun doelstellingen trefzeker te formuleren, gaan zich meestal richten op de middelen om een doelstelling te bereiken. Zo is het bij Feyenoord ook gegaan. Het middenveld is versterkt, de spelers circuleren daar, de bal ook, het ziet er allemaal aardig uit en niemand leek zich meer druk te maken over het rendement, laat staan de resultaten. Zo werd het middel een doel.

Circulatievoetbal
Ondertussen werd de prijs betaald. De rechtsbuitenpositie opgeofferd, dus minder bruikbare voorzetten op een toch al moeizaam scorende spits. Lex Immers circuleert mee op het middenveld en komt steeds minder op de positie waar hij wel zou kunnen renderen.
Het circulatievoetbal wakkert bij Tonny Vilhena juist zijn onrust aan, dus verloor hij zijn basisplaats en loopt hij straks voor een appel en een ei de Kuip uit. Doordat Jean-Paul Boëtius nooit meer met een linkermiddenvelder in zijn rug speelt, wordt hij steeds ingesloten door twee tegenstanders, wat niet helpt bij het terugvinden van zijn zelfvertrouwen. Doordat Jordy Clasie nooit een pass kwijt kan achter de verdediging van de tegenpartij, wordt zelfs zijn spel nu voorspelbaarder.
Martin van Geel zit nu in een lastige positie. Hij heeft steeds gecommuniceerd dat Feyenoord 1 een geoliede machine is en elke gelegenheid gepakt om zijn trainer daarvoor te prijzen. Een eventuele scheiding kan hij dus moeilijk verantwoorden.
Maar er is ook een oplossing nu Rutten zelf zijn hand aan het overspelen is. Als Feyenoord maar niet tegemoet komt aan de eisen van Rutten, moeten ze daar hopen dat de trainer voet bij stuk houdt en vertrekt (naar zijn oude liefde FC Twente als technisch directeur?). Dan zou iedereen er zonder kleerscheuren vanaf komen.

Coolsingel
En Martin van Geel zou dan eens helemaal zijn eigen ambities moeten volgen. Die zijn lang beteugeld geweest door de situatie bij de club. Volgens mij is er alle aanleiding om juist onder zijn leiding de volgende stappen te zetten: een trainer aantrekken die van Geel écht graag wil, voetbal gaan spelen dat de Kuip in extase brengt en naar de Coolsingel!
En wat zou het mooi zijn als Van Geel dat zou willen doen met een groepje top Feyenoorders, dat hem adviseert, steunt en uit de wind houdt. Ik zie het al voor me; Van Hooijdonk, Boskamp, Rijsbergen en Van Hanegem.
Ik denk dat ze het zó zouden doen. En dan hoeven ze echt niet het laatste woord te hebben. Omdat ze in hun hart heel goed weten dat er in Nederland geen betere technisch directeur is dan Martin van Geel. En omdat zij weten hoe het is om op de Coolsingel te staan en dat gevoel heel graag willen doorgeven aan de volgende generaties.
=======================
Gepost omdat ik het volledig met dit artikel eens ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door Leuv --
FANdré
 FANdré - maandag 16 februari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Tjeemig Leuv, tijd over?
Barabas
 Barabas - maandag 16 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Opsomming van feiten, aangevuld met aannames en slechte ideeën.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 februari 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Column van Frank Vijg.
Barabas
 Barabas - maandag 16 februari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Die feiten kloppen. Er is inmiddels ook voldoende reden om de positie en het functioneren van de trainer in twijfel te trekken.

Nu rigoureuze maatregelen nemen heeft weinig zin. Mensen als Van Hooijdonk aanstellen is gewoon een heel slecht idee: Die man weet echt niet hoe hij een team moet managen, laat staan technisch beleid bedenken en uitvoeren of zelfs een bestuursfunctie moet uitoefenen. Die duurbetaalde lessen hebben we in het verleden met Wotte Bosz en Gullit toch al geleerd? Ook mensen die goed lagen bij het Legioen, maar die uiteindelijk een stelletje prutsers bleken te zijn.
Barabas
 Barabas - maandag 16 februari 2015 - 14:45   quote  deeplink  
Gaat Fred donderdag zijn befaamde 1-4-6-0 systeem toepassen of wordt het Catenaccio?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 februari 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 14:45 schreef Barabas het volgende:
Gaat Fred donderdag zijn befaamde 1-4-6-0 systeem toepassen of wordt het Catenaccio?
1 2 8 0
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 februari 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Ik denk 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1... allemaal eilandjes....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 februari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
1 1 1 0

Net als tegen Heracles.
de bluffer
 de bluffer - maandag 16 februari 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 12:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Willem is te oud maar geschikt om er tussen rond te laten lopen, Fräser zie ik wel zitten eigenlijk..
Samen met Gio & J P
maar toch hoop ik dat Fred blijft
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 februari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Waarom?
ar
 ar - maandag 16 februari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Zou hij azen op dat baantje bij nepbayern?
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 februari 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Lekker oprutten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 februari 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Dat we tegen Twente moesten liep ie al te slijmen over die namaakmoffen, lekker op rotten maar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 februari 2015 - 00:22   quote  deeplink  
Invloedrijke clubmensen zijn treuzelende Rutten zat

24lk6tf.jpg

Feyenoord gaat direct na de tweede ontmoeting met AS Roma in de Europa League om de tafel met Fred Rutten. De trainer wil maar geen duidelijk geven over zijn toekomst en inmiddels zouden diverse invloedrijke clubmensen het helemaal zat zijn.

Dat meldt Voetbal International maandagavond. Ook td Martin van Geel zou genoeg hebben van de treuzelende coach en eist begin maart duidelijkheid van Rutten. Het is overigens niet zo dat er alleen nog een handtekening ontbreekt. Over de invulling van het contract staat namelijk nog niks op papier.

Rutten kan naast een extra jaar Feyenoord ook kiezen voor een terugkeer bij FC Twente. In Enschede wordt de Tukker gezien als de ideale kandidaat om de rol als technisch directeur op zich te nemen. Sportverslaggever Jan Dirk Stouten vertelde vandaag nog dat Rutten die rol zou overwegen.
MMM
 MMM - dinsdag 17 februari 2015 - 08:38   quote  deeplink  
Goed stuk van Mikos Gouka in het AD, staat ook op AD.nl
van geil
 van geil - dinsdag 17 februari 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 00:22 schreef RenatoBos het volgende:
Invloedrijke clubmensen zijn treuzelende Rutten zat

[ afbeelding ]

Feyenoord gaat direct na de tweede ontmoeting met AS Roma in de Europa League om de tafel met Fred Rutten. De trainer wil maar geen duidelijk geven over zijn toekomst en inmiddels zouden diverse invloedrijke clubmensen het helemaal zat zijn.

Dat meldt Voetbal International maandagavond. Ook td Martin van Geel zou genoeg hebben van de treuzelende coach en eist begin maart duidelijkheid van Rutten. Het is overigens niet zo dat er alleen nog een handtekening ontbreekt. Over de invulling van het contract staat namelijk nog niks op papier.

Rutten kan naast een extra jaar Feyenoord ook kiezen voor een terugkeer bij FC Twente. In Enschede wordt de Tukker gezien als de ideale kandidaat om de rol als technisch directeur op zich te nemen. Sportverslaggever Jan Dirk Stouten vertelde vandaag nog dat Rutten die rol zou overwegen.
per direct er uit stampen bij n slecht resultaat morgen.
van geil
 van geil - dinsdag 17 februari 2015 - 11:29   quote  deeplink  
trap-onder-de-kont.png
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 17 februari 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Rutte je bent een Tivushond! Kunnen we godver een keer Europa in, loop jij het weer te verkrachte met je onrust! vuile onruststoker! Teken gewoon aub niet meer bij want je heb het afgelopen weekend al gezien. Dat verlies schuif ik af jou op jou Kut Rutte!
Onrust wordt overal gevoeld vanaf de kantine dame, tot aan Kenneth Vermeer! Iedereen ruikt het.
Bloedhond!!
MMM
 MMM - dinsdag 17 februari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Zo.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 17 februari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Flinke vent/vrouw die daar nog een schepje bovenop kan doen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 17 februari 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:38 schreef MMM het volgende:
Zo.
Hehe moest er ff uit hahah
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 februari 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:16 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Rutte je bent een Tivushond! Kunnen we godver een keer Europa in, loop jij het weer te verkrachte met je onrust! vuile onruststoker! Teken gewoon aub niet meer bij want je heb het afgelopen weekend al gezien. Dat verlies schuif ik af jou op jou Kut Rutte!
Onrust wordt overal gevoeld vanaf de kantine dame, tot aan Kenneth Vermeer! Iedereen ruikt het.
Bloedhond!!
Stel dat jij een keer treuzelt op je werk... of dat je vijf minuutjes te laat komt.... wat doen ze dan wel niet met jou? Wordt je door al het mannelijke personeel in je kontje geneukt en mogen alle vrouwen daar je aftrekken, tot aan bloedens toe? Tjongejonge wat een overdreven reactie van jou...
van geil
 van geil - dinsdag 17 februari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
hoe kom je er op
Milo
 Milo - dinsdag 17 februari 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Bloedhond!!
zo, zo duidelijke taal!
VVout
 VVout - dinsdag 17 februari 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 13:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Stel dat jij een keer treuzelt op je werk... of dat je vijf minuutjes te laat komt.... wat doen ze dan wel niet met jou? Wordt je door al het mannelijke personeel in je kontje geneukt en mogen alle vrouwen daar je aftrekken, tot aan bloedens toe? Tjongejonge wat een overdreven reactie van jou...
5 minuten te laat op het werk door problemen met openbaar vervoer en contact lag in de prullenbak van mij, voorheen waren ze dol enthousiast over de geleverde arbeid.

Inmiddels een jaar of 20 geleden, dat heet top management Arie!

Dus graag of niet, dan lekker wegwezen naar Twente dus daaaaaaaaaaaaaaaag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door VVout --
Appie53
 Appie53 - dinsdag 17 februari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Bloedhond!!
Straks blijken het alleen maar onzinnige geruchten te zijn, zo als gewoonlijk, lach ik me rot om al deze onzin.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 februari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:05 schreef VVout het volgende:

[..]

5 minuten te laat op het werk door problemen met openbaar vervoer en contact lag in de prullenbak van mij, voorheen waren ze dol enthousiast over de geleverde arbeid.

Inmiddels een jaar of 20 geleden, dat heet top management Arie!

Dus graag of niet, dan lekker wegwezen naar Twente dus daaaaaaaaaaaaaaaag...
Waar heb jij het nou weer over? Ik bedoelde die overdreven reactie van Beempjerotterdam. Je kunt ook iemand gewoon de deur wijzen zonder deze persoon de dood toe te wensen. Dat kan gerust wat minder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door Arie.Klooster --
ar
 ar - dinsdag 17 februari 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Bloedhond!!
Update:Rutten tekent na de duels met AS Roma een 5-jarig contract.
van geil
 van geil - dinsdag 17 februari 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 17:27 schreef ar het volgende:

[..]

bizar ja, ik las t ook.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 17 februari 2015 - 18:07   quote  deeplink  
op pleuren slissende tering slang! dag rutte! ron jans gastel en gio...
Els
 Els - dinsdag 17 februari 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 17:30 schreef van geil het volgende:

[..]

bizar ja, ik las t ook.
te vroege 1 april grap.
van geil
 van geil - dinsdag 17 februari 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hier staat t :)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 februari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat zou pas triest zijn ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 17 februari 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Bij Twente niet.
Ik gun het die club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

0.0430529