|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2015 - 07:31 schreef RenatoBos het volgende:Rutten: ''Vilhena en Boulahrouz speelden in Rome goed''[ afbeelding ] Feyenoord begint donderdagavond naar alle waarschijnlijkheid met Tonny Vilhena en Khalid Boulahrouz in de basis. Het tweetal krijgt een herkansing van trainer Fred Rutten na hun zwakke optreden tegen Excelsior.Boulahrouz en Vilhena moesten na een dramatische eerste helft al in de rust het veld ruimen tegen Excelsior, al beweert Rutten in het Algemeen Dagblad dat hij de twee spelers wisselde vanuit tactisch oogpunt. "We gingen met drie man achterin spelen en dus moest er een verdediger af. Dat werd Boulahrouz. En ook de wissel van Vilhena voor Achahbar was een tactische keuze." Vilhena en Boulahrouz hebben dit seizoen eigenlijk nog geen moment kunnen overtuigen, maar toch is Rutten vol vertrouwen. "Vilhena en Boulahrouz speelden in Italië tegen AS Roma erg goed, dat heeft iedereen kunnen zien." Boulahrouz eruit lamlul |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
He he nieuwe bladzijde, tnx Bossie.
Verdediging bij eerste tegendoelpunt in Rome was ook gekut. Redelijk veel geluk gehad dat het daarbij gebleven is. Laat daarom dit keer je rare experimentjes Fred, het blijft niet goed uitpakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Rutten moet gigantisch deel van salaris inleveren bij FC Twente'
Cees Lok vertrekt als technisch manager van FC Twente, maar dat betekent niet dat de weg voor Fred Rutten open ligt. De trainer van Feyenoord wordt de afgelopen weken vaak genoemd als kandidaat. Financieel gezien wordt het echter een lastig verhaal.
De Telegraf spreekt van een 'gapend gat' tussen de financiële mogelijkheden van Twente en Feyenoord. Als Rutten bij Twente aan de slag gaat als technisch directeur, zou hij een gigantisch deel van zijn salaris moeten inleveren: liefst zeventig procent. Bovendien is er nauwelijks geld voor nieuwe spelers, wat de baan er voor Rutten niet makkelijker op zou maken. Rutten is vooralsnog schimmig over zijn toekomst en maakt binnenkort bekend of hij bij Feyenoord wil blijven. Hij tekende afgelopen zomer voor één seizoen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten wordt betaald voor elke middenvelder die speelt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee voor jou om ipv voor Roma een oprutrekening te openen 😉 Kun je het verschil misschien inzamelen |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap wel dat je tegen een ploeg als Roma met een versterkt middenveld speelt. Win je die slag, win je de wedstrijd.
Maar tegen Excelsior... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:Ik snap wel dat je tegen een ploeg als Roma met een versterkt middenveld speelt. Win je die slag, win je de wedstrijd. Maar tegen Excelsior... Je kunt ook met 5 verdedigers spelen met diepgang voorin. Kijk ik persoonlijk liever na. Maar mijn zegen heeft die want Europees lijkt zijn systeem wel te lukken. Al denk ik dat Manu ons gaat redden vandaag(met zijn diepgang) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Boet op de bank zucht..... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: We hebben evenveel punten als vorig seizoen met veel mindere spelers, en dan lamlul?, geen spiegel thuis? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Daar hebben we onze teletekst supporter weer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk nooit dat Fred 70% in ga leveren bij de Tukkers |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Ha, mis, ik probeer de dingen wat betreft ons clubje positief te bekijken, negatief is mij te gemakkelijk. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Blind achter de schaapjes aan lopen. Je zit ik voorin de kerk denk ik? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onberekenbare creatieve spelers worden bij ons "vermoord" Koeman begon er al n beetje mee, Rutten gooit er drie scheppen boven op. Alles draait op balbezit balbezit en n wedstrijd uitspelen. KEURSLIJF sloopt jonge spelers met aparte talenten. heeft niets met kuipvrees te maken, maar met opdrachten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 13:19 schreef van geil het volgende:onberekenbare creatieve spelers worden bij ons "vermoord" Koeman begon er al n beetje mee, Rutten gooit er drie scheppen boven op. Alles draait op balbezit balbezit en n wedstrijd uitspelen. KEURSLIJF sloopt jonge spelers met aparte talenten. heeft niets met kuipvrees te maken, maar met opdrachten. Eens geile |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Ik stem altijd PVV, geen kerk dus!!!!!!!!! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: En jij vraagt om positivisme hier? Beetje raar voor een pvv-er. Of is het de positieve vrienden vereniging? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wat ontzettend slim van je. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: PVV anti-kerk? Gossie. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Duidelijk dat Rutten weggaat. Oprotten maar...... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
het lijkt hem geen zak te schelen man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na zondag hopelijk einde verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nu heb je m boos gemaakt Henk
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten zet te Vrede gisteren in: voor niemand logisch. Voor Fred een nog snellere weg naar de uitgang. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Rutten na het seizoen weg. Stop er dan gelijk mee zou ik zeggen. Deze man is geen Feyenoorder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Eens Ome Kees
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fred Rutten stopt als trainer van Feyenoord. Club en coach zullen dat na het competitieduel met FC Utrecht bekend maken. Daarmee komt een einde aan een verbintenis van slechts een seizoen. Dat meldt Voetbal International zojuist. Hoewel Feyenoord in eerste instantie langer door wilde met Rutten, nam de steun voor de coach de laatste weken in rap tempo af. Nog voor het Europa League-duel met AS Roma besloot de club het aflopende contract niet te verlengen, al dacht Rutten er toen al net zo over. Hij zag een langer verblijf zelf ook niet zitten. Van Geel móet nu met een goed alternatief komen. De leiding van Feyenoord verwijt hem dat hij te snel aankondigde verder te willen met Rutten en daarmee de regie uit handen gaf. De druk op de technisch directeur neemt toe. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 23:42 schreef V town madness het volgende:Duidelijk dat Rutten weggaat. Oprotten maar...... Dat hebben we te danken aan die mafkezen van gisterenavond |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Waarom denk je dat? Ik hoop het ook maar denk dat het hem niks uitmaakt hoe het verder verloopt. Hij heeft volgens zijn gevoel nog zijn gelijk te halen met v Geel. Onterecht verongelijkt of zo. Dan moet hij al de bons krijgen ben ik bang. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duidelijk. Verwijt naar van Geel is terecht. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Vind ik niet. Hij heeft er zelf een potje van gemaakt en niet v Geel. Geen geld geen spelers |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Die speler van Groningen hebben we genoeg van spelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:24 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Waarom denk je dat? Ik hoop het ook maar denk dat het hem niks uitmaakt hoe het verder verloopt. Hij heeft volgens zijn gevoel nog zijn gelijk te halen met v Geel. Onterecht verongelijkt of zo. Dan moet hij al de bons krijgen ben ik bang. Wat moet je met iemand die in een neergaande spiraal zit? En toch al weg gaat, en spelers zich daardoor niet extra laten motiveren? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Mwah vind ik niet. Een trainer als Fred mag meer dan blij zijn dat hij zon mooie club mag coachen. Zeer beperkte trainer die denkt even alles te kunnen bepalen. Zie de onderonsjes met de assistenten. ik ben klaar met hem |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:27 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Vind ik niet. Hij heeft er zelf een potje van gemaakt en niet v Geel. Geen geld geen spelers Nee, ik bedoel dat van Geel te snel riep dat Feyenoord Rutten's contract graag zou willen verlengen. Maar ja, achteraf is zoiets helemaal onjuist. Achteraf... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Het verwijt dat jij MvG wil maken is gebaseerd op drek.
Wat een ONZIN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Later Fred. Leuke poging. Hopeloos mislukt |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, ik bedoel dat van Geel te snel riep dat Feyenoord Rutten's contract graag zou willen verlengen. Maar ja, achteraf is zoiets helemaal onjuist. Achteraf... Dat was een grote fout idd. Net als zijn aanstelling was |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ben er ook niet bepaald rouwig om.
Volgens mij is een frisse wind door de selectie geen slecht idee. Vilhena was gisteren ijzersterk terwijl hij de rest van het seizoen geen drol klaarmaakt. Dat zit gewoon tussen de oren. Fred is blijkbaar niet goed genoeg om er op de juiste manier mee om te gaan. |
|
|
|