|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Rutten nu maar een enkele reis Enschede voor er nog meer verknald wordt. Ben er doodziek van. Als we met deze spelers, en dan nog zonder Clasie verder moeten, worden we vóór 2024 geen kampioen. En als Rutten toch gaat, gelijk van Geel maar meenemen. Wat die gepresteert heeft toch niets met voetbalvisie te maken. Waarschijnlijk alleen visie voor het eigen salaris. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben je al opgerot laffe klootzak? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Er is maar 1 verantwoordelijk voor zijn basis plaats. Juist jouw beste vriend. Het zelfde geld voor N Immers Chery lopen er 10 van bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fred happy met één punt das zijn punt, weg wezen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Er moeten spelers geblesseerd raken om die jonge gasten te laten spelen. Woudenberg en Karsdorp bewijzen het ongelijk van Rutten. Nu Immers nog |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Te gek voor woorden eigenlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El Ahmadi wil dat ie blijft :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, El Ahmadi is zelf ook al een tijdje geen meerwaarde meer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Gaat ie ook lekker naar twente |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ook mee naar Tukkerland. Eigen jeugd met scorend vermogen er in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die Rutten heeft met het halen van zijn favo spelers een soort spelersmakelaar mogen worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ja geef Rutten maar de schuld , te vrede was echt goed vandaag ook manu was goed maakte continu goede keuzes , boetius is uit zijn vormcrisus , immers was top en nou vergeet ik de rest nee we hebben echt een elftal met toppers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
rutten moet morgen al weg,zo niet worden het serieus overlevingswedstrijden voor feyenoord om in de top 5 te eindigen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jooo..koffers al gepakt? Oprutten..met je Te Vrede blijven opstellen manmanman.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het heeft gewoon geen enkele zin meer om deze man te handhaven; al JP het overneemt dan lopen de huidige en toekomstige trainer samen op het veld. Misschien wel met zeer verschillende opvattingen over hoe er gespeeld moet gaan worden. Krijg je toch alleen maar stront van?! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt,het is ook voor beide partijen beter dat hij gewoon deze week gaat. Anders is de kans op een neerwaartse spiraal erg groot. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
ik hoop dat hij nog een jaar blijft.effe revanchen!maar dan moet hij tevrede nooit meer opstellen! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 21:02 schreef Terminator1908 het volgende:ik hoop dat hij nog een jaar blijft.effe revanchen!maar dan moet hij tevrede nooit meer opstellen! Jij bent de Te Vrede van het forum. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: hahahahahahaha nee ik ben meer kazim haha kijk als fred gaat dan gaat tie maar dan zou ik geen trainer meer van buitenaf nemen.van gastel en van bronckhorst die het laten doen.ook al ben ik er niet echt voor maja toch zou ik dat doen dan.want trainers van buitenaf op een gegeven moment werkt het niet meer......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
toch wel leuk dat we iedere keer horen dat we niet door ondergrens zijn gezakt.nou voor mijn gevoel zijn we sinds de bijlmer alleen maar door het ijs gezakt.alhoewel er geen tegenstander echt beter als ons was want de tegenstanders waren ook slecht.neem utrecht was toch ook niks....
we hebben een record totaal onnodige punten weggegeven denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoe het zit met het nieuwe stadion is nog niet duidelijk, maar volgens de geruchten is de straatnaam van ons nieuwe adres al wel bekend: Fredweg 1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 01:22 schreef Barabas het volgende:Hoe het zit met het nieuwe stadion is nog niet duidelijk, maar volgens de geruchten is de straatnaam van ons nieuwe adres al wel bekend: Fredweg 1 Hahaha, zou te veel eer voor hem zijn! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kutzooi! Blijft die slissert tot het einde van dit seizoen !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij moet per direct opstappen!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
sterk wederom van Martin, die ook nog n's n kaarsje mag opsteken omdat Rutten in deze wel verstandig was. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je nac zou verliezen duurt het niet lang meer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 01:22 schreef Barabas het volgende:Hoe het zit met het nieuwe stadion is nog niet duidelijk, maar volgens de geruchten is de straatnaam van ons nieuwe adres al wel bekend: Fredweg 1 Noem het liever gelijk Lijdensweg, hebben we 1 blij forumlid en een toepasselijke naam. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Even kort samenvatten: blijkbaar heeft Rutten op 12 februari besloten en aangegeven zijn contract niet te willen verlengen. Er is toen afgesproken dit nieuws tot na de thuiswedstrijd tegen AS Roma stil te houden. Nu wordt het bekendgemaakt en is het de schuld van Van Geel ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stoute Martin. stoute, stoute Martin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat niet na dat ik wel degelijk nieuwsgierig ben naar zijn visie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Rutten legt uit: Als je het geld hebt, moet je dat durven uitgeven
Maandag, 2 maart 2015 om 20:12
Fred Rutten legde in 2013 een aanbod om zijn contract te verlengen naast zich neer en vertrok daarom al na één seizoen bij Vitesse. De visie van de trainer en oud-clubeigenaar Merab Jordania lagen te ver uiteen, maar die situatie is volgens Rutten niet te vergelijken met de situatie van nu. Hij houdt het bij Feyenoord namelijk ook al na één jaar voor gezien, wegens een verschil van inzicht met de directie.
Bij Vitesse ging het absoluut om een ander verhaal, legt Rutten uit aan FOX Sports. Toen werd er de belofte gedaan dat Kelvin Leerdam gehaald zou worden, maar bij Feyenoord zijn er geen beloftes gedaan. Maar ik heb wel iets andere inzichten. Het niet doorgaan van de transfer van Tjaronn Chery is een voorbeeld van een verschil in visie, maar dat is geen breekpunt geweest.
Rutten is van mening dat Feyenoord gedurfder had moeten optreden op de spelersmarkt: Als je het geld hebt, moet je durven te financieren. Begrijp me niet verkeerd: ik hoef niet alle touwtjes in handen te hebben, maar ik wil ook niet aan één touwtje bungelen. De 52-jarige Rutten was eerder werkzaam bij PSV, Schalke 04 en FC Twente. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Rutten kent, net als iederéén, de geschiedenis van Feyenoord in de laatste 20 jaar, als hij dan niet begrijpt dat ze niet als een dolle de transfermarkt op gaan is hij duidelijk niet geschikt voor onze club, dan moet hij maar weer naar zo'n suikeroompjes club gaat waar hij zo van houdt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maar waar hij toch enkele miljoenen te besteden krijgt, een soort bosziaans model |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten is een wegloper. Gelukkig maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Poen meegeven en opdonderen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon per direct weggaan Fredje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was dat maar waar was ie nu weg.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zelf opstappen Fredje!! Allemaal witte zakdoekjes meenemen ... Ik zwaai wel voor de TV ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Effe zondag as. afwachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Man heeft nu nul krediet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap deze keuze nog steeds niet om hem aan te houden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kunnen ze hem de volgende wedstrijd nog uitzwaaien! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten maakt meer kapot dan je lief is. Dat wordt steeds duidelijker. Marktwaarde van eigen jeugdspelers, vertrouwen van eigen jeugdspelers. Negatieve sfeer rond de club zal ook ongetwijfeld sponsor hebben gekost. |
|
|
|