|
|
ar
|
|
|
Nu ik erover na zit te denken ben ik helemaal klaar met deze man. Geen enkele toegevoegde waarde meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das vaker als je de boel even gaat resumeren, probeer nou eens op te sommen wat een jaartje Fred ons heeft gebracht. Heb nu even 2 minuten zitten denken maar kan op geen noemenswaardig feit komen. Heeft iemand anders een idee? Wel eerlijk blijven en niet gelijk met optutten komen, weet het 't is lastig ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Europees overwinteren. Maar dat bracht uiteindelijk ook alleen ellende. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten heeft een periode een dominant team laten zien. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En ook zo lekker veel punten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was dat de verdienste van Rutten, of de laatste stuiptrekkingen van een groep die dacht dat er nog wat te halen viel? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop het zo voor Fred dat hij met zijn ploeg rechtstreek Europees voetbal haalt dat heeft hij wel verdiend |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Lekker veel doelpunten gemaakt ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou ze vliegen wel links en recht om mijn oren die noemenswaardige feiten dus, dit geeft tot nu toe toch voldoende weer om actie te ondernemen, want die gaat de laatste weken ook niets nuttigs meer brengen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Eens, geen punten makkelijk te verklaren, waardeloze aanval. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hmmm, Europa was sportief gezien een pluspunt voor Rutten. Zeker gezien de Europese avonturen van het afgelopen decennium. De wedstrijd tegen Sevilla (en wellicht de return tegen Zorya) was een memorabele.
Beker was niks.
Competitie was redelijk tot grofweg december vorig jaar. Niet spectaculair voetbal, maar wel weinig tegengoals en bij tijd en wijlen tegenstanders de absolute wil op kunnen leggen. Maar goed, uiteindelijk moet je concluderen dat zelfs met het redelijk tot goede spel van toen te weinig punten is gepakt, met name in de topwedstrijden. Na de winterstop is het enigszins een tranendal geworden. Qua puntentotaal doen we het nog steeds niet zoveel anders dan vorige seizoenen, maar toen kwam Feyenoord pas na de winterstop op gang. Nu is dat juist andersom. Feyenoord mag nauwelijks nog wat laten liggen om op een gelijkwaardig aantal als vorige seizoenen te eindigen. Die aantallen verbeteren is een utopie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t heeft wat topics opgeleverd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inderdaad. Moet je Fred nageven. Blijkt toch spraakmakend te zijn. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja om op de plee de tijd te doden, de lucht mag je er zelf bij denken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4 miljoen had Gudde gezegd volgens VI. maar ook dat vind ik veel te veel voor zo'n speler. is meer voor de breedte |
|
|
|
|
ar
|
|
|
3 erbij en je hebt Gudelj. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die kost 6. maar zal je n miljoen salaris moeten geven denk ik. om het enigszins n verbetering te maken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2015 - 22:51 schreef van geil het volgende:4 miljoen had Gudde gezegd volgens VI. maar ook dat vind ik veel te veel voor zo'n speler. is meer voor de breedte Ja bezopen, maar vanuit hun standpunt weer niet. Mijn mening, kratje pils teveel op toen ze de vraagprijs gingen maken! En net wat je zegt, ik vindt het ook meer breedte dan potentieel basis. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In die periode, najaar 2014, wel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja. Is iemand bereid hem uit te leggen dat de competitie langer dan 3 maanden duurt? En, btw, ook niet pas in september begint. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 00:12 schreef Els het volgende:[..] Tja. Is iemand bereid hem uit te leggen dat de competitie langer dan 3 maanden duurt? En, btw, ook niet pas in september begint. Heb hem al gebeld en trainerschap bij een honkbalclub geadviseerd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon shitta weer opstellen stomme kut! man man man belachelijk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eens , maar er zitten er meer naast |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 00:12 schreef Els het volgende:[..] Tja. Is iemand bereid hem uit te leggen dat de competitie langer dan 3 maanden duurt? En, btw, ook niet pas in september begint. Dat laatste is hem niet aan te rekenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slap gelul. Immers mede genoemd als leider en vormgever. wat n aanfluiting. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Meen je niet!? Zegt ie dat? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Doet ie alleen om ons een hak te zetten 😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, met Clasie en Kazim als hij er bij is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kunnen we Fred niet op de tribune zetten? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Vieze vuile graftak. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Is er nou niemand binnen Feyenoord die deze man verteld hoe het wel moet? Val dood met elkaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Rutten blijft zitten neemt ie JP en Gio in de slipstream mee. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Waarom? Goede spelers genoeg met een ander systeem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bedoel ik niet. JP en Gio lopen ook imago-schade op als Rutten met z'n onzin, punten blijft weggeven. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] Bedoel ik niet. JP en Gio lopen ook imago-schade op als Rutten met z'n onzin, punten blijft weggeven. Ach zo. Daarom moeten ze ook nu ingrijpen en het vertrouwen in Rutten opzeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ach zo. Daarom moeten ze ook nu ingrijpen en het vertrouwen in Rutten opzeggen. Geheel mee eens. Dan zijn ze geloofwaardig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de hele technische staf zet zichzelf voor LUL. n veldbezetting die gewoon niet betaald voetbal waardig is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ach zo. Daarom moeten ze ook nu ingrijpen en het vertrouwen in Rutten opzeggen. Ze hadden hem nooit aan moeten houden nadat bekend werd dat ie zou vertrekken.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:29 schreef van geil het volgende:de hele technische staf zet zichzelf voor LUL. n veldbezetting die gewoon niet betaald voetbal waardig is. Dat is toch gvd een treurige bende. Helemaal eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al eerder gezegd: had meteen weg gemoeten. |
|
|
|