|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Wat voor onzin krijgen we nu weer te horen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We ssijn vergeten het eerder te besssslisssen. ssslordig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik kan mij niet voorstellen dat Rutten volgende week nog op de bank zit. Ja thuis op de bank. Wat een kneus is dat zeg. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel, Jp en Gio: Testweek. Besluit nemen! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Hij heeft het idd zover laten komen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hmm, ik ben je ff kwijt. Maar who cares. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fred is het al tijden kwijt. past prima in dit topic |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fred had beter naar Dordt kunnen gaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat we onze talenten beter op de bank kunnen houden, en zijn vriend "die kut Hagenees" onmisbaar is op de 10. Oh ja, in Karsdorp blijf ik een back zien "pleurt toch op" Nelom is ook onvervangbaar. Vermeer uit vorm en daarom Mulder terug in de basis, je wordt bedankt vriend. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: If you ♥ Feyenoord, stuur Fredsje weg.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
AdTech AdAdTech Ad
Sleegers erkent: Ik begreep dat niet, waarom zei Rutten dat nou? Woensdag, 18 maart 2015 om 13:25 Joey Sleegers maakt vanaf 1 juli weer deel uit van de A-selectie van Feyenoord. De twintigjarige aanvallende middenvelder speelt dit seizoen op huurbasis voor FC Eindhoven, mede op eigen initiatief. Fred Rutten vertelde Sleegers in de voorbereiding dat hij niet op veel speeltijd hoefde te rekenen en het talent had weinig trek om voor de beloften uit te komen. / Sleegers had in de voorbereiding juist het gevoel dat het zijn jaar kon gaan worden. De mededeling van Rutten had de middenvelder niet zien aankomen. Ik begreep dat niet. Waarom zei hij dat nou? Waarom kreeg ik niet gewoon eens kans?, vraagt hij zich openlijk af in gesprek met Voetbal International. Sleegers had geen trek om voor de beloften uit te komen; hij wilde de druk voelen van elke week spelen in een eerste elftal.
Waar hebben we dat eerder gehoord. Als ik in zijn ogen kijk.......... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben je er al uit Fred? twee keepers n optie? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als Rutten van Pisvee verliest is het einde oefening denk ik. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Tijd om na de 2-1 overwinning Fred de wacht aan te zeggen. Aufwiedersehen! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Door blessures spelen Achahbar en Karsdorp. Ondanks Immers en Nelom toch gewonnen. Want wat was Immers troosteloos |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die misser aan het begin zegt alles over Lex.
Net niet? Hij zit er ruim naast.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers was vandaag kutter dan kut. 't Kan niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is nooit beter geweest dan dit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoe kun je het in je botte hoofd halen om WEER Jens te wisselen ipv die houthakker die het tempo en niveau duidelijk niet aankan.Hoeveel voorbeelden heb je nodig MAN,MAN,MAN!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon zijn niveau hoor ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs bij Fox hadden ze t erover. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik dacht met Boet nou..goed bezig totdat ik zag wie er uit moest.. sjonge jonge jonge |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die gaat zijn lievelingetje niet wisselen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelul bij Ronald was Lex ook vaste waarde. Lex was ook vandaag weer nuttig en ja deed ook veel fout. Jens was echt de mindere vandaag en werd terecht gewisseld.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex is dit seizoen al niet goed genoeg meer. Teveel fouten in teveel wedstrijden. Zodra je meer voetbal in je team wilt gaat dat voor Lex lastig worden.
Zijn hier wel Forumleden die stoer doen door Lex extra neer te halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehe... Aardig wat psychopaten dan..... ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 21:53 schreef RenatoBos het volgende:Gelul bij Ronald was Lex ook vaste waarde. Lex was ook vandaag weer nuttig en ja deed ook veel fout. Jens was echt de mindere vandaag en werd terecht gewisseld.. Hij redt het nooit met dit soort wedstrijden Renato. Tegen nac is hij wel bruikbaar,maar vandaag stoorde ik me het ongans. Wat jij zegt met Koeman klopt ook Ik had ook die discussie vanmiddag met iemand..hij speelde altijd onder hem,soms ook onbegrijpelijk.En Jens wordt natuurlijk gewoon keihard misbruikt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stoorde me vandaag ook behoorlijk aan hem. Klopt. Hij had Vilhena er ook bij moeten zetten voor lex, dan had Feyenoord PSV gesloopt, hij JP en Achahbar had die Rekik en Bruma helemaal gek gespeeld.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelul tegen de bierkaai en voordat je het weet word je voor L. wannabee uitgekaffert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|