|
|
VVout
|
|
|
Dat is mijn alter ego, ik heb er zelf geenlrobleem mee... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De echte kenners !! ;-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij is toch wel een vakman jammer dat hij weg gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind het voetbal anders nog steeds niet om aan te zien. En dat is nu al weer weken zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen PSV kunnen ze de strijd wel opbrengen. Dat is t verschil |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan nog AZ, Pec en Groningen (allen uit) en Vitesse thuis voor de boeg. Wordt vriezen of dooien. Zoiets. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:En dan nog AZ, Pec en Groningen (allen uit) en Vitesse thuis voor de boeg. Wordt vriezen of dooien. Zoiets. je vergeet nog Willem 2 uit, altijd lastig en Go Ahead thuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hier de nog te spelen zware wedstrijden
AZ- Feyenoord Willem 2- Feyenoord Feyenoord- Go Ahead Fc. Groningen-Feyenoord Feyenoord-Vitesse Pec, Zwolle- Feyenoord |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Vind ik eigenlijk ook. Maar goed,het is graag of niet. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik hoop dat nu Rutten 4 3 3 blijft spelen met Manu Achahbar Boetius. Zonder Lexit en Nelom maar dat zal wel niet gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen Bilal op de bank, gelukkig wel Wilkshire en Mathijsen. Tactisch gigant.
Gore klootzak, optyfen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Misschien kan hij vanaf morgen Twente gaan redden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed plan, breng jij hem ff Els.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis bijna verbazingwekkend dat je met dit voetbal de laatste maanden punten binnen haalt. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:06 schreef MMM het volgende:Geen Bilal op de bank, gelukkig wel Wilkshire en Mathijsen. Tactisch gigant. Gore klootzak, optyfen! Feyenoord onwaardig. Maar hij voelt het als gezichtsverlies als Bilal wel kan voetballen. En ook als hij Immers vervangt en die gaat het beter doen. Rutten heeft namelijk altijd gelijk denk die. Wat een hoogmoed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ondanks Rutten nog 3e. Rutten als 3e assistent komende weken.
Beter meteen weg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bilal geen kans gegeven, Boëtius en Vilhena verpest.
Bedankt klootzak. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Oprotten die prutser. Veel spelers maakt hij juist slechter..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en wat slecht is wordt goed gepraat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goede vent die Fred.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik moet erg om hem lachen in de TV-kantine. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fred overtreft de TV-kantine. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fred Rutten na afloop van Willem II - Feyenoord
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Was leuk voor een jaartje maar nu toch wel genoeg geweest. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een jaar teveel helaas ... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
De jong, depay en wijnaldum scoren 48 goals. Manu, Kazim en Immers 25 totaal. En dat is de hoofdreden waarom Fred Rutten heeft gefaald!! Laffe hond....... Immer van de 10 positie halen en voorin zoveel switchen dat niemand vertrouwen kan opbouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door V town madness -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten vond het prachtig: ''Feyenoord paste bij mij''
trainer Fred Rutten zit het seizoen er voor Feyenoord nagenoeg op. De Rotterdamers kunnen de tweede plaats uit hun hoofd zetten en de kans dat nummer vier Vitesse nog in de buurt komt is ook klein.
''Wij richten ons nog op twee heel mooie thuiswedstrijden in een prachtig mooi stadion als De Kuip, en dan is het over'', vertelt Rutten dan ook in De Telegraaf. De coach keek alvast kort terug op zijn periode bij de club. ''Toen ik door Feyenoord werd gevraagd, wilde ik de club dolgraag eens meemaken. Ik was nieuwsgierig naar een mooie volksclub, waar altijd beweging is.''
Rutten heeft genoten van het ene jaar Feyenoord. ''De verwachtingen die ik vooraf had, zijn volledig uitgekomen. Die reuring hoort ook bij Feyenoord en mede daarom heeft de club aan al mijn verwachtingen voldaan. Ik vond het leuk, prachtig om mee te maken. Ja, Feyenoord paste bij mij en ik heb me zeer geamuseerd.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik heb het zó gigantisch naar m'n zin gehad, dat ik het na een jaar wel weer gezien heb. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Bij de thuiswedstrijd duidelijk laten blijken wat het legioen vind van deze hoogmoedlijer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, Fred is wel weer aardig voor de club. Eigenlijk zegt ie dat de club te groot is voor hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Doet weinig fout. En goed. Muis. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Waarom is deze oen niet nadat hij aangaf niet bij te willen tekenen, direct linea recta enkele reis richting Overdinkel gestuurd. Wat een clown, wat was het leuk bij Feyenoord en ik heb me zo geamuseerd; moet er van over mijn nek. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze klootzak weet het al tijden niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geniale bank ook vandaag haha.. 3 verdedigers op de bank! Wilkshire, Mathijsen en Woudenberg. En Bilal mag weer op de tribune plaatsnemen, die had je wel in kunnen laten vallen voor die Manu.
Wat een domme coach. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jongens. Ik heb het hele seizoen geen vertrouwen in jullie kunnen gehad, maar in de komende helft moeten jullie het gaan doen. Grijp jullie kans!
Geile Freddie in de rust tegen JP en Tonny.
Kutcoach. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind t een gluiperig mannetje die overal beren op de weg ziet, en alles uit de kast trekt om zijn gelijk aan te tonen. OPRUTTEN |
|
|
|