|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Op staande voet bedoel ik Dat hij weggaat ben ik hoe dan ook blij mee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Seizoen af laten maken worden gewoon derde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas dat ie het seizoen afmaakt! Nog erger zou ik vinden als Gio en JP iets van zijn handel- en denkwijze gaan overnemen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 april 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dan zegt ie zelfs ons magazine, mafkees.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Trainer Fred Rutten van Feyenoord schrok vandaag na de uitwedstrijd tegen FC Groningen (1-1) van zijn eigen woorden. ,,Dit is heel zuur, het geeft een dubbel gevoel", liet hij zich bij de NOS ontvallen. ,,De man die uit een vrije trap de gelijkmaker binnenschiet, had voor Feyenoord kunnen spelen." Rutten wilde er verder niets meer over zeggen. ,,Noem het maar een slip of the tongue", sprak hij met een ietwat bedrukt gezicht. Rutten doelde op de Groningse smaakmaker Tjaronn Chery, die hij in de Euroborg liefkozend 'die kleine bandiet' noemde. De afzwaaiende coach van Feyenoord wilde de geboren Hagenaar tijdens de winterstop graag naar De Kuip halen. Technisch directeur Martin van Geel wilde daarvoor echter geen budget vrijmaken. Mede daardoor besloot Rutten al na één seizoen De Kuip te verlaten.
Rutten schrok van zijn eigen woorden? Hij wil gewoon zijn gelijk met zijn egocentrische slisserbek van hem. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Pi? Penitentiaire Inrichting met die man? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee ik refereer naar het slissende ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ik ga die man alsnog uitfluiten, wat een gek........wat past die man niet bij de club, miskoop van het jaar, nog slechter voor je bloeddruk dan die Bilal! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 20:55 schreef Peckerwood het volgende:Ik ga die man alsnog uitfluiten, wat een gek........wat past die man niet bij de club, miskoop van het jaar, nog slechter voor je bloeddruk dan die Bilal! wie bedenkt dat |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 20:55 schreef Peckerwood het volgende:Ik ga die man alsnog uitfluiten, wat een gek........wat past die man niet bij de club, miskoop van het jaar, nog slechter voor je bloeddruk dan die Bilal! Bilal ook moedwillig kapot gemaakt door Rutten dit seizoen. (publiekelijk aan de schantpaal genageld en nummerborden laten tellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: is al aan t pakken.
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Whahahah...kijk uit malloot!! een..... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Kijk ik wist dat iemand het zou snappen ;-) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Haha te diep graven in het geheugen :D |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 20:40 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Trainer Fred Rutten van Feyenoord schrok vandaag na de uitwedstrijd tegen FC Groningen (1-1) van zijn eigen woorden. ,,Dit is heel zuur, het geeft een dubbel gevoel", liet hij zich bij de NOS ontvallen. ,,De man die uit een vrije trap de gelijkmaker binnenschiet, had voor Feyenoord kunnen spelen." Rutten wilde er verder niets meer over zeggen. ,,Noem het maar een slip of the tongue", sprak hij met een ietwat bedrukt gezicht. Rutten doelde op de Groningse smaakmaker Tjaronn Chery, die hij in de Euroborg liefkozend 'die kleine bandiet' noemde. De afzwaaiende coach van Feyenoord wilde de geboren Hagenaar tijdens de winterstop graag naar De Kuip halen. Technisch directeur Martin van Geel wilde daarvoor echter geen budget vrijmaken. Mede daardoor besloot Rutten al na één seizoen De Kuip te verlaten. Rutten schrok van zijn eigen woorden? Hij wil gewoon zijn gelijk met zijn egocentrische slisserbek van hem. Rutten had toch wel voldoende inzicht kunnen hebben om te veronderstellen dat Feyenoord het geld niet heeft om concurrenten (!) leeg te kopen. Daarnaast, hoeveel middenvelders wil je hebben? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Die man is niet goed, moet even langs de huisarts. Hoe is het mogelijk dat iemand denkt, dat zijn spelers van de kook zijn, omdat er een dag eerder een blaadje bij de supporters door de bus is gegooid met de afbeelding van een toekomstige speler (en tevens clubicoon)? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hij krijgt het team duidelijk niet meer aan de gang, is zeer onzeker, misschien kan die beter nu al plaats maken voor z'n opvolger? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had ie in januari al moeten doen.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij had niet moeten tekenen, maar helaas is die kans voorbij. Ik ben tevreden als Van Geel vandaag met Rutten belt en hem vertelt dat ze hem absoluut niet kunnen missen, maar het vanaf morgen toch gaan proberen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 26 april 2015 - 23:08 schreef Els het volgende:[..] Rutten had toch wel voldoende inzicht kunnen hebben om te veronderstellen dat Feyenoord het geld niet heeft om concurrenten (!) leeg te kopen. Daarnaast, hoeveel middenvelders wil je hebben? Ja die heb ik gisteren wel gezien, wat een vrije trap jammer dat hij niet bij ons speelde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra kon dat ook. Schiet ze nu ook tweede ring |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Stelletjes losers, nu alles met de grond gelijk maken? Terwijl bijna iedereen heir achter de trainer en spelers bleef staan!
LOSERS ..................... Je zou eens een eerlijke mening vanaf het begin moeten ventileren Niet nu het slecht gaat ! LOSERS ......................... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus schokeffect en Rutten de laan uit voor de laatste 2 wedstrijden is dat een oplossing ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:25 schreef piet de paler het volgende:Dus schokeffect en Rutten de laan uit voor de laatste 2 wedstrijden is dat een oplossing ? Nee, vind ik ook geen oplossing. Ze hadden Rutten direct de laan uit moeten sturen toen hij niet wilde bij tekenen ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee, vind ik ook geen oplossing. Ze hadden Rutten direct de laan uit moeten sturen toen hij niet wilde bij tekenen ... Waren we dan ook nog derde geworden zonder hem |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoor je mij niet zeggen, ik denk alleen dat het beter voor de groepsprocess was geweest !!! En Gio en JP hadden al wat ervaring op kunnen doen ... Die hadden ook op meer krediet kunnen rekenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoor je mij niet zeggen, ik denk alleen dat het beter voor de groepsprocess was geweest !!! En Gio en JP hadden al wat ervaring op kunnen doen ... Die hadden ook op meer krediet kunnen rekenen. Ik denk dat het risico op mislukken net zo groot was geweest en dan begonnen Gio en JP meteen met een smet op hun blazoen. Dat zal de afweging geweest zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:52 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat het risico op mislukken net zo groot was geweest en dan begonnen Gio en JP meteen met een smet op hun blazoen. Dat zal de afweging geweest zijn. Als je zo gaat lullen, kan Feyenoord dit eerste jaar onder de nieuwe trainers beter geen europees voetbal spelen dan volgens jou? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als je zo gaat lullen, kan Feyenoord dit eerste jaar onder de nieuwe trainers beter geen europees voetbal spelen dan volgens jou? Nee, nieuw seizoen heb je het volledig in eigen hand. Inclusief de selectie. Nu had je met de ellende van Fred verder gemoeten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Fred opzouten.... Per direct.
Gaat nog helemaal mis zo.... Maakt zich veel te druk om randzaken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:25 schreef piet de paler het volgende:Dus schokeffect en Rutten de laan uit voor de laatste 2 wedstrijden is dat een oplossing ? Geen schokeffect, gewoon een einde aan de ergernis en het afbreken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, waarschijnlijk niet, dan hadden we echt kans gehad op de 2e plek. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zoiets dacht ik ook en bepaalde spelers hadden dan ook weer een eerlijke kans gekregen misschien. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:25 schreef piet de paler het volgende:Dus schokeffect en Rutten de laan uit voor de laatste 2 wedstrijden is dat een oplossing ? Misschien een beetje respect en geloofwaardigheid terug winnen bij de supporters. Niets is groter dan Feyenoord. Rutten kleineert en schoffeert Feyenoord met zijn gedrag. En dat doet pijn en werkt op de lachspieren bij de concurrentie. Nog nooit meegemaakt dit. Rutten heeft maar 1 beker gewonnen in 20 jaar als coach terwijl hij meer dan genoeg kansen heeft gehad. Maar meneer heeft werkgelijkwaar alles verkloot door zijn eigen ego. Feyenoord onwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of ze hadden gewoon op de juiste plek gestaan.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vooral dat gezeik van hem over Kuyt is om je kapot te lachen. Zelfs een kleuter kan een betere smoes verzinnen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nóg een teken aan de wand... Oprutten! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik weet het niet, ik denk dat we een goede pot gaan neerzetten tegen Vitesse, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 11:02 schreef piet de paler het volgende:Tja ik weet het niet, ik denk dat we een goede pot gaan neerzetten tegen Vitesse, Hiperdepiep wat een genot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 09:23 schreef lijdensweg het volgende:Stelletjes losers, nu alles met de grond gelijk maken? Terwijl bijna iedereen heir achter de trainer en spelers bleef staan! LOSERS ..................... Je zou eens een eerlijke mening vanaf het begin moeten ventileren Niet nu het slecht gaat ! LOSERS ......................... Als er 1 een fucking loser is ben jij het wel, check dit topic vanaf het begin. Bijna niemand had vertrouwen in Rutten maar omdat ie is aangesteld moet je hem wel die kans geven. Jij geeft aangestelde mensen bij voorbaat al geen kans. Iemand moet wel de kans krijgen om zich te bewijzen. Dan kun je later zeggen dat het niks is alleen jij zegt dat twintig keer per dag. Hoe triest is dat wel niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het blijft toch een tukker |
|
|
|