|
|
van geil
|
|
|
dus eigenlijk was Rutten gebaat bij play offs 100000 euro extra als salaris. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die hij dus alsnog vangt de tyfus er mee |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Rot toch op man met jullie kritiek.Rutten had toch lang niet meer de kwaliteit van wat Koeman had.Jullie denken nog steeds dat jullie een topclub zijn.Dat is Feyenoord niet.Nee lekker de stront over Rutten smijten.Helden. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ach Bluf ben je ook weer eens op het Feyenoordforum. Gelukkig..Wat moeten wij zonder jouw slap gelul. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 23:53 schreef Aartus het volgende:Rot toch op man met jullie kritiek.Rutten had toch lang niet meer de kwaliteit van wat Koeman had.Jullie denken nog steeds dat jullie een topclub zijn.Dat is Feyenoord niet.Nee lekker de stront over Rutten smijten.Helden. Lul niet uit je nek Aart. Je tukkervriendje heeft er gewoon een puinbak van gemaakt. Gasjes die vorig jaar de pannen van t dak speelden zitten nu op een dwaalspoor. Nee zn ouwe matties ophalen gaat ze goed af. En continu om de pot heen lullen en vaag doen, er kwam geen einde aan de irritaties. Lees de topics er op terug, ik heb Fred in het begin (mer met tegenzin) gewoon de kans gegeven. Zelfs verdedigd als er onterecht kritiek was. Hij was toch onze slisbak. voor je begint te ouwehoeren over waar Feyenoord staat als een topclub kijk dan liever naar die pokkenbende dat ze er bij jouw cluppie FC Twente van gemaakt hebben. Maar daar hou jij op jullie eigen forum al maanden je bek stijf dicht. Dus ga lekker de kachel daar effe aanmaken, met 6 ppunten aftrek hebben jullie stof zat om over te praten.Komt Fredsjjji jullie toch fijn redden ? Ik wens je er veel plezier mee. Daaag Aart !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 17:37 schreef V town madness het volgende:[..] Met zijn "liefde" voor schalke en twente is hij een gemaakte tukker. Een tukker is niet gemaakt.Je bent het of je bent het niet.En daag me niet uit over de geschiedenis over zogenaamde reserve moffen zoals jullie ons noemen,dan zal ik even een boekje open doen waar de meeste overlopers zaten....OKEEEEE. .Rutten komt uit nijmegen.Dus is geen tukker.Wel even je huiswerk goed doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:03 schreef tomson het volgende:[..] Lul niet uit je nek Aart. Je tukkervriendje heeft er gewoon een puinbak van gemaakt. Gasjes die vorig jaar de pannen van t dak speelden zitten nu op een dwaalspoor. Nee zn ouwe matties ophalen gaat ze goed af. En continu om de pot heen lullen en vaag doen, er kwam geen einde aan de irritaties. Lees de topics er op terug, ik heb Fred in het begin (mer met tegenzin) gewoon de kans gegeven. Zelfs verdedigd als er onterecht kritiek was. Hij was toch onze slisbak. voor je begint te ouwehoeren over waar Feyenoord staat als een topclub kijk dan liever naar die pokkenbende dat ze er bij jouw cluppie FC Twente van gemaakt hebben. Maar daar hou jij op jullie eigen forum al maanden je bek stijf dicht. Dus ga lekker de kachel daar effe aanmaken, met 6 ppunten aftrek hebben jullie stof zat om over te praten.Komt Fredsjjji jullie toch fijn redden ? Ik wens je er veel plezier mee. Daaag Aart ! Het word tijd dat jullie over je minderwaardigheidscomplex heen komen.Hij is niet m,n tukkervriendje.En dat het bij mijn club een pokkebende is klopt,maar wij komen terug.Pokkebende???Daar weten jullie alles van.En op m,n eigen forum de bek stijf dicht.Ja gek he het FC Twente forum is dood.Op wie moet ik dan reageren Tom??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 23:53 schreef Aartus het volgende:Rot toch op man met jullie kritiek.Rutten had toch lang niet meer de kwaliteit van wat Koeman had.Jullie denken nog steeds dat jullie een topclub zijn.Dat is Feyenoord niet.Nee lekker de stront over Rutten smijten.Helden. Tukkers dekken tukkers.. Geloof dat jij het niet zo goed ziet wat voor zooi Rutten er van gemaakt heeft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als die constatering waar is draai ik zijn nek om..😡 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jup meneer Aart, misschien een ander forum opzoeken om huilie huilie te doen. Modelzweefvliegtuigjesclub wat voor je? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tukkers dekken tukkers.. Geloof dat jij het niet zo goed ziet wat voor zooi Rutten er van gemaakt heeft Rutten is geen tukker.Maar IDD in Twente staan we elkaar altijd achter elkaar. Ken je bij jullie nie zegge. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:21 schreef R()b het volgende:[..] Jup meneer Aart, misschien een ander forum opzoeken om huilie huilie te doen. Modelzweefvliegtuigjesclub wat voor je? Gay club misschien iets voor jouw? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: gaan we lekker samen popje |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wie doet er nu huilie huilie? In Zwolle niemand. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zie je .Ik dacht het al. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: ik ga in op je uitnodiging, jij weet de weg denk ik dan maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wij worden niet getolereerd in het ajaks café dus dat heeft geen zin.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wij worden niet getolereerd in het ajaks café dus dat heeft geen zin.. Waar wel dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:14 schreef Aartus het volgende:[..] Het word tijd dat jullie over je minderwaardigheidscomplex heen komen.Hij is niet m,n tukkervriendje.En dat het bij mijn club een pokkebende is klopt,maar wij komen terug.Pokkebende???Daar weten jullie alles van.En op m,n eigen forum de bek stijf dicht.Ja gek he het FC Twente forum is dood.Op wie moet ik dan reageren Tom??? Van geen wonder dat jullie forum op op apegapen ligt. Al ik 800 jaar Duitse humor moest aanhoren maakte ik er ook een eind aan. Maar goed ik wens je veel plezier met je verdere discussie en bijbehorende argumentatie. Wat jouw mening over onze club aangaat heb jij zo'n plank voor je kop en daar valt voor mij geen eer aan te behalen. Gevalletje balk/splinter lijkt me. Ik heb hier vanmiddag al een berg zwakzinnig geouwehoer gehoord dus ik haak hier effe af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verders zijn er geen gaycafes meen ik |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik houd niet zo van mietjes. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Jij bent toch geen gay.Ouwe rukker. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik kan je meer van jezelf laten houden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja Aart toen ik net je naam zag staan wist ik al dat je hier kwam om ruzie te zoeken. Je bent in ieder geval geen spat veranderd. Negatief en altijd uit op confrontaties. Net als destijds je gejank met jonass op dat tubantia forumpje.. Dat jij vandaag hier komt terwijl bij Feyenoord de rapen gaar zijn. is echt met een valse intentie. Weer duidelijk wat voor een enge mof jij eigenlijk bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dus kom je naar het Feyenoord gedeelte van het forum, snap je maar doe je best man dan vind je nog best wel een paar mietjes in dat Duitsland van je |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alles behalve aart.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:30 schreef tomson het volgende:O ja toen ik net je naam zag staan wist ik al dat je hier kwam om ruzie te zoeken. Dat jij vandaag hier komt terwijl bij Feyenoord de rapen gaar zijn. is echt met een valse intentie. Weer duidelijk wat voor een enge mof jij eigenlijk bent. De rapen zijn bij Twente ook gaar.Dus we kunnen elkaar de hand schudden Tom. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:30 schreef tomson het volgende:O ja toen ik net je naam zag staan wist ik al dat je hier kwam om ruzie te zoeken. Dat jij vandaag hier komt terwijl bij Feyenoord de rapen gaar zijn. is echt met een valse intentie. Weer duidelijk wat voor een enge mof jij eigenlijk bent. Als het met Twente slecht gaat moet je ergens je gram zien te halen blijkbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Gelukkig...Dat is een compliment. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:31 schreef Aartus het volgende:[..] De rapen zijn bij Twente ook gaar.Dus we kunnen elkaar de hand schudden Tom. Denk niet dat ik behoefte heb aan jouw hand. En ik ben er nu echt klaar mee. Jij bent echt gif voor alle topics waarin je voorkomt. Vervelend mannetje bah.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 23:53 schreef Aartus het volgende:Rot toch op man met jullie kritiek.Rutten had toch lang niet meer de kwaliteit van wat Koeman had.Jullie denken nog steeds dat jullie een topclub zijn.Dat is Feyenoord niet.Nee lekker de stront over Rutten smijten.Helden. Het is wel Fred Rutten die al die miskleunen opstelt terwijl ie andere keuzes kan maken ... Dus blij toe dat ie is opgerot ... Dooeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:30 schreef tomson het volgende:O ja Aart toen ik net je naam zag staan wist ik al dat je hier kwam om ruzie te zoeken. Je bent in ieder geval geen spat veranderd. Negatief en altijd uit op confrontaties. Net als destijds je gejank met jonass op dat tubantia forumpje.. Dat jij vandaag hier komt terwijl bij Feyenoord de rapen gaar zijn. is echt met een valse intentie. Weer duidelijk wat voor een enge mof jij eigenlijk bent. Confrontatie zoeken?,omdat ik zeg dat Rutten het met minder moest doen dan Koeman? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:36 schreef Aartus het volgende:[..] Confrontatie zoeken?,omdat ik zeg dat Rutten het met minder moest doen dan Koeman? Nee lul je binnenkomst
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 23:53 schreef Aartus het volgende:Rot toch op man met jullie kritiek.Rutten had toch lang niet meer de kwaliteit van wat Koeman had.Jullie denken nog steeds dat jullie een topclub zijn.Dat is Feyenoord niet.Nee lekker de stront over Rutten smijten.Helden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 23:39 schreef van geil het volgende:krijgt n ton mee aan salaris. en n ton extra als Feyenoord zich plaatst bron studio voetbal. van Geel is echt goed bezig Dat was een gokje , dat bedrag ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is pas erg, een ander dood wensen ... Schaam je !!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:35 schreef tomson het volgende:[..] Denk niet dat ik behoefte heb aan jouw hand. En ik ben er nu echt klaar mee. Jij bent echt gif voor alle topics waarin je voorkomt. Vervelend mannetje bah.... Zo vervelend ben ik niet Tom.Ik begrijp jullie teleurstelling.Daar weten wij alles van in Twente. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
ehh... geplaatst voor wat? Europees voetbal, plee offs, top 5 ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij kan er anders ook wat van |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: IDD erg.Scheuder is ook niet m,n favoriete trainer,maar iemand dood wensen.Nee dat is niet m,n karakter. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee we zijn nergens voor geplaatst,zoals ik al zei,bij ons is het ook een zooitje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik vind een poot breken ook wel afdoende. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:43 schreef Aartus het volgende:[..] Nee we zijn nergens voor geplaatst,zoals ik al zei,bij ons is het ook een zooitje. Ik vroeg het aan Lijdensweg, dat jullie kapot zijn weet ik. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Lijdensweg is ook niet altijd positief,maar ik heb m nooit op doodswensingen betrapt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus