|
|
nummer10
|
|
|
Janssen stopt per direct met voetballen
ZONDE - Ex-Ajacied Theo Janssen heeft zijn voetbalschoenen per direct in de wilgen gehangen. Dat heeft Vitesse dinsdagmiddag in een persbericht laten weten. Door een knieblessure kwam Janssen sinds oktober 2013 niet meer in actie bij Vitesse, waar hij verder gaat als scout. 'Na de kruisbandblessure wilde ik absoluut terug komen en nog een aantal wedstrijden spelen. Door een nieuwe blessure ging dat niet. Hierdoor ben ik na gaan denken over mijn toekomst. Al snel kwam ik tot de conclusie dat die niet meer op het voetbalveld ligt. Mijn hart ligt bij voetbal en Vitesse. Ik denk dat ik aardig oog heb voor talent', aldus Janssen.
Janssen speelde in de jeugd van Vitesse, waarna hij via FC Twente bij Ajax terecht kwam. In Amsterdamse dienst maakte hij negen treffers in 31 wedstrijden.
Bron: www.ajaxshowtime.nl |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jammer voor deze man. Mooie vent, iemand die absoluut niet heeft geleefd voor z'n sport maar heeft geleefd om plezier te hebben. Iets dat in het moderne voetbal wel eens lijkt te ontbreken. Op zijn eigen manier een sieraad op de velden en ook bij Ajax.
Nu maar hopen dat dat oog voor talent wel meevalt voordat Vitesse Ajax echt echt lastig gaat maken ;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja jammer dit soort voetballers mis ik wel een beetje de laatste jaren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een geweldige voetballer die niet alles uit zijn sportieve carriere heeft gehaald, maar alles wat ie heeft gedaan wel heel bewust heeft gedaan. En er volgens mij ook vrede mee heeft wat ie bereikt heeft..
Een geweldig linkerbeen... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Echt een lul van een gozer! Nam niet eens de moeite om blij te zijn tijdens de titel...goed dat je stopt vetklep! Scoutze. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
;) en ik meen het ook nog! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik Vond het bij Ajax niets, redelijke tweede seizoenshelft.. Maar absoluut geen Ajacied.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nee die dikke blafeend was te traag en had altijd een kop met een kater... Had nooit bij Ajax moeten gaan spelen, bah neppe klootzak man |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Is een prima speler, maar dan wel bij een club die niet teveel verwachtingen heeft. Bij Ajax dus niet. Vitesse is dan toch echt wel de top. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hij werd verkeerd gebruikt door onze trainer... Gebeurd wel vaker bij deboer |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Prachtige gozer, naast van der Vaart de enige van wie je nog spontane antwoorden kon verwachten in een interview. Geweldige traptechniek. Zal niet snel meer gebeuren dat iemand zoveel gevaar sticht uit vrije trappen en hoekschoppen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2014 - 22:24 schreef Oceanu het volgende:Prachtige gozer, naast van der Vaart de enige van wie je nog spontane antwoorden kon verwachten in een interview. Geweldige traptechniek. Zal niet snel meer gebeuren dat iemand zoveel gevaar sticht uit vrije trappen en hoekschoppen. Nou bij ons viel dat gevaar en die techniek met zijn vrije trappen anders behoorlijk tegen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een van de weinige voetballers die gewoon zei wat hij dacht. Ik mag dat wel. Ondanks hij niet het type speler was dat Ajax nodig had had ik wel respect voor hem. Jammer dat zijn carrière zo moet eindigen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 02:19 schreef Peterhs het volgende:[..] Nou bij ons viel dat gevaar en die techniek met zijn vrije trappen anders behoorlijk tegen... Nogmaals dat lag niet aan janssen... Pas in de 2de seizoens helft werd hij op de juiste manier gebruikt.. En volgens mij hebben we toen een heeeeele goeie inhaal reeks gehad.. De vrijetrappen werden vaak genomen door andere spelers.. Terwijl die vaak echt slap waren.. Dus nee janssen is gewoon verkeerd gebruikt bij ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:[..] Nogmaals dat lag niet aan janssen... Pas in de 2de seizoens helft werd hij op de juiste manier gebruikt.. En volgens mij hebben we toen een heeeeele goeie inhaal reeks gehad.. De vrijetrappen werden vaak genomen door andere spelers.. Terwijl die vaak echt slap waren.. Dus nee janssen is gewoon verkeerd gebruikt bij ons Hahaha, dus als je traptechniek waardeloos is ligt dat niet aan jezelf? Als meneer het wel mocht wat nog best regelmatig het geval was deed hij het ook waardeloos.
Dat jij in het begin op een verkeerde positie speelde kan ik nog wel inkomen maar die traptechniek doet hij echt zelf. Bovendien leek het wel of hij perse 'de man' of 'de held' van Ajax wilde zijn en dacht beter te zijn dan wie dan ook, maar dat was niet het geval. Ajax draaide niet om hem |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:[..] Nogmaals dat lag niet aan janssen... Pas in de 2de seizoens helft werd hij op de juiste manier gebruikt.. En volgens mij hebben we toen een heeeeele goeie inhaal reeks gehad.. De vrijetrappen werden vaak genomen door andere spelers.. Terwijl die vaak echt slap waren.. Dus nee janssen is gewoon verkeerd gebruikt bij ons Dat is gewoon slap gezever. Vrije trappen nemen zegt niets over het feit dat hij anders gebruikt zou zijn, want zoals jij ook weet zijn vrije trappen dode spelmomenten... Degene die hij nam was nog geen fractie van het niveau bij vitesse. Dat is gewoon niet te ontkennen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Janssen wist zelf ook waar hij voor gehaald was, een rol die hij bij Twente ook al had ingevuld. De keuze van FdB daarin was duidelijk, de rol van Janssen ook. Theo wist dat alleen niet juist in te vullen bij Ajax terwijl De Boer, als altijd, zijn spelers niet zomaar laat vallen maar tijd neemt om te kijken of het toch gaat werken.
Misvatting van beide kanten dus, die in de 2e seizoenshelft vrij behoorlijk is goed gemaakt, ook door beide kanten. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Tsja.....
veel te laat naar ajax gekomen... niet het volledige vertrouwen van de trainer gehad. En last van de hiërarchie gehad waardoor hij geen rust had om zijn vrije trappen te laten renderen. Altijd had hij een hijgende Eriksen en Vertonghen in zijn nek hijgen die het liefst de vrije trappen zelf namen...
Idd zelf te dik in ajax tijd. Wilde het ajaxgevoel slechts ervaren denk ik en had door alles bij eloaar niet de drive en of ambitie om zich nog waar te maken...
I like Theo! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Theo, bedankt voor het schitterende Ajax-jaar. mede door jouw inbreng!! Erg sneu dat jij op deze manier, door deze klote blessure een eind aan je carrière moet maken. Ik heb veelal van je genoten, zelfs in de periode dat coach Frank de Boer je oorspronkelijk op een verkeerde plek in het team zette. Velen vielen je af, maar ik nam het voor je op en bleef in je geloven. Het speet mij, dat je al snel weer naar Vitesse terugkeerde. Ik wens je voor nu en voor de toekomst alle goeds toe!
Dit schrijf ik in de hoop dat je het ooit eens zal lezen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was ie zelf bij toen ie gekocht werd. Daarnaast ook een half seizoen op zijn beste plek gespeeld en ook redelijk. Niet geweldig. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hij werd gekocht op basis wa hij bij twente speelde... En dat was geen cvm... Daarbij 2de seizoenshelft was uitstekend.. lopen nu spelers bij ajax die minder belangrijk zijn die er al jaren spelen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is niet helemaal juist. Ten eerste speelde hij in zijn eerste seizoenen Twente wel CVM, en ten tweede hebben zowel Janssen als Frank de Boer destijds gezegd dat de bedoeling was om met Janssen een voetballende CVM binnen te halen die met zijn traptechniek echt het spel kon gaan verdelen. Dat dat experiment is mislukt weten we ondertussen wel, maar neemt niet weg dat dit de insteek was.
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/08/25/2635847/theo-janssen-voelt-zich-goed-als-controleur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
De grootste lul die er in de eredivisie rond loopt, en over het paard getild kut kind eerste klas. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Janssen, nooit gemogen en blij toen hij weer oprotte! Een graag geziene gast bij velen vanwege zijn levensstijl, maar daarmee win je geen wedstrijden! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Theo hartelijk bedankt voor alle meters die je hebt afgelegd, dit topic gaat nu op slot want je leest het toch niet terwijl je in de Mc Drive staat. Eetze vette glimworm! In de hoop dat je dit ooit leest! (Sorry Pietje) |
|
|
|