|
|
Stylzz
|
|
|
quote: aan de andere kant. ELKE wedstrijd bijna voor gestaan en HEEL vaak uit handen gegeven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien wel 4-4-2, extra vdm? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Sorry jongens we moeten het acepteren, maar Feyenoord verliest ook deze pot mischien halen ze er een gelijkspel uit, zo zonde maar ik zag het al veel eerder aankomen iedereen geeft de selectie maar de schuld en natuurlijk zij moeten het doen op het veld, maar als de trainer ook heel beperkt is qua niveau dan ga je dat ook zien op het veld. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het is mooi weer het seizoen is voorbij ik maak me nu niet meer druk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ga alvast maar eens een lekkere dikke paap draaien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
heerlijk! met nootjes?... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zal wel 3-5-2 in balbezit worden. Vin de opstelling op zich wel bij de selectie passen al had minstens Janmaat fit moeten zijn. Loopvermogen bij je buitenste verdedigers is essentieel bij deze formatie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 12:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Schei toch eens uit met dat gelul over 'merendeel' of 'de meesten'. En gelul over 'geen ambitie'. Je stikt van de vooroordelen. Nergens op gebaseerd. Hou het bij jezelf. Ga jij die eikel van een Erwin Mulder lekker aanmoedigen!!!! Dat is de juiste ambitie ..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker op het balkon van het uitzicht genieten ... beter dan die zaad partij van vanmiddag |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Open wedstrijd met veel kansen over en weer.
2-3 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wij gaan winnen. Alleen met hoeveel is de vraag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 14:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lekker op het balkon van het uitzicht genieten ... beter dan die zaad partij van vanmiddag Jij bent tenminste een echte supporter.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers heeft weer de lekkerste chick gekregen om mee het veld op te lopen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veld ziet er niet uit zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goossens gaat t doen vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mis nu al gewoon buitenspelers. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Mulder eerste fout alweer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoppa Schaken, mooie pass van Kongolo.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom Mulder noemen, heb andere spelers ook al fouten zien maken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Omdat Mulder altijd fouten maakt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik hoef al niet eens meer te typen of hij bewijst het maar weer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mathijssen niet dan, Indi niet dan, Clasie niet dan, wat dacht je van Immers. Heb ze allemaal al fouten zien maken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mathijssen niet dan, Indi niet dan, Clasie niet dan, wat dacht je van Immers. Heb ze allemaal al fouten zien maken.. Absoluut, maar die maken het ook af en toe weer goed. Dat idee heb ik bij Mulder niet vaak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 14:49 schreef evh112 het volgende:[..] Absoluut, maar die maken het ook af en toe weer goed. Dat idee heb ik bij Mulder niet vaak. Tja dat klopt weer wel dan.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Denk ook echt dat Mulder volgend seizoen op de bank zit als Hahn zich naar verwachting profileert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 14:51 schreef evh112 het volgende:[..] Denk ook echt dat Mulder volgend seizoen op de bank zit als Hahn zich naar verwachting profileert Denk ik ook, maar moet het Warner wel eerst zien doen, die hebben de laatste vier wedstrijden ook niet meer gewonnen en ik meen 8 tegentreffers gehad.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 14:51 schreef evh112 het volgende:[..] Denk ook echt dat Mulder volgend seizoen op de bank zit als Hahn zich naar verwachting profileert Daarvoor hebben ze Hahn gehaald toch lijkt me |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ook een beer hoor die Zeefuik xD |
|
|
|