|
|
evh112
|
|
|
quote: Dat deed ie dan wel goed idd |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Whaha zou zomaar kunnen xD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Speelt die Schaken nu op rose kicksen..(?) |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Mag het hopen van niet... maar hij komt natuurlijk wel uit Amster.... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Als tie maar scoort en goed speelt zal het mij een rotzorg zijn. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Immers graag wisselen voor Vormer of Bakkal. Nog niets goed gedaan . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff als we die kans iets rustiger hadden uitgespeeld had het 2-0 geweest. Ti's allemaal wat te gehaast en daardoor onnauwkeurig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een armoede, alles blind naar voren. 0-1 was wel een knappe goal van Schaken, geweldige pass van Kongolo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nou , op de radio is het niet veel . Hoe is het in beeld ?
Een muldertje hadden we weer gehad op de radio , het is deze keer goed afgelopen ...
Dus heel misschien mogen we hopen op een overwinning? Of is het echt zo slecht als op de radio ??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het heeft me afgezien van 3 seconden blijdschap bij de goal, geen moment kunnen boeien. Wat een saaie wedstrijd zeg. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
WKoeman kan Immers misschien vervangen door één van de ballenjongens. Wat een looser |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh, dat heb ik dan gemist op de radio ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die vieze engnek van een Been bij Fox |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Omdat Mulder de bron van alle ellende is ??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 15:19 schreef lijdensweg het volgende:Nou , op de radio is het niet veel . Hoe is het in beeld ? Een muldertje hadden we weer gehad op de radio , het is deze keer goed afgelopen ... Dus heel misschien mogen we hopen op een overwinning? Of is het echt zo slecht als op de radio ??? Op de radio x 3 :) luister je naar de radio ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er waren er al n paar moe op t einde.(Kongolo en v Beek) effe n opkikkertje geven in de rust. de rest ook maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga terug naar je balkon gij.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 5 minuutjes nog ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Nou ff die jood in spe het veld af roeien!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldige redding Mulder..d:-) |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Was recht op hem af, omdat ie duikt als een acrobaat lijkt het meer dan dat het is xD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaaaaa de VRij..d:-))) |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog drie doelpuntjes erbij graag.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 15:35 schreef evh112 het volgende:[..] Was recht op hem af, omdat ie duikt als een acrobaat lijkt het meer dan dat het is xD Ja, daaag! Mooie reflex, knap uit de goal getikt. Als je dat niet wil zien ligt het toch echt aan jezelf :') |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En wederom mooi gereageerd door snel die bal weg te tikken. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Lol dat publiek, alsof we thuis spelen whaha |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 15:38 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ja, daaag! Mooie reflex, knap uit de goal getikt. Als je dat niet wil zien ligt het toch echt aan jezelf :') Mwa dan heb je zelf niet gekeept denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door evh112 -- |
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
altijd al gedacht dat ze gingen winnen. god heeft het zo gewild! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Had god ook gewild dat we genaaid werden tegen Nac en Twente? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Whahaha burn, the internet doesn't forget |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik vind trouwens Schaken in dit systeem beter fungeren |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Niet te veel denken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voorzetten van van Beek zijn bedroevend zeg, allemaal veel te hoog en makkelijk te pakken door de keeper.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Dat is toch zonde, ik ben in staat om te denken dus dan doe ik dat ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Goeie wissel, is weer eens wat anders. |
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 15:47 schreef RenatoBos het volgende:Voorzetten van van Beek zijn bedroevend zeg, allemaal veel te hoog en makkelijk te pakken door de keeper.. niet zo negatief joh! we staan voor! de zon schijnt! en vogeltjes zoeken al driftig naar een nestje! mooi toch? allemaal aan ons geschonken. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 16:00 schreef King Rene het volgende:[..] niet zo negatief joh! we staan voor! de zon schijnt! en vogeltjes zoeken al driftig naar een nestje! mooi toch? allemaal aan ons geschonken. Negatief en kritisch is een verschil... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 maart 2014 - 16:00 schreef King Rene het volgende:[..] niet zo negatief joh! we staan voor! de zon schijnt! en vogeltjes zoeken al driftig naar een nestje! mooi toch? allemaal aan ons geschonken. God schijnt ons een kans te geven.. |
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
quote: zolang je maar niet vergeet dat het geschonken word. kijk een gegeven paard niet in zijn snuit. ik wil ook alleen maar een boodschap door geven |
|
|
|