BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 maart 2014 - 01:24   quote  deeplink  
Ik heb dat hier zo'n beetje aangezien en merk dat er onderhuids wat irritatie bestaat over diverse medewerkers van de verschillende omroepen. Zo zou het aandeel van medewerkers, die volgens de verhalen zwaar anaal gefixeerd zijn op de achtertuin van de mediamarkt, veel te groot zijn. Zo zou een geestelijk labiele ex voetballer alleen maar negatief over Feyenoord zijn. En dan heb ik het nog niet eens over die fan van de club die lulring liefdevol heeft opgenomen.

Mijn vraag dus; waarom kijken jullie daar naar, waarom betaal je fox om te zien hoe ze elke keer je club, de spelers en het legioen door het slijk halen. Waarom kijk je naar die mislukkeling van een van der gijp ( zelfs die kut van een Tsjeu la ling heeft meer uit zijn carrière gehaald), die farizeeër Derksen en dat trekpoppetje genee.

Dezelfde Genee die in één column kwetsende spreekkoren veroordeeld en de nieuwe trainer van Feyenoord belachelijk maakt om zijn spraakgebrek.

Ik zeg boycotten die hap, als iedere Feyenoorder karakter toont, als iedere tegenstander van het "moderne" voetbal de rug recht, dan hebben we fox zo op de knieën.

Dus denk goed na als volgende maand die 15 euro voor fox wordt afgeschreven, jij betaald het salaris van die gasten. Dankzij jou kan die snavelkliek jouw club voor lul zetten.

Jij betaald mee aan het afzeiken, in een kwaad daglicht stellen, belachelijk maken van Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door hotjumper --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 maart 2014 - 02:13   quote  deeplink  
Het probleem is dat er geen andere mogelijkheid is om live het voetbal te kijken. Fox is de enige partij dus tenzij je het niet meer live wilt bekijken zul je het toch met ze moeten doen.

Ben je bereid om geen live voetbal van 'jouw' club meer te kijken om een statement te maken?

En verder, tjah, al die presentators en analisten praten mee met diegene die bovenaan staat. Waar Barcelona het eerst was is iedereen nu vol lof over Bayern. Waar voor de winterstop Vitesse de hemel ingeprezen werd met hun stabiele elftal en mooi voetbal, waar hoor je dat nu nog? Vitesse komt nergens meer voor in de discussie.
tomson
 tomson - donderdag 06 maart 2014 - 06:31   quote  deeplink  
Streamen ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 maart 2014 - 06:43   quote  deeplink  
Ik heb niets tegen Fox. De rest kijk ik niet of nauwelijks.
Ergeren hoort overigens bij het verwerken van je teleurstelling.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 maart 2014 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 02:13 schreef Boudewijn het volgende:
Ben je bereid om geen live voetbal van 'jouw' club meer te kijken om een statement te maken?

Ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 maart 2014 - 07:28   quote  deeplink  
Met sport 7 is het ook gelukt
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 maart 2014 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 06:31 schreef tomson het volgende:
Streamen ?
Dat mag toch niet? ;-)
tomson
 tomson - donderdag 06 maart 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Ik heb nog steeds fox, maar ik begin het ook spuugzat te raken. Ook de manier waarop we met Engels voetbal genaaid zijn. Eerst Sport1 én fox, en nu mag ik fox extra gaan betalen voor het Internationale voetbal...
Peckerwood
 Peckerwood - donderdag 06 maart 2014 - 08:45   quote  deeplink  
@ hotjumper......refererend aan je eerste post:En zo is het maar net, misselijke omroepen met misselijke mannetjes.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 maart 2014 - 08:54   quote  deeplink  
http://ditistv.nl/

Zag ik vd week voorbij komen
Jan Tol
 Jan Tol - donderdag 06 maart 2014 - 09:15   quote  deeplink  
Fox, Gijp , v.Gangelen, WEG ERMEE !
SteeFR
 SteeFR - donderdag 06 maart 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Ik heb het ook opgezegd na dit weekend... Weg met die Van Gangelen, lekker makkelijk scoren
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 06 maart 2014 - 09:54   quote  deeplink  
waar ter wereld ik ook zit http://livetv.sx/ nog nooit een wedstrijd gemist :D
Rechtsboven wel ff de site in engels vertalen tenzij je russisch snapt :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door Voetbalgek --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 06 maart 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:
http://ditistv.nl/

Zag ik vd week voorbij komen
Was je ook pas laat mee dan ;) Maar daar komen de Eredivisie wedstrijden niet op dacht ik. Wel voetbalkanalen, maar dan de Argentijnse 2e divisie van de vrouwencompetitie of zo.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 maart 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 10:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Was je ook pas laat mee dan ;) Maar daar komen de Eredivisie wedstrijden niet op dacht ik. Wel voetbalkanalen, maar dan de Argentijnse 2e divisie van de vrouwencompetitie of zo.
ik las ook EL en Sport1?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 maart 2014 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 09:15 schreef Jan Tol het volgende:
Fox, Gijp , v.Gangelen, WEG ERMEE !
Chiel Beelen dan?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 maart 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 10:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Was je ook pas laat mee dan ;) Maar daar komen de Eredivisie wedstrijden niet op dacht ik. Wel voetbalkanalen, maar dan de Argentijnse 2e divisie van de vrouwencompetitie of zo.
Uitgebreid overzicht van alle functies van de DiTV Box;

Een aanbod waarbij dat van Netflix verbleekt; alle nieuwe én oude Films en Series, direct on demand beschikbaar zonder downloaden, incl. Nederlandse ondertiteling.
Programma/uitzending gemist materiaal terugkijken van alle publieke en commerciële Nederlandse omroepen.
Live televisie met kanalen van over de hele wereld. (Voornamelijk Engels/Duits/Arabisch maar incl. Nederland 1,2,3 en alle publieke themakanalen en regionale omroepen)
Live sport wedstrijden en streams (Eredivisie/CL, F1, WWE, NBA, NFL, Tennis etc.)
Bekijken van vrijwel alle film en video materiaal dat op uw computer of NAS staat.
Speciale KidsTube app met Nederlandstalige kinderseries en (korte)filmpjes.
Youtube videos bekijken.
Spotify app (Spotify premium vereist)
XXX Videos en Films bekijken van vele beschikbare bronnen.
Beluisteren van online radio.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 06 maart 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Duidelijk! Dan zou ik m'n Dreambox ook weer niet nodig hebben? Ik wacht de review van onze Twitter vriend nog ff af ;)
Milo
 Milo - donderdag 06 maart 2014 - 11:17   quote  deeplink  
We kunnen lullen wat we willen? Maar als wij net zo goed zijn als real of barca, zullen zij ons niet voor lul zetten! Wij geven ze voer, is gewoon simpel....en laten we toch heel eerlijk zijn? het is toch om te janken?!
Jan Tol
 Jan Tol - donderdag 06 maart 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Chiel Beelen hoort in hetzelfde rijtje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 maart 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Vind het wel meevallen met het anti-Feyenoord gepraat. Sommige commentators/presentators zijn vrij irritant, maar niet echt anti-Feyenoord in mijn beleving.
van geil
 van geil - donderdag 06 maart 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 13:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind het wel meevallen met het anti-Feyenoord gepraat. Sommige commentators/presentators zijn vrij irritant, maar niet echt anti-Feyenoord in mijn beleving.
eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 maart 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 13:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind het wel meevallen met het anti-Feyenoord gepraat. Sommige commentators/presentators zijn vrij irritant, maar niet echt anti-Feyenoord in mijn beleving.
hihihi die T toch..!

Maar er zit inderdaad een knop op de ab
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 maart 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 11:17 schreef Milo het volgende:
We kunnen lullen wat we willen? Maar als wij net zo goed zijn als real of barca, zullen zij ons niet voor lul zetten! Wij geven ze voer, is gewoon simpel....en laten we toch heel eerlijk zijn? het is toch om te janken?!
Dat dan weer wel...!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 maart 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 06:31 schreef tomson het volgende:
Streamen ?
Dat is voor mij geen optie.
Ik kijk liever in HD kwaliteit zonder poespas, popups en andere reclame zooi voor 25 euro/maand.
En dan ook liever een Nederlandse commentator dan een of andere turk of argentijn die zich enorm aanstelt bij een goal en ik niet kan verstaan.

Wat een Fox Sports zou kunnen doen is tijdens elke wedstrijd een tweede/derde audio kanaal kunnen activeren met een bekende clubsupporter als commentator aan het woord. Dan kan de kijker zelf bepalen wie ze willen horen.
tomson
 tomson - donderdag 06 maart 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 16:31 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen optie.
Ik kijk liever in HD kwaliteit zonder poespas, popups en andere reclame zooi voor 25 euro/maand.
En dan ook liever een Nederlandse commentator dan een of andere turk of argentijn die zich enorm aanstelt bij een goal en ik niet kan verstaan.

Wat een Fox Sports zou kunnen doen is tijdens elke wedstrijd een tweede/derde audio kanaal kunnen activeren met een bekende clubsupporter als commentator aan het woord. Dan kan de kijker zelf bepalen wie ze willen horen.
Ik kijk nu nog fox, maar juist dat commentaar komt me de strot uit. Kun je beter radio Rijnmond er bij op zetten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 maart 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 11:17 schreef Milo het volgende:
We kunnen lullen wat we willen? Maar als wij net zo goed zijn als real of barca, zullen zij ons niet voor lul zetten! Wij geven ze voer, is gewoon simpel....en laten we toch heel eerlijk zijn? het is toch om te janken?!
Ja maar daarom hoef je er toch niet voor te betalen? Door fox moet ik maar afwachten wanneer een wedstrijd wordt gespeeld, vrijdag avond zaterdag avond op tijden dat je uit Rotterdam met de trein niet thuis komt. Voetbal hoort op zondag om half 3. Barca en real maakt hun geen biet uit maar kijk ff naar de achtergrond van hun analisten. Zijn er evenveel met een Rotterdamse achtergrond als met een Amsterdamse?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 maart 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 16:31 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen optie.
Ik kijk liever in HD kwaliteit zonder poespas, popups en andere reclame zooi voor 25 euro/maand.
En dan ook liever een Nederlandse commentator dan een of andere turk of argentijn die zich enorm aanstelt bij een goal en ik niet kan verstaan.

Wat een Fox Sports zou kunnen doen is tijdens elke wedstrijd een tweede/derde audio kanaal kunnen activeren met een bekende clubsupporter als commentator aan het woord. Dan kan de kijker zelf bepalen wie ze willen horen.
Ad blokker, en ik heb nog wedstrijden in zwart wit bekeken HD, is voor een voetbal wedstrijd echt niet belangrijk.
tomson
 tomson - donderdag 06 maart 2014 - 21:23   quote  deeplink  
TV met een draaiknop als zenderzoeker.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Radio Rijnmond live of Langs de Lijn.
Eigenlijk net zo spannend.
tomson
 tomson - donderdag 06 maart 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Langs de lijn kan ik slecht tegen. Gaan ze om de haverklap naar heracles-rkc of dergelijks. Of naar de hockey :(...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 maart 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Jij moet het toch zwaar hebben he, hier kan je slecht tegen dat kom je strot uit. Misschien een cd'tje op zetten en geen commentaar luisteren Tom..d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 21:28 schreef RenatoBos het volgende:
Jij moet het toch zwaar hebben he, hier kan je slecht tegen dat kom je strot uit. Misschien een cd'tje op zetten en geen commentaar luisteren Tom..d:-)
Ben jij nieuw hier?
Ken jij onze favoriete Forumzangert al?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 maart 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 21:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben jij nieuw hier?
Ken jij onze favoriete Forumzangert al?
Pleurt op met die kutbelg Henkert..
tomson
 tomson - donderdag 06 maart 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Lulhoer
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Stelletje dieprioolzeikerds...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 maart 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Waarom?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 maart 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Awel wanneer kan ik weer een schoon nummerke horen van hoe heet hij ook al weer
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 maart 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Ga jij nu ook al beginnen..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Tijd voor een vrolijke noot worden ineens de belgen tegengehouden.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Tis discrimininininatie
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Gisteren zag ik ook wat vrolijke kokosnoten tegen Belgie. maar in de rust geen liedjes zoals cherie maar wie was die zanger nu
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag dat de Schelde Vlaanderen vult..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 21:38 schreef piet de paler het volgende:
Gisteren zag ik ook wat vrolijke kokosnoten tegen Belgie. maar in de rust geen liedjes zoals cherie maar wie was die zanger nu
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 maart 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Hij verkocht tassen op de markt, tom jones ?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 21:40 schreef piet de paler het volgende:
Hij verkocht tassen op de markt, tom jones ?
Gadverredamme!
Gooide jij steeds onderbroeken naar hem toe?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Belgen mogen niet, dan maar een Duitsert...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Hahahahahaha!

176714812-eddy-wally-ik-geef-jou-n-roos.jpg
van geil
 van geil - donderdag 06 maart 2014 - 21:54   quote  deeplink  
cd19.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 maart 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Ha!
Jetzt geht's los!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom?









0.0089449