|
|
Bronnie
|
|
|
Dit is wat Ajax Showtime te melden had:
'Red Bull-clinic onder leiding van dopingarts'
BvdPloeg , 7-03-2014 10:48 , Bron: Spits
CONSPIRACY - De veelbesproken Red Bull-clinic van Red Bull Salzburg staat volgens Spits onder leiding van een beruchte dopingarts. De clinic, waar spelers en andere sporters sterker en sneller worden gemaakt, wordt geleid door Bernd Pansold, oftewel 'Doktor Tot'.
De krant schrijft: 'Google op de naam Pansold en je komt een waslijst aan doping gerelateerde zaken tegen. Pansold was van 1968 tot 1990 een van de belangrijkste dopingartsen van de DDR, chef-arts van de Oost-Duitse voetbalclub Dynamo Dresden en van 1971 tot 1989 lid van de Stasi onder de naam Jürgen Wendt. In 1998 werd hij samen met vijf andere artsen veroordeeld door de Berlijnse rechtbank omdat Pansold in de periode 1975 1984 mannelijke hormonen aan minderjarige sportsters had gegeven wat onder meer overmatige haargroei en leverproblemen veroorzaakte bij de slachtoffers.'
Spits meldt dat Pansold in Duitsland niet meer aan de bak komt, maar in Oostenrijk dus wel. Het schrijft verder: 'Red Bull richt zich, net als eerder Dynamo Dresden, op meerdere sporten. Naast het voetbal heeft het bijvoorbeeld verschillende eigen raceteams en sponsort het energiedrankje vele succesvolle sporters zoals skister Lindsey Vonn, hockeyer Jeroen Hertzberger, atleet Lolo Jones, voetballer Mario Gomez, F1-coureur Sebastian Vettel, schaatser Kjeld Nuis, voetballer Thierry Henry en motorcrosser Jeffrey Herlings. Natuurlijk zullen niet alle sporters en teams die bij Red Bull zijn aangesloten doping gebruiken, maar het feit dat Red Bull zich inlaat met Pansold geeft te denken. En dan kom je tot één conclusie: het zaakje stinkt.'
Graag jullie mening (voor naslagwerk kunnen jullie ook de honderden krantenberichten uit de Duitse en Oostenrijks pers erbij pakken van de afgelopen 10 jaar). Dit zou dan de 4e keer zijn dat we Europees genaaid worden door financiele "belangen"!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 maart 2014 door Bronnie -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet het niet. De man is bedenkelijk maar ook bij het voetbal wordt er op doping getest. Daarnaast zou deze meneer de merknaam behoorlijk bedoelzelen. Maar hij heeft wel een geschiedenis.
Ik weet het niet, niet bewezen en dus vooralsnog niet schuldig. |
|
|
|
|
Bronnie
|
|
|
Die dokter is al meerdere malen veroordeelt voor doping-affaires en daarbij is Oostenrijk van oorsprong een dopingland. Er is geen speler geblesseerd en de afdankertjes die daar spelen zijn in een jaar wereldspelers geworden in een competitie vergelijkbaar met de hoofdklasse in NL. De soort doping is overigens pas illegaal als het op de dopinglijst staat en als het gevonden wordt (wat bij goeie dopingartsen die geleerd hebben van hun fouten bijna niet voor komt). Ik vind het verdacht als je in een slechte competitie zo goed bent in ene, en je Bayern leterlijk weg speelt en ook fitter bent. Maar het kan aan mij liggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Allemaal mee eens, maar zolang als er bij RBS geen spelers positief worden bevonden... zijn ze onschuldig. |
|
|
|
|
Bronnie
|
|
|
Dat snap ik wel maar het is toch op z'n minst een onderzoekje waard vind je niet? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Er worden bij elke internationale wedstrijd doping controles gehouden. En zolang er in Oostenrijk geen redenen zijn tot onderzoek houdt het gewoon op.
Daarnaast, het fysieke aspect van RBS was heel indrukwekkend, maar we zijn ook tactisch overklast en niet te zuinig ook. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Doping arts zou vast een middeltje hebben die nog nie te achterhalen is.. geen team houd het vol zoals hun.. zelfs barce an bayern niet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2014 - 13:25 schreef Eide het volgende:[..] Er worden bij elke internationale wedstrijd doping controles gehouden. En zolang er in Oostenrijk geen redenen zijn tot onderzoek houdt het gewoon op. Daarnaast, het fysieke aspect van RBS was heel indrukwekkend, maar we zijn ook tactisch overklast en niet te zuinig ook. Maar dat tactisch gedeelte komt weer omdat ze gewoon niet te stoppen zijn... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Deels, maar ook omdat ze 90 minuten lang 1 op 1 durfden te spelen. Bovendien verklaard fysiek beter zijn niet dat ze ook constant goed stonden, alles doorzagen en aanvallend makkelijk er doorheen sneden. Voetbal is een teamsport en het voordeel van doping is een stuk kleiner dan bijvoorbeeld bij het wielrennen of atletiek wat zuiver fysiek preteren is.
Maar mee eens dat het fysiek kunnen van RBS buitengewoon opmerkelijk was. Ik heb nog nooit een ploeg gezien die 90 minuten lang zo hard kan werken als RBS. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2014 - 12:41 schreef Bronnie het volgende:Dit is wat Ajax Showtime te melden had: 'Red Bull-clinic onder leiding van dopingarts' BvdPloeg , 7-03-2014 10:48 , Bron: Spits CONSPIRACY - De veelbesproken Red Bull-clinic van Red Bull Salzburg staat volgens Spits onder leiding van een beruchte dopingarts. De clinic, waar spelers en andere sporters sterker en sneller worden gemaakt, wordt geleid door Bernd Pansold, oftewel 'Doktor Tot'. De krant schrijft: 'Google op de naam Pansold en je komt een waslijst aan doping gerelateerde zaken tegen. Pansold was van 1968 tot 1990 een van de belangrijkste dopingartsen van de DDR, chef-arts van de Oost-Duitse voetbalclub Dynamo Dresden en van 1971 tot 1989 lid van de Stasi onder de naam Jürgen Wendt. In 1998 werd hij samen met vijf andere artsen veroordeeld door de Berlijnse rechtbank omdat Pansold in de periode 1975 1984 mannelijke hormonen aan minderjarige sportsters had gegeven wat onder meer overmatige haargroei en leverproblemen veroorzaakte bij de slachtoffers.' Spits meldt dat Pansold in Duitsland niet meer aan de bak komt, maar in Oostenrijk dus wel. Het schrijft verder: 'Red Bull richt zich, net als eerder Dynamo Dresden, op meerdere sporten. Naast het voetbal heeft het bijvoorbeeld verschillende eigen raceteams en sponsort het energiedrankje vele succesvolle sporters zoals skister Lindsey Vonn, hockeyer Jeroen Hertzberger, atleet Lolo Jones, voetballer Mario Gomez, F1-coureur Sebastian Vettel, schaatser Kjeld Nuis, voetballer Thierry Henry en motorcrosser Jeffrey Herlings. Natuurlijk zullen niet alle sporters en teams die bij Red Bull zijn aangesloten doping gebruiken, maar het feit dat Red Bull zich inlaat met Pansold geeft te denken. En dan kom je tot één conclusie: het zaakje stinkt.' Graag jullie mening (voor naslagwerk kunnen jullie ook de honderden krantenberichten uit de Duitse en Oostenrijks pers erbij pakken van de afgelopen 10 jaar). Dit zou dan de 4e keer zijn dat we Europees genaaid worden door financiele "belangen"! Toegegeven: Bernd Pansold is een uiterst omstreden sportarts. Maar eerlijk gezegd geloof ik geen snars van alle insinuaties rond RB Salzburg. Er wordt veel en regelmatig op doping gecontroleerd en er is niks bekend gemaakt over het vinden van sporen van doping bij de Oostenrijkers. Ik denk dat we zo eerlijk en sportief moeten zijn en toegeven (we kunnen niet anders...) dat we op ALLE fronten zijn afgetroefd door een veel beter elftal, door spelers die beslist wilden winnen op basis van een juiste wedstrijdmentaliteit en een coach die zijn huiswerk erg goed had gemaakt die wist hoe Ajax te bestrijden. Van doping geloof ik werkelijk helemaal niks. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ajax: Haal deze man. Punt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2014 - 15:36 schreef Pietje het volgende:[..] een coach die zijn huiswerk erg goed had gemaakt die wist hoe Ajax te bestrijden. Eerlijksheidhalve: RBS speelt elke wedstrijd zo. Ze winnen in Oostenrijk vaak met 5 of 6-0.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2014 - 16:25 schreef Eide het volgende:[..] Eerlijksheidhalve: RBS speelt elke wedstrijd zo. Ze winnen in Oostenrijk vaak met 5 of 6-0.... Ik weet het. En eerlijk gezegd vond ik het spel van die Oostenrijkers leuk om naar te kijken. Jammer dat zij tegen Ajax hebben gespeeld ;) |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik volg wielrennen op de voet naast mijn grote liefde Ajax en daar wordt vaak gecontroleerd. En dan pakken ze slechts een klein groepje gebruikers. In het voetbal wordt nauwelijks gecontroleerd en daarnaast wordt er steeds nieuwe doping ontwikkeld, en ook maskeringsmiddelen. Doping bestrijden is vechten tegen de bierkaai. Het risico om gepakt te worden is in het voetbal nihil. Wat wel stuitend is dat een voetbalclub als RBS zo'n arts in dienst neemt. Dat het een dopingarts is is een feit. Dan heb je de schijn tegen, en terecht eigenlijk. Dan moet je maar een zuivere arts in dienst nemen. Dus RBS, ontslaan die gast! |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Hoe triest is dit. Gewoon pakslaag gehad van een bete team |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zolang Red Bull niet op de dopinglijst staat. blijven ze vliegen.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Niet op reageren gap, dit figuurtje komt zo heel af en toe langs met een of andere oneliner die nergens op slaat en verdwint dan weer. Ik geloof dat hij Blind nog altijd Ajax onwaardig vindt, dat was iig zijn vorige oneliner. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2014 - 18:11 schreef Robinho het volgende:Ik volg wielrennen op de voet naast mijn grote liefde Ajax en daar wordt vaak gecontroleerd. En dan pakken ze slechts een klein groepje gebruikers. In het voetbal wordt nauwelijks gecontroleerd en daarnaast wordt er steeds nieuwe doping ontwikkeld, en ook maskeringsmiddelen. Doping bestrijden is vechten tegen de bierkaai. Het risico om gepakt te worden is in het voetbal nihil. Wat wel stuitend is dat een voetbalclub als RBS zo'n arts in dienst neemt. Dat het een dopingarts is is een feit. Dan heb je de schijn tegen, en terecht eigenlijk. Dan moet je maar een zuivere arts in dienst nemen. Dus RBS, ontslaan die gast! Eens! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet gewoon erkennen, dat de Red Bulls gewoon 2x beter waren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar staat dat ze dat niet doen dan? |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 maart 2014 - 18:56 schreef Eide het volgende:[..] Niet op reageren gap, dit figuurtje komt zo heel af en toe langs met een of andere oneliner die nergens op slaat en verdwint dan weer. Ik geloof dat hij Blind nog altijd Ajax onwaardig vindt, dat was iig zijn vorige oneliner. Zeker als linksback . Kan dat jij hem daar wel Ajax waardig vind. Vind trouwens nog wel meer spelers Ajax onwaardig (Vermeer,Blind als linksback, serero,poulsen). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 14:53 schreef sebas1 het volgende:[..] Zeker als linksback . Kan dat jij hem daar wel Ajax waardig vind. Vind trouwens nog wel meer spelers Ajax onwaardig (Vermeer,Blind als linksback, serero,poulsen). Kijk, je reageert eens, dat is al iets. Blijft die oneliner overeind, want volgens mij staat nergens dat men twijfelt of er terecht van RBS is verloren, er wordt alleen een sportarts werkzaam voor de club ter discussie gesteld.
En ja, Daley Blind is de beste Nederlandse linksback van het moment, zelfs al is hij beter als CVM, en is nu al te goed voor de Nederlandse competitie. Ajax waardig dus. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:05 schreef Eide het volgende:[..] Kijk, je reageert eens, dat is al iets. Blijft die oneliner overeind, want volgens mij staat nergens dat men twijfelt of er terecht van RBS is verloren, er wordt alleen een sportarts werkzaam voor de club ter discussie gesteld. En ja, Daley Blind is de beste Nederlandse linksback van het moment, zelfs al is hij beter als CVM, en is nu al te goed voor de Nederlandse competitie. Ajax waardig dus. En niet voor niets is Daley Blind op dit moment DE linksback van Oranje. Zouden Frank de Boer en Louis van Gaal het beiden verkeerd zien? Dacht het niet. Daley Blind is een multifunctionele Ajacied, Ajax meer dan waardig. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:05 schreef Eide het volgende:[..] Kijk, je reageert eens, dat is al iets. Blijft die oneliner overeind, want volgens mij staat nergens dat men twijfelt of er terecht van RBS is verloren, er wordt alleen een sportarts werkzaam voor de club ter discussie gesteld. En ja, Daley Blind is de beste Nederlandse linksback van het moment, zelfs al is hij beter als CVM, en is nu al te goed voor de Nederlandse competitie. Ajax waardig dus. De beste linksback van Nederland , laat me niet lachen. Nu weet ik zeker dat je er gewoon geen kijk op hebt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 16:31 schreef sebas1 het volgende:[..] De beste linksback van Nederland , laat me niet lachen. Nu weet ik zeker dat je er gewoon geen kijk op hebt Even kijken, jij zegt van niet, Frank de Boer, Louis van Gaal en ik zeggen van wel. Goh, wie zou er geen kijk op hebben? |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
ja,daarom stelt hij Boilesen ook meteen weer op als hij fit is. Ja, want van Gaal doet het super,is helemaal te volgen. Ze vader zit naast hem op de bank. Spreken elkaar na het WK wel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 16:33 schreef Eide het volgende:[..] Even kijken, jij zegt van niet, Frank de Boer, Louis van Gaal en ik zeggen van wel. Goh, wie zou er geen kijk op hebben? Joh, Eide, laat die goser lullen! Wij weten wel beter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 16:40 schreef sebas1 het volgende:ja,daarom stelt hij Boilesen ook meteen weer op als hij fit is. Ja, want van Gaal doet het super,is helemaal te volgen. Ze vader zit naast hem op de bank. Spreken elkaar na het WK wel Hij stelt Boilesen op omdat Blind zoveel voetbal brengt op het middenveld. Als Blind enkel als LB was gezien door de Boer had Boilesen dit seizoen enkel als invaller mogen opdraven..
Daarnaast Ajacied van het afgelopen jaar. De vaste linksback van het NL elftal en het geschopt tot aanvoerder van Ajax..
Tsjaa, echt een waardeloze speler.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] Hij stelt Boilesen op omdat Blind zoveel voetbal brengt op het middenveld. Als Blind enkel als LB was gezien door de Boer had Boilesen dit seizoen enkel als invaller mogen opdraven.. Daarnaast Ajacied van het afgelopen jaar. De vaste linksback van het NL elftal en het geschopt tot aanvoerder van Ajax.. Tsjaa, echt een waardeloze speler.. Mooi gesproken!! |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] Hij stelt Boilesen op omdat Blind zoveel voetbal brengt op het middenveld. Als Blind enkel als LB was gezien door de Boer had Boilesen dit seizoen enkel als invaller mogen opdraven.. Daarnaast Ajacied van het afgelopen jaar. De vaste linksback van het NL elftal en het geschopt tot aanvoerder van Ajax.. Tsjaa, echt een waardeloze speler.. Nee,denk dat je het nu omdraait. Hij is Blind op het middenveld gaan zetten toen Boilesen weer linksback ging spelen, Maar snap niet waarom ik het met jou of wie dan ook eens moet zijn. Jij vind hem een topspeler/linksback en ik een matige speler en slechte linksback. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Ik was ook nooit een fan van Vermeer ,volgens mij jij en nog velen andere wel. En Shone vond jij toch ook niet zoveel hahaha. Daar hoor ik jou ook niet meer over. Dus zo geweldig zie jij het ook allemaal niet,en blijf ik lekker bij mijn eigen mening, Als je het niet erg vind tenminste |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 19:21 schreef sebas1 het volgende:Ik was ook nooit een fan van Vermeer ,volgens mij jij en nog velen andere wel. En Shone vond jij toch ook niet zoveel hahaha. Daar hoor ik jou ook niet meer over. Dus zo geweldig zie jij het ook allemaal niet,en blijf ik lekker bij mijn eigen mening, Als je het niet erg vind tenminste Wat ik vind is heel makkelijk terug te vinden via m'n blog. Dus voordat je nog meer onzin de wereld inslingerd, checkje feiten. En als je dan eindelijk iets zinnigs te melden hebt horen we het wel. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 20:35 schreef Eide het volgende:[..] Wat ik vind is heel makkelijk terug te vinden via m'n blog. Dus voordat je nog meer onzin de wereld inslingerd, checkje feiten. En als je dan eindelijk iets zinnigs te melden hebt horen we het wel. Als jij wat beter gaat lezen ok? Reageerde op Remco. Denkt toch niet dat ik al jou onzin ga terug lezen of wel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 20:38 schreef sebas1 het volgende:[..] Als jij wat beter gaat lezen ok? Reageerde op Remco. Denkt toch niet dat ik al jou onzin ga terug lezen of wel Als je iets over voetbal wil leren zou dat ik jou geval wel een aanrader zijn. Oh nee, want jij weet het beter dan Van Gaal, de meest succesvolle Nederlandse trainer ooit. Stom van me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 20:50 schreef Eide het volgende:[..] Als je iets over voetbal wil leren zou dat ik jou geval wel een aanrader zijn. Oh nee, want jij weet het beter dan Van Gaal, de meest succesvolle Nederlandse trainer ooit. Stom van me. Hahahah moeilijk he je fout toegeven. En ik zei niet dat ik beter was dan van gaal. Ik zei dat ik een andere mening heb dan hem, of bedoelde jij ook dat je net zo goed was als de boer en van gaal. Dan ga ik me pas echt zorgen maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 20:57 schreef sebas1 het volgende:[..] Hahahah moeilijk he je fout toegeven. En ik zei niet dat ik beter was dan van gaal. Ik zei dat ik een andere mening heb dan hem, of bedoelde jij ook dat je net zo goed was als de boer en van gaal. Dan ga ik me pas echt zorgen maken. Een mening moet je vooral hebben, jij hebt tot vandaag dan nooit verder gekomen dan oneliners die meestal helemaal nergens op sloegen. Niet gek dat wij jou niet heel serieus nemen of wel? En dan reageer je eindelijk eens en kom je nog niet verder dan een grote waffel.
Maar je doet maar. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:03 schreef Eide het volgende:[..] Een mening moet je vooral hebben, jij hebt tot vandaag dan nooit verder gekomen dan oneliners die meestal helemaal nergens op sloegen. Niet gek dat wij jou niet heel serieus nemen of wel? En dan reageer je eindelijk eens en kom je nog niet verder dan een grote waffel. Maar je doet maar. Hoe is dit een grote mond hebben dan, ik regeer op dat ik beter zou zijn dan van gaal, omdat ik het niet eens ben. Met of jij dan ook beter dan de boer en van gaal bent omdat jij het wel met ze eens bent. Ik denk dat jij niet eens een mening hebt ,maar alleen maar meepraat, Drom verwijs je ook naar WIJ denkk. Maar ga jullie napraters weer verlaten . |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nu:
quote: Nu weet ik zeker dat je er gewoon geen kijk op hebt quote:jou onzin quote:jullie napraters Kan er nog wel meer opduikelen hoor. Nou, doei hé, tot nooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:09 schreef sebas1 het volgende:[..] Hoe is dit een grote mond hebben dan, ik regeer op dat ik beter zou zijn dan van gaal, omdat ik het niet eens ben. Met of jij dan ook beter dan de boer en van gaal bent omdat jij het wel met ze eens bent. Ik denk dat jij niet eens een mening hebt ,maar alleen maar meepraat, Drom verwijs je ook naar WIJ denkk. Maar ga jullie napraters weer verlaten . Hoezo? Het werd net gezellig! Over Blind ben ik het met je eens hoor.. Cvm vult hij goed in maar LB vind ik hem nog steeds niet zaligmakend. . Schone doet het inderdaad leuk maar speelt alleen door gebrek aan betere rechtsbuiten. . Hij is momenteel wel 1 van de weinige die de bal op doel schiet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Eindelijk iemand die het net zo ziet als ik. Blind is gewoon niet de geschikte LB en dat hebben we allemaal afgelopen woensdag weer kunnen zien. Werd eruit gelopen alsof hij er niet stond. Als CVM doet hij het meer dan goed bij Ajax, maar linksback is het gewoon niets, nakkes, nada! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] Hij stelt Boilesen op omdat Blind zoveel voetbal brengt op het middenveld. Als Blind enkel als LB was gezien door de Boer had Boilesen dit seizoen enkel als invaller mogen opdraven.. Daarnaast Ajacied van het afgelopen jaar. De vaste linksback van het NL elftal en het geschopt tot aanvoerder van Ajax.. Tsjaa, echt een waardeloze speler.. Geschopt tot aanvoerder? Volgens mij is Siem toch echt de eerste aanvoerder van Ajax, of heb ik de afgelopen weken iets gemist?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:37 schreef Ajax Warrior het volgende:Eindelijk iemand die het net zo ziet als ik. Blind is gewoon niet de geschikte LB en dat hebben we allemaal afgelopen woensdag weer kunnen zien. Werd eruit gelopen alsof hij er niet stond. Als CVM doet hij het meer dan goed bij Ajax, maar linksback is het gewoon niets, nakkes, nada! Eindelijk? Ook dit is al vaak genoeg aangegeven hoor hij heeft mij namelijk LB nooit kunnen bekoren.. 1 seizoen heeft hij het redelijk ingevuld maar ben erg blij dat hij het op Cvm wel laat zien. Daar komt hij veel beter tot zijn recht. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Zeker grof taalgebruik. Weet dat je stiekem weer op een oneliner van me wacht. Kan je misschien ook een eigen mening kweken als je ze leest, ik zal niks tegen Remco en Pietje zeggen ok?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk dat daar niemand aan twijfelt, maar ook op linksback is hij beter dan waar hij krediet voor krijgt. En hij is zeer zeker de beste Nederlandse linksback van het moment, en dat zegt natuurlijk wel iets als linksback eigenlijk je positie niet meer is.
Ook op linksback is hij bij Ajax gewoon een van de betere, elke wedstrijd weer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:42 schreef sebas1 het volgende:Zeker grof taalgebruik. Weet dat je stiekem weer op een oneliner van me wacht. Kan je misschien ook een eigen mening kweken als je ze leest, ik zal niks tegen Remco en Pietje zeggen ok?? Het is natuurlijk heel makkelijk iemand beschuldigen van meepraten zeker als die persoon het niet met jou eens is. En als gezegd, mijn mening staat overduidelijk gedocumenteerd waarmee jou opmerking wat dat betreft lachwekkend is wat mij betreft.
En de schop richting Pietje is lager dan laag.
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Eindelijk? Ook dit is al vaak genoeg aangegeven hoor hij heeft mij namelijk LB nooit kunnen bekoren.. 1 seizoen heeft hij het redelijk ingevuld maar ben erg blij dat hij het op Cvm wel laat zien. Daar komt hij veel beter tot zijn recht. Hehehe Hummel, ik had het niet over jouw. Ik wist dat jij al dezelfde mening had. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:42 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat daar niemand aan twijfelt, maar ook op linksback is hij beter dan waar hij krediet voor krijgt. En hij is zeer zeker de beste Nederlandse linksback van het moment, en dat zegt natuurlijk wel iets als linksback eigenlijk je positie niet meer is. Ook op linksback is hij bij Ajax gewoon een van de betere, elke wedstrijd weer. Is niet zo moeilijk, aangezien de tegenstand in de Nederlandse competitie niet iets is om over naar huis te schrijven. Afgelopen woensdag wordt hij er gewoon uitgelopen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Is niet zo moeilijk, aangezien de tegenstand in de Nederlandse competitie niet iets is om over naar huis te schrijven. Afgelopen woensdag wordt hij er gewoon uitgelopen. Tja, z'n snelheid zal als back altijd een puntje blijven. Dat is nu eenmaal. Hij moet het hebben van positiespel en duelkracht. Daarnaast speelde Oranje een draak van een wedstrijd.
En ik heb het niet over de Nederlandse competitie (waar beter backs dan Blind rondlopen), hij is de beste Nederlandse linksback. Ik vind Boilesen als back bijvoorbeeld beter dan Blind om eens iets te noemen maar dat is dan weer een (breekbare) Deen.
Neemt niet weg dat blind op linksback ook gewoon een van de besten bij Ajax is en nogmaals, dat op een plek die niet de zijne is. Blind is de enige speler van dit Ajax die ik de Eredivisie ontgroeid vindt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik voel mij eigenlijk niet geroepen om op zo'n idioot te reageren die nog minder verstand van voetbal heeft dan de gemiddelde vrouw, maar soms trigger je iemand... Bling op CVM is helemaal top en daarom staat hij bij de club ook daar. Hij is overigens op CVM neergezet omdat Boilessen weer wedstrijdritme op moest doen en omdat Poulsen volgens mij toen eruit lag. Het is dat Blind het zo uitstekend deed op CVM anders had Boilesen idd alleen nog maar reserve gestaan voorlopig.
Dan nog even over NL elftal. Wie zouden er dan wel een betere linksback zijn die wel op die positie hoort? Als je het allemaal zo goed weet, kom dan ook echt met een mening en voeg daar dan ook toe wie dan wel op dit moment de beste LB zou zijn. Simpel: er is geen betere en daarom staat Blind gewoon op de LB positie.
Nou, de oneliners van je hadden we niets aan, maar de posts van nu eigenlijk nog minder. Hou het in het vervolg dan maar weer op die domme oneliners dan kunnen wij gewoon verder zoals normaal. |
|
|
|