BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Redbull Doping of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sebas1
 sebas1 - zondag 09 maart 2014 - 07:53   quote  deeplink  
Blind speelde super slecht op de linksback en poulsen op de CVM, en Boilesen kwam weer terug van een blessure. Wedstrijdritme doe je op in Ajax 1 tuurlijk. Van Aanholt vind ik beter. Maar leg jij dan eens uit waarom ik het mee jou eens zou moeten zijn . En Bob Peters nog ff wat idioot roep je maar tegen je vriendjes,of moeder
sebas1
 sebas1 - zondag 09 maart 2014 - 08:08   quote  deeplink  
Darom wil ik hier bijna nooit reageren omdat (bijna) iedereen zich persoonlijk voelt aangevallen als je het niet met ze eens bent, Daarom begon de discussie over, dat ik Blind een goeie linksback vind. En het triest vind als je na Ajax - Red bull over doping begint. Iedereen weet wat er mee gesuggereerd wordt. Laters ,ben er nu echt wel weer ff klaar mee
Peterhs
 Peterhs - zondag 09 maart 2014 - 08:10   quote  deeplink  
Ik roep idioot tegen wie ik wil blaaskaak.
van Aanholt loll wat heeft die ooit gepresteerd dan? Welke grote Europese ervaring heeft die dan wel?
2009 Chelsea 2 wedstrijden
2009 Coventry City 20 wedstrijden
2010 Newcastle United 7 wedstrijden
2011 Leicester City 12 wedstrijden
2011 Wigan Athletic 3 wedstrijden
2012-heden Vitesse 62 wedstrijden

Indrukwekkende staat van dienst hoor....
Ook al heel lang gepresteerd op niveau...

Je mag ook gewoon zeggen dat je geen Ajax supporter bent en hier alleen maar komt op rotzooi te trappen.
Peterhs
 Peterhs - zondag 09 maart 2014 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 08:08 schreef sebas1 het volgende:
Darom wil ik hier bijna nooit reageren omdat (bijna) iedereen zich persoonlijk voelt aangevallen als je het niet met ze eens bent, Daarom begon de discussie over, dat ik Blind een goeie linksback vind. En het triest vind als je na Ajax - Red bull over doping begint. Iedereen weet wat er mee gesuggereerd wordt. Laters ,ben er nu echt wel weer ff klaar mee
Suggereert niemand. Het werd overgenomen uit de media en werd hier verder besproken. Niemand zou echt werkelijk geloven dat het echt zo zou zijn, maar zitten wel een aantal frapante zaken zoals juist die dokter daar, maar ook dit zegt niets zonder bewijs. (welke als het er al is denk ik nooit gevonden zou worden)
Je zou echt moeten leren begrijpend te lezen, want blijkbaar denk jij heel veel te lezen in posts van anderen, maar je slaat enkel altijd de plank volledig mis.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 maart 2014 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 22:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, z'n snelheid zal als back altijd een puntje blijven. Dat is nu eenmaal. Hij moet het hebben van positiespel en duelkracht. Daarnaast speelde Oranje een draak van een wedstrijd.

En ik heb het niet over de Nederlandse competitie (waar beter backs dan Blind rondlopen), hij is de beste Nederlandse linksback. Ik vind Boilesen als back bijvoorbeeld beter dan Blind om eens iets te noemen maar dat is dan weer een (breekbare) Deen.

Neemt niet weg dat blind op linksback ook gewoon een van de besten bij Ajax is en nogmaals, dat op een plek die niet de zijne is. Blind is de enige speler van dit Ajax die ik de Eredivisie ontgroeid vindt.
Ontgroeid is nog wel een tikkeltje overdreven hoor hij doet het goed maar zo bijzonder
is het nou allemaal ook weer niet.. Subtop in Europa is al redelijk hoog gegrepen voor hem
Fysiek gezien zeker..

Butner wil ik wel eens bij nederland zien alleen die speelt weinig momenteel..
Peterhs
 Peterhs - zondag 09 maart 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 09:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ontgroeid is nog wel een tikkeltje overdreven hoor hij doet het goed maar zo bijzonder
is het nou allemaal ook weer niet.. Subtop in Europa is al redelijk hoog gegrepen voor hem
Fysiek gezien zeker..

Butner wil ik wel eens bij nederland zien alleen die speelt weinig momenteel..
Daarom staat hij er nu. Best of the rest...
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 19:14 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Nee,denk dat je het nu omdraait. Hij is Blind op het middenveld gaan zetten toen Boilesen weer linksback ging spelen, Maar snap niet waarom ik het met jou of wie dan ook eens moet zijn. Jij vind hem een topspeler/linksback en ik een matige speler en slechte linksback.
Nou absoluut niet zelf. En dat heeft de Boer ook meermalen aangegeven.

Maar niemand zegt toch dat we het eens moeten zijn.
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 19:21 schreef sebas1 het volgende:
Ik was ook nooit een fan van Vermeer ,volgens mij jij en nog velen andere wel. En Shone vond jij toch ook niet zoveel hahaha. Daar hoor ik jou ook niet meer over. Dus zo geweldig zie jij het ook allemaal niet,en blijf ik lekker bij mijn eigen mening, Als je het niet erg vind tenminste
Als je eens zou lezen zou je zien dat ik juist nog steeds veel post over Schone..

Ik kan echter in tegenstelling tot een aantal anderen hier wel toegeven dat iemand het wel goed doet.. En dat doet Schone namelijk, hij speelt prima als rechtsbuiten, maar deed het extreem slecht op het middenveld..

En wie zegt dat ik het wel allemaal geweldig zie?? Ik heb net als een ander mijn mening..
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo? Het werd net gezellig! Over Blind ben ik het met je eens hoor..
Cvm vult hij goed in maar LB vind ik hem nog steeds niet zaligmakend. .
Schone doet het inderdaad leuk maar speelt alleen door gebrek aan betere rechtsbuiten. .
Hij is momenteel wel 1 van de weinige die de bal op doel schiet..
Sorry maar dan ben je het niet met hem eens over Blind.. Hij vind het namelijk helemaal niets, ook niet op het middenveld als ik het zo een beetje lees..
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Geschopt tot aanvoerder? Volgens mij is Siem toch echt de eerste aanvoerder van Ajax, of heb ik de afgelopen weken iets gemist?
Heeft hij die band niet gedragen dan??
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 maart 2014 - 21:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is natuurlijk heel makkelijk iemand beschuldigen van meepraten zeker als die persoon het niet met jou eens is. En als gezegd, mijn mening staat overduidelijk gedocumenteerd waarmee jou opmerking wat dat betreft lachwekkend is wat mij betreft.

En de schop richting Pietje is lager dan laag.
En bedankt..
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Ik denk dat Blind momenteel een van de beste spelers uit de ED is..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 maart 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 13:25 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Blind momenteel een van de beste spelers uit de ED is..
Dat mag jij denken... Zegt ook meer over het niveau van de eredivisie op dit moment..
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 13:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat mag jij denken... Zegt ook meer over het niveau van de eredivisie op dit moment..
Ik denk dat Blind ook prima mee kan op het middenveld van Arsenal bijvoorbeeld..

In mijn optiek zegt het feit dat ik Blind goed vind niets over de ED..

Overigens is die competitie wel heel zwak..

Maar blind bleef overeind tegen spelers als Nasri, DiMaria Callejon een Ballotelli en nog een aantal.. En dat allemaal als linksback.. Sterker nog een aantal werden zelfs gewisseld in de wedstrijden tegen Ajax omdat ze door Blind uit de pot werden gespeeld..

En dan is linksback niet eens zijn beste positie..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Blind ook prima mee kan op het middenveld van Arsenal bijvoorbeeld..

In mijn optiek zegt het feit dat ik Blind goed vind niets over de ED..

Overigens is die competitie wel heel zwak..

Maar blind bleef overeind tegen spelers als Nasri, DiMaria Callejon een Ballotelli en nog een aantal.. En dat allemaal als linksback.. Sterker nog een aantal werden zelfs gewisseld in de wedstrijden tegen Ajax omdat ze door Blind uit de pot werden gespeeld..

En dan is linksback niet eens zijn beste positie..
Dat hij een van de betere van de eredivisie is zegt wel degelijk iets over de eredivisie.
Dat ik Ajax maar redelijk vind en we toch bovenaan staan zegt ook wel iets over de eredivisie.
En Blind bij Arsenal tja ze zullen daar wel blij zijn dat jij geen scout ben daar..
Eide
 Eide - zondag 09 maart 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Blind was vorig seizoen niet zomaar Ajacied van het jaar en dit jaar is hij ook gewoon de beste.
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 16:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat hij een van de betere van de eredivisie is zegt wel degelijk iets over de eredivisie.
Dat ik Ajax maar redelijk vind en we toch bovenaan staan zegt ook wel iets over de eredivisie.
En Blind bij Arsenal tja ze zullen daar wel blij zijn dat jij geen scout ben daar..
Het is en blijft een mening, ook van jouw is het slechts een mening.

En ik ben van mening dat hij bij de beter voetballende ploegen in Europa relatief makkelijk mee zou kunnen op het middenveld..

Maar goed, de tijd zal uitwijzen waar hij heen trekt bij een transfer..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 maart 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is en blijft een mening, ook van jouw is het slechts een mening.

En ik ben van mening dat hij bij de beter voetballende ploegen in Europa relatief makkelijk mee zou kunnen op het middenveld..

Maar goed, de tijd zal uitwijzen waar hij heen trekt bij een transfer..
Kan een mening zijn maar dan nog heeft er iemand uiteindelijk gelijk.
De tijd zal het uitwijzen maar ik ben van mening dat Blind het niet zal redden in Engeland..
remco k
 remco k - zondag 09 maart 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 16:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kan een mening zijn maar dan nog heeft er iemand uiteindelijk gelijk.
De tijd zal het uitwijzen maar ik ben van mening dat Blind het niet zal redden in Engeland..
Nee hoor.. Een mening over een speler hoef je geen gelijk in te hebben.. Zo zwart wit is het in het voetbal niet..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Wij zijn ajax, wij zijn de beste!

maar gisteren ff niet ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 maart 2014 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 17:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor.. Een mening over een speler hoef je geen gelijk in te hebben.. Zo zwart wit is het in het voetbal niet..
Slagen of niet slagen bij een grote club lijkt me vrij duidelijk toch?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 10 maart 2014 - 13:14   quote  deeplink  
K*T lees net dat Strootman het WK gaat missen. Ik weet dat dit niet het forum is, maar ik denk ik lijdt jullie uit de hand lopende, nutteloze discussie even af.
Ik baal er wel van dat Strootman er niet bij is, moet onze Daley nu zijn plaats overnemen?
Peterhs
 Peterhs - maandag 10 maart 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 13:14 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
K*T lees net dat Strootman het WK gaat missen. Ik weet dat dit niet het forum is, maar ik denk ik lijdt jullie uit de hand lopende, nutteloze discussie even af.
Ik baal er wel van dat Strootman er niet bij is, moet onze Daley nu zijn plaats overnemen?
Ik denk dat Nigel de Jong zijn plaats gewoon overneemt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Mooi zo, nu nog een paar van die eikeltjes en die hele Oranje-hype is na 5 dagen weer voorbij!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 10 maart 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 13:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi zo, nu nog een paar van die eikeltjes en die hele Oranje-hype is na 5 dagen weer voorbij!
welke eikeltjes doel je op?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 13:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

welke eikeltjes doel je op?
Hehehehe Robben, Van Persie en nog een paar....... Niet jouw in ieder geval! ;-)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 10 maart 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe Robben, Van Persie en nog een paar....... Niet jouw in ieder geval! ;-)
Ik maak hieruit op dat je niet zo'n oranje fan bent?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 13:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik maak hieruit op dat je niet zo'n oranje fan bent?
Helemaal goed! ;-)
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 12:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Slagen of niet slagen bij een grote club lijkt me vrij duidelijk toch?
Nee hoor. Ook bij andere clubs vinden de supporters spelers wel goed en anderen niet goed..
Eide
 Eide - maandag 10 maart 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Absoluut. Blind op CVM. De Jong als stofzuiger met Blind erbij als passende speler. Vrees dat Oranje zonder 2 controleurs achterin te kwetsbaar zal zijn.
Peterhs
 Peterhs - maandag 10 maart 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 19:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut. Blind op CVM. De Jong als stofzuiger met Blind erbij als passende speler. Vrees dat Oranje zonder 2 controleurs achterin te kwetsbaar zal zijn.
Met of zonder blind, we komen toch niet door de groepsfase met een stelletje pupillen.
Interesseert mij eigenlijk ook geen bal.
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 maart 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 19:54 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Met of zonder blind, we komen toch niet door de groepsfase met een stelletje pupillen.
Mee eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 maart 2014 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 19:54 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Inderdaad man, die kut-clowns interesseren mij ook geen ene drol!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 maart 2014 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ook bij andere clubs vinden de supporters spelers wel goed en anderen niet goed..
Dus jij kunt een speler niet beoordelen?
Voor Blind zijn leeftijd en positie lijkt me dat niet al te moeilijk hoor..
Hij slaagt bij een topclub als hij A veel speelt B hij het team niet verzwakt
Hij slaagt niet als hij op de bank beland of wekelijks compleet overlopen wordt.
Lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
remco k
 remco k - dinsdag 11 maart 2014 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 06:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus jij kunt een speler niet beoordelen?
Voor Blind zijn leeftijd en positie lijkt me dat niet al te moeilijk hoor..
Hij slaagt bij een topclub als hij A veel speelt B hij het team niet verzwakt
Hij slaagt niet als hij op de bank beland of wekelijks compleet overlopen wordt.
Lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
Ik kan een speler wel beoordelen net als jij dat ook kan.

Maar wat is dat waard als jou beoordeling anders is als die van mij??

Stel nu dat ik vind dat van Blind (ervan uitgaande dat ie bij Arsenal speelt) technisch goed mee komt. En jij vind dat ie helemaal niet goed meekomt.. Is op het technische vlak dan geslaagd of niet??

De rest van je stelling vind ik wat te makkelijk.. Je hebt ook met trainers te maken en andere aspecten.

Neem een Yaya Toure, kwam bij Barca totaal niet aan de bak, maar is wel een van de beste middenvelders ter wereld.. in jouw optiek dus een compleet mislukte voetballer voor de Spanjaarden, maar voor de Engelsen een geweldenaar???
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 11 maart 2014 - 09:22   quote  deeplink  
Nu Kevin Strootman wegens een zware knieblessure niet in actie kan komen op het wereldkampioenschap van 2014 in Brazilië, moet het Nederlands elftal op zoek naar een vervanger. Als het aan Fred Rutten ligt, zal Daley Blind de middenvelder van AS Roma gaan vervangen.

"Misschien is Daley Blind een optie om Strootman te vervangen", zo tekende het Algemeen Dagblad op uit de mond van de trainer. "Blind heeft bij Ajax Champions League gespeeld en heeft toen ervaren wat er op dat niveau van middenvelders wordt gevraagd."

Op het middenveld zal Blind dan volgens Rutten samen moeten werken met Nigel de Jong. "Ook die heeft tenminste nog Champions League gespeeld met AC Milan dit jaar. Strootman vervangen door iemand anders uit de Nederlandse competitie lijkt mij moeilijk. Dat zie ik niet één-twee-drie", zo besloot Rutten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 maart 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 08:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan een speler wel beoordelen net als jij dat ook kan.

Maar wat is dat waard als jou beoordeling anders is als die van mij??

Stel nu dat ik vind dat van Blind (ervan uitgaande dat ie bij Arsenal speelt) technisch goed mee komt. En jij vind dat ie helemaal niet goed meekomt.. Is op het technische vlak dan geslaagd of niet??

De rest van je stelling vind ik wat te makkelijk.. Je hebt ook met trainers te maken en andere aspecten.

Neem een Yaya Toure, kwam bij Barca totaal niet aan de bak, maar is wel een van de beste middenvelders ter wereld.. in jouw optiek dus een compleet mislukte voetballer voor de Spanjaarden, maar voor de Engelsen een geweldenaar???
Het gaat toch om slagen bij een topclub in het algemeen?
Kun je wel zeggen bij Arsenal lukt het nu niet maar misschien bij real wel..
Daar er nou maar niet omheen als er al een topclub komt kunnen we prima beoordelen of
hij aan het slagen of falen is..
remco k
 remco k - dinsdag 11 maart 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 13:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het gaat toch om slagen bij een topclub in het algemeen?
Kun je wel zeggen bij Arsenal lukt het nu niet maar misschien bij real wel..
Daar er nou maar niet omheen als er al een topclub komt kunnen we prima beoordelen of
hij aan het slagen of falen is..
Je moet eens kappen met zeggen dat ik ergens omheen draai, dat doe ik namelijk helemaal niet, ik geef namelijk gewoon mijn volledige mening, enkel staat die mening jouw niet aan, dat is niet mijn probleem maar dat van jou.

En ik kan voor mijzelf inderdaad prima bepalen of iemand wel of niet slaagt. Alleen kan het zijn dat jij een andere mening hebt..

Ik vind bijvoorbeeld dat Siem de Jong volledig geslaagd is bij Ajax... Als ik hier dan zo rond lees zal echt lang niet iedereen het daar mee eens is.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 maart 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet eens kappen met zeggen dat ik ergens omheen draai, dat doe ik namelijk helemaal niet, ik geef namelijk gewoon mijn volledige mening, enkel staat die mening jouw niet aan, dat is niet mijn probleem maar dat van jou.

En ik kan voor mijzelf inderdaad prima bepalen of iemand wel of niet slaagt. Alleen kan het zijn dat jij een andere mening hebt..

Ik vind bijvoorbeeld dat Siem de Jong volledig geslaagd is bij Ajax... Als ik hier dan zo rond lees zal echt lang niet iedereen het daar mee eens is.
Maak ik zelf wel uit ik vind je een draaikont. Je doet gewoon kinderachtig jij zegt dat hij met kan met bv. Arsenal ik
denk van niet. Dan ga je draaien met een Toure bla bla. Wat kan mij Toure schelen man.
De Jong is naar wat hij gepresenteerd heeft geslaagd bij Ajax ja maar momenteel
is hij gewoon hopeloos uit vorm. In deze doen is hij Ajax-onwaardig maar dat zegt toch niets over zijn verleden.
remco k
 remco k - dinsdag 11 maart 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 19:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maak ik zelf wel uit ik vind je een draaikont. Je doet gewoon kinderachtig jij zegt dat hij met kan met bv. Arsenal ik
denk van niet. Dan ga je draaien met een Toure bla bla. Wat kan mij Toure schelen man.
De Jong is naar wat hij gepresenteerd heeft geslaagd bij Ajax ja maar momenteel
is hij gewoon hopeloos uit vorm. In deze doen is hij Ajax-onwaardig maar dat zegt toch niets over zijn verleden.
We hadden het gewoon even over het slagen van spelers in het algemeen of je dat uberhaubt vast kunt stellen, ik zeg dat dit heel erg lastig is, jij dat het wel makkelijk is....Maar goed dit heeft niet zo veel zin, voorlopig speelt Blind nog bij Ajax en daar ben ik echt heel erg blij mee..

Jij mag me een draaikont vinden, het tegenovergestelde bewijs ik dagelijks op het forum. Ik beargumenteer namelijk wat ik post, en daar kan een andere een verschillende mening over hebben, of misschien het wel eens zijn..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 maart 2014 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

We hadden het gewoon even over het slagen van spelers in het algemeen of je dat uberhaubt vast kunt stellen, ik zeg dat dit heel erg lastig is, jij dat het wel makkelijk is....Maar goed dit heeft niet zo veel zin, voorlopig speelt Blind nog bij Ajax en daar ben ik echt heel erg blij mee..

Jij mag me een draaikont vinden, het tegenovergestelde bewijs ik dagelijks op het forum. Ik beargumenteer namelijk wat ik post, en daar kan een andere een verschillende mening over hebben, of misschien het wel eens zijn..
Nee meneertje we hadden het over Blind en bv Arsenal..
Nu draai je het weer zo dat we het over slagen in het algemeen hebben.
Dus lul niet zo stom en lees maar eens terug draaikont!
Met draaien bedoel in niet dat je ineens een andere mening hebt maar dat je je in allerlei
bochten wringt om toch een beetje gelijk te hebben.. Ik heb het in bijna alle reacties over
Arsenal en Blind want daar ging het over.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 12 maart 2014 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met draaien bedoel in niet dat je ineens een andere mening hebt maar dat je je in allerlei
bochten wringt om toch een beetje gelijk te hebben.. Ik heb het in bijna alle reacties over
Hehehe volgens Remco moet je ook tussen de regels doorlezen. ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 maart 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 09:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe volgens Remco moet je ook tussen de regels doorlezen. ;-)
Hehe ja dat blijkt wel hij pakt je altijd op ieder woordje terwijl het toch vrij
duidelijk is.. Hij zegt dat Blind zal slagen bij een topclub en ik denk van niet..
Slagen opzich is natuurlijk wel een breed begrip maar ik denk dat als je nuttig bent voor
een topclub je redelijk geslaagd bent. Zit je op de bank of val je wekelijks door de mand dan
ben je niet geslaagd..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 12 maart 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Ik denk dat er wel een verschil zit. Je kan bij de ene topclub wel slagen en de andere niet. Dit ligt niet eens aan of je op de bank zit of niet.
Het ligt meer aan het feit, wat zijn je sterke en zwakke punten. Aan de hand daarvan moet je oordelen waar je dan niet zou slagen of wel. Ik heb echter het idee dat ze zo helemaal niet denken.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 maart 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 10:53 schreef Peterhs het volgende:
Ik denk dat er wel een verschil zit. Je kan bij de ene topclub wel slagen en de andere niet. Dit ligt niet eens aan of je op de bank zit of niet.
Het ligt meer aan het feit, wat zijn je sterke en zwakke punten. Aan de hand daarvan moet je oordelen waar je dan niet zou slagen of wel. Ik heb echter het idee dat ze zo helemaal niet denken.
Dat snap ik ook nog wel ja een Zlatan slaagde ook niet echt bij Barcelona.
Torres heeft ook moeite, Kaka en Real zo zijn er genoeg voorbeelden.
Ik denk toch echt dat Moisander, Blind, de Jong en niet waar gaan maken bij een grote club.
Welke maakt me niet eens uit
Ztjes
 Ztjes - woensdag 12 maart 2014 - 15:27   quote  deeplink  
10 plus
remco k
 remco k - woensdag 12 maart 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lees nou gewoon eens wat er staat vent. Blijkbaar begrijp je het begrip voorbeelden niet helemaal. Ja we hebben het over een blind naar BIJVOORBEELD arsenal. Ik zeg dat je niet zo simpel kan zeggen over een speler dat ie wel of niet is geslaagd. En dan kan jij wel blijven roepen dat het alleen over Blind en arsenalaat gaat. Je kan daar prima een voorbeeld bij halen om een punt te maken.

Wat een verschrikkelijke domme en zinloze discussie is dit aan het worden zeg. En sorry als het Door mij komt. Maar ik kap er in ieder geval mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 12 maart 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 10:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hehe ja dat blijkt wel hij pakt je altijd op ieder woordje terwijl het toch vrij
duidelijk is.. Hij zegt dat Blind zal slagen bij een topclub en ik denk van niet..
Slagen opzich is natuurlijk wel een breed begrip maar ik denk dat als je nuttig bent voor
een topclub je redelijk geslaagd bent. Zit je op de bank of val je wekelijks door de mand dan
ben je niet geslaagd..
Slagen is een breed begrip. Ben blij dat je het zelf al aangeeft.
remco k
 remco k - woensdag 12 maart 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 15:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat snap ik ook nog wel ja een Zlatan slaagde ook niet echt bij Barcelona.
Torres heeft ook moeite, Kaka en Real zo zijn er genoeg voorbeelden.
Ik denk toch echt dat Moisander, Blind, de Jong en niet waar gaan maken bij een grote club.
Welke maakt me niet eens uit
Je eerste deel is precies wat ik bedoel. Daarom is het lastig oordelen. En daarnaast hebben mensen ook nog eens hun mening erover.

Je laatste deel denk ik dat je over de Jong en Moisander gelijk hebt. Ik denk dat Blind het bij bepaalde clubs aan kan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 maart 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Je eerste deel is precies wat ik bedoel. Daarom is het lastig oordelen. En daarnaast hebben mensen ook nog eens hun mening erover.

Je laatste deel denk ik dat je over de Jong en Moisander gelijk hebt. Ik denk dat Blind het bij bepaalde clubs aan kan.
Tijd zal het leren maar ja(bijna) geen enkele speler heeft de garantie dat ie
overal zal slagen. Maar gun het Blind best hoor maar moet het nog maar eens zien.
Kuijt was bijvoorbeeld ook geen overdreven goede voetballer maar is
bij Liverpool en Fenerbache toch ook redelijk geslaagd(kunnen we discussiëren of dat
topclubs zijn).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 maart 2014 door Hummel10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Redbull Doping of niet?

0.0065469