BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nog 2 wedstrijden te gaan + concurrenten (als die er nog zijn) (update)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 maart 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Nog 2 wedstrijden te gaan! Nog 2 wedstrijden die Ajax officieel de titel kunnen brengen en 1 punt in 2 wedstrijden is voldoende om het feest in Amsterdam weer te laten losbarsten! Concurrenten p$v, vite$$e en twente zijn gelost en alleen de rivaal uit Rotjeknor staat nog binnen de grenzen van het toelaatbare. Volgende week speelt Ajax in de badkuip de bekerfinale tegen PEC en wanneer die gewonnen wordt kan binnen 1 week 2 keer feest gevierd worden!

Programma AJAX 69 punten

Zondag 27 april 2014.....Heracles - AJAX 14:30 uur
Zaterdag 3 mei 2014......AJAX - Nec 18.45 uur

Programma Feyenoord 63 punten

Zondag 27 april 2014......Feyenoord - Cambuur 14.30 uur
Zaterdag 3 mei 2014.......Az - Feyenoord 18.45 uur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 maart 2014 - 20:44   quote  deeplink  
Is net als met de pooler geen touw aan vast te knopen.....ik dacht vandaag met 4-1 te winnen....dus ik heb geen idee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 maart 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 20:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Is net als met de pooler geen touw aan vast te knopen.....ik dacht vandaag met 4-1 te winnen....dus ik heb geen idee
Ach, die pooler is gewoon KUT! Net als de instelling van Ajax! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 09 maart 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Een puik overzicht, Warrior! Mijn oprechte complimenten.

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer, wie de meeste kans maakt op het kampioenschap en/of wie het gemakkelijkste programma, dan wel het moeilijkste programma voor de boeg heeft. Elke week weer zijn er verrassingen. FC Twente verliest van de Eagles, Ajax, nota bene thuis kan niet winnen van Cambuur.
Normaal gesproken, moet Ajax zijn zes punten voorsprong over de streep kunnen trekken, maar wat is normaal in deze competitie.
Wat wel een feit is, is dat traditiegetrouw de ploegen onderaan punten gaan pakken. Als ze dat eerder hadden gedaan, dan hadden zij niet zo laag gestaan. Ik vind het bepaald geen voordeel, dat Ajax nog tegen NAC, RKC, ADO, Heracles en NEC moet spelen. De onderschatting kan juist tegen dat soort ploegen weer de kop op steken. Thuis tegen Twente en uit tegen Vitesse weten de spelers wel wat er op het spel staat en wat ze moeten doen. Eerlijk gezegd ben ik tegen die tegenstanders minder bang dan tegen de "mindere" clubs. Je zag het de afgelopen twee weken ook weer: Winnen uit bij Feyenoord, maar puntverlies thuis tegen Cambuur....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 maart 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 20:58 schreef Pietje het volgende:
Een puik overzicht, Warrior! Mijn oprechte complimenten.

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer, wie de meeste kans maakt op het kampioenschap en/of wie het gemakkelijkste programma, dan wel het moeilijkste programma voor de boeg heeft. Elke week weer zijn er verrassingen. FC Twente verliest van de Eagles, Ajax, nota bene thuis kan niet winnen van Cambuur.
Normaal gesproken, moet Ajax zijn zes punten voorsprong over de streep kunnen trekken, maar wat is normaal in deze competitie.
Wat wel een feit is, is dat traditiegetrouw de ploegen onderaan punten gaan pakken. Als ze dat eerder hadden gedaan, dan hadden zij niet zo laag gestaan. Ik vind het bepaald geen voordeel, dat Ajax nog tegen NAC, RKC, ADO, Heracles en NEC moet spelen. De onderschatting kan juist tegen dat soort ploegen weer de kop op steken. Thuis tegen Twente en uit tegen Vitesse weten de spelers wel wat er op het spel staat en wat ze moeten doen. Eerlijk gezegd ben ik tegen die tegenstanders minder bang dan tegen de "mindere" clubs. Je zag het de afgelopen twee weken ook weer: Winnen uit bij Feyenoord, maar puntverlies thuis tegen Cambuur....
Geen dank Pietje, maar je hebt volkomen gelijk wat betreft de onderschatting. Het heeft allemaal te maken met de instelling, en ik heb vaak het gevoel dat onze club het veld op gaat met het idee dat ze die 3 punten wel even meepakken! Vervolgens krijgen ze keihard de deksel op de neus en moeten ze knokken. En dan is het voetbal niet meer om aan te zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 maart 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Overigens is volgende week 1 van de clubs uitgeschakeld. Gaat Psv aanhaken of maakt Vitesse duidelijk dat zij in ieder geval de nummer 2 zijn waar rekening mee gehouden moet worden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Ajax Warrior --
JordyAjacied
 JordyAjacied - zondag 09 maart 2014 - 21:19   quote  deeplink  
We worden gewoon kampioen en ik denk dat Twente nog boven Vitesse komt. Vitesse gaat het tegen Psv Ajax groningen en Heerenveen nog erg lastig krijgen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 maart 2014 - 21:20   quote  deeplink  
De wedstrijd Vitesse - Ajax moeten we winnen. Verschil tussen 3 of 9 punten.
jodocus
 jodocus - zondag 09 maart 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 21:19 schreef JordyAjacied het volgende:
We worden gewoon kampioen en ik denk dat Twente nog boven Vitesse komt. Vitesse gaat het tegen Psv Ajax groningen en Heerenveen nog erg lastig krijgen...
groningen niet , dat zag je aan die kakkies
Peterhs
 Peterhs - zondag 09 maart 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Goed overzicht Warrior. Nu kan IAmsterdam tenminste heel snel zien tegen wie we moeten spelen. Fijn dat je hem tegemoet komt :D
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 maart 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 22:39 schreef Peterhs het volgende:
Goed overzicht Warrior. Nu kan IAmsterdam tenminste heel snel zien tegen wie we moeten spelen. Fijn dat je hem tegemoet komt :D
Iamsterdam ??...is tie terug ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 maart 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Iamsterdam ??...is tie terug ??
Wil je nu bekennen dat jij dat nog niet in de gaten had?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 maart 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 22:39 schreef Peterhs het volgende:
Geen dank hoor. Denk dat voor eenieder dit een goed overzicht is! Zo kan je de speelrondes vergelijken en weet je waar eventueel winst of verlies geboekt kan worden! ;-)
Peterhs
 Peterhs - zondag 09 maart 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ie al lang, maar hij zit ongetwijfeld te kutten :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 maart 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan zit je er nu toch echt naast.....nieuw ajax is geen iam
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 09 maart 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Wordt een hele zware strijd, maar Ajax trekt wel degelijk aan het langste eind!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door Johnnyafca --
Loetje
 Loetje - zondag 09 maart 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Netjes Warrior!

Vitesse ook zeer lastig programma. Ajax kan alleen de titel verliezen van zichzelf.
Groningen en Utrecht uit zie ik Vitesse niet winnen.

Toch zie ik Ajax ook nog punten morsen. Te beginnen a.s Zondag!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 09 maart 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Nac uit wordt een eitje Loetje, ik voel het!
Loetje
 Loetje - maandag 10 maart 2014 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 23:28 schreef Johnnyafca het volgende:
Nac uit wordt een eitje Loetje, ik voel het!
Haha. Ik voel aan me urine dat het niks wordt. Heb op een een of andere manier geen vertrouwen in heel dit spel niet. Nooit gehad ook. Sta wel achter het beleid grotendeels. Maar voetbal mag echt beter
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 10 maart 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Dat het voetballen beter mag en moet is wel een feit.
De wedstrijden tegen NAC, FC Twente en Vitesse zijn het zwaarste, daar de rest ook gewonnen moeten worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 08:49   quote  deeplink  
Voor gevoel dat we het niet gaan redden en al helemaal niet op deze manier..
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Geen dank hoor. Denk dat voor eenieder dit een goed overzicht is! Zo kan je de speelrondes vergelijken en weet je waar eventueel winst of verlies geboekt kan worden! ;-)
Dit seizoen heeeeel erg lastig te zeggen... Cambuur is op papier ook appeltje eitje maar 1x met geluk winnen en 1 x gelijk.. twente met eagles ook bijv... Dus nee programma zegt me zeer weinig
freakie
 freakie - maandag 10 maart 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Niks is onmogelijk maar Ajax moet er altijd 3 keer meer punten verliezen. 2 keer verliezen en 1 gelijk, om geen eerste te staan, dan moet Vitesse er 7(!) winnen das een beetje onrealistisch.. Dat ajax er 3 verliest en 1 gelijk speelt is ook mogelijk alleen moet je er dan 2 tegen relatief zwakkere teams verliezen/gelijk spelen.

Dan heb je twente, daaar kan je er 3 verliezen en dan sta je nog 1ste twente is de club waar ik bang voor zou zijn. Maar ja als zei ook pnten laten liggen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Laat psv maar winnen van Vitesse en dan moeten wij zondag natuurlijk wel winnen van NAC.
Als vitesse wint van psv en wij zouden verliezen van NAC, dan worden wij geen kampioen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Ik heb even gebeld met mijn glazen bol. Aankomende zondag gaan wij winnen. Schöne gaat in de eerste helft 2x scoren. Siem de Jong speelt wederom een draak van een wedstrijd en zelfs Frank de Boer raakt geïrriteerd op de bank. Nac scoort in het begin van de 2e helft de 1-2 en wordt daarna zichtbaar sterker. Ajax heeft het daar moeilijk mee, maar een boze De Boer brengt uiteindelijk de verlossing door Siem te wisselen voor Sigthorsson. Deze jongen is zo getergd en legt na ongeveer 70 minuten al zijn woede in het schot wat onhoudbaar voor de keeper in het doel verdwijnt. Opluchting bij de supporters, maar wederom een slechte wedstrijd van Ajax-zijde. ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik heb even gebeld met mijn glazen bol. Aankomende zondag gaan wij winnen. Schöne gaat in de eerste helft 2x scoren. Siem de Jong speelt wederom een draak van een wedstrijd en zelfs Frank de Boer raakt geïrriteerd op de bank. Nac scoort in het begin van de 2e helft de 1-2 en wordt daarna zichtbaar sterker. Ajax heeft het daar moeilijk mee, maar een boze De Boer brengt uiteindelijk de verlossing door Siem te wisselen voor Sigthorsson. Deze jongen is zo getergd en legt na ongeveer 70 minuten al zijn woede in het schot wat onhoudbaar voor de keeper in het doel verdwijnt. Opluchting bij de supporters, maar wederom een slechte wedstrijd van Ajax-zijde. ;-)
hahaha, maar wel weer 3 punten en daarna Siggie de vaste spits voor de rest van het seizoen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 12:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahaha, maar wel weer 3 punten ;-)
En dat laatste lijkt me op dit moment het aller- allerbelangrijkste!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 12:38   quote  deeplink  
nog ff aangepast
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 12:38 schreef Ronald 1960 het volgende:
nog ff aangepast
Hehehe dat laatste kan ik niet zeggen. Siem is toch een beetje de ideale schoonzoon van Frankie, zoals van Bommel dat toentertijd was van Bert. Ik weet niet waarom hij hem continu het vertrouwen geeft, want het spel van Siem (en dat weet hij zelf ook dondersgoed) is ver onder de maat.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Ik ben niet iemand die altijd maar naar statistieken kijkt, maar de statistiek van ajax met of zonder Siem vind ik wel frapant....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 maart 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 12:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ben niet iemand die altijd maar naar statistieken kijkt, maar de statistiek van ajax met of zonder Siem vind ik wel frapant....
Statistieken zijn leuk, maar er moet dan ook gekeken worden naar de tegenstanders. Dat vind ik dan wel weer belangrijk.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 maart 2014 - 14:26   quote  deeplink  
passen en meten..........dit is het jaar dat ook de 'topclubs' heel veel punten morsen. Dus zullen die tot het eind van het seizoen dat blijven doen. Dat is het enige geluk wat Ajax op de been houdt. Vitesse won dit weekend ook door mazzel. Je kunt er geen pijl op trekken. Voor het kampioenschap is het spannend. Maar ik vind het spel van Ajax langzamerhand te irritant en vooral ergerlijk geworden.

De Boer mag weer ff flink gaan brainstormen om de volgende wedstrijd tot winst te brengen. Toch is hij juist daar goed in. En dan maar hopen dat jij de juiste mensen op de juiste plaats neerzet!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 maart 2014 - 14:36   quote  deeplink  
eigenlijk kunnen we dit seizoen dus spreken van tobclubs i.p.v. topclubs.....;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 maart 2014 - 18:12   quote  deeplink  
absolute tobcompetitie. De minst tobbende ploeg wordt kampioen!!
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 18:26   quote  deeplink  
De beste ploeg die de meeste punten pakt wordt kampioen, en dat is altijd gewoon terecht..

Of er heel erg goed gevoetbald is kun je je inderdaad afvragen..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 maart 2014 - 18:36   quote  deeplink  
Ik wens volgend jaar wel een aantrekkelijker spelend Ajax. En dat je weer eens meer kunt genieten en minder irritatie zou heel fijn zijn. Of is dit te veel gewenst?
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 18:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik wens volgend jaar wel een aantrekkelijker spelend Ajax. En dat je weer eens meer kunt genieten en minder irritatie zou heel fijn zijn. Of is dit te veel gewenst?
Zeker niet te veel gewenst.. Of het te veel gevraagd is zal blijken.

Ik denk wel dat we met Kishna een speler in huis hebben waardoor duidelijk zal worden of het zakelijke spel bij de Boer weg komt of dat het kwaliteit is wat ons ontbeerd..

Kishna is namelijk een speler die het van bewegingen en frivoliteiten moet hebben.. Als we dat dus niet meer zien is het naar alle waarschijnlijkheid de opdracht van de Boer...

Iets waar ik me vooral aan irriteer is het feit dat Ajax best veel inzakt en niet fel druk zet op de helft van de tegenstander..

Men wil het spel van Barca spelen, echter speelt bij Barca het middenveld elkaar de bal rond, en bij Ajax achterin en de keeper..

Dus kortom nog lang niet dwingend genoeg..
Brandje
 Brandje - maandag 10 maart 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker niet te veel gewenst.. Of het te veel gevraagd is zal blijken.

Ik denk wel dat we met Kishna een speler in huis hebben waardoor duidelijk zal worden of het zakelijke spel bij de Boer weg komt of dat het kwaliteit is wat ons ontbeerd..

Kishna is namelijk een speler die het van bewegingen en frivoliteiten moet hebben.. Als we dat dus niet meer zien is het naar alle waarschijnlijkheid de opdracht van de Boer...

Iets waar ik me vooral aan irriteer is het feit dat Ajax best veel inzakt en niet fel druk zet op de helft van de tegenstander..

Men wil het spel van Barca spelen, echter speelt bij Barca het middenveld elkaar de bal rond, en bij Ajax achterin en de keeper..

Dus kortom nog lang niet dwingend genoeg..
laten we gewoon ons eigen spel gaan spelen zou ik zeggen. Ik heb wel eens het vermoeden dat er onder FdB geen ruimte is voor frivoliteiten. Sana begon heel aardig en daar niks meer van over. Fisher heeft ook geen knikker geraakt dit siezoen
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 maart 2014 - 19:14   quote  deeplink  
Het is wel opvallend dat bepaalde spelers best goede dingen hebben laten zien en dan ineens veel minder zijn gaan spelen. En wat daar dan de uiteindelijke redenen voor zijn....wie zal het zeggen.....
Brandje
 Brandje - maandag 10 maart 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 19:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Het is wel opvallend dat bepaalde spelers best goede dingen hebben laten zien en dan ineens veel minder zijn gaan spelen. En wat daar dan de uiteindelijke redenen voor zijn....wie zal het zeggen.....
Ik ben er een beetje bang voor dat het positiespel heilig is en dat frivoliteiten niet mogen onder FdB
Eide
 Eide - maandag 10 maart 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Dat gebeurt alle jonge spelers. Boetius heeft bij Feyenoord ook bijna een half jaar geen pepernoot geraakt. Zivkovic bij Groningen een tijdje op de bank. Castagnios bij Twente ook lauwe hap in de 1e seizoenshelft.

Vrijwel alle jonge spelers maken een mindere periode mee. De kunst is ze daar goed uit begeleiden.
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Er zit wel een groot verschil tussen goede dingen laten zien, en frivool spelen..

Ik denk niet dat een Fischer een hele frivole speler is, wel een speler met een actie binnendoor..

Een Kishna is wel een speler die frivool is. Maakt weleens een paar schijnbewegingen.. Ik ben benieuwd of de Boer dat er uit wil halen..
nummer10
 nummer10 - maandag 10 maart 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Hoop het toch niet... Dat is juist wat we bij ajax willen zien.. amsterdamse bluf
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 11 maart 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Eerst zal het positiespel op en top verzorgd moeten zijn en daarna is er pas ruimte voor frivoliteit.
Ik denk dat dit de opdracht van Frank de Boer is.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 16 maart 2014 - 20:28   quote  deeplink  
7 punten los en een redelijk moeilijk programma nog voor ons...
We hadden het al moeten beslissen.
Twente heeft het makkelijkste programma en hebben een grote kans op de titel mochten wij het verkloten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 maart 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Nog 6 wedstrijden te gaan met een voorsprong van 7, 7, 8 en 9 punten. Zal niet meevallen, maar moet te doen zijn. Ik acht psv nog steeds als meest gevaarlijke outsider....
Pietje
 Pietje - zondag 16 maart 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Ik kom net thuis van de verjaardag van mijn kleindochter. Onderweg in de auto hoorde ik Erwin Koeman op de radio zeggen, dat zij (RKC Waalwijk) gelukkig de volgende wedstrijd thuis tegen Ajax spelen en dat zij verwachten dat "tegen die Amsterdammers wel wat te halen valt". Zo wordt er dus op dit moment over Ajax gesproken. Dat zegt mij genoeg hoe Ajax speelt op dit moment. WAARDELOOS !!!! Godallemachtig, wat ben ik kwaad. Ik heb het sterke vermoeden, dat de spelers van Ajax simpelweg geen kampioen willen worden en ik vrees dat zij hun zin gaan krijgen!!!!!! Wat een pestbende.
nummer10
 nummer10 - zondag 16 maart 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 20:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Nog 6 wedstrijden te gaan met een voorsprong van 7, 7, 8 en 9 punten. Zal niet meevallen, maar moet te doen zijn. Ik acht psv nog steeds als meest gevaarlijke outsider....
En dat is toch tegek voorwoorden als je ziet hoe hun het seizoen zijn ingegaan
remco k
 remco k - zondag 16 maart 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Ze zijn geweldig gestart, het beste voetbal gespeeld van dit seizoen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 maart 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:56 schreef remco k het volgende:
Ze zijn geweldig gestart, het beste voetbal gespeeld van dit seizoen..
En nu winnen ze ook hun slechtere wedstrijden....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nog 2 wedstrijden te gaan + concurrenten (als die er nog zijn) (update)

0.0124838