BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nog 2 wedstrijden te gaan + concurrenten (als die er nog zijn) (update)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 17 maart 2014 - 00:03   quote  deeplink  
Ja klopt eindelijk een aanvallend spelend psv.. en toen zakte ze compleet weg en nog laten wij ze zover terug komen. We hadden al met gemak op 15 punten los kunnen staat en was je al zkr kampioen.. kortom zeeeer zwak..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 maart 2014 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En nu winnen ze ook hun slechtere wedstrijden....
Ik hoop dan ook echt dat ze te laat zijn begonnen met voetballen..
Wij hadden ook gewoon een buitenspeler aan moeten trekken van de winter..
Denk wel dat Ruiz belangrijk is en gaat zijn.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 maart 2014 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 20:36 schreef Pietje het volgende:
Ik kom net thuis van de verjaardag van mijn kleindochter. Onderweg in de auto hoorde ik Erwin Koeman op de radio zeggen, dat zij (RKC Waalwijk) gelukkig de volgende wedstrijd thuis tegen Ajax spelen en dat zij verwachten dat "tegen die Amsterdammers wel wat te halen valt". Zo wordt er dus op dit moment over Ajax gesproken. Dat zegt mij genoeg hoe Ajax speelt op dit moment. WAARDELOOS !!!! Godallemachtig, wat ben ik kwaad. Ik heb het sterke vermoeden, dat de spelers van Ajax simpelweg geen kampioen willen worden en ik vrees dat zij hun zin gaan krijgen!!!!!! Wat een pestbende.
Ja we zijn echt terug gevallen naar een erg bedenkelijk niveau..
Hoop dan ook echt dat het kampioenschap niet in gevaar is.
Anders heb je het toch echt aan jezelf te danken. Stelletje prutsers
0,0 creativiteit niemand die een bal op doel krijgt, spelen liever achteruit dan vooruit,
lopen tegen elkaar aan, durven niks te forceren, te laag tempo, vinden geen medespelers,
De onzekerheid voorin is overgeslagen op het hele team..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 17 maart 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Alleen als we de komende 2 wedstrijden echt winnen, dan pas kan er over een kampioenschap gesproken worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 maart 2014 - 09:11   quote  deeplink  
Even een kleine update gedaan. Punten en ranglijst waar nodig aangepast. Het voordeel voor Ajax is dat er nu 10 dagen rust in zit. De andere clubs, met uitzondering van die kakkies, komen volgende weekend in actie en dan zal er weer een hoop gebeuren in de ranglijst.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 maart 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 09:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even een kleine update gedaan. Punten en ranglijst waar nodig aangepast. Het voordeel voor Ajax is dat er nu 10 dagen rust in zit. De andere clubs, met uitzondering van die kakkies, komen volgende weekend in actie en dan zal er weer een hoop gebeuren in de ranglijst.
Denk dat twente, vitesse en psv dan op minder dan 7 punten staan ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 maart 2014 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 09:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Denk dat twente, vitesse en psv dan op minder dan 7 punten staan ;-)
Dat zou kunnen, maar zij treffen het ook niet met de tegenstanders. Ado strijd voor de onderste plekken en wil daar weg, Groningen uit is vaak een lastig karwei (of alleen voor Ajax?) en Roda is idem als Ado. Ik denk dat na volgend weekend psv de 2e plaats heeft overgenomen van Twente en Vitesse. Maar dat zegt mijn gevoel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 maart 2014 - 09:55   quote  deeplink  
Dat het niet lekker loopt is een feit, maar eigenlijk geldt dat voor de hele top 5, met het verschil dat de 6 punten die we vorige week voor stonden, nu 7 punten zijn geworden en dat psv nu 7 wedstrijden achter elkaar heeft gewonnen zonder echt goed te voetballen.
Normaal gesproken mag je een voorsprong van 7 punten met nog 6 wedstrijden te gaan niet meer uit handen geven. Er zijn nog 18 punten te behalen in de resterende wedstrijden. we hebben dus nog 12 punten nodig om het kampioenschap binnen te halen en niet op doelsaldo te laten aankomen. Op het moment dat de nummers 2 en 3 ook punten verspelen wordt het weer anders, maar het zou dus heel goed kunnen zijn dat de wedstrijden tegen twente thuis en vitesse uit crusiaal zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 maart 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Ik heb het geheel weer even geupdated.

Het kampioenschap lijkt beslist en wanneer Ajax en de concurrent uit Rotjeknor de komende 2 wedstrijden winnend afsluiten zal de titel op 13 april in Amsterdam kunnen worden veiliggesteld door onze ploeg!! Oordeel mee! Wie heeft het makkelijkste programma en wie het meeste voordeel?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 maart 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Of zijn er nog mensen die twijfelen aan de titelkansen van onze ploeg?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 maart 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 20:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mag nooit meer fout gaan dit
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 maart 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Goed werk!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 30 maart 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 20:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik......

Niet.....

In het slechtste geval wordt je geen kampioen, maar als je nog 7 punten pakt in de restrende 5 wedstrijden ben je kampioen.
Ik denk dat we uit bij RKC wel winnen, maar dat het een lastige pot wordt, omdat RKC echt zal gaan knokken voor de punten om maar niet te degraderen.

Vitesse uit denk ik aan een gelijkspel (liever gewoon winnen natuurlijk, heb ik ook in sportpooler gezet), zij zitten in een behoorlijke dip op dit moment en zullen thuis tegen onze club toch wel aan hun toeschouwers willen laten zien dat ze wel kunnen voetballen.

Thuis tegen ADO moeten we dan winnen en worden we kampioen, moeten de spelers natuurlijk niet gaan denken dat ze wel even van ze gaan winnen, Laat dat maar aan ons over ;-)

Feyenoord krijgt psv en az nog, beiden uitwedstrijden die ik ze niet zomaar even zie winnen.

Het kan dus eigenlijk heel goed zijn dat we uit tegen Vitesse al kampioen worden en dat is dan wel weer leuk voor onze trouwe supporters die elke uitwedstrijd met onze jongens mee reizen.

We shall see ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 30 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Tis heel simpel:

Verliest komende woensdag 010 en de fc twente en ajax wint bij rkc dan word je komende zondag bij en in vitesse bij winst kampioen.
Loetje
 Loetje - maandag 31 maart 2014 - 00:53   quote  deeplink  
Vitesse uit kampioen worden zou echt bruut zijn.
De club die denkt dat je een kampioenen koopt tegen een club die niks uitgeeft.

Toch wordt Woensdag lastig. RKC kan heel taai zijn en zal voor elk puntje knokken
Brandje
 Brandje - maandag 31 maart 2014 - 06:51   quote  deeplink  
van de 15 punten die te halen zijn moet je er 7 halen dus uit een keer gelijk en thuis winnen van NEC en ADO.
De titel is dus binnen
nummer10
 nummer10 - maandag 31 maart 2014 - 07:44   quote  deeplink  
Als ze dit nog weggeven...
remco k
 remco k - maandag 31 maart 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 06:51 schreef Brandje het volgende:
van de 15 punten die te halen zijn moet je er 7 halen dus uit een keer gelijk en thuis winnen van NEC en ADO.
De titel is dus binnen
En dan moet Feyenoord echt alles nog winnen.. Gaat niet gebeuren..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 31 maart 2014 - 10:04   quote  deeplink  
Kampioenschap is nu heel dichtbij.
Stond je de afgelopen seizoenen nog 4 to 6 punten achter met nog 5 wedstrijden te gaan, sta je nu 8! punten los!
Gek als we het nu niet zouden redden :))
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 maart 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kampioenschap is nu heel dichtbij.
Stond je de afgelopen seizoenen nog 4 to 6 punten achter met nog 5 wedstrijden te gaan, sta je nu 8! punten los!
Gek als we het nu niet zouden redden :))
Als we nu geen kampioen worden, vreet ik mijn seizoenskaart op;-)
Loetje
 Loetje - maandag 31 maart 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Al zouden we punten morsen tegen Vitesse, ik zie Feyenoord een week later niet winnen bij PSV. Jammer is dan wel dat Ajax om 12.30 speelt en Feyenoord om 16.30. Daardoor moet je wachten. Anderzijds kun je dan wel 2 titels in een week pakken
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 31 maart 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Gezien de komende 5 wedstrijden, kan het alleen zijn dat er tegen Vitesse een gelijkspel uitkomt, daar we van de rest gewoon moeten winnen. Al met al is de kampioen nu bijna binnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 maart 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:45 schreef Loetje het volgende:
Al zouden we punten morsen tegen Vitesse, ik zie Feyenoord een week later niet winnen bij PSV. Jammer is dan wel dat Ajax om 12.30 speelt en Feyenoord om 16.30. Daardoor moet je wachten. Anderzijds kun je dan wel 2 titels in een week pakken
En dat vind ik dan weer wel klote, dus gewoon de komende 2 wedstrijden winnen en de titel pakken in eigen huis tegen ADO! Want daar ben ik bij!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 31 maart 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Fijn voor iedereen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 31 maart 2014 - 20:54   quote  deeplink  
Na al het gezeik en gejammer zijn we toch weer kampioen!! :)
remco k
 remco k - maandag 31 maart 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 20:19 schreef nieuwe ajax het volgende:
Gezien de komende 5 wedstrijden, kan het alleen zijn dat er tegen Vitesse een gelijkspel uitkomt, daar we van de rest gewoon moeten winnen. Al met al is de kampioen nu bijna binnen.
Waar komt de kampioen binnen dan?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 maart 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je goed kijkt straks, door de hoofdingang van de ArenA
jonass
 jonass - maandag 31 maart 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Mannen waar maak je je druk over stel dat ajax in de komende 5 wedstrijden nog 4 punten laat liggen en feyenoord zou alles winnen wat niet gaat gebeuren dan is de eindstand nog ajax 73 en feyenoord 69 dus jullie zijn gewoon kampioen .
Gefeliciteerd.
Oceanu
 Oceanu - maandag 31 maart 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij alle leden van de ANWB toch ? Het is toch te hopen dat dat figuur nooit meer contact kan maken met internet ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 april 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Ik denk zelfs dat als we alles verliezen, we evengoed kampioen worden!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 april 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 13:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik denk zelfs dat als we alles verliezen, we evengoed kampioen worden!
Jij denkt dus dat de nr.2 van dit moment geen 9 punten haalt uit die vijf wedstrijden???

Gewoon lekker zelf 3 potjes winnen, ben je van alle gezeik af en is de 4e titel oprij een feit!

WZAWZDB***+3
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 april 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 14:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Jij denkt dus dat de nr.2 van dit moment geen 9 punten haalt uit die vijf wedstrijden???

Gewoon lekker zelf 3 potjes winnen, ben je van alle gezeik af en is de 4e titel oprij een feit!

WZAWZDB***+3
Dat was inderdaad mijn gedachtegang!
Ze moeten nog psv uit en ik dacht AZ uit. Dat zijn er 2 die ze niet winnen denk ik en die andere 3 winnen ze ook niet alle 3. Heb je ze wel eens zien spelen? Hahaha gewoon slecht.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 april 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 19:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat was inderdaad mijn gedachtegang!
Ze moeten nog psv uit en ik dacht AZ uit. Dat zijn er 2 die ze niet winnen denk ik en die andere 3 winnen ze ook niet alle 3. Heb je ze wel eens zien spelen? Hahaha gewoon slecht.
Ik denk dat Feyenoord 11 punten gaat pakken. Gelijk tegen psv en az, de andere wedstrijden zie ik ze wel winnen. Ik vond ze namelijk helemaal niet zo slecht spelen...., maar we zullen wel zien.
Overigens betekend bovenstaande dat wij uiteindelijk nog maar 4 punten nodig zouden hebben om de 4e op rij binnen te halen
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 april 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Feyenoord 1-1 en Twente 1-0. Als Feyenoord dit gelijkspeelt en wij winnen nu en tegen Vitesse, zijn we kampioen toch?
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:16 schreef Hasjkoph het volgende:
Feyenoord 1-1 en Twente 1-0. Als Feyenoord dit gelijkspeelt en wij winnen nu en tegen Vitesse, zijn we kampioen toch?
Als Feyenoord nu of dit weekend niet wint en wij beide potjes zijn we kampioen ja..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 april 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Feyenoord nu of dit weekend niet wint en wij beide potjes zijn we kampioen ja..
Luxe.
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 19:19   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 april 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:19 schreef remco k het volgende:
-
Hmm? ;)
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Verkeerde topic..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 april 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:23 schreef remco k het volgende:
Verkeerde topic..
Aha.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 april 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Feyenoord inmiddels 1-2.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 02 april 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Nog 4 punten uit 4 duels en de titel nr.4 op rij is een zekerheid;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 03 april 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Is gewoon een feit! WZAWZDB ♡☆♡☆♡☆♡
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 april 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Op verzoek even een update geplaatst! Blijkbaar vonden sommigen die topic toch wel leuk! Nog maar 1 concurrent voor de titel! Whahahaha als je dat een concurrent kan noemen natuurlijk! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 april 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Thanks man! nog 2 wedstrijden, nog 1 punt.....

KAMPIOENEN olé olé,
KAMPIOENEN, KAMPIOENEN,
KAMPIOENEN olé olé
remco k
 remco k - maandag 14 april 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Hey kerel... Start anders vast een nieuw topic..

nog 34 wedstrijden te gaan voor de ED 2015, Ajax wordt overduidelijk kampioen, dat kan niet meer mis.. Maar wie wordt er tweede???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 april 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:13 schreef remco k het volgende:

nog 34 wedstrijden te gaan voor de ED 2015, Ajax wordt overduidelijk kampioen, dat kan niet meer mis.. Maar wie wordt er tweede???
Wie er 2e wordt maakt me persoonlijk geen ene drol uit! Daarvoor maken ze maar een topic op hun eigen forum! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 april 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:13 schreef remco k het volgende:

Het kan in theorie nog mis gaan ouwe.... Als wij 2x verliezen en feyenoord 2x wint, dan is zelfs het doelsaldo niet eens meer zoveel beter.
En zowel Heracles als NEC zal tot het laatst strijden voor de punten......
Ik denk niet dat het zover komt, maar toch..... Het is een doem scenario......

en je weet het: nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het kan in theorie nog mis gaan ouwe.... Als wij 2x verliezen en feyenoord 2x wint, dan is zelfs het doelsaldo niet eens meer zoveel beter.
En zowel Heracles als NEC zal tot het laatst strijden voor de punten......
Ik denk niet dat het zover komt, maar toch..... Het is een doem scenario......

en je weet het: nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is......
Dat begrijp ik zelf ook wel. Maar wat heeft dat met het nieuwe topic voor de kampioen van volgend seizoen te maken?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 april 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 09:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat begrijp ik zelf ook wel. Maar wat heeft dat met het nieuwe topic voor de kampioen van volgend seizoen te maken?
Niets, maar waar slaat het op om te zeggen dat hij nu al een topic voor het komende seizoen moet openen, terwijl nu nog niets officieel is afgesloten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nog 2 wedstrijden te gaan + concurrenten (als die er nog zijn) (update)

0.0074310