|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wij zijn het al 3 jaar hoor? Nog geen andere club in Nederland tussendoor gekomen. Dus spreekwoordelijk staat hier gewoon de waarheid! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 23:40 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Vooruitziende blik vriend ;-) trouwens, wij ZIJN nog steeds de kampioen van het afgelopen seizoen en BLIJVEN kampioen!! Oja, :-) Dat is waar ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2014 - 13:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wij zijn het al 3 jaar hoor? Nog geen andere club in Nederland tussendoor gekomen. Dus spreekwoordelijk staat hier gewoon de waarheid! Mooi man.. Maareh, als je even iets verder had gelezen, dan had je gezien dat Ronald al het zelfde poste.. Had je de moeite bespaard..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2014 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] Mooi man.. Maareh, als je even iets verder had gelezen, dan had je gezien dat Ronald al het zelfde poste.. Had je de moeite bespaard.. Ja en? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Straks ff onze koning een handje geven.....
Oh, k.., verkeerde topic ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Doe ik de Koningin wel handje geven met dikke pakkerd uiteraard. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, ik zit veel dichterbij dan jij;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Lekker pu ik heb rolstoel buurman geleend zit vooraan nu hahaha. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik zit gewoon op me werk :-p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus een zinloze post.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Leuke meid om te zien toch, onze koningin ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nou binnen een paar jaar van redelijk leuke vrouw al afgetakeld richting 20 jaar ouder eruit zien dan ze is... En is en blijft een crimineel gezin, maar ja dat zijn onze Oranjes zelf ook, dus past goed bij elkaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En jij bent niet degene die bepaald wat een zinloze post is ouwe?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Trouwens, ik schijt op het koningshuis! Heb echt helemaal niks met dat volk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geld verslindende kut poppenkast.....zet die hele familie de grens over |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: O zeker wel.. Dat bepaal ik voor MIJZELF zeer zeker... Wie anders?? Jij???
Een ieder bepaalt voor zichzelf wat ie al dan niet zinloos vind..
Wat is de meerwaarde van die post??? 0 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 13:17 schreef remco k het volgende:[..] O zeker wel.. Dat bepaal ik voor MIJZELF zeer zeker... Wie anders?? Jij??? Een ieder bepaalt voor zichzelf wat ie al dan niet zinloos vind.. Wat is de meerwaarde van die post??? 0 Voor mij was het geen zinloze post en ik diende je van repliek, ook al had iemand anders dat eerder al gedaan. Ben jij niet degene die altijd zegt dat jij overal op reageert. Wat bepaalt jouw dan om anderen te vertellen dat ze niet op berichten mogen reageren, omdat dit reeds was gedaan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 13:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Voor mij was het geen zinloze post en ik diende je van repliek, ook al had iemand anders dat eerder al gedaan. Ben jij niet degene die altijd zegt dat jij overal op reageert. Wat bepaalt jouw dan om anderen te vertellen dat ze niet op berichten mogen reageren, omdat dit reeds was gedaan? Klopt ja, alleen is mijn mening vaak niet die van anderen... En is die van jou 9 van de 10 keer hetzelfde als die van anderen..
En ik bepaal niet, ik geef alleen mijn mening over jouw post, net zoals jij dat deed over mijn post..
Fijne zinloze discussie he.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 13:30 schreef remco k het volgende:[..] Klopt ja, alleen is mijn mening vaak niet die van anderen... En is die van jou 9 van de 10 keer hetzelfde als die van anderen.. En ik bepaal niet, ik geef alleen mijn mening over jouw post, net zoals jij dat deed over mijn post.. Fijne zinloze discussie he.. O ja hoor, tijd zat! Hahaha jouw mening in bepaalde zaken is echt niet anders dan anderen hoor, jij omschrijft het alleen anders, met veel meer tekst maar zonder echt de kern van het verhaal te veranderen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
O ja, nog 2 wedstrijden te gaan!
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Prachtige mensen een voorbeeld voor ons land ,ik stond met vlaggetje langs de kant heb je me nog gezien ouwe. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja echt een voorbeeld van hoe geef ik andermans geld zo hard uit dat wij ruim leven met niets doen en de rest bij de voedselbank loopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 13:40 schreef Peterhs het volgende:Ja echt een voorbeeld van hoe geef ik andermans geld zo hard uit dat wij ruim leven met niets doen en de rest bij de voedselbank loopt. Ach als je dat geld van het koningshuis af zet tegen de mensen die ons echt geld kosten, zoals verzekering maatschappijen, de politiek zelf, de belasting.. Dan dnek ik dat het een heel klein druppeltje op een gleeiende plaat..
Maar ach, wij Nederlanders moeten altijd wat te zeiken hebben.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 13:36 schreef jonass het volgende:[..] Prachtige mensen een voorbeeld voor ons land ,ik stond met vlaggetje langs de kant heb je me nog gezien ouwe. Ja bij toeval....en ook nog in je favoriete shirtje.....top Jonass
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dat is appels met peren vergelijken man. De mensen die bij de bedrijven werken die jij noemt betalen in ieder geval nog belasting (de meesten dan) dat kun je van de oranje bloedzuigers niet zeggen.
Betreft je laatste zin. Dat klopt als een bus, dus dat houden we lekker in ere. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hey daar is onze RemcoK! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 13:44 schreef remco k het volgende:[..] Ach als je dat geld van het koningshuis af zet tegen de mensen die ons echt geld kosten, zoals verzekering maatschappijen, de politiek zelf, de belasting.. Dan dnek ik dat het een heel klein druppeltje op een gleeiende plaat.. Maar ach, wij Nederlanders moeten altijd wat te zeiken hebben.. koningshuis is door erfrecht en dat is bij Wilhelmina verloren gegaan.....elke generatie daarna zit daar onterecht slome |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 13:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] koningshuis is door erfrecht en dat is bij Wilhelmina verloren gegaan.....elke generatie daarna zit daar onterecht slome Ach. Dat maakt ons land niet beter of slechter. De politiek en alle financiƫle instellingen wel. Zoals ik al aangaf een minuscuul druppeltje op een gloeiende plaat. Maar goed. Maak jij je er lekker druk over. Heb je in ieder geval iets te doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar het blijft een leuke meid;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja zou me er wel mee kunnen vermaken Ronald ,maar die ouwe spuit alleen maar poeder dus dat is niet wat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik val niet op blond |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 20:30 schreef jonass het volgende:[..] Ja zou me er wel mee kunnen vermaken Ronald ,maar die ouwe spuit alleen maar poeder dus dat is niet wat. Pfffffffffffff wie ben jij dan......Rambo de prijsneuker ???? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: James blond toch wel? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Er zit zo'n mistige rooie beest naast me, en die leest mee.......hahahaha no comment |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Er zit zo'n mistige rooie beest naast me, en die leest mee.......hahahaha no comment Rood haar ? Die zijn meestal een engel in bed! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoe roestiger het dak.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha......meesterlijk, die ga ik onthouden |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hehe is een leuke ja ;) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Er zit zo'n mistige rooie beest naast me, en die leest mee.......hahahaha no comment Ria als je mee leest knal die ouwe dan nu eentje voor zijn bakkes doe het voor mij schat hou van je weet je toch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 21:10 schreef jonass het volgende:[..] Ria als je mee leest knal die ouwe dan nu eentje voor zijn bakkes doe het voor mij schat hou van je weet je toch. Bek houwe ouwe.....ik heb jou opgegeven voor utopia......zijn we verlopig van je af ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bek houwe ouwe.....ik heb jou opgegeven voor utopia......zijn we verlopig van je af ;-) hahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bek houwe ouwe.....ik heb jou opgegeven voor utopia......zijn we verlopig van je af ;-) Ach gap, voor die gasten is het geen spelletje. Leven daar nog in een primitieve wereld! ;-) |
|
|
|