|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 11:32 schreef Eide het volgende:[..] 2 goals in 14 competitiewedstrijden >.> Maar ik hoop dat Danny beter terug komt. Is qua type prima voor Ajax maar nog te licht voor de top van de Eredivisie. laten we hopen dat hij een laatbloeier is en volgend seizoen wel bij de nationale top kan aanpikken. Edit: ziet er overigens niet best uit, Danny speelde pas 4 wedstrijden in griekenland. 14 keer paar minuutjes ja.. en spits moest meevoetballen voor een xtra mannetje ooit keer gelezen en ging nie puur om de doelpunten.. nou dan moet je juist geen dejong daar neer zetten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:[..] Basis of wissel... Wereld van verschil !! Wil je ook even kijken daar gespeelde minuten en tegenstanders ?? Siggie heeft 200 minuten meer gespeeld en is verhoudingsgewijs meest effectief vanaf de bank, niet vanuit de basis. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ja wissels dus.. dus puur zonder vertrouwen en dat is gewoon KUT voetballen als je weet dat zogauw het favorietje van de trainer terug is jij het kan vergeten.. hoe slecht die ook voetbalt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 15:47 schreef nummer10 het volgende:Ja wissels dus.. dus puur zonder vertrouwen en dat is gewoon KUT voetballen als je weet dat zogauw het favorietje van de trainer terug is jij het kan vergeten.. hoe slecht die ook voetbalt Jaja, en als hij vanuit de basis effectiever was geweest was dat bewijs voor een basisplek geweest. Die is wel heel doorzichtig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij heeft vaak zat in de basis gespeeld op 9, en als hij dat enigzins naar behoren had ingevuld had heel deze discussie er niet geweest.. Maar lees ieder wedstrijd topic er maar op na. Vrijwel niemand die tevreden was over Siggie in die wedstrijden.. En je kan lullen wat je wilt. Hij was de nummer 1 spits dit seizoen voor de Boer aan het begin van het seizoen.. En hij heeft echt helemaal niets laten zien in die periode..
En al die gelijke spelen in het begin van de competitie was met hem in de spits.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De Jong in de basis op basis van zijn verleden, dat is ook niet goed, want die ook uit vorm.....
Je kan het probleem ook heel simpel oplossen door gewoon allebei van te voren duidelijk te maken dat ze beiden maar 1 helft spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:50 schreef Ronald 1960 het volgende:De Jong in de basis op basis van zijn verleden, dat is ook niet goed, want die ook uit vorm..... Je kan het probleem ook heel simpel oplossen door gewoon allebei van te voren duidelijk te maken dat ze beiden maar 1 helft spelen... Er is alleen op dit moment niemand beter op die plek..Misschien Kishna maar dan heb je een probleem op de flanken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:50 schreef Ronald 1960 het volgende:De Jong in de basis op basis van zijn verleden, dat is ook niet goed, want die ook uit vorm..... Je kan het probleem ook heel simpel oplossen door gewoon allebei van te voren duidelijk te maken dat ze beiden maar 1 helft spelen... Maar dan geef je beide weer geen vertrouwen en of dat nu zo goed is. Er moet gewoon een keuze zijn en die keuze is duidelijk voor wat betreft FdB. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Beiden in de basis, of desnoods als je 2 of 3-0 voor staat, iets anders proberen.... De Jong op 10 i.p.v. Serero en Siggie op 9 en dan Kishna op links en Schone op rechts? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:59 schreef Ronald 1960 het volgende:Beiden in de basis, of desnoods als je 2 of 3-0 voor staat, iets anders proberen.... De Jong op 10 i.p.v. Serero en Siggie op 9 en dan Kishna op links en Schone op rechts? Kishna lijtk me duidelijk en Schone heeft z'n plekkei wel verdient dit seizoen. Dan blijft er ruimte over voor een, zeker omdat Siggie vanaf de flank niet opschiet. Siem voor Klaassen lijkt ook niet briljant.
Blijft dus over de keuze. Daar is denk ik wel voldoende over gezegd nu :) |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Dan zetten we Dejan Meleg toch in. Is niet de 1e keer dat we een speler op 19 jarige leeftijd laten debuteren. Of moeten koste wat kost Siggi of Siem spelen, veel slechter kan op het moment toch niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:32 schreef Ztjes het volgende:Dan zetten we Dejan Meleg toch in. Is niet de 1e keer dat we een speler op 19 jarige leeftijd laten debuteren. Of moeten koste wat kost Siggi of Siem spelen, veel slechter kan op het moment toch niet. Nee hoor, van mij mag het. Twijfel alleen of ie er echt aan toe is.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:50 schreef Ronald 1960 het volgende:De Jong in de basis op basis van zijn verleden, dat is ook niet goed, want die ook uit vorm..... Je kan het probleem ook heel simpel oplossen door gewoon allebei van te voren duidelijk te maken dat ze beiden maar 1 helft spelen... Allebei een helft van tevoren afspreken ? Dat gebeurde voor het laatst in de C-jeugd anders werden er vaders boos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook Bojan mag van mij het vertrouwen krijgen.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Als je het niet probeert, ga je het nooit weten. In het verleden zijn ook vaak noodgedwongen (zeer) jonge spelers (Cruijff, Seedorf, Kluivert, etc.) ingezet en de echte talententen zijn daarna niet meer uit het eerste elftal verdwenen. Oh ja toch, ze werden verkocht. Hahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:49 schreef Ztjes het volgende:[..] Als je het niet probeert, ga je het nooit weten. In het verleden zijn ook vaak noodgedwongen (zeer) jonge spelers (Cruijff, Seedorf, Kluivert, etc.) ingezet en de echte talententen zijn daarna niet meer uit het eerste elftal verdwenen. Oh ja toch, ze werden verkocht. Hahaha. Dat klopt ook zeker.. Toch denk ik dat je bij spelers op basis van hun prestaties in Jong Ajax of de A1 al veel kan zien.... Hij doet het voor de goal erg goed de laatste wedtrijden. Toch vind ik hem daar niet zo uitblinken als een Kishna dat deed.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:50 schreef remco k het volgende:[..] Er is alleen op dit moment niemand beter op die plek..Misschien Kishna maar dan heb je een probleem op de flanken. Bojan/siggy kishna de sa |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En indd zou ik meleg wel eens aan het werk willen zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Sa heeft hier niets te zoeken behalve een paar invalbeurten, werkt haard maar is gewoon niet zo goed..Bojan laat helemaal niets zien net als Siggie.
Schone is de eerste die ik op dit moment zou opstellen in de aanval.. En dat terwijl ik helemaal geen fan van hem ben.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat je er blij mee bent? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Kan er niet rouwig om zijn.. enige nadeel is dat we hem nu amper kunnen verkopen volgend seizoen
Staat hier dat ik hem de blessure gun ?? Dacht het niet, en echte ajacieden ? Bedoelt jezelf neem ik aan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:[..] Kan er niet rouwig om zijn.. enige nadeel is dat we hem nu amper kunnen verkopen volgend seizoen Ajacied onwaardig ben je. Toch maar supporter worden van heracles? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Flikker op jo dus als iemand een mening heeft en da ik et nie erg vind da die uitvalt kom je met iets wat iemand anders heb gezegt... Best een kind ben jij en lekker orgineel ook.. leer er meer leven da ajacieden door heel nl zitten. Echt serieus wa een triest kutventje ben jij en zieltjes winner om in de smaak te vallen bij een.paar forum leden met zoon opmerking |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:Flikker op jo dus als iemand een mening heeft en da ik et nie erg vind da die uitvalt kom je met iets wat iemand anders heb gezegt... Best een kind ben jij en lekker orgineel ook.. leer er meer leven da ajacieden door heel nl zitten. Echt serieus wa een triest kutventje ben jij en zieltjes winner om in de smaak te vallen bij een.paar forum leden met zoon opmerking Hahaha sukkeltje, ik hoef niet in de smaak te vallen hoor maar het idee dat je een speler van je eigen club een blessure gunt is sneu. En dat ben jij dus. En ik zeg nergens dat je fan moet worden van heracles omdat je daar in de buurt woont, dus misschien gewoon even dimmen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gun hem geen blessure dat zeg ik nergens.. en jammer dat hij eraf moet, had liever gezien dat hij gewoon op de bank begon of et een normale wissel was.. en je zei net niet toch maar fan van heracles worden ? En als ik toch zoon sukkeltje ben ga ik graag een biertje drinken op het kampioens feest.. als we et uberhaubt worden maar ik vrees het ergste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wensen dat spelers blessures hebben/krijgen. ik sluit me aan bij Warrior.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wens ik hem dat ?? Leer lezen zak.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doe dat dan zelf ook pisvinger, want ik zei niet dat je fan moet worden van heracles omdat je uit Almelo komt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 17:17 schreef nummer10 het volgende:Gun hem geen blessure dat zeg ik nergens.. en jammer dat hij eraf moet, had liever gezien dat hij gewoon op de bank begon of et een normale wissel was.. en je zei net niet toch maar fan van heracles worden ? En als ik toch zoon sukkeltje ben ga ik graag een biertje drinken op het kampioens feest.. als we et uberhaubt worden maar ik vrees het ergste Ik had ook liever dingen anders gezien, bijvoorbeeld dat slappe gelul van jouw niet te hoeven lezen. Overigens vier ik het kampioensfeest met echte Ajacieden en niet met stumpers die blij zijn als een speler van je ploeg geblesseerd uitvalt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik had ook liever dingen anders gezien, bijvoorbeeld dat slappe gelul van jouw niet te hoeven lezen. Overigens vier ik het kampioensfeest met echte Ajacieden en niet met stumpers die blij zijn als een speler van je ploeg geblesseerd uitvalt. leer lezen stakkertje.. gun hem geen blessure maar ook geen basisplek vandaar da ik het niet erg vind.. en ik hem dus ook niet mis, da staat buiten de blessure want dat gun ik niemand |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent niet rouwig om het feit dat onze aanvoerder geblesseerd is.. Dat zegt alles.. Je laatste woord kun je trouwens ook achterwege laten.. Beetje sneu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 19:06 schreef nummer10 het volgende:[..] leer lezen stakkertje.. gun hem geen blessure maar ook geen basisplek vandaar da ik het niet erg vind.. en ik hem dus ook niet mis, da staat buiten de blessure want dat gun ik niemand Zo komt die eerste post op het moment dat het gebeurt echt niet over.. En nu jezelf eruit proberen te lullen..
En direct weer dat denigrerende stakkertje erbij.. Bah |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ben koningdraaikont remco niet.. ik draai nergens uit.. ik zal em niet missen.. maar gun ik hem de blessure ? Nee gunde hem de bank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:Ben koningdraaikont remco niet.. ik draai nergens uit.. ik zal em niet missen.. maar gun ik hem de blessure ? Nee gunde hem de bank Je zal hem niet missen, maar je gunt hem geen blessure? Raar dat hij gisteren uitviel met een blessure en dat jij daar op dat moment niet rouwig om bent? Dus ben je inderdaad blij dat hij een blessure heeft opgelopen, maar ja Sigthorsson was natuurlijk ook stukken beter gisteren dan Siem zou hebben gespeeld? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:Ben koningdraaikont remco niet.. ik draai nergens uit.. ik zal em niet missen.. maar gun ik hem de blessure ? Nee gunde hem de bank Whahahaha, zegt de man die niets anders doet dan zichzelf klem lullen.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Ik ben hier totaal niet blij mee. Het WK is voor Siem waarschijnlijk onhaalbaar. De kans dat Siem een nieuwe club in het buitenland gaat vinden is alleen nog veel kleiner geworden. En er blijven helemaal geen alternatieven meer over voor de spits. Spelers uit jong Ajax hebben er teveel wedstrijden gespeelt, Hoessen uitgeleend. Erg goed nagedacht door onze technische leiding. Ik denk dat ik die tuinkabouter (Overmars) maar kom ophalen en vastschroef in mijn tuin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Vind je ?? Dus als ik niet meer reageer zit ik klem ?? Da denk ik ook.. soms zulk dom gejank van jou en een paar dat ik dan niet meer reageer.. maar wat siem nu heeft gun ik hem niet.. en ons ook niet want hij is volgend jaar onverkoopbaar, daarbij komt wat ztje al zegt zeer slecht van de technischestaf.. en siem wil nie bijtekenen en dus volgend naar op debank zoals de boer altijd zoon grote mond over heeft ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 11:51 schreef Ztjes het volgende:Ik ben hier totaal niet blij mee. Het WK is voor Siem waarschijnlijk onhaalbaar. De kans dat Siem een nieuwe club in het buitenland gaat vinden is alleen nog veel kleiner geworden. En er blijven helemaal geen alternatieven meer over voor de spits. Spelers uit jong Ajax hebben er teveel wedstrijden gespeelt, Hoessen uitgeleend. Erg goed nagedacht door onze technische leiding. Ik denk dat ik die tuinkabouter (Overmars) maar kom ophalen en vastschroef in mijn tuin. Sigthorson en Bojan. Nog twee terwijl er dus 4 waren. Ik vind dat niet zo raar..
Volgens mij mag Meleg trouwens gewoon spelen toch, de regel is toch alleen dat je bij 15 wedstrijden Ajax 1 niet meer in Jong Ajax mag spelen. Andersom toch niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:[..] Vind je ?? Dus als ik niet meer reageer zit ik klem ?? Da denk ik ook.. soms zulk dom gejank van jou en een paar dat ik dan niet meer reageer.. maar wat siem nu heeft gun ik hem niet.. en ons ook niet want hij is volgend jaar onverkoopbaar, daarbij komt wat ztje al zegt zeer slecht van de technischestaf.. en siem wil nie bijtekenen en dus volgend naar op debank zoals de boer altijd zoon grote mond over heeft ?? Je moet de opmerking van de Boer eens in zijn geheel terug kijken.. Spelers die direct wat toevoegen zullen wel degelijk gebruikt worden.. Als een speler met een 1 jarig contract en die niet wil verlengen niet veel beter of gelijkwaardig is aan een andere optie voor dezelfde positie wordt ie naar Jong Ajax verbannen..
En volgens mij heeft de Boer daar met bijvoorbeeld Sulejmani ook gewoon zijn woord in gehouden.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Sigthorson en Bojan. Nog twee terwijl er dus 4 waren. Ik vind dat niet zo raar.. Volgens mij mag Meleg trouwens gewoon spelen toch, de regel is toch alleen dat je bij 15 wedstrijden Ajax 1 niet meer in Jong Ajax mag spelen. Andersom toch niet.. Bojan en Siem waren geblesseerd en Siggi zijn verhaal is bekend. Dat waren er toen 4 op papier. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 14:09 schreef remco k het volgende:[..] Je moet de opmerking van de Boer eens in zijn geheel terug kijken.. Spelers die direct wat toevoegen zullen wel degelijk gebruikt worden.. Als een speler met een 1 jarig contract en die niet wil verlengen niet veel beter of gelijkwaardig is aan een andere optie voor dezelfde positie wordt ie naar Jong Ajax verbannen.. En volgens mij heeft de Boer daar met bijvoorbeeld Sulejmani ook gewoon zijn woord in gehouden.. Mooooi dus siem word verbannen naar jong ajax... Voegt niks toe.. ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Sigthorson en Bojan. Nog twee terwijl er dus 4 waren. Ik vind dat niet zo raar.. Volgens mij mag Meleg trouwens gewoon spelen toch, de regel is toch alleen dat je bij 15 wedstrijden Ajax 1 niet meer in Jong Ajax mag spelen. Andersom toch niet.. Dus meleg og bojan de kans geven.. zo niet snap ik het niet meer.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tja. Als je zo praat over je eigen spelers, en dan een speler die veel heeft betekent voor Ajax... Hier zal je mij nooit op betrappen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: En dan durft ie nog te zeggen dat hij het hem niet wenst. Flikker lekker op gast. Misschien hebben ze nog een plaatsje vrij op een van de stalen spalken in de badkuip. O nee dat wens ik je niet toe, maar zou wel terecht zijn.
Dit is ongeveer hetzelfde als wat jij zegt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 19:38 schreef Peterhs het volgende:[..] En dan durft ie nog te zeggen dat hij het hem niet wenst. Flikker lekker op gast. Misschien hebben ze nog een plaatsje vrij op een van de stalen spalken in de badkuip. O nee dat wens ik je niet toe, maar zou wel terecht zijn. Dit is ongeveer hetzelfde als wat jij zegt. Had ik gisteren dan toch al gelijk? ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ach kan me nog hele discussies emanuelson herrinderen hoe graag mensen een echte ajacied weg wouden hebben.. en dan zou ik siem niet weg mogen hebben ? En jongens aub dit gun ik siem NIET.. maar zou het niet erg vinden als hij vertrekt of niet meer in de basis 11 komt da zijn 2 verschillende dingen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 19:38 schreef Peterhs het volgende:[..] En dan durft ie nog te zeggen dat hij het hem niet wenst. Flikker lekker op gast. Misschien hebben ze nog een plaatsje vrij op een van de stalen spalken in de badkuip. O nee dat wens ik je niet toe, maar zou wel terecht zijn. Dit is ongeveer hetzelfde als wat jij zegt. Als je goed leest en begrijpend leest is de ;) sarcasme |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 09:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je zal hem niet missen, maar je gunt hem geen blessure? Raar dat hij gisteren uitviel met een blessure en dat jij daar op dat moment niet rouwig om bent? Dus ben je inderdaad blij dat hij een blessure heeft opgelopen, maar ja Sigthorsson was natuurlijk ook stukken beter gisteren dan Siem zou hebben gespeeld? Nooit gezegt dat ik siggy liever zie.. ja maybe langere periode da et dan lukt met klassieke buitenspelers... Liefst zag ik.hoessen nog.. maar nu liever een bojan kishna en.schone
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Begrijpend lezen heeft niks te maken met smileys. Die zijn er puur voor ondersteuning. Ik kan dan iemand helemaal verrot schelden, maar nee, omdat ik er een knipoog achter plaats, is het niet erg. |
|
|
|