|
|
Hasjkoph
|
|
|
Verder ben ik het eens met dit stukje tekst:
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 11:51 schreef Ztjes het volgende:Ik ben hier totaal niet blij mee. Het WK is voor Siem waarschijnlijk onhaalbaar. De kans dat Siem een nieuwe club in het buitenland gaat vinden is alleen nog veel kleiner geworden. En er blijven helemaal geen alternatieven meer over voor de spits. Ik zou Bojan plaatsen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 21:40 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Begrijpend lezen heeft niks te maken met smileys. Die zijn er puur voor ondersteuning. Ik kan dan iemand helemaal verrot schelden, maar nee, omdat ik er een knipoog achter plaats, is het niet erg. Maar jij bent gewoon een eigenwijze klootzak. Smerige stumper! ;-) ;-) ;-)
Zullen die smileys nu alles goedmaken? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wat een sukkel joh ;-) ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar jij bent gewoon een eigenwijze klootzak. Smerige stumper! ;-) ;-) ;-) Zullen die smileys nu alles goedmaken? Als jij dat maar denkt, vind ik het goed ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe vriend! Wanneer doen we weer bieren? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Had je het tegen mij klootzak? ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Deze maand kan ik iig niet haha. Jarig en shit en anderen die jarig zijn en drukte en meuk :)
Heb je nou nog dat gekeken naar dat Beertime? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 22:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Deze maand kan ik iig niet haha. Jarig en shit en anderen die jarig zijn en drukte en meuk :) Heb je nou nog dat gekeken naar dat Beertime? Nog niet ouwe, moeten we weer even oppakken maar er zijn even wat dingen tussendoor gekomen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nog niet ouwe, moeten we weer even oppakken maar er zijn even wat dingen tussendoor gekomen! Alright, alright. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:Ach kan me nog hele discussies emanuelson herrinderen hoe graag mensen een echte ajacied weg wouden hebben.. en dan zou ik siem niet weg mogen hebben ? En jongens aub dit gun ik siem NIET.. maar zou het niet erg vinden als hij vertrekt of niet meer in de basis 11 komt da zijn 2 verschillende dingen Zo kom je bepaald niet over en daar helpt een smiley niets aan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vind jullie allema longapen dus zou mij een biet zijn ;))) en ja sarcasme.. waarom zeiken we hebben allemaal 1 doel lijkt me.. kampioen worden. hasj geen fb meer trouwens ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:Vind jullie allema longapen dus zou mij een biet zijn ;))) en ja sarcasme.. waarom zeiken we hebben allemaal 1 doel lijkt me.. kampioen worden. hasj geen fb meer trouwens ? Zekers wel. Ik geloof alleen dat jouw account verwijderd was ofzo? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Tjah... ;) int echt niet makkelijk dus waarom op et forum wel.. maar van mij einde discussie dejong.. had alleen geen toegevoegde waarde dus jong ajax :P nee flauwekul laat maar herstellen.. mag hij de laatste dit seizoen er nog inschieten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:Vind jullie allema longapen dus zou mij een biet zijn ;))) en ja sarcasme.. waarom zeiken we hebben allemaal 1 doel lijkt me.. kampioen worden. hasj geen fb meer trouwens ? Zie PB. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Klopt... Wat gezeik... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Veel te veel lui en liep bijna uit de klauwe dus ivm politie enzo maar verwijderd. Nu lekker rustig. Altijd lachuh nu op.men fb.. paar kakkies erin en.paar fside.molukkers (fam van men vrouw) kan je lol op soms haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:Veel te veel lui en liep bijna uit de klauwe dus ivm politie enzo maar verwijderd. Nu lekker rustig. Altijd lachuh nu op.men fb.. paar kakkies erin en.paar fside.molukkers (fam van men vrouw) kan je lol op soms haha Haha oke oke. Heb het echt letterlijk nooit over voetbal op FB. Gebruik ik het ook niet voor. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Als ie maar geen supporter van Twente word. Deze supporters?hoeven we bij Twente niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 22:54 schreef Aartus het volgende:[..] Als ie maar geen supporter van Twente word. Deze supporters?hoeven we bij Twente niet. En jou hoef ik hier ook nie.. schijt rooie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 22:51 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha oke oke. Heb het echt letterlijk nooit over voetbal op FB. Gebruik ik het ook niet voor. Idem, behalve dan de columns :) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nee, maar je bent wel een lul ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We missen Hoessen....beter als Sigthorsson en Bojan...de verkeerde spits in de verhuur gegooid. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Tock mag ik die Aartus wel. Heeft met 1 post al meer respect afgedwongen dan alles van jou bij elkaar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou nou, heb je wel een par linkjes zien posten hoor hahaha ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Soms indd beter.. helaas wonen er in almelo van alles.. feyenoord ajax heracles twente.. en gaat er soms flink af.. vandaar ook et gezeik.. begon na de val van onze supporter en da was een vriend van mijn maatje uit f side uit almelo, en ik had zoon grappige heraclied in men lijst die ff liedje ging maken erover.. en toen is die ff verhaal gaan halen met adres alles erbij bij die heraclied.. en daarin had ik toch echt geen zin.. beetje vaag als de wouten op je stoep staan of ik er ook bij betrokken ben |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zo nu en dan een artikeltje of foto dan ;) Maar ik post toch aanzienlijk meer over m'n zoon en m'n honden of niet? :D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 08:06 schreef Eide het volgende:[..] Zo nu en dan een artikeltje of foto dan ;) Maar ik post toch aanzienlijk meer over m'n zoon en m'n honden of niet? :D Hehe ja klopt ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Boooouuuuuuuuuuuuuuddddddddddddddddeeeeeeeewwwwwwwiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnn!!
HIJ DOET HET WEER!! ;-) ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik doe alles op mijn facebook! Eigenlijk niets dus. Ja, af en toe ruzie maken en frustraties van me afschrijven! Lekker belangrijk, tis toch waardeloze shit zo'n site! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 23:37 schreef Peterhs het volgende:[..] Tock mag ik die Aartus wel. Heeft met 1 post al meer respect afgedwongen dan alles van jou bij elkaar. Hehehehe +1, tis jammer dat het een pony is anders had je er nog wat aan! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik doe alles op mijn facebook! Eigenlijk niets dus. Ja, af en toe ruzie maken en frustraties van me afschrijven! Lekker belangrijk, tis toch waardeloze shit zo'n site! ;-) Ik lees gewoon wat anderen doen, lees comics en nieuwtjes enzo. Soms post ik zelf wat als ik iets nuttigs te melden heb. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En maar door gaan beetje jammer peterhs en ajax warrior.. toch triester volk dan ik had verwacht |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 14:56 schreef nummer10 het volgende:En maar door gaan beetje jammer peterhs en ajax warrior.. toch triester volk dan ik had verwacht Ik bepaal zelf wat ik doe en daarnaast vult hetzelfde gezeik van jouw over Siem ook al weken de topics! Dus lul niet over iets wat een jezelf ook doet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem wil bijtekenen bij het uitblijven van een transfer. Hij heeft een heel slecht seizoen achter de rug en wil niet transfervrij vertrekken. Ik vind het grote klasse als hij dit doet wanneer er geen club komt..
Ben benieuwd naar de eerste die zelfs zoiets weer negatief gaan uitleggen..
KLASSE - Siem de Jong moet zijn toekomstplannen eventueel flink bijstellen. De aanvoerder van Ajax liep afgelopen zondag een nieuwe hamstringblessure op waardoor de rest van het seizoen én het WK in gevaar komt. Een gewenste transfer kan daarom zomaar omslaan in een langer verblijf en contractverlenging.
De Jong heeft nog een contract tot de zomer van 2015 en de captain wil sowieso niet transfervrij vertrekken, zo stelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros. 'We houden alles open, maar Siem wil in elk geval door de voordeur vertrekken. We hebben altijd een win-win situatie voor ogen gehad. Daarom gaan we eerst met Ajax om de tafel om de nieuwe situatie te bespreken. Transfers bij Ajax worden de laatste jaren eind augustus voltrokken. Ook dat kan nog. Ideaal is het natuurlijk niet, ook niet voor Ajax', legt de agent uit.
Mochten geïnteresseerden weg blijven, dan lijkt het er dus op dat De Jong een extra jaar bij Ajax blijft én tekent. De Ajacied gaf eerder te kennen dat hij komende zomer voor het eerst volledig open staat voor een nieuwe stap in zijn carrière. Na een seizoen vol blessureleed heeft hij echter niet kunnen laten zien waarom clubs voor hem in de rij moeten komen staan. 'Hij wil gaan als hij er klaar voor is, als het de juiste club betreft. Maar een ideaalplaatje is er niet. Soms moet je afwijken van je uitgestippelde route', stelt Laros. http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/77744/contractverlenging-de-jong-optie-na-blessure.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
En jawel, daar zijn de eerste berichten dat Siem de optie om te verlengen open blijft houden. Zoals ik gelijk riep: we blijven zitten met onze grijze muis aanvoerder. Voor welke positie gaat hij dan, op het middenveld en spits gaat hij talenten in de weg lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 08:27 schreef Ztjes het volgende:En jawel, daar zijn de eerste berichten dat Siem de optie om te verlengen open blijft houden. Zoals ik gelijk riep: we blijven zitten met onze grijze muis aanvoerder. Voor welke positie gaat hij dan, op het middenveld en spits gaat hij talenten in de weg lopen. Ach welnee, wees blij dat deze jongen zijn buitenland ambitie opzij wil zetten op Ajax aan hem te laten verdienen. Hij kan ook nadat Ajax miljoenen in hem geeft geinvesteerd gratis de deur uit. Dit is gewoon grote klasse van Siem. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 08:50 schreef Eide het volgende:[..] Ach welnee, wees blij dat deze jongen zijn buitenland ambitie opzij wil zetten op Ajax aan hem te laten verdienen. Hij kan ook nadat Ajax miljoenen in hem geeft geinvesteerd gratis de deur uit. Dit is gewoon grote klasse van Siem. Welke buitenlandse optie heeft ooit gehad? Ook met de optie gaat hij weinig tot niets opbrengen. Let maar op, uiteindelijk wordt zijn contract ontbonden bij een aanbieding uit het buitenland voor alles wat hij voor Ajax heeft betekend. Ik geef hem geen ongelijk, maar dat het ten faveure van Ajax is, is een beetje overdreven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 09:01 schreef Ztjes het volgende:[..] Welke buitenlandse optie heeft ooit gehad? Ook met de optie gaat hij weinig tot niets opbrengen. Let maar op, uiteindelijk wordt zijn contract ontbonden bij een aanbieding uit het buitenland voor alles wat hij voor Ajax heeft betekend. Ik geef hem geen ongelijk, maar dat het ten faveure van Ajax is, is een beetje overdreven. Natuurlijk niet. Hij kan ook z'n poot stijf houden zodat Ajax niets aan hem verdient. Door eventueel bij te tekenen worden clubs altijd gedwongen een afkoopsom te betalen. En dat is altijd beter voor Ajax dan een speler die gratis weg gaat. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 08:50 schreef Eide het volgende:[..] Ach welnee, wees blij dat deze jongen zijn buitenland ambitie opzij wil zetten op Ajax aan hem te laten verdienen. Hij kan ook nadat Ajax miljoenen in hem geeft geinvesteerd gratis de deur uit. Dit is gewoon grote klasse van Siem. Eigen belang zodat hij niet naar jong ajax hoeft ;) sluit me volledig aan bij ztjes |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Daarbij hij mag van me bijtekenen hoor geen probleem !! Zolang die dan maar niet speelt aangezien er volgend jaar meer betere optie zijn.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Als je voor de doorontwikkeling van het team gaat en dan wordt Siem een sta in de weg. De betere versie (Klaassen) staat reeds in het veld en hebben geinvesteerd voor de spitspositie. En een speler met een topsalaris bij Ajax voor 12 man is ook doodzonde. Dan maar gratis de deur uit voor zijn verdienste. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk niet dat zivkovic nu al basis gaat worden. Siem zou fan voor de 9 positie de perfecte oplossing zijn het komende jaar mits hij bijtekent. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik denk juist in plaats van serrero.. Siem in goede doen is een zeer stabiele factor, helemaal met blind erachter en davy ernaast. Lijkt me positief! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Daarnaast gaat men er voor het gemak uit dat Klaassen heel snel weer uit z'n huidige dipje komt en volgend jaar pauzeloos heel blijft, geen schorsingen oploopt of om andere redenen alles kan spelen. Dat is wel erg gemakkelijk gedacht. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
JOOD, We moeten een creatieve middenvelder hebben. Niet nog een draver erbij, anders wordt het dezelfde ellende als dit jaar. Kijk wat voor een creativiteit we hebben verloren nadat Eriksen is vertrokken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:05 schreef Ztjes het volgende:JOOD, We moeten een creatieve middenvelder hebben. Niet nog een draver erbij, anders wordt het dezelfde ellende als dit jaar. Kijk wat voor een creativiteit we hebben verloren nadat Eriksen is vertrokken. Ach welnee. Die creatieve middenvelder is juist Klaassen. Daarnaast moet JUIST een speler staan die veel werk kan verzetten en meters maken. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:03 schreef Eide het volgende:Daarnaast gaat men er voor het gemak uit dat Klaassen heel snel weer uit z'n huidige dipje komt en volgend jaar pauzeloos heel blijft, geen schorsingen oploopt of om andere redenen alles kan spelen. Dat is wel erg gemakkelijk gedacht. Voldoende jonge talenten voor het middenveld, daar gaan we toch niet zo'n dure speler voor achter de hand houden en als hij aanvoerder blijft dan zal FDB hem altijd proberen in te passen in het elftal door zijn hiërarchische gebruik van spelers. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:11 schreef Ztjes het volgende:[..] Voldoende jonge talenten voor het middenveld, daar gaan we toch niet zo'n dure speler voor achter de hand houden en als hij aanvoerder blijft dan zal FDB hem altijd proberen in te passen in het elftal door zijn hiërarchische gebruik van spelers. Oh? Wie dan als rechtspoot? Andersen is links, Lobotka is links... Dat hebben we nu juist niet in huis. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:17 schreef Eide het volgende:[..] Oh? Wie dan als rechtspoot? Andersen is links, Lobotka is links... Dat hebben we nu juist niet in huis. Misschien Meleg, Keskin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2014 door Ztjes -- |
|
|
|