|
|
Eide
|
|
|
quote: Op papier ja, maar Meleg speelt al weken als 9 en doet het als 9 beter dan als 8. Keskin is veelbelovend maar voorlopig wisselspeler bij jong Ajax. Face it, de dubbele bezetting op 8 zijn Siem en Klaassen. En vergeet niet dat Siem ervaring op alle niveau's brengt, iets dat Ajax verder ook niet ruimschoots in huis heeft.
Nee, wees alsjeblieft blij dat er spelers zijn die niet zomaar gratis de deur uit lopen zodra dat kan. Zoals Sulejmani, een horde aan spelers in rotterdam en eindhoven... dat soort verraders die achteraf dan ook nog eens je een mes in de rug stoppen terwijl ze niets dan ellende hebben gebracht. Nee hoor, dan juich ik voor iemand als Siem de Jong die Ajax de transfersom gunt en daarvoor zijn eigen plannen een jaar in de koelkast zet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:28 schreef Eide het volgende:[..] Op papier ja, maar Meleg speelt al weken als 9 en doet het als 9 beter dan als 8. Keskin is veelbelovend maar voorlopig wisselspeler bij jong Ajax. Face it, de dubbele bezetting op 8 zijn Siem en Klaassen. En vergeet niet dat Siem ervaring op alle niveau's brengt, iets dat Ajax verder ook niet ruimschoots in huis heeft. Nee, wees alsjeblieft blij dat er spelers zijn die niet zomaar gratis de deur uit lopen zodra dat kan. Zoals Sulejmani, een horde aan spelers in rotterdam en eindhoven... dat soort verraders die achteraf dan ook nog eens je een mes in de rug stoppen terwijl ze niets dan ellende hebben gebracht. Nee hoor, dan juich ik voor iemand als Siem de Jong die Ajax de transfersom gunt en daarvoor zijn eigen plannen een jaar in de koelkast zet. Je roept overal dat we voldoende talent hebben. Vooral niet kopen, prima. Dat erbij spelers geen clubliefde meer bestaat of iets terug wil betalen aan de club die hen groot heeft gemaakt. Heb je helemaal gelijk in. Het kan ook wel eens voorkomen dat het andersom is. De speler past niet meer in het toekomstplaatje, moet een club dan koste wat kost deze speler in te passen. In het geval Siem zou hij afgelopen jaar zeker vertrekken, daarna was dit echt zijn laatste seizoen bij ons. Als goede technisch staf, dat hoop ik toch, houd je rekening met het verloop van spelers. Hoelang ga je hierin mee??? Misschien nog 3 jaar!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ben helemaal niet tegen kopen. Ik ben tegen kopen om het kopen. Ik zie bijvoorbeeld niet waarom Ajax een Ziyech of Kositc zou moeten halen bijvoorbeeld als we zelf Klaassen of Kishna hebben. Maar als de ploeg echt een versterking nodig heeft op een plek juich ik een aankoop alleen maar toe.
Ik ben ontzettend blij met de aankoop van Zivkovic bijvoorbeeld, iemand waar ik eind vorig seizoen al over riep dat ik die graag naar Ajax zou zien komen. Afhankelijk van hoe Boilesen de huidige blessures door komt zie ik ook graag een linksback want ik vind Dijks (nog) niet goed genoeg. Een ervaren speler voor het middenveld of de spits zou ook niet gek zijn.
En als er een club komt en Siem vertrek deze zomer ben ik hartstikke blij voor hem. Dan moeten we zien of er achter Klaassen afdoende talent zit, ik denk het voor het aankomende seizoen niet maar ik denk ook niet dat Ajax een speler voor de bank gaat halen. Dan hou je daar toch een risico over...
Maar goed, er zijn wel meer posities waar ik de 2e keuze niet heel goed vind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:10 schreef Eide het volgende:[..] Ach welnee. Die creatieve middenvelder is juist Klaassen. Daarnaast moet JUIST een speler staan die veel werk kan verzetten en meters maken. Creatief wel ja. Maar Klaassen is zeker niet van de steekpass om iemand alleen voor de goal te zetten. Zoals een Keskin of Andersen dat bij Jong Ajax kunnen. Klaassen is ook juist die harde werker. Een hele complete middenvelder, een box to box speler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:17 schreef Eide het volgende:[..] Oh? Wie dan als rechtspoot? Andersen is links, Lobotka is links... Dat hebben we nu juist niet in huis. Andersen is rechtsbenig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap goed wat men bedoelt met een spelverdeler naast Klaassen. Een type vd vaart of Sneijder. Een Andersen en Keskin zijn dat soort jongens. Serrero en Duarte niet. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 11:03 schreef remco k het volgende:[..] Creatief wel ja. Maar Klaassen is zeker niet van de steekpass om iemand alleen voor de goal te zetten. Zoals een Keskin of Andersen dat bij Jong Ajax kunnen. Klaassen is ook juist die harde werker. Een hele complete middenvelder, een box to box speler. Remko, Wij zijn het niet zo vaak met elkaar eens, maar moet je hierin helemaal gelijk geven. In elk (tv)forum wordt Klaassen besproken als mogelijke de box tot box vervanger van Strootman.
In mijn ogen niet doen, te jong en dan wordt zijn seizoen veel te lang en kunnen we hem het 1e half jaar van het volgende seizoen met zekerheid afschrijven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 11:03 schreef remco k het volgende:[..] Creatief wel ja. Maar Klaassen is zeker niet van de steekpass om iemand alleen voor de goal te zetten. Zoals een Keskin of Andersen dat bij Jong Ajax kunnen. Klaassen is ook juist die harde werker. Een hele complete middenvelder, een box to box speler. Ik vind Klaasen verdedigend echt matig, Serero is veel meer een speler die echt box-to-box speelt. Idealiter staat daar een type Eriksen naast. Dat is zeldzaam. Ik denk dat je met Ziyech echt te veel inboet aan loop- en werkvermogen. Idem met Andersen. Die zie ik echt als spelers van hetzelfde type.
Daarnaast is Andersen tweebenig maar speelt hij vrijwel altijd van links.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 11:10 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind Klaasen verdedigend echt matig, Serero is veel meer een speler die echt box-to-box speelt. Idealiter staat daar een type Eriksen naast. Dat is zeldzaam. Ik denk dat je met Ziyech echt te veel inboet aan loop- en werkvermogen. Idem met Andersen. Die zie ik echt als spelers van hetzelfde type. Daarnaast is Andersen tweebenig maar speelt hij vrijwel altijd van links. Andersen speelt inderdaad vanaf linkshalf. Maar wel echt rechtsbenig met een goed linkerbeen.
Wel grappig. Ik vind Klaassen namelijk verdedigend erg goed. Hij wordt enkel momenteel wel overlopen als men niet goed druk zet. En dat gebeurt momenteel helemaal niet. Ik zal eens zoeken naar het aantal km van klaasen per wedstrijd, ben ik wel erg benieuwd naar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 11:16 schreef remco k het volgende:[..] Andersen speelt inderdaad vanaf linkshalf. Maar wel echt rechtsbenig met een goed linkerbeen. Wel grappig. Ik vind Klaassen namelijk verdedigend erg goed. Hij wordt enkel momenteel wel overlopen als men niet goed druk zet. En dat gebeurt momenteel helemaal niet. Ik zal eens zoeken naar het aantal km van klaasen per wedstrijd, ben ik wel erg benieuwd naar. In de omschakeling is het anders altijd Serero die mee terug komt. Serero is ook veel meer een speler die de meters maakt. Klaassen zoekt veel meer de diepgang en de flanken op. Andersen speelt bij jong Ajax ook op die manier, erg kort op de spits en veelal uitwijkend naar de zijkant. Ziyech doet dat bij Heerenveen ook.
Het is bijna vloeken maar neem een Toornstra. Kwalitatief denk ik niet goed gnoeg maar wel het type dat ik naast een type Klaassen/Andersen zou zien. Een lopende speler met een goede trap die echt ook in de omschakeling en verdedigend een meerwaarde is. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 11:24 schreef Eide het volgende:[..] In de omschakeling is het anders altijd Serero die mee terug komt. Serero is ook veel meer een speler die de meters maakt. Klaassen zoekt veel meer de diepgang en de flanken op. Andersen speelt bij jong Ajax ook op die manier, erg kort op de spits en veelal uitwijkend naar de zijkant. Ziyech doet dat bij Heerenveen ook. Het is bijna vloeken maar neem een Toornstra. Kwalitatief denk ik niet goed gnoeg maar wel het type dat ik naast een type Klaassen/Andersen zou zien. Een lopende speler met een goede trap die echt ook in de omschakeling en verdedigend een meerwaarde is. Met Toornstra gaan we echt voor een kwaliteitsimpuls. We staan nog op de laatste aankoop uit Utrecht te wachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 11:32 schreef Ztjes het volgende:[..] Met Toornstra gaan we echt voor een kwaliteitsimpuls. We staan nog op de laatste aankoop uit Utrecht te wachten. Tja, lezen is ook een ding.
Had het toch echt over een type, niet over de persoon.
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Weet ik ook wel. Sorry, maar alleen de vergelijking al, is in mijn ogen te belachelijk voor woorden.
Ps. We moeten echt onze scouting gaan verleggen buiten onze landsgrenzen en je weet mijn voorkeur. Maar er moeten toch ook genoeg andere opties zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk ook niet dat zo'n type met voldoende kwaliteit nu op dit moment in Nederland rond loopt, maar het is wel wat je op een middenveld met iemand als Klaassen of Andersen nodig hebt denk ik. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:05 schreef Ztjes het volgende:JOOD, We moeten een creatieve middenvelder hebben. Niet nog een draver erbij, anders wordt het dezelfde ellende als dit jaar. Kijk wat voor een creativiteit we hebben verloren nadat Eriksen is vertrokken. Dus jij vind siem en davy en daley niet creatief genoeg? Lijkt me wel hoor.. Vooral als er nietz zo'n lomp ijslands paard staat te draven in de spits. Daardoor kun je ook niet creatief worden.. Je hebt schöne ook nog achter de hand als aanv middenvelder |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eriksen was juist ook de werker bij Ajax. maakte meer kilometers dan wie dan ook. Wat Eriksen zo bijzonder maakte is dat hij creativiteit en een enorm loopvermogen wist te combineren.
Maar dat loopvermogen, het vermogen om 90 minuten lang zowel je verdedigende als aanvallende taken uit te voeren is wel essentieel. Je kan niet aanvallend spelen zonder druk te zetten en om te schakelen. Omgekeerd kan wel, je kan met weinig loopvermogen vrij makkelijk verdedigen, zie Poulsen.
Je kan niet zonder minimaal 1 persoon op de middenveld die longen als een paard heeft. Die 90 minuten lang in de gierende ren het veld over kan steken. En als je dan niet iemand als Eriksen hebt, dan in ieder geval zorgen dat je de noodzakelijke kwaliteiten op het veld hebt, en dan heb je naast technicus met diepgang Klaassen wel iemand nodig die loopvermogen brengt. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 13:52 schreef JOOD het volgende:[..] Dus jij vind siem en davy en daley niet creatief genoeg? Lijkt me wel hoor.. Vooral als er nietz zo'n lomp ijslands paard staat te draven in de spits. Daardoor kun je ook niet creatief worden.. Je hebt schöne ook nog achter de hand als aanv middenvelder Siem is totaal niet creatief. Kan de bal niet aannemen zonder dat hij minimaal 5 meter van zijn voet springt, geen steekpas, geen loopvermogen, etc.. Davy is ook meer de box to box middenvelder, loopt prima in de vrije ruimte, maar is ook niet echt de man van het subtiele paasje. Daley als VM probeert wel meestal de vooruitgang te zoeken, alleen dan stokt het. Maar er komen nog een andere problemen om de hoek kijken. Loopvermogen, fysieke hardheid op het middenveld.
Daarom ben ik roepende in de woestijn, dat wij allemaal dezelfde soort talentjes hebben. Jongens waar je als ouder weinig problemen mee kan hebben als je dochter er mee komt aanzetten. Wij missen de jongens, waar je een knuppel voor achter de deur hebt staan om zo vlug ze binnen zijn nog sneller de deur uit te meppen.
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 10:28 schreef Eide het volgende:[..] Op papier ja, maar Meleg speelt al weken als 9 en doet het als 9 beter dan als 8. Keskin is veelbelovend maar voorlopig wisselspeler bij jong Ajax. Face it, de dubbele bezetting op 8 zijn Siem en Klaassen. En vergeet niet dat Siem ervaring op alle niveau's brengt, iets dat Ajax verder ook niet ruimschoots in huis heeft. Nee, wees alsjeblieft blij dat er spelers zijn die niet zomaar gratis de deur uit lopen zodra dat kan. Zoals Sulejmani, een horde aan spelers in rotterdam en eindhoven... dat soort verraders die achteraf dan ook nog eens je een mes in de rug stoppen terwijl ze niets dan ellende hebben gebracht. Nee hoor, dan juich ik voor iemand als Siem de Jong die Ajax de transfersom gunt en daarvoor zijn eigen plannen een jaar in de koelkast zet. Omdat er geen intresse komt.. en hij niet jong ajax hoeft.. puur ook eigen belang |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 15:14 schreef Ztjes het volgende:[..] Siem is totaal niet creatief. Kan de bal niet aannemen zonder dat hij minimaal 5 meter van zijn voet springt, geen steekpas, geen loopvermogen, etc.. Davy is ook meer de box to box middenvelder, loopt prima in de vrije ruimte, maar is ook niet echt de man van het subtiele paasje. Daley als VM probeert wel meestal de vooruitgang te zoeken, alleen dan stokt het. Maar er komen nog een andere problemen om de hoek kijken. Loopvermogen, fysieke hardheid op het middenveld. Daarom ben ik roepende in de woestijn, dat wij allemaal dezelfde soort talentjes hebben. Jongens waar je als ouder weinig problemen mee kan hebben als je dochter er mee komt aanzetten. Wij missen de jongens, waar je een knuppel voor achter de deur hebt staan om zo vlug ze binnen zijn nog sneller de deur uit te meppen. Eens.. mis een mannetje waarvan je denkt mwaaaaaah laat ik de bal de andere kant opspelen.. denkend aan gattuso... 1 van mijn favoriete spelers ooit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Of er interesse is of niet weten jij en ik niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Echt wel.. anders was die allamg weg.. enige overgebleven speler vannde afgelopen seizoenen.. en als die als zo belangrijk was en goed als jullie beweren was die allang weg... Maar geen enkele club ziet het in hem zitten.. zelfs nog meer intresse in dwerg anita dan in dejong.. zegt genoeg |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Echt wel.. anders was die allamg weg.. enige overgebleven speler vannde afgelopen seizoenen.. en als die als zo belangrijk was en goed als jullie beweren was die allang weg... Maar geen enkele club ziet het in hem zitten.. zelfs nog meer intresse in dwerg anita dan in dejong.. zegt genoeg |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Srry typfouten @.kut telefoon |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Het ligt niet aan je telefoon je hebt weer gezopen en dan ga je weer dom zeuren ,wat is nieuw. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 23:51 schreef nummer10 het volgende:Echt wel.. anders was die allamg weg.. enige overgebleven speler vannde afgelopen seizoenen.. en als die als zo belangrijk was en goed als jullie beweren was die allang weg... Maar geen enkele club ziet het in hem zitten.. zelfs nog meer intresse in dwerg anita dan in dejong.. zegt genoeg Ik beweer niets, het tegenovergestelde zelfs. :) ik zeg juist dat wij geen beweringen kunnen doen. Misschien heeft Siem wel aanbiedingen van de hand gewezen. Weten wij veel. Misschien was Anita juist voor hem een reden niet te gaan. Anita zit meer op de bank dan dat hij speelt per slot van rekening.
En het is niet gezegd dat hij bijtekent. Hij heeft alleen aangegeven dat als er geen club komt, of geen interessante club, dat hij dan in overleg met Ajax eventueel zal bijtekenen om niet gratis weg te gaan.
Ik zie het hele gedoe niet hoor. Gewoon netjes, of je nu wel of geen fan van de man bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
We zien et wel.. liever weg mja dat is weer mijn mening en dies wel duidelijk ;)) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En dat is prima, maar dat doet toch niets af aan het gebaar dat hij niet gratis weg wil lopen en zo Ajax met een miljoenen afschrijving te confronteren. Ik vind dat hartstikke netjes. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Heb ook nooit gezegt dat et nie netjes is.. ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Sterkte weer Siempie... Je bent een echte Ajacied en iedereen weet dat hoor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet iedereen blijkbaar.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je bedoelt te zeggen dat niet iedereen wil toegeven dat Siem een ECHTE ajacied is ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 21:02 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Je bedoelt te zeggen dat niet iedereen wil toegeven dat Siem een ECHTE ajacied is ;-) Dat klopt.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Boeit mij die iedereen nou?! Iedereen die ontkent dat Siem een echte Ajacied is, die is hypocriet.
Zeker weten dat IEDERE Ajacied de laatste 3 kampioenschappen heeft staan schreeuwen van geluk omdat Siem zo belangrijk was...
Nu speelt hij ff bagger en jahoor....daar zijn de echte hypocrieten meteen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 21:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Boeit mij die iedereen nou?! Iedereen die ontkent dat Siem een echte Ajacied is, die is hypocriet. Zeker weten dat IEDERE Ajacied de laatste 3 kampioenschappen heeft staan schreeuwen van geluk omdat Siem zo belangrijk was... Nu speelt hij ff bagger en jahoor....daar zijn de echte hypocrieten meteen! Iedereen weet dat Frank over het algemeen een speler heel veel vertrouwen geeft. Het is dat Siem nu weer geblesseerd is, maar ik vond dat hij de laatste weken steeds beter ging spelen. Hij pikte weer een doelpuntje mee en zeker niet onbelangrijk, hij trekt gaten, neemt mensen mee met zijn loopacties waardoor anderen het gat in kunnen duiken. |
|
|
|
|
sjarrel
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 21:19 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Iedereen weet dat Frank over het algemeen een speler heel veel vertrouwen geeft. Het is dat Siem nu weer geblesseerd is, maar ik vond dat hij de laatste weken steeds beter ging spelen. Hij pikte weer een doelpuntje mee en zeker niet onbelangrijk, hij trekt gaten, neemt mensen mee met zijn loopacties waardoor anderen het gat in kunnen duiken. Je laat je aan aanvoerder niet zakken. Frank houd vertrouwen en uiteindelijk word dat terug betaald.Ze vechten voor hem .Vertrouwen word terug betaald |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 11:24 schreef Eide het volgende:[..] In de omschakeling is het anders altijd Serero die mee terug komt. Serero is ook veel meer een speler die de meters maakt. Klaassen zoekt veel meer de diepgang en de flanken op. Andersen speelt bij jong Ajax ook op die manier, erg kort op de spits en veelal uitwijkend naar de zijkant. Ziyech doet dat bij Heerenveen ook. Het is bijna vloeken maar neem een Toornstra. Kwalitatief denk ik niet goed gnoeg maar wel het type dat ik naast een type Klaassen/Andersen zou zien. Een lopende speler met een goede trap die echt ook in de omschakeling en verdedigend een meerwaarde is. Hoezo is Toornstra kwalitatief niet goed genoeg? Ik vind van wel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 14:19 schreef Eide het volgende:Eriksen was juist ook de werker bij Ajax. maakte meer kilometers dan wie dan ook. Wat Eriksen zo bijzonder maakte is dat hij creativiteit en een enorm loopvermogen wist te combineren. Maar dat loopvermogen, het vermogen om 90 minuten lang zowel je verdedigende als aanvallende taken uit te voeren is wel essentieel. Je kan niet aanvallend spelen zonder druk te zetten en om te schakelen. Omgekeerd kan wel, je kan met weinig loopvermogen vrij makkelijk verdedigen, zie Poulsen. Je kan niet zonder minimaal 1 persoon op de middenveld die longen als een paard heeft. Die 90 minuten lang in de gierende ren het veld over kan steken. En als je dan niet iemand als Eriksen hebt, dan in ieder geval zorgen dat je de noodzakelijke kwaliteiten op het veld hebt, en dan heb je naast technicus met diepgang Klaassen wel iemand nodig die loopvermogen brengt. Eens hij maakte vele kilometers, maar vond hem verdedigend vrij zwak....maar hij had de steekpass...daarom had hij veel beter minder kilometers moeten maken...voor in moet je het verschil maken... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 23:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens hij maakte vele kilometers, maar vond hem verdedigend vrij zwak....maar hij had de steekpass...daarom had hij veel beter minder kilometers moeten maken...voor in moet je het verschil maken... Je moet in het moderne voetbal als middenvelder ook je defensieve taken uitvoeren. Daarnaast draait het spelletje van Ajax om druk zetten. En dat betekent heel veel loopwerk verzetten. Niet voor niets dat juist Serero en Blind vaak die druk geven, dat zijn de mannen die dat het best kunnen. En Eriksen kon dat ook heel goed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 21:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Boeit mij die iedereen nou?! Iedereen die ontkent dat Siem een echte Ajacied is, die is hypocriet. Zeker weten dat IEDERE Ajacied de laatste 3 kampioenschappen heeft staan schreeuwen van geluk omdat Siem zo belangrijk was... Nu speelt hij ff bagger en jahoor....daar zijn de echte hypocrieten meteen! Nee hoor vind hem vanaf et begin al niks.. niet omdat hij nu slecht is.. bijna iedereen zag dat hij elk jaar de zwakste op het veld was... Alleen hij maakte doelpunten.. dankzij eriksen onderanderen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:[..] Nee hoor vind hem vanaf et begin al niks.. niet omdat hij nu slecht is.. bijna iedereen zag dat hij elk jaar de zwakste op het veld was... Alleen hij maakte doelpunten.. dankzij eriksen onderanderen Het was al een tijdje duidelijk, maar door deze post van je staat het onomstotelijk vast dat jij beter naar Jeu de Boulle kan gaan kijken, want verstand van voetbal en inzicht heb je echt 0,0. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 01:14 schreef Peterhs het volgende:[..] Het was al een tijdje duidelijk, maar door deze post van je staat het onomstotelijk vast dat jij beter naar Jeu de Boulle kan gaan kijken, want verstand van voetbal en inzicht heb je echt 0,0. Misschien wat voor siem indd. Vaak oude mensjes die in het zelfde tempo lopen als siem de jong.. ;) maar goed je zult het zien.. en als ik naast zit en hij top gaat voetballen (wat hij in mijn ogen nooit heeft gedaan) zou ik het eerlijk toegeven.. en dan heb ik het niet alleen over doelpunten.. maar over aannames handelinssnelheid felheid het rennen (ipv sjokken) over het veld.. het totaalplaatje dus.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik heb al eerder gezegd, dat Ajax minimaal twee hele goede ( en internationale ) topspelers moet huren, voor minimaal 2 jaar. Maar ja, als Ajax dat niet doet, komen ze ook niet verder. In de praktijk betekend dat weer in de eerste ronde eruit in de CL. Is logisch.
Indirect is dat heel erg goed voor de jeugd, als Ajax dat nou eens wel zou doen daar de jeugd dan pas meer tijd en zekerheid erdoor krijgt om zich nog beter te ontwikkelen. Zolang Ajax het niet doet, is dat in de praktijk ten nadelen van de jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 maart 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:24 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik heb al eerder gezegd, dat Ajax minimaal twee hele goede ( en internationale ) topspelers moet huren, voor minimaal 2 jaar. Maar ja, als Ajax dat niet doet, komen ze ook niet verder. In de praktijk betekend dat weer in de eerste ronde eruit in de CL. Is logisch. Indirect is dat heel erg goed voor de jeugd, als Ajax dat nou eens wel zou doen daar de jeugd dan pas meer tijd en zekerheid erdoor krijgt om zich nog beter te ontwikkelen. Zolang Ajax het niet doet, is dat in de praktijk ten nadelen van de jeugd. Eens |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Hele goede internationale topspelers zijn meestal niet te huur. We dachten met Bojan iemand te hebben die daar enigszins aan voldeed. Het tegendeel is waar gebleken. De zelf opgeleide spelers doen niet onder voor hem... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Is ook veel als jojo gebruikt links rechts spits.. weet zkr als je hem in de spits houd beetjr vrije rol dat het een topper is.. maar krijgt helaas niet het volledige vertrouwen van onze trainer.. spelers met minder potentie helaas wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2014 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:[..] Nee hoor vind hem vanaf et begin al niks.. niet omdat hij nu slecht is.. bijna iedereen zag dat hij elk jaar de zwakste op het veld was... Alleen hij maakte doelpunten.. dankzij eriksen onderanderen Nou dat heb je toch echt heel erg fout.. "bijna iedereen zag dat ie elk jaar de zwakste was"??? Spreek ff lekker voor jezelf joh.. De meeste mensen die ik zowel hier, prive als in het stadion gesproken heb de laatste jaren zeggen stuk voor stuk dat ie bij de beteren van het veld hoorden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:24 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik heb al eerder gezegd, dat Ajax minimaal twee hele goede ( en internationale ) topspelers moet huren, voor minimaal 2 jaar. Maar ja, als Ajax dat niet doet, komen ze ook niet verder. In de praktijk betekend dat weer in de eerste ronde eruit in de CL. Is logisch. Indirect is dat heel erg goed voor de jeugd, als Ajax dat nou eens wel zou doen daar de jeugd dan pas meer tijd en zekerheid erdoor krijgt om zich nog beter te ontwikkelen. Zolang Ajax het niet doet, is dat in de praktijk ten nadelen van de jeugd. En reageer nu inhoudelijk eens een keer op de vragen die je gesteld worden over de opmerking twee spelers halen/huren.
Je hebt het namelijk echt al heel vaak geroepen hiero, maar inhoudelijk reageer je er nooit op...
Noem nu eens spelers die haalbaar zijn volgens jou??
Top spelers die het goed doen worden namelijk niet verhuurd... Maar goed, ben zeer benieuwd naar je inhoudelijke reactie welke waarschijnlijk achterwege zal blijven.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vraag me dan af welk vak je zit.. de doelpunten verbloemde zijn zwakte.. en de mensen die jij dan wss hebt gesproken kijken daarnaar denk ik.. nahja ik nie.. ik let juist op aannames bewegingen etc.. totaal plaatje dus.. en dan valt siem zwaardoor de mand.. en waarom voor jezelf spreken ? Doe jij nu toch ook niet ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 18:28 schreef remco k het volgende:[..] En reageer nu inhoudelijk eens een keer op de vragen die je gesteld worden over de opmerking twee spelers halen/huren. Je hebt het namelijk echt al heel vaak geroepen hiero, maar inhoudelijk reageer je er nooit op... Noem nu eens spelers die haalbaar zijn volgens jou?? Top spelers die het goed doen worden namelijk niet verhuurd... Maar goed, ben zeer benieuwd naar je inhoudelijke reactie welke waarschijnlijk achterwege zal blijven.. Hij wil er 2... Of er 2 zijn is de vraag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 18:29 schreef nummer10 het volgende:Vraag me dan af welk vak je zit.. de doelpunten verbloemde zijn zwakte.. en de mensen die jij dan wss hebt gesproken kijken daarnaar denk ik.. nahja ik nie.. ik let juist op aannames bewegingen etc.. totaal plaatje dus.. en dan valt siem zwaardoor de mand.. en waarom voor jezelf spreken ? Doe jij nu toch ook niet ? Ik val jouw stelling aan dat iedereen dat vind door met een voorbeeld te komen waaruit blijkt dat je het gewoon feitelijk fout hebt.. Ik zeg de mensen die ik spreek, jij zegt simpelweg iedereen.. Gewoon fout dus..
Ik doe niet anders dan op spelers letten zonder bal, en daar is die echt verschrikkelijk goed in..
Zijn aanname kan stukken beter, maar hij is ook niet een speler die het van zin technische bagage moet hebben. Hij heeft voldoende functionele techniek om belangrijk te zijn voor Ajax..
En nogmaals, nu niet in vorm, speelt ronduit slecht.. Maar is een AJAXHELD eerste klas. Het kan maar zo straks zijn dat ie voor de 4e keer op rij kampioen wordt met Ajax als basisspeler waarbij die dan twee keer de schaal als aanvoerder omhoog heeft mogen houden..
Er zijn maar heel erg weinig oud Ajacieden die dat ook kunnen zeggen..
Ik denk zelfs dat ie in zijn loopacties een van de besten hier in Nederland is... |
|
|
|