BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem maakt het verschil ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 maart 2014 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:24 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ik heb al eerder gezegd, dat Ajax minimaal twee hele goede ( en internationale ) topspelers moet huren, voor minimaal 2 jaar. Maar ja, als Ajax dat niet doet, komen ze ook niet verder. In de praktijk betekend dat weer in de eerste ronde eruit in de CL. Is logisch.

Indirect is dat heel erg goed voor de jeugd, als Ajax dat nou eens wel zou doen daar de jeugd dan pas meer tijd en zekerheid erdoor krijgt om zich nog beter te ontwikkelen. Zolang Ajax het niet doet, is dat in de praktijk ten nadelen van de jeugd.
En jij denkt serieus kans te maken op 2 hele goede topspelers? Dit soort spelers komen niet naar Amsterdam, maar gaan naar clubs in Engeland, Spanje, Frankrijk, Duitsland of Italië. Denk toch eens na voordat je iets zinloos roept.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 maart 2014 - 01:14   quote  deeplink  
En wat betreft Siem. Sterkte met je blessure man, mag je volgend seizoen weer helemaal fit zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 maart 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 01:14 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Het was al een tijdje duidelijk, maar door deze post van je staat het onomstotelijk vast dat jij beter naar Jeu de Boulle kan gaan kijken, want verstand van voetbal en inzicht heb je echt 0,0.
Aanval geopend stink larf?
Reageer niet alleen aanvallend op nr10, probeer ook na te denken voor je iets post.

Discussies zijn mooi, maar je bent meer bezig in elke post om aan te vallen Richting nr10, kap daar mee please en voor de rest geen issues.
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 maart 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Aanval geopend stink larf?
Reageer niet alleen aanvallend op nr10, probeer ook na te denken voor je iets post.

Discussies zijn mooi, maar je bent meer bezig in elke post om aan te vallen Richting nr10, kap daar mee please en voor de rest geen issues.
Ten eerste waar bemoei je je mee ouwe kontluis.
Ten tweede als je zelf dan beter had gelezen had je gezien dat dit voorbij was doordat ik de discussie gestopt ben. Ik reageer op zoveel mensen en als het totaal ongeloofwaardig is of ronduit achterlijk dan ben ik daar harder in. Kan me verder niet schelen wat jij daarvan denkt idioot. Terug in je mand ouwe.
nora
 nora - maandag 24 maart 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Remco volgens mij ben je nu helemaal door geslagen zijn loopacties zijn in een tempo hij heeft geen versnelling is technisch matig zijn scoorend vermogen is matig en ja hij heeft belangrijke doelpunten gemaakt maar doe je ogen open en kijk even hoeveel belangrijke doelpunten hij gemist heeft, maar goed het is een geweldige Ajacied en ik wens hem het allerbeste toe maar stop is met het ophemelen van een doorsnee voetballer uit de eredivisie die never bij een topclub gaat komen in de PL of Spanje of Duitsland.
remco k
 remco k - maandag 24 maart 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 10:07 schreef nora het volgende:
Remco volgens mij ben je nu helemaal door geslagen zijn loopacties zijn in een tempo hij heeft geen versnelling is technisch matig zijn scoorend vermogen is matig en ja hij heeft belangrijke doelpunten gemaakt maar doe je ogen open en kijk even hoeveel belangrijke doelpunten hij gemist heeft, maar goed het is een geweldige Ajacied en ik wens hem het allerbeste toe maar stop is met het ophemelen van een doorsnee voetballer uit de eredivisie die never bij een topclub gaat komen in de PL of Spanje of Duitsland.
Ik hemel helemaal niemand op. Ik geen mijn mening over zijn kwaliteiten.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 maart 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Tjah indd jou mening
nummer10
 nummer10 - maandag 24 maart 2014 - 11:34   quote  deeplink  
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-47.php

En jij beweerd dat er maar een PAAR zo over siem denken ?
nummer10
 nummer10 - maandag 24 maart 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Hij is inderdaad niet de enige, maar elke aanval eindigt bij hem. Dat is geen toeval. Siem is gewoon exemplarisch voor wat er mis was met de jeugdopleiding. Daarom mogen we ook zo blij zijn dat Cruijff ingegrepen heeft.

Siem is getolereerd, omdat we steeds kampioen werden, maar dat doet niets af aan het feit dat hij in niets ooit een Ajax speler is geweest en dat ook nooit zal worden. Dat heeft hij gewoon niet in zich. Net zoals hij geen leiderschapskwaliteiten heeft.

En dan helpt zo'n interview als hij van de week gaf ook niet mee. We spelen namelijk met de huidige spelopvatting, vanwege gebrekkige spelers als Siem. Want als je met de huidige selectie écht des Ajax zou gaan spelen, dan krijg je de ene counter na de andere om je oren. Dat weet De Boer en daarom is het allemaal zo veilig en voorzichtig. Dat Siem vervolgens durft uit te brengen dat wij verwend zijn geraakt door de titels, is een gotspe. We tolereren dit gepruts nu al 4 jaar (net als de Boer) slechts omdat we weten dat we in een proces zitten en ergens naartoe willen groeien wat tijd en geduld nodig heeft. We zijn verre van verwend, het was eerder met regelmaat afzien.

Siem is naast zijn schoenen gaan lopen en hangt de vedette uit. Hij werkt niet meer hard in het veld om zijn tekortkomingen te verbloemen, zoals de Siem van de afgelopen seizoenen. Dat heeft allemaal niets met fitheid te maken, maar als Siem niet zijn stinkende best doet, dan komen zijn tekortkomingen gewoon nóg beter voor het voetlicht. Hij voelt zich inmiddels te groot voor Ajax en dat is aan zijn hele houding af te lezen. Dat alles opgeteld zorgt ervoor dat hij steeds meer kwaad bloed aan het zetten is bij veel supporters en is de hoofdreden waarom voornamelijk híj als zondebok wordt gebruikt. Gelukkig zal de realiteit hem binnenkort wel om de oren slaan, als alleen degradatie clubs uit het buitenland zich voor hem zullen melden.

Iemand heeft het perfect verwoord en hier laat ik het bij
sebas1
 sebas1 - dinsdag 25 maart 2014 - 19:33   quote  deeplink  
Zie hem toch al jaren wekelijks spelen , dus niemand hoeft mij wijs te maken dat het een of andere topspeler is(ook niet voor Ajax). Als je mij in de spits zet in een goed lopend Ajax(2e seizoenshelft vorig jaar) scoor ik ook wel eens een goal ja, ook nog eens een geniale Eriksen achter hem
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 11:34 schreef nummer10 het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-47.php

En jij beweerd dat er maar een PAAR zo over siem denken ?
Waar staat een paar??
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 20:57   quote  deeplink  
En daarbij is het de waan van de dag, ook dat is wat je ook daar leest.. Er is ook niemand die beweert dat ie goed speelt op dit moment..
nora
 nora - dinsdag 25 maart 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Ik hoop het einde van deze topic dit verdiend Siem ook niet iedereen heeft zijn mening vertelt, mijn mening kunnen de meeste wel ik hoop dat wij het nou kunnen afsluiten.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 maart 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 07:52 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ten eerste waar bemoei je je mee ouwe kontluis.
Ten tweede als je zelf dan beter had gelezen had je gezien dat dit voorbij was doordat ik de discussie gestopt ben. Ik reageer op zoveel mensen en als het totaal ongeloofwaardig is of ronduit achterlijk dan ben ik daar harder in. Kan me verder niet schelen wat jij daarvan denkt idioot. Terug in je mand ouwe.
Affermative captain!

Zei toch ook, verder geen issues.

Ik zou je graag even uitnodigen om het er over te hebben, maar dan heb ik weer een ban en weet je....niet zo'n zin in
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 maart 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Tjah je weer maar nooit met ban bro... Plak er toch liever een g en een s achter en dan bangbros
Peterhs
 Peterhs - donderdag 27 maart 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Affermative captain!

Zei toch ook, verder geen issues.

Ik zou je graag even uitnodigen om het er over te hebben, maar dan heb ik weer een ban en weet je....niet zo'n zin in
Heeft geen zin en heb geen zin om het allemaal weer op te rakelen.
It's done and closed.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 03 mei 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 20:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Heeft geen zin en heb geen zin om het allemaal weer op te rakelen.
It's done and closed.
Sure about that?
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 03 mei 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 16:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Sure about that?
Ben je nu werkelijk zo zielig?
Je gaf eerder aan dat je niet de jongste meer was.
Gedraag je dan eens naar je leeftijd lamlul.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 03 mei 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 19:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ben je nu werkelijk zo zielig?
Je gaf eerder aan dat je niet de jongste meer was.
Gedraag je dan eens naar je leeftijd lamlul.
Ik gedraag me toch ook naar mn leeftijd? Ik zet jou gewoon 32 x voor lul en dan kap ik oke?
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 03 mei 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 19:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik gedraag me toch ook naar mn leeftijd? Ik zet jou gewoon 32 x voor lul en dan kap ik oke?
Nog steeds 32x te gaan dan. Succes zielig stuk vreten.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 03 mei 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 19:32 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nog steeds 32x te gaan dan. Succes zielig stuk vreten.
Hoe weet jij dat ik 64 ben pik??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 mei 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Stelletje kleuters!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 mei 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Stelletje kleuters!
Nee man....beetje sparren, komt goed....had ik met Joduh
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 mei 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man....beetje sparren, komt goed....had ik met Joduh
Man, viel reuze mee tussen jullie!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 mei 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Man, viel reuze mee tussen jullie!
Nitwit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 mei 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nitwit
Pisvlek!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 mei 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pisvlek!
Engnek
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 mei 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Engnek
Droeftoeter!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem maakt het verschil ?

0.0072190