|
|
legrande
|
|
|
Worden jullie ook zo doodziek van die Cris van Nijnatten. Altijd dat negatieve gedoe over feyenoord. Ook in het AD. Ik word in ieder doodziek van die ... Laat ik het netjes houden. Hij is nog erger dan Jan Joost van gangelen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik kan zijn negatief gedoe niet meer aan. Laat hij oprotten naar de telegraaf naar die neuzenkrant. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Idd lekker in Breda laten die naainatter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iemand van NAC is nooit objectief tegenover Feyenoord. Das hetzelfde als iemand van Cambuur die verslag doet over Heerenveen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alleen maar leuke dingen schrijven is ook niet leuk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
je afkomst bepaalt je bril:
Telegraf
AD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ik het AD zo mag begrijpen moeten we die Johansson maar halen, die kan zowel in de spits als in de verdediging spelen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 12:54 schreef RenatoBos het volgende:Als ik het AD zo mag begrijpen moeten we die Johansson maar halen, die kan zowel in de spits als in de verdediging spelen.. beter kijken :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moest eerst mijn beeld groter maken inderdaad.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha.. van ellende toch Moisander er nog maar ingegooid. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mag hier geen ernstige ziektes gebruiken dus ik hou me afzijdig. ik krijg er in ieder geval wel wat van! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Telegraag staat klaar voor elke hoer die willig is. Pooierskrant. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Daar hoort die nijnatten thuis |
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
over het algemeen ziet hij het wel goed. chris staat bekent om zijn goede werk. vooral op voetbal gebied. ik weet niet waar je op doelt legrande. beetje waardeloos topic zo vind je zelf niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zit er allemaal niet zo mee. ieder z'n mening, je kunt toch filteren wat je wel of niet serieus neemt. mij boeit t weinig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Er is er maar 1 die ik serieus probeer te nemen dat wordt rutten de rest i dont care! |
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
quote: en de here god dan? zeker iemand met jou 'verleden' zou het moeten zoeken in het huis van god. niet lullig bedoeld natuurlijk. heb wat terug gelezen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijg een deja vu...Jong jochie die eerder de allochtoon uithing. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goh, iemand die eerlijk is! Je neemt jezelf niet serieus , alleen Fredje Rutte ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 06:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Goh, iemand die eerlijk is! Je neemt jezelf niet serieus , alleen Fredje Rutte ... Jezelf niet al te serieus nemen zouden meer mensen moeten doen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 22:27 schreef King Rene het volgende:[..] en de here god dan? zeker iemand met jou 'verleden' zou het moeten zoeken in het huis van god. niet lullig bedoeld natuurlijk. heb wat terug gelezen... Goedemorgen zeg! wat is dit een zware kost, in 1 keer! Nou ik heb verdomde veel meegemaakt in mijn 36 jarige bestaan. mocht er een god zijn? dan heeft hij mij mooi een aantal keer zwaar in de steek gelaten. Niet lullig bedoeld voor de gelovige onder ons.
Nee er is maar 1 kerk dat is de Kuip! en er is maar 1 god en dat ben ik ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 10:01 schreef Milo het volgende:[..] Goedemorgen zeg! wat is dit een zware kost, in 1 keer! Nou ik heb verdomde veel meegemaakt in mijn 36 jarige bestaan. mocht er een god zijn? dan heeft hij mij mooi een aantal keer zwaar in de steek gelaten. Niet lullig bedoeld voor de gelovige onder ons. Nee er is maar 1 kerk dat is de Kuip! en er is maar 1 god en dat ben ik ;) Dare2Milo??? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
1 god :) lijkt op uitspraak Dare2Zlatan...ach la ma hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ja en zoals Eminem, i sent nobody? hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
met zlatan en enimem is het best gezellig aan tafel ;) we lusten alle 3 geen spruiten....hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahahah ik schuif aan, mot die groene rotzooi ook nie |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ja weer die Chris, maar ook die Sjoerd, horen toch niet in het AD !! WAAROM is het AD geen Feyenoord-krant (?) De Telegraaf is toch geheel 020 (!) |
|
|
|