BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Pellè zo snel mogelijk verkopen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 10 maart 2014 - 21:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord wil Pellè zo snel mogelijk verkopen (SoccerNews.NL)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 10 maart 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Feyenoord wil Pellè zo snel mogelijk verkopen

Graziano Pellè is aan zijn laatste maanden bij Feyenoord bezig. Binnen de Rotterdamse club staat de leiding volmondig achter een vertrek van de Italiaanse aanvalsleider. Volgens Voetbal International stuurt Feyenoord dan ook aan op een transfer.

Afgelopen zomer kreeg Pellè al een aanbieding uit Dubai, waar hij drieënhalf miljoen euro netto kon gaan verdienen. Feyenoord liet hem toen niet gaan, maar nu zijn de verhoudingen anders. Volgens VI ontkent de clubleiding naar buiten uit dat er wordt aangestuurd op een vertrek, maar is dit besluit intern al genomen. Ondertussen wordt er ook al gezocht naar een opvolger voor de spits.
jjh
 jjh - maandag 10 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Voor minder dan 8 miljoen niet laten gaan
tomson
 tomson - maandag 10 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Paniekzaaier !
tomson
 tomson - maandag 10 maart 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Nu gaat iedereen weer bedragen roepen :)
van geil
 van geil - maandag 10 maart 2014 - 21:43   quote  deeplink  
20 miljoen!
en niet je emoties laten spreken van Geel.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 maart 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Ga maar uit van max. 6 miljoen.
van geil
 van geil - maandag 10 maart 2014 - 21:45   quote  deeplink  
dat zou echt n lachertje zijn.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 maart 2014 - 21:53   quote  deeplink  
En toen kwam de clausule aap uit de mouw..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 maart 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:
Ga maar uit van max. 6 miljoen.
Elke euro is mee genomen ... na zijn wangedrag!
van geil
 van geil - maandag 10 maart 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Emoties en zaken doen.
dat werkt niet voordelig Lijdensweg. moet jij toch weten.
MMM
 MMM - maandag 10 maart 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Tuurlijk, de makkelijke weg kiezen Feyenoord. De enige met een winnaarsmentaliteit eruit gooien en met die trutjes blijven zitten.

Zoals Pellè al aangaf in zijn boek, Nederland kan blijkbaar niet omgaan met spelers die echt willen winnen.
van geil
 van geil - maandag 10 maart 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 22:55 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk, de makkelijke weg kiezen Feyenoord. De enige met een winnaarsmentaliteit eruit gooien en met die trutjes blijven zitten.

Zoals Pellè al aangaf in zijn boek, Nederland kan blijkbaar niet omgaan met spelers die echt willen winnen.
alles wat boven t gras uitkomt afmaaien.
MMM
 MMM - maandag 10 maart 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 22:58 schreef van geil het volgende:

[..]

alles wat boven t gras uitkomt afmaaien.
Zo word je dus nooit meer kampioen.

Flikker die mietjes eruit die NIET willen en ga door met een speler als Pellè. Pellè pas verkopen als je de hoofdprijs kan vangen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 23:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo word je dus nooit meer kampioen.

Flikker die mietjes eruit die NIET willen en ga door met een speler als Pellè. Pellè pas verkopen als je de hoofdprijs kan vangen.
Pest is dat winnaars als Pelle de laatste 10 jaar veel dunner gezaaid zijn in de eredivisie.
De middelmaat is vele malen in de meerderheid en krijgt het gelijk.
De bijters verliezen terrein, de tandeloze, verwende jongetjes worden de maatstaf.
de bluffer
 de bluffer - maandag 10 maart 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Zal ik heel jammer vinden
verkoop lieve MBI en Immers
een goeie derde spits is heel moeilijk
of onze MvG moet weer met een top spits komen
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 maart 2014 - 06:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 23:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo word je dus nooit meer kampioen.

Flikker die mietjes eruit die NIET willen en ga door met een speler als Pellè. Pellè pas verkopen als je de hoofdprijs kan vangen.
Het probleem is dat Graziano Pellé zelf ook weg wil uit Nederland, juist omdat ie teleurgesteld is in de mentaliteit ... kan ik hem trouwens geen ongelijk in geven !!!
En natuurlijk de knaken blijven aantrekkelijk.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 maart 2014 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 21:58 schreef van geil het volgende:
Emoties en zaken doen.
dat werkt niet voordelig Lijdensweg. moet jij toch weten.
Ik zou ook liever zien dat ie bleef, maar blijkbaar ligt ie niet meer goed ! Dan kan je het beste van elkaar afscheid nemen , hoe treurig ik dat ook vind !!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 maart 2014 - 06:35   quote  deeplink  
Lekker makkelijk scoren voor iedereen nu he, richting directie en selectie.
Terwijl we een half jaar geleden handenwrijvend zaten te filosoferen hoeveel geld Pellè deze zomer op zou brengen.

Hypocrisie
craven
 craven - dinsdag 11 maart 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 06:35 schreef Stylzz het volgende:
Lekker makkelijk scoren voor iedereen nu he, richting directie en selectie.
Terwijl we een half jaar geleden handenwrijvend zaten te filosoferen hoeveel geld Pellè deze zomer op zou brengen.

Hypocrisie
eens...
Milo
 Milo - dinsdag 11 maart 2014 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Pest is dat winnaars als Pelle de laatste 10 jaar veel dunner gezaaid zijn in de eredivisie.
De middelmaat is vele malen in de meerderheid en krijgt het gelijk.
De bijters verliezen terrein, de tandeloze, verwende jongetjes worden de maatstaf.
eens!
Milo
 Milo - dinsdag 11 maart 2014 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 06:35 schreef Stylzz het volgende:
Lekker makkelijk scoren voor iedereen nu he, richting directie en selectie.
Terwijl we een half jaar geleden handenwrijvend zaten te filosoferen hoeveel geld Pellè deze zomer op zou brengen.

Hypocrisie
eens!
Milo
 Milo - dinsdag 11 maart 2014 - 10:03   quote  deeplink  
PELLE///HELD! Fuck de rest!
MMM
 MMM - dinsdag 11 maart 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 06:35 schreef Stylzz het volgende:
Lekker makkelijk scoren voor iedereen nu he, richting directie en selectie.
Terwijl we een half jaar geleden handenwrijvend zaten te filosoferen hoeveel geld Pellè deze zomer op zou brengen.

Hypocrisie
Pellè pas verkopen als je de hoofdprijs kan vangen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 11 maart 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Pellé
enige winnaar
in ons team.
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 11 maart 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Alleen voor Hoofdprijs Mijnheer van Geel !!!
van geil
 van geil - dinsdag 11 maart 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Feyenoord kan beter die mollen vangen die iedere keer kleedkamergeheimen door ventileren.
die types moeten in de uitverkoop.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 11 maart 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Zonder lek zouden wij nooit weten wat er binnen Feyenoord gebeurde.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 11 maart 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Terwijl wij de publieke opinie zijn die zich tegen een persoon kan keden wanneer deze er een wanboel van maakt.
van geil
 van geil - dinsdag 11 maart 2014 - 16:02   quote  deeplink  
zonder mollen geen problemen.
want dat zijn de afgunstige voetballers.
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 15:58 schreef van geil het volgende:
Feyenoord kan beter die mollen vangen die iedere keer kleedkamergeheimen door ventileren.
die types moeten in de uitverkoop.
+100
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 12 maart 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 16:02 schreef van geil het volgende:
zonder mollen geen problemen.
want dat zijn de afgunstige voetballers.
De supporters hebben het recht om te weten wat er speelt binnen de club,
als we alleen op riooljournalistiek afgaan komen we nooit achter de waarheid.

De verklaring van de wisselvalligheid is binnenskamers te vinden volgens mij,
net als bij de Wolf is groepjesvorming het grootste probleem, met groepjes krijg je
een team ouwe wijven.

En daar worden we geen kampioen mee.
cat
 cat - woensdag 12 maart 2014 - 18:13   quote  deeplink  
hij deed teminste zijn bek open,ging voor op n de stryd,pleur die andere trutjes er maar uit,zo word het nooit wat
CeessieX
 CeessieX - woensdag 12 maart 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Wat een geblaat... Pellè is alles, wooow Pellè is God. Doe toch normaal allemaal. En dat gezeik dat iedereen weg moet in plaats van Pellè is niet goed bij zijn hoofd. Clasie, BMI, De Vrij, Vilhena, JP, Mulder zijn allemaal eigen jeugd en zijn 100 keer meer Feyenoorder dan Pellè. Immers en Janmaat zijn geen eigen jeugd, maar werken nog veel harder dan Pellè. Pellè heb toevallig de grootste mond en dan ben je blijkbaar een winnaar...

Pellè is een passant die hier alleen maar speelt omdat hij Koeman uit het verleden kent. Die geeft weinig om Feyenoord, sterker nog deze zomer had hij Feyenoord graag ingeruild voor een club uit een zandbak omdat hij daar meer kon verdienen, maar Feyenoord hield hem aan zijn contract.

Van mij mag die weg deze zomer, wordt de komende jaren heus niet beter. Hoe langer hij bij Feyenoord blijft hangen hoe minder zijn motivatie zal worden. Lekkere winnaar ben je dan...
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 18:23 schreef CeessieX het volgende:
Wat een geblaat... Pellè is alles, wooow Pellè is God. Doe toch normaal allemaal. En dat gezeik dat iedereen weg moet in plaats van Pellè is niet goed bij zijn hoofd. Clasie, BMI, De Vrij, Vilhena, JP, Mulder zijn allemaal eigen jeugd en zijn 100 keer meer Feyenoorder dan Pellè. Immers en Janmaat zijn geen eigen jeugd, maar werken nog veel harder dan Pellè. Pellè heb toevallig de grootste mond en dan ben je blijkbaar een winnaar...

Pellè is een passant die hier alleen maar speelt omdat hij Koeman uit het verleden kent. Die geeft weinig om Feyenoord, sterker nog deze zomer had hij Feyenoord graag ingeruild voor een club uit een zandbak omdat hij daar meer kon verdienen, maar Feyenoord hield hem aan zijn contract.

Van mij mag die weg deze zomer, wordt de komende jaren heus niet beter. Hoe langer hij bij Feyenoord blijft hangen hoe minder zijn motivatie zal worden. Lekkere winnaar ben je dan...
Haha wat een stuk.. Pellè is de beste speler binnen Feyenoord met WEL een winnaarsmentaliteit. Pellè gaat Feyenoord veel geld opleveren. Een fenomeen, één van de beste die ik in jaren heb gezien in de Kuip.

Dat rijtje wat je opnoemt, lees ze nog eens na en vertel wat hun waarde is in dit Feyenoord? Het interesseert me geen flikker dat dat Feyenoord jeugd is want ze bakken er geen reet van. Een stel mietjes die elke week falen. Alleen Vilhena en Boëtius wil ik uit je rijtje halen, daar heb ik vertrouwen in.

Pellè is meer bezig met Feyenoord dan de rest, die is doodziek na een nederlaag. De rest? Het interesseert ze helemaal niets en zijn een stel losers.

Inderdaad, dan ben je een winnaar. Als je dat teringzooitje om je heen, dat week in week uit dezelfde fouten maakt, spuugzat ben en er genoeg van hebt. Precies hoe ik me voel.

Pellè///HELD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door MMM --
tomson
 tomson - woensdag 12 maart 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Ik zou Bruno toch geen mietje noemen MMM..
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Clasie - Zondag eens een keer 90 minuten gespeeld.. Speelt zwak.
BMI - Kan aan zijn positie liggen, maar speelt matig.
De Vrij - ZZZZzzzzZZZzzzzzz
Mulder - 1 van de slechtste keepers in de Eredivisie. Trots dat dit uit onze jeugd komt.
CeessieX
 CeessieX - woensdag 12 maart 2014 - 18:57   quote  deeplink  
meeeeh meeeeh
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 18:57 schreef CeessieX het volgende:
meeeeh meeeeh
Deze reactie zegt genoeg, dom geblaat. Reageert niet inhoudelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 18:54 schreef tomson het volgende:
Ik zou Bruno toch geen mietje noemen MMM..
Qua uiterlijk niet nee. Wel hoe hij zich soms laat aftroeven.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 12 maart 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Stank voor dank Pelle wegwezen bij een ploeg die 1 wedstrijd gewonnen heeft zonde je nog 3 te gaan dan komt mijn smaakmaker weer
CeessieX
 CeessieX - woensdag 12 maart 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 18:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Deze reactie zegt genoeg, dom geblaat. Reageert niet inhoudelijk.
doe je zelf ook niet. lees je eigen reactie is na. Pellè een fenomeen? Dat is iets overdreven. Guidetti deed 2 jaar geleden hetzelfde. Een paar jaar geleden hadden we Kuijt en Van Hooijdonk, dat waren fenomenen. Die hebben dat ook bewezen bij andere clubs.

Pellè is geeneens international. Zo groot is de ster van Pellè, dat die in eigen land gewoon normaal over straat kan.

De adoratie van Pellè slaat door. Zeker een goede spits. Maar zijn gedrag van de laatste tijd is niet dat van een winnaar.

Maar dat vindt jij natuurlijk wel, want jij kan geen kritiek op Pellè dulden. Maar Pellè is een passant en gaat Feyenoord niet veel geld opleveren. Let maar op....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 maart 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Pelle is wel een fenomeen.
Fenomeen in uitersten ook.
Smaakmaker waarvan er te weinig rondlopen.
moa
 moa - woensdag 12 maart 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 18:55 schreef MMM het volgende:
Clasie - Zondag eens een keer 90 minuten gespeeld.. Speelt zwak.
BMI - Kan aan zijn positie liggen, maar speelt matig.
De Vrij - ZZZZzzzzZZZzzzzzz
Mulder - 1 van de slechtste keepers in de Eredivisie. Trots dat dit uit onze jeugd komt.
Dat de genoemde spelers niet in hun beste vorm steken is een understatement, maar overdrijven is ook een vak. Clasie BMI en de Vrij zijn gewoon uitstekende spelers en stuk voor stuk fantastische jeugd producten. Mulder is niet de beste keeper van de Eredivisie maar behoort ook zeker niet tot de slechtsten.
moa
 moa - woensdag 12 maart 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 19:07 schreef CeessieX het volgende:

[..]

doe je zelf ook niet. lees je eigen reactie is na. Pellè een fenomeen? Dat is iets overdreven. Guidetti deed 2 jaar geleden hetzelfde. Een paar jaar geleden hadden we Kuijt en Van Hooijdonk, dat waren fenomenen. Die hebben dat ook bewezen bij andere clubs.

Pellè is geeneens international. Zo groot is de ster van Pellè, dat die in eigen land gewoon normaal over straat kan.

De adoratie van Pellè slaat door. Zeker een goede spits. Maar zijn gedrag van de laatste tijd is niet dat van een winnaar.

Maar dat vindt jij natuurlijk wel, want jij kan geen kritiek op Pellè dulden. Maar Pellè is een passant en gaat Feyenoord niet veel geld opleveren. Let maar op....
Pelle is wel degelijk een fenomeen, hij is in de eredivisie misschien al wel onze meest productieve spits ooit! 53 wedstrijden, 47 doelpunten. Guidetti en Hooijdonk waren ook fenomenen.

Dirk Kuyt is een hoerige huichelaar.
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 19:07 schreef CeessieX het volgende:

[..]

doe je zelf ook niet. lees je eigen reactie is na. Pellè een fenomeen? Dat is iets overdreven. Guidetti deed 2 jaar geleden hetzelfde. Een paar jaar geleden hadden we Kuijt en Van Hooijdonk, dat waren fenomenen. Die hebben dat ook bewezen bij andere clubs.

Pellè is geeneens international. Zo groot is de ster van Pellè, dat die in eigen land gewoon normaal over straat kan.

De adoratie van Pellè slaat door. Zeker een goede spits. Maar zijn gedrag van de laatste tijd is niet dat van een winnaar.

Maar dat vindt jij natuurlijk wel, want jij kan geen kritiek op Pellè dulden. Maar Pellè is een passant en gaat Feyenoord niet veel geld opleveren. Let maar op....
Gedaan, ik reageer wel op je stukje. Inderdaad een fenomeen, is belangrijker dan Guidetti. Van Hooijdonk was inderdaad ook een fenomeen. Kuyt vind je ook een Feyenoorder zeker?

Geen international omdat zijn carrière vrij laat op gang is gekomen, word dit jaar 29 dus dat zal ook niet meer gebeuren. Is geen schande, zeker als je kijkt naar de spelers die Italië tot de beschikking heeft. En wat dan nog, hij is dé man bij Feyenoord en dat hij geen international is interesseert me vrij weinig.

Pellè is een hele goede spits en een winnaar. Zijn gedrag praat ik niet goed maar ik zie dat bijna nog liever dan dat slappe gelul in de media van jouw lievelingetjes uit de eigen jeugd.

We zullen zien. Ik ben hem dankbaar, heb 2 jaar lang van hem genoten en Feyenoord kan het geld goed gebruiken.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 maart 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 19:07 schreef CeessieX het volgende:

[..]

doe je zelf ook niet. lees je eigen reactie is na. Pellè een fenomeen? Dat is iets overdreven. Guidetti deed 2 jaar geleden hetzelfde. Een paar jaar geleden hadden we Kuijt en Van Hooijdonk, dat waren fenomenen. Die hebben dat ook bewezen bij andere clubs.

Pellè is geeneens international. Zo groot is de ster van Pellè, dat die in eigen land gewoon normaal over straat kan.

De adoratie van Pellè slaat door. Zeker een goede spits. Maar zijn gedrag van de laatste tijd is niet dat van een winnaar.

Maar dat vindt jij natuurlijk wel, want jij kan geen kritiek op Pellè dulden. Maar Pellè is een passant en gaat Feyenoord niet veel geld opleveren. Let maar op....
Elke mens bepaalt zelf of iemand een fenomeen is.
Zlatan bv. is bijzondere klasse. Vind ik een fenomeen, met af en toe een steekje los.
Maar ook dan blijf je een fenomeen.
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 19:11 schreef moa het volgende:

[..]

Dat de genoemde spelers niet in hun beste vorm steken is een understatement, maar overdrijven is ook een vak. Clasie BMI en de Vrij zijn gewoon uitstekende spelers en stuk voor stuk fantastische jeugd producten. Mulder is niet de beste keeper van de Eredivisie maar behoort ook zeker niet tot de slechtsten.
Ze worden niet beter en maken steeds dezelfde fouten. Indi is mede dankzij zijn fysiek nog interessant voor veel clubs.

Clasie stelt mij heel erg teleur met zijn prestaties.
CeessieX
 CeessieX - woensdag 12 maart 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 19:15 schreef moa het volgende:

[..]

Pelle is wel degelijk een fenomeen, hij is in de eredivisie misschien al wel onze meest productieve spits ooit! 53 wedstrijden, 47 doelpunten. Guidetti en Hooijdonk waren ook fenomenen.

Dirk Kuyt is een hoerige huichelaar.
haha, ja Dirk is wel een draaikont..

En t is maar wat je een fenomeen noemt. Als Pellè een fenomeen is, dan zijn Bony en Finbogasson dat ook.

Ik denk dat de eredivisie zo sterk is gedevalueerd dat de gemiddeldes niet meer zoveel zeggen. En begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met Pellè, vind hem zeker Feyenoordwaardig, maar ik vind het wel overdreven om hem een fenomeen te noemen.

En ik heb al helemaal niet dat Pellè vs de rest gevoel, dat vele hier blijkbaar wel hebben. Maar daar ga jij gelukkig ook niet in mee.
MMM
 MMM - woensdag 12 maart 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Het gaat mij erom dat Pellè stank voor dank krijgt door mensen als jou. 2 jaar lang heeft hij dit elftal gedragen. Die jongen is zo teleurgesteld, net als vele supporters. Ik kan me helemaal vinden in hem.
CeessieX
 CeessieX - woensdag 12 maart 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 19:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Gedaan, ik reageer wel op je stukje. Inderdaad een fenomeen, is belangrijker dan Guidetti. Van Hooijdonk was inderdaad ook een fenomeen. Kuyt vind je ook een Feyenoorder zeker?

Geen international omdat zijn carrière vrij laat op gang is gekomen, word dit jaar 29 dus dat zal ook niet meer gebeuren. Is geen schande, zeker als je kijkt naar de spelers die Italië tot de beschikking heeft. En wat dan nog, hij is dé man bij Feyenoord en dat hij geen international is interesseert me vrij weinig.

Pellè is een hele goede spits en een winnaar. Zijn gedrag praat ik niet goed maar ik zie dat bijna nog liever dan dat slappe gelul in de media van jouw lievelingetjes uit de eigen jeugd.

We zullen zien. Ik ben hem dankbaar, heb 2 jaar lang van hem genoten en Feyenoord kan het geld goed gebruiken.
Je wordt al wat genuanceerder, dat is mooi. De waarheid zal ook best in het midden liggen. En geloof me, als we Pellè wel voor een hoofdprijs verkopen, dan zal ik daar zeker blij mee zijn.

Wat dat betreft hoop ik dat jij gelijk hebt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Pellè zo snel mogelijk verkopen









0.0076298