BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC - Ajax (zondag 16 maart, 16:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 16 maart 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Volgende wedstrijd meleg spits kishna links schone rechts en van mijn part bojan vrijerol op middenveld.. klaassen en blind..
nummer10
 nummer10 - zondag 16 maart 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Cil
Vrhijn veldman moisander boilesen
Blind
Klaas bojan/duarte
schone/desa meleg kishna
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 maart 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 19:41 schreef Robinho het volgende:

[..]

Daar heb ik diep respect voor. Ik niet altijd, maar wel redelijk lang. De afgelopen weken ben ik er alleen wel klaar mee. Kan het niet eens meer opbrengen Studio sport te kijken en ben volledig afgeknapt op een aantal spelers die ik te lang de kans heb gegeven. Zo'n Bojan moet 1 keer in de twee weken beslissend zijn bijvoorbeeld! Poulsen is niet beter als een Kwakman of Broerse. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Serero vind geen medespelers meer, Klaassen heeft een dipje, de voorhoede creëert niks,
de Sa gaat hem niet worden, van Rhijn is te lief, Blind niet gezien vandaag dan hebben we iedereen bijna
gehad
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 20:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan mag jij per speler per puntje van kritiek op de handen slaan
die hebben ze toch niet nodig.. T is toch niet meer normaal dat ze 80 keer tegen elkaar aanlopen.
Weet echt niet wat er met ze aan de hand is maar dat ze niet vrijuit voetballen mag duidelijk zijn.
Maar zie ze er elkaar ook niet op aanspreken ofzoiets..
En dan Moisander zegt zulke wedstrijden heb je soms pff
Momenteel kan iedereen van Ajax van mij even de pot op. Dan volgens mensrn maar een zeiksupporter. Ik hou van mijn club maar dit doet zeer aan mijn ogen. Niks klopt. Heb medelijden met de supporters die overal mee naar toe gaan en tientallen euro's betalen voor deze saaie Comedy show
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:
Volgende wedstrijd meleg spits kishna links schone rechts en van mijn part bojan vrijerol op middenveld.. klaassen en blind..
Heeft al meer dan 15 wedstrijden voor Jong Ajax gespeeld dus mag niet opgesteld worden in Ajax 1. Ajax moet gewoon eens gaan voetballen en werken voor hun geld
nummer10
 nummer10 - zondag 16 maart 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 20:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft al meer dan 15 wedstrijden voor Jong Ajax gespeeld dus mag niet opgesteld worden in Ajax 1. Ajax moet gewoon eens gaan voetballen en werken voor hun geld
Was het niet zo dat dat is als je 15 voor ajax 1 hebt gespeelt ?
nummer10
 nummer10 - zondag 16 maart 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 20:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan maar bojan spits... Maar vrees dat deboer weer te eigenwijs is en dat zowel poulsen en sig er weer instaan
nummer10
 nummer10 - zondag 16 maart 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Hij voelde zich heel goed, maar er is toch weer iets mis met zijn hamstring. Het is ook weer zijn rechterbeen. Laten we maar hopen dat het meevalt, maar gezien zijn reactie is dat waarschijnlijk niet het geval", aldus de Ajax-coach.

Even totaal wat anders.. toen hij net terug kwam zeiden wij toen nog niet van hoe kan je een nog niet volledig fitte speler gelijk zo laten spelen en ook nog eens uit vorm... Zou deboer omdat het zijn favorietje is tevroeg hebben gebracht waardoor zijn oude blessure weer opspeelt ? Ik denk van wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2014 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was het niet zo dat dat is als je 15 voor ajax 1 hebt gespeelt ?
Ik dacht andersom. Nouja als jij gelijk hebt neem ik me woorden terug
nummer10
 nummer10 - zondag 16 maart 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik dacht andersom. Nouja als jij gelijk hebt neem ik me woorden terug
Weeet et ook niet zkr haha ieder een ander gedachte.. waar is remco met al zijn kennis als die nodig is
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan maar bojan spits... Maar vrees dat deboer weer te eigenwijs is en dat zowel poulsen en sig er weer instaan
Sowieso meer voetballend vermogen.
Toch vind ik FC Twente beter als ons, voetballend dan.
Hou me hart vast. Ook tegen AZ. Ook PSV zie ik nog hoog eindigen
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Weeet et ook niet zkr haha ieder een ander gedachte.. waar is remco met al zijn kennis als die nodig is
Kater van kutvoetbal aan het verwerken
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Volgens mij ben ik ook de enige die me afvraagt of we überhaupt wel kampioen worden of niet?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 maart 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:11 schreef Loetje het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige die me afvraagt of we überhaupt wel kampioen worden of niet?
Niet de enige hoor.. Maar we staan nog 7 punten voor en
voetballende ploegen liggen ons momenteel beter dus het moet goed komen. .
En anders handtekeningen verzamelen. .
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Had met Cambuur erbij 11 punten kunnen zijn
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Schöne zegt gewoon zo doorgaan.... Zit hij stijf aan de heroïne?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 maart 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:34 schreef Loetje het volgende:
Schöne zegt gewoon zo doorgaan.... Zit hij stijf aan de heroïne?
Hehehe, heeft ie vroeger zeker te veel naar Barry Stevens zitten kijken: Die zij het al: voorall dooorgaan...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 maart 2014 - 21:57   quote  deeplink  
En bedankt Boudewijn!
remco k
 remco k - zondag 16 maart 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 18:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het valt op omdat het blijkbaar slecht ging, als het goed gaat valt er niets te bitchen en af te reageren op mij.
Inderdaad, omdat je er dan ook niet bent..
remco k
 remco k - zondag 16 maart 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 18:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan doe je toch bojan op zijn possitie.. links.. dan ga je niet schone die kan op doen.. om vervolgens nog een keer weer hem te wisselen van possitie..
Schone ging er tussen spelen, was een prima idee met Blind die dieper ging staan..
remco k
 remco k - zondag 16 maart 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 18:27 schreef nummer10 het volgende:
Anyway volgende week kishna bojan desa of schone.. geen statische spits meer !! En hoop da boilesen dan weer terug is.. kan poulsen mooi weer op de bank
Eerste gaat niet gebeuren..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 maart 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerste gaat niet gebeuren..
Gaat zeker niet gebeuren volgende week, want wij spelen pas de 27e weer voor de beker tegen az en de 30e thuis tegen twente ;-)
remco k
 remco k - zondag 16 maart 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 19:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Word gewoon tijd da deboer keer niet zo achterlijk vaaak veranderd van opstelling.. zoals barca liep goed, waarom moet je dan een paardagen later het weer veranderen ?? Hij past zich na mijn mening veel teveel aan aan de tegen standers ipv je eigen spel te spelen.. en hoessen moest zonodig uitgeleend worden.. nou wat had ik hem nu nog graag gehad
Hoessen werd uitgeleend omdat ie anders niet meer aan spelen toe zou komen. Is namelijk pas de 4e spits, en hij had al te veel gespeeld voor Jong Ajax..

Daarnaast is er heel veel gewisseld door de belachelijke hoeveelheid blessures die Ajax dit seizoen heeft gehad..
remco k
 remco k - zondag 16 maart 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Er wordt vanuit het middenveld 0,0 gecreëerd. Een aanval die hopeloos uit vorm is.. Tsjaa dan is het lastig scoren.. Erg jammer dat de Jong uitviel. Had sterk het idee dat ie weer wat feller begon.. Getuige ook die actie waar ie geblesseerd raakt..
remco k
 remco k - zondag 16 maart 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Ajax is dit seizoen in de topwedstrijden vaak beter dan anders. Dus tegen Twente zal het echt wel beter gaan, en dat zal ook moeten wil je kampioen worden.. Op weg naar de titel is er helemaal niets aan de hand, Ook Twente en Vitesse laten namelijk punten liggen en spelen heel beroerd voetbal.. PSV speelt ook slecht maar wint wel maar gaan ook niet alles winnen..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 maart 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had met Cambuur erbij 11 punten kunnen zijn
Moeten zijn
Ztjes
 Ztjes - zondag 16 maart 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 22:05 schreef remco k het volgende:
Er wordt vanuit het middenveld 0,0 gecreëerd. Een aanval die hopeloos uit vorm is.. Tsjaa dan is het lastig scoren.. Erg jammer dat de Jong uitviel. Had sterk het idee dat ie weer wat feller begon.. Getuige ook die actie waar ie geblesseerd raakt..
Remco,
Dacht je dat je creativiteit op het middenveld met lopers als Klaassen en Serero en over Poulsen maak ik geen woorden vuil. Is onze aanval dit seizoen wel eens in vorm geweest.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 maart 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 22:06 schreef remco k het volgende:
Ajax is dit seizoen in de topwedstrijden vaak beter dan anders. Dus tegen Twente zal het echt wel beter gaan, en dat zal ook moeten wil je kampioen worden.. Op weg naar de titel is er helemaal niets aan de hand, Ook Twente en Vitesse laten namelijk punten liggen en spelen heel beroerd voetbal.. PSV speelt ook slecht maar wint wel maar gaan ook niet alles winnen..
ben bang dat het toch nog kiele kiele wordt hoor...
hoop dat Ajax komend weekend weer kan doorpakken en weer eens 3 punten pakt... dat zou de titel wel z'n beetje garanderen. 't is nu toch wel kloten... met Vitesse en Twente nog op het programma...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 maart 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 22:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Moeten zijn
We hadden al kampioen moeten zijn!

of kunnen zijn.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 16 maart 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Één woord: kut.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 maart 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Ik heb er helemaal niets over gelezen, maar we speelden gisteren niet eens in ons 'mooie' uitshirt.....

We speelden in ons eigen thuisshirt! ;-)
Eide
 Eide - maandag 17 maart 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Was onverwacht met goede vrienden en het gezin een dagje weg. Geloof dat ik er niets aan heb gemist.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 maart 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 08:45 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik heb er helemaal niets over gelezen, maar we speelden gisteren niet eens in ons 'mooie' uitshirt.....

We speelden in ons eigen thuisshirt! ;-)
Gaat dat shirt ons dan ook al de nek omdraaien? Ligt gewoon aan die klotestrepen van Adidas! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 maart 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Godverdomme, ben nog steeds pislink! Instelling van lik-me-vestje! En ja de kop van de Volkskrant, en die krant lees ik eigenlijk NOOIT, is veelzeggend: FC Achteruit! Er wordt gewoon alleen maar opgebouwd en als het dan enigzins naar voren gaat, gaat de bal weer net zo hard terug! Er zit totaal geen verrassing in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - maandag 17 maart 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 09:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Godverdomme, ben nog steeds pislink! Instelling van lik-me-vestje! En ja de kop van de Volkskrant, en die krant lees ik eigenlijk NOOIT, is veelzeggend: FC Achteruit! Er wordt gewoon alleen maar opgebouwd en als het dan enigzins naar voren gaat, gaat de bal weer net zo hard terug! Er zit totaal geen verrassing in!
Dat is het ook precies. Rondspelen is prima maar dat moet wel in een dusdanig tempo dat een tegenstander het niet meer kan belopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 maart 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 10:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is het ook precies. Rondspelen is prima maar dat moet wel in een dusdanig tempo dat een tegenstander het niet meer kan belopen.
Inderdaad Eide, het hele verrassingselement is weg want het gaat doelloos en zonder inspiratie.
drik
 drik - maandag 17 maart 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Hoor niemand over die handbal ook niet op tv
Peterhs
 Peterhs - maandag 17 maart 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 11:20 schreef drik het volgende:
Jammer hé. Dag kakkerlak.
Eide
 Eide - maandag 17 maart 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Of het nu wel of geen hands was, daar hoor je niet van afhankelijk te zijn. Hier geen aluhoedjes brigade die achter elke steen een samenzwering ziet en dat soort zielige toestanden.
Ztjes
 Ztjes - maandag 17 maart 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Daar moet je op je eigen forum voor zijn. Waar volgens de supporters van het clubje uit Rotje Knor altijd en iedereen (Knvb, scheidrechters, tuchtcommissie, etc., etc.) tegen hen is. Snik, snik, snik
nummer10
 nummer10 - maandag 17 maart 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 09:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 maart 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 11:37 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Daar moet je op je eigen forum voor zijn. Waar volgens de supporters van het clubje uit Rotje Knor altijd en iedereen (Knvb, scheidrechters, tuchtcommissie, etc., etc.) tegen hen is. Snik, snik, snik
Ah, de calimerobende uit Rotjeknor!! Ach ja, die gasten zijn niet serieus te nemen daar!
jodocus
 jodocus - maandag 17 maart 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

nou ik zie t ook nog niet gebeuren hoor
tomson
 tomson - maandag 17 maart 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 12:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah, de calimerobende uit Rotjeknor!! Ach ja, die gasten zijn niet serieus te nemen daar!
Niet iedereen over 1 kam scheren he...
Peterhs
 Peterhs - maandag 17 maart 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 14:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Voor jou pakken we een aparte scheerapparaat :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 maart 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 14:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Ach, die ene aparte hangen we apart aan een boom!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC - Ajax (zondag 16 maart, 16:30); 0 - 0

0.0103700