|
|
Aartus
|
|
|
FC Twente verloor zondagmiddag met 1-0 van Go Ahead Eagles. Hoewel de Tukkers nauwelijk aanspraak maakten op een doelpunt, werd de tegentreffer wel heel makkelijk weggegeven.
Waar Felipe Gutierrez met een laks hakje dom balverlies leed op het middenveld, ging doelman Nick Marsman gruwelijk in de fout bij een inzet van Antonia, die bijna op de achterlijn stond. Johan Derksen, voormalig hoofdredacteur van Voetbal International, is dan ook geen voorstander van de talentvolle doelman.
"Die keeper van FC Twente kan er geen pepernoot van", was Johan Derksen maandagavond in Voetbal International hard in zijn oordeel. "Ik vind hem heel slecht. Hij heeft nog nooit een punt gepakt voor Twente", meent hij.
"Marsman is niet zo slecht zoals Johan zegt", vindt Hans Kraay junior. "Het is geen topper, maar ik hoor van de spelers van Twente dat ze heel veel vertrouwen in hem hebben. Maar deze bal had jij met de binnenkant van je voet gestopt." |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En t gaat niet alleen om de blunder tegen Go Ahead.Tegen Utrecht laat ie een houdbare bal gaan.Tegen Feijenoord had een goede keeper die eerste bal van pelle ook gehad.Uit tegen FC Groningen komt ie uit waar ie niet uit mag komen, hij staat iedere wedstrijd te ver voor de goal en word daardoor bijna wekelijks verrast door een lobje(iets wat heerenveen trouwens lukte in de bekerwedstrijd)Daarbij krijgt ie last van arrogante trekjesof zou ie te druk zijn met z,n nieuwe hanenkam kapsel?Daar waar Frank de Boer destijds wel in durfde te grijpen met Vermeer bij Ajax,schijt onze technische staf zich weer eens in de broek,spitsen mogen wekelijks falen,onze keeper mag wekelijks falen,ons centrale duo bakt er ook niet veel van,resultaat weg titelkansen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als je de keeper wilt wisselen dan graag ook de achterhoede |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 - 19:24 schreef Aartus het volgende:FC Twente verloor zondagmiddag met 1-0 van Go Ahead Eagles. Hoewel de Tukkers nauwelijk aanspraak maakten op een doelpunt, werd de tegentreffer wel heel makkelijk weggegeven. Waar Felipe Gutierrez met een laks hakje dom balverlies leed op het middenveld, ging doelman Nick Marsman gruwelijk in de fout bij een inzet van Antonia, die bijna op de achterlijn stond. Johan Derksen, voormalig hoofdredacteur van Voetbal International, is dan ook geen voorstander van de talentvolle doelman. "Die keeper van FC Twente kan er geen pepernoot van", was Johan Derksen maandagavond in Voetbal International hard in zijn oordeel. "Ik vind hem heel slecht. Hij heeft nog nooit een punt gepakt voor Twente", meent hij. "Marsman is niet zo slecht zoals Johan zegt", vindt Hans Kraay junior. "Het is geen topper, maar ik hoor van de spelers van Twente dat ze heel veel vertrouwen in hem hebben. Maar deze bal had jij met de binnenkant van je voet gestopt." Kijk je ook al naar dat domme gelul ik niet maar hoor het door de weeks op mijn werk |
|
|
|
|
oliver[khan] sander
|
|
|
als je de keeper wisseld zou ik eerst een andere rechtsbackn kopen ,ik heb namelijk nog nooit gezien dat rosales een voorzet voorkomt dit leren ze je al bij de E puppilen altijd lovende woorden hoe goed hij aanvalend hij wel niet is.is niet belangrijk een back moet kunnen verdedigen ,en dat kan hij niet. en bengtson is nog traager dan een slak ,kan slecht verdedigend koppen ,nee was niet voor niets in de voorbijgaande jaren 3e keus,ik mis douglas en stam ,met die twee er bij had twente kampioen kunnen worden ,verde zo,n mooi team. ok, marsman speelt de laatste 2 wedstrijden niet al te gelukkig maar vedr doet hij het vrij goed, heel goede meevoetballende keeper wordt niet nerveus als hij onder druk komt blijft altijd rustig.dat op zijn leeftijd is erg knap ,ik heb in hem veel vertrouwen in de toekomst, die andere 2 moeten zo snel mogelijk vervangen worden. groeten oliver sander ,gerrits. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Rechtsback kopen, een hele nieuwe achterhoede moeten ze halen de keeper mag wel blijven, vind ik als buiten staande |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En als je binnen staatde.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Begin je weer zeeuws te lullen.Ik zei nog zo..Geen appelsap. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hij is nog niet weg.Hij zit er nog tot t einde van dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Gedraag je zeeuwtje. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Laat maar komen.Die Marsman is een grabbelaar.Vermeer bewees afgelopen donderdag tegen AZ dat ie wel degelijk goed kan keepen.Hij keepte een ijzersterke wedstrijd en had een groot aandeel in t bereiken van de bekerfinale. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een dom gelul toch van die twee maf kerels Derksen & van de Gijp De Tukkers hebben toch nog een zeer goeie keeper achter de hand ene Stevens gehaald toch van Volendam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 11:50 schreef Aartus het volgende:Laat maar komen.Die Marsman is een grabbelaar.Vermeer bewees afgelopen donderdag tegen AZ dat ie wel degelijk goed kan keepen.Hij keepte een ijzersterke wedstrijd en had een groot aandeel in t bereiken van de bekerfinale. Beweest ie op 11 november 2011 ook in Utrecht d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: jij hebt echt wel een grote bek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet alleen een grote bek hoor.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 16:03 schreef de bluffer het volgende:Wat een dom gelul toch van die twee maf kerels Derksen & van de Gijp De Tukkers hebben toch nog een zeer goeie keeper achter de hand ene Stevens gehaald toch van Volendam Wat,Waar,Wie lult er hier dom? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Poeh das lang terug! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bij de drie landstitels bewees ie aardig te kunnen keepen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zoiets vergeet je toch niet.. d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie? Kenniet. Veelmeer? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Is dit het neefje van Kenneth Vermeer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee moet je het vragen of Kenniet een nicht heeft die Kenneth heet, jonass..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee ik kenniet ben voetbal aan het kijken . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Klopt..Hij heeft een mindere periode gehad.Donderdag liet ie zien wel degelijk goed te kunnen keepen.Ik wil m wel bij FC Twente hebben.Laten we niet vergeten dat ie nog jong is.Z,n beste tijd moet nog komen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Je loopt achter..Goningen heeft al gewonnen van PSV.En dat komt ons allen goed uit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 14:07 schreef Aartus het volgende:[..] Je loopt achter..Goningen heeft al gewonnen van PSV.En dat komt ons allen goed uit. Ja dat heb na 16.15 uur gelezen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Woordje ik moet er nog tussen SORRY |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee Tomsie zo gemakkelijk gaat dat niet in twente hij miet zwaar bloeden en week lang elke dag sorry zeggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Zeg ouwe teef beheers je een beetje he weet wel dat twente nu achter feyenoord aan zit he om de tweede plek . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 19:06 schreef jonass het volgende:[..] Zeg ouwe teef beheers je een beetje he weet wel dat twente nu achter feyenoord aan zit he om de tweede plek . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat jochie van Tadic mag dan wel kwaad zijn maar wat heeft hij dan wel laten zien vandaag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Uitstekend gedaan grote KENNER |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Jullie zijn vrienden he? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 19:29 schreef de bluffer het volgende:Dat jochie van Tadic mag dan wel kwaad zijn maar wat heeft hij dan wel laten zien vandaag Waar bemoei je je mee.Je zit toch in Alkmaar? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ach Aart die jonge moet je niet serieus nemen hij liegt en bedriegt hier alles aan elkaar ,laten we zeggen tis een kwajongen een puber die nog niet weet wat klaar komen is of een demente oude man hahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat verder dan alleen vriendschap.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: PSV en AZ uit... Die gaan jullie beiden niet winnen..
Ik denk Twente tweede.. Ik denk dat PSV het meeste te zoeken heeft in de voorronde CL komend seizoen.. Maar die heb ik liever onderaan in de ED... van mij mag Feyenoord tweede worden.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Denken moet je aan een paard overlaten ik is een raar woord |
|
|
|