|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Het staat er toch?? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik meld dat vanuit Alkmaar |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: HET STAAT ER TOCH LEES DAN BETER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kun je een bolletje oude kaas voor me meenemen maat.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Met of zonder gaten. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik dacht t al.Az fan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Waar de opbrengst naar toe gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat interesseert jou dat mafkees.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's verdomme mijn kaas.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zonder gaten graag bluffert.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik wil niet dat bluffert je veel kaas belooft maar door de gaten veel minder levert ,en dan scheld je me uit achterlijke kutviool. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 17:40 schreef jonass het volgende:[..] Ik wil niet dat bluffert je veel kaas belooft maar door de gaten veel minder levert ,en dan scheld je me uit achterlijke kutviool. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he achterlijke kutviooltje.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 17:40 schreef jonass het volgende:[..] Ik wil niet dat bluffert je veel kaas belooft maar door de gaten veel minder levert ,en dan scheld je me uit achterlijke kutviool. Precies..Je moet die Bluffert wel in de gaten houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep, bluffer was er zelf niet bij, jammer, maar Doutzen kwam ff langs.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik hoop dat de mensen verstandig zijn en mooi thuis blijven, omdat het vooraf niet bekend wordt gemaakt waar het geld heen gaat |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ga jij dan a.s. woensdag het hele polman stadion en a.s. zondag de hele KUIP rond om te zien of ik aanwezig bent |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 15:19 schreef de bluffer het volgende:[..] Ga jij dan a.s. woensdag het hele polman stadion en a.s. zondag de hele KUIP rond om te zien of ik aanwezig bent In het Polman stadion kom ik nooit. In de kuip zag ik je zitten naast een meeuw.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Sander Boschker neemt op 20 mei officieel afscheid van het voetbal. Het 43-jarige clubicoon van FC Twente krijgt een afscheidswedstrijd in de Grolsch Veste, waarin een delegatie van het kampioensteam van 2010 het opneemt tegen FC Twente Legends, een team met spelers met wie Boschker in zijn carrière samenspeelde. Ramon Zomer ziet ernaar uit.
Wedden op Twente? Maak nu een account bij Unibet en krijg 50 euro gratis!
"Ik kijk er ook echt naar uit om bij zijn afscheidswedstrijd aanwezig te zijn", zegt de verdediger van sc Heerenveen, die tussen 2002 en 2009 in Enschede speelde. "Ik hoop dat Blaise Nkufo mijn directe tegenstander is. Op de trainingen waren dat altijd leuke partijtjes, ik weet nog goed dat Blaise niet zo van vasthouden houdt. Op zon dag is het natuurlijk mooi om tal van andere mensen weer eens te zien. Wat dat betreft is het niet alleen een unieke afscheidswedstrijd, maar ook een soort reünie."
Boschker debuteerde op 26 november 1989 (!) voor Twente en speelde sindsdien 562 Eredivisieduels voor de club. De 43-jarige keeper wordt geëerd met een standbeeld, zo werd onlangs bekend. Ook Zomer vindt dat Boschker enorm veel heeft betekend voor Twente. "Als keeper, als medespeler in de kleedkamer, maar ook als bewaker van de clubcultuur", zegt de mandekker tegen FC Twente TV. "Daarnaast heeft hij een groot aandeel gehad in de twee gewonnen bekerfinales en het behaalde kampioenschap."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/245165/Hij_had_een_groot_aandeel_gehad_in_de_twee_bekers_en_het_kampioenschap?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2yNWggltI |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 15:08 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik hoop dat de mensen verstandig zijn en mooi thuis blijven, omdat het vooraf niet bekend wordt gemaakt waar het geld heen gaat Het is wel bekend.scroll maar naar boven.Het staat er uitgebreid beschreven. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Tukkers supporters bedanken lieve iemand die een jaar lang op de bank of geblesseerd is geweest, dank een talenten een kans te geven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 14:03 schreef de bluffer het volgende:[..] Tukkers supporters bedanken lieve iemand die een jaar lang op de bank of geblesseerd is geweest, dank een talenten een kans te geven Wat hebben die twee in hemelsnaam met elkaar te maken?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik ben dus de niet de enigste die het niet begrijpt. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 14:03 schreef de bluffer het volgende:[..] Tukkers supporters bedanken lieve iemand die een jaar lang op de bank of geblesseerd is geweest, dank een talenten een kans te geven Het is ook nog eens voor een goed doel. De opbrengst word goed besteed. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Heb je al vaker gezegd aart die blufkut spoort niet ,ze hadden hem nooit weer vrij moeten laten . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 17:55 schreef jonass het volgende:Heb je al vaker gezegd aart die blufkut spoort niet ,ze hadden hem nooit weer vrij moeten laten . Hij is op proefverlof! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Had je mij wel ff eerder moeten waarschuwen,was hem al aan het zoeken en om hem terug te brengen ;-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 21:16 schreef jonass het volgende:[..] Had je mij wel ff eerder moeten waarschuwen,was hem al aan het zoeken en om hem terug te brengen ;-) Geen zorgen hij heeft een enkelbandje. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja Supporters betalen het feest van Boschker want een deel gaat naar de voedselbank en voor een goed doel, en de rest wordt de onkosten van betaald |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Zoals aart al zei voor een goed doel,en als het je niet aanstaat dan spring 20 hoog van een gebouw met je kop naar beneden graag stuk verdried . |
|
|
|