BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoek 020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - donderdag 13 maart 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Schandalig dat 020 niet gestraft wordt
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 13 maart 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Die uitleg van de aanklager is dan nog 'redelijk'. Spandoek in delen naar binnen gebracht, slecht te controleren. Blabla. Alleen nu geven ze Twente voor een 'Hasj, coke en pillen' doek een boete van een paar duizend euro, en Ajax weer niets. Dát vind ik apart.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 13 maart 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 - 19:23 schreef Bosifyable het volgende:
Die uitleg van de aanklager is dan nog 'redelijk'. Spandoek in delen naar binnen gebracht, slecht te controleren. Blabla. Alleen nu geven ze Twente voor een 'Hasj, coke en pillen' doek een boete van een paar duizend euro, en Ajax weer niets. Dát vind ik apart.
Ook terecht
elk verkeerd spandoek een boete
moa
 moa - donderdag 13 maart 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Betutteling 2.0

Zullen we ons even niet druk maken om wat overwegend zwakbegaafden op spandoeken kladden?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 13 maart 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Dan moeten ze elke spandoek in welk stadion dan ook gaan beboeten ... Dat wordt een held karwei!
Al blijf ik kwetsende , ziekelijke en beledigende spandoeken niet moet kunnen in stadions . Is gewoon een vorm van discriminatie en minachting .
impreza
 impreza - donderdag 13 maart 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Max van Praag kan heel veel regelen voor zijn clubje!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 maart 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Lekker negeren.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 maart 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 - 20:31 schreef Stylzz het volgende:
Lekker negeren.
Precies
sevillana
 sevillana - donderdag 13 maart 2014 - 20:34   quote  deeplink  
typisch knjb, .. meten met 2 maten
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 maart 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Dit is ook een taak voor de club. Het moment gaf het extra lading, daarom moet de bond reageren.

Negeren.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 maart 2014 - 20:43   quote  deeplink  
T is overigens wel duidelijk hoe je de volgende keer een spandoek kan maken en binnen krijgen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 maart 2014 - 20:53   quote  deeplink  
KNJB klasse grote klasse...........Justitie geen calimero gevoel maar een bevestiging van jullie corrupte volgevreten, zelfvoldane, voetbal kapotmakende bondje.Opgericht door en voor voetballers maar door de decadente houding kapot aan het gaan. Hopelijk zal Nederland zien bij het WK hoe jullie het NL voetbal kapot hebben gemaakt.

zo dat lucht op.En nu weer rust rust rust pilletje onder de tong o shit een blauwe zit ik de hele avond weer met een leuning hahahaha
sevillana
 sevillana - donderdag 13 maart 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 - 20:36 schreef Stylzz het volgende:
Dit is ook een taak voor de club. Het moment gaf het extra lading, daarom moet de bond reageren.

Negeren.
ze hebben toch gereageerd? .. en hoe !!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 maart 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Dus voortaan iedereen één letter mee op een stuk laken en dan op volgorde gaan staan
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 13 maart 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2014 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:
KNJB klasse grote klasse...........Justitie geen calimero gevoel maar een bevestiging van jullie corrupte volgevreten, zelfvoldane, voetbal kapotmakende bondje.Opgericht door en voor voetballers maar door de decadente houding kapot aan het gaan. Hopelijk zal Nederland zien bij het WK hoe jullie het NL voetbal kapot hebben gemaakt.

zo dat lucht op.En nu weer rust rust rust pilletje onder de tong o shit een blauwe zit ik de hele avond weer met een leuning hahahaha
Wat een 'haat' !
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 maart 2014 - 21:04   quote  deeplink  
tja ach het is mijn afkeer jegens alles wat georganiseerd wordt door bobos
van geil
 van geil - vrijdag 14 maart 2014 - 14:33   quote  deeplink  
120102_39952_novum.01-02-2012.0357_450_337.jpg
onderweg naar Zeist.
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 14 maart 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Wederom een bedenkelijk besluit van de K.N.V.B.
De voorkeur daar in Zeist is ons al jaren duidelijk, voor hen is er maar 1 en dat is 020!(Hoezo onafhankelijk).
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 maart 2014 - 17:06   quote  deeplink  
FSV hekelt uitspraken KNVB
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 14 maart 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 maart 2014 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:
FSV hekelt uitspraken KNVB
[ filmpje ]
FSV , kan je ook niet serieus nemen! Mopperen over doeken in andere stadions maar niks zeggen als er in de kuip een 'verkeerd' spandoek hangt!
Els
 Els - vrijdag 14 maart 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 maart 2014 - 21:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

FSV , kan je ook niet serieus nemen! Mopperen over doeken in andere stadions maar niks zeggen als er in de kuip een 'verkeerd' spandoek hangt!
En dat vind je belangrijker om te melden dan begrip te tonen voor een mogelijk gekwetste familie?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 15 maart 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 maart 2014 - 21:45 schreef Els het volgende:

[..]

En dat vind je belangrijker om te melden dan begrip te tonen voor een mogelijk gekwetste familie?
Dan moet je elk doek die kwetsend is gaan aanpakken! Ik heb zelf een vader die gestorven is aan kanker en familie van joodse afkomst!
Ik vind die spreekkoren en schreeuwlijkerds verbaal veel erger dan een doek die in een kookpan hangt.

Als ik en mijn familie leden zich 'druk' moeten gaan maken om elk doek of verbale uitspattingen .....
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 15 maart 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 08:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet je elk doek die kwetsend is gaan aanpakken! Ik heb zelf een vader die gestorven is aan kanker en familie van joodse afkomst!
Ik vind die spreekkoren en schreeuwlijkerds verbaal veel erger dan een doek die in een kookpan hangt.

Als ik en mijn familie leden zich 'druk' moeten gaan maken om elk doek of verbale uitspattingen .....
Oke, maar geef nou eens antwoord op de vraag.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 15 maart 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 maart 2014 - 21:45 schreef Els het volgende:

[..]

En dat vind je belangrijker om te melden dan begrip te tonen voor een mogelijk gekwetste familie?
JA ! Wat heeft de FSV er mee te maken ? Dan moeten zij voor iedere belang opkomen, doen ze ook niet . Dus JA, dat vind ik belangrijker.

Het is appels met peren vergelijken, maar ja ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 15 maart 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 08:55 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Oke, maar geef nou eens antwoord op de vraag.
JA, ... /// ||| \\\ &&& %%% ^^^ Zo goed?
Milo
 Milo - zaterdag 15 maart 2014 - 11:07   quote  deeplink  
We steken de volgende keer een vlag met joden ster in de fik. Kijken wat er dan gebeurt?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 15 maart 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 09:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

JA ! Wat heeft de FSV er mee te maken ? Dan moeten zij voor iedere belang opkomen, doen ze ook niet . Dus JA, dat vind ik belangrijker.

Het is appels met peren vergelijken, maar ja ...
je vergelijkt idd appels met peren, en reduceert je eigen post daarmee tot nul komma nul inhoud.
zo zinloos man.
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 maart 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 08:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet je elk doek die kwetsend is gaan aanpakken! Ik heb zelf een vader die gestorven is aan kanker en familie van joodse afkomst!
Ik vind die spreekkoren en schreeuwlijkerds verbaal veel erger dan een doek die in een kookpan hangt.

Als ik en mijn familie leden zich 'druk' moeten gaan maken om elk doek of verbale uitspattingen .....
die kwetsend?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 15 maart 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 12:40 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

je vergelijkt idd appels met peren, en reduceert je eigen post daarmee tot nul komma nul inhoud.
zo zinloos man.
Tja, jij vind alles zinloos ... dus waarom jij hierop reageer ?
Els
 Els - zaterdag 15 maart 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 08:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet je elk doek die kwetsend is gaan aanpakken! Ik heb zelf een vader die gestorven is aan kanker en familie van joodse afkomst!
Ik vind die spreekkoren en schreeuwlijkerds verbaal veel erger dan een doek die in een kookpan hangt.

Als ik en mijn familie leden zich 'druk' moeten gaan maken om elk doek of verbale uitspattingen .....
Iedereen heeft wel een familielid die ergens aan gestorven is, maar zoals je je misschien kunt herinneren van het spandoek, ging het niet om een ziekte of om een bevolkingsgroep, maar om een specifiek persoon. Als jij dat onderscheid al niet meer kunt maken, is het bijzonder triest met je gesteld.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 maart 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Ik denk dat je twee zaken los van elkaar moet zien: het individu die a) dit walgelijke spandoek bedacht heeft, b) binnengesmokkeld heeft en c) opgehangen heeft of de club in zijn totaliteit.
Ajax en veruit de meeste supporters hebben afstand genomen van deze misselijkmakende aktie. Omdat die doek in delen naar binnen gesmokkeld schijnt te zijn, en een en ander dus niet of nauwelijks te controleren was, kun je de club niets verwijten, vind ik. Ajax heeft er juist goed aan gedaan om deze individu aan te geven bij de KNVB, alsmede oprechte excuses aangeboden aan Feyenoord en de familie van de betrokkene op het spandoek. Wat hadden zij anders nog kunnen doen?
Jullie boosheid begrijp ik overigens heel er goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2014 door Pietje --
Els
 Els - zaterdag 15 maart 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Ik ben niet boos, Pietje. Die dingen gebeuren, en elke club heeft er een paar hersenloze tussenlopen. Ik weet ook niet zo goed, wat een club eraan moet doen. En ik vind het dus ook onbegrijpelijk dat de KNVB clubs straft om spandoeken die zonder hun instemming zijn opgehangen. Gelijke monniken, gelijke kappen. Twente, en een aantal andere clubs voor hen, hadden niet door de KNVB bestraft mogen worden.
Wat mij stoort is het gebrek aan empathie bij een enkeling hier, iemand die de actie van de enkeling bij Ajax goedpraat, omdat weer anderen met kanker schelden. Of met Joden.
Ik zou het gewoon fijn vinden als ik jou geen jood, en jij mij geen kakkerlak hoefde te noemen. Jij gewoon voor Ajax bent, en niet voor 020, en ik voor Feyenoord, ipv 010. En dat we achteraf ons kunnen verbazen over de afschuwelijke wedstrijd die onze clubs op de mat hebben gelegd. Maar wel aardig zijn tegen elkaar. Of op z'n minst beleefd.
Maar ja, ik word oud.....
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Tja mooie discussie zat net op de Franse tv te kijken wat de ongelovigen wordt toegewenst in divers moskeeën dan is het spandoek kinderspel
Els
 Els - zaterdag 15 maart 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Piet, uiteindelijk is alles relatief.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2014 - 15:07   quote  deeplink  
Elke dag is een feestdag als je gezond bent en te eten hebt
Fart
 Fart - zaterdag 15 maart 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 08:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet je elk doek die kwetsend is gaan aanpakken! Ik heb zelf een vader die gestorven is aan kanker en familie van joodse afkomst!
Ik vind die spreekkoren en schreeuwlijkerds verbaal veel erger dan een doek die in een kookpan hangt.

Als ik en mijn familie leden zich 'druk' moeten gaan maken om elk doek of verbale uitspattingen .....
Ik denk dat jij gewoon een aandachtsgeil jongetje bent en geloof 2/3 van wat hier staat niet.
Enige wat ik hieraan geloof is dat je van joodse afkomst bent.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 maart 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 15:02 schreef Els het volgende:
Ik ben niet boos, Pietje. Die dingen gebeuren, en elke club heeft er een paar hersenloze tussenlopen. Ik weet ook niet zo goed, wat een club eraan moet doen. En ik vind het dus ook onbegrijpelijk dat de KNVB clubs straft om spandoeken die zonder hun instemming zijn opgehangen. Gelijke monniken, gelijke kappen. Twente, en een aantal andere clubs voor hen, hadden niet door de KNVB bestraft mogen worden.
Wat mij stoort is het gebrek aan empathie bij een enkeling hier, iemand die de actie van de enkeling bij Ajax goedpraat, omdat weer anderen met kanker schelden. Of met Joden.
Ik zou het gewoon fijn vinden als ik jou geen jood, en jij mij geen kakkerlak hoefde te noemen. Jij gewoon voor Ajax bent, en niet voor 020, en ik voor Feyenoord, ipv 010. En dat we achteraf ons kunnen verbazen over de afschuwelijke wedstrijd die onze clubs op de mat hebben gelegd. Maar wel aardig zijn tegen elkaar. Of op z'n minst beleefd.
Maar ja, ik word oud.....
Ik weet, dat die dingen (veel te vaak) gebeuren Els. Jij zucht, dat je "oud wordt" en ik ben echt oud... Vorige maand ben ik 65 jaar geworden, gepensioneerd en grootvader...

Ik schrijf ALTIJD (!) op het Ajaxforum, dat ik een onwaarschijnlijke hekel heb aan mensen die Feyenoordsupporters "kakkerlakken" noemen of mensen die daar spreken over "010". Ik weiger daar aan mee te doen. Dat Feyenoordsupporters het hier wel doen (Joden / 020) vind ik overigens ook jammer. Maar ja, wat kunnen jij en ik daar aan doen? Ach, gebrek aan empathie komt aan beide zijden voor. Helaas. Ik houd van een gezonde rivaliteit, maar oorlog (Beverwijk!) is toch wel iets anders. Ik kan mij nogal wat Klassiekers herinneren uit mijn jeugdjaren waarbij Feyenoordfans en Ajaxfans in één vak zaten. Hele gezinnen bij elkaar. Dat was echt heel erg leuk. Wat triest, dat dit niet meer kan. Dat zal wel nooit meer kunnen.
Wat die spandoeken betreft heb je helemaal gelijk. Maar dan denk ik toch ook aan spreekkoren met vaak dezelfde strekking.
Het woord "Jood" doet mij (ook) pijn... Wat "ras" betreft ben ik Joods (mijn complete familie is uitgemoord) en als Ajaxsupporter ook. Ik realiseer mij terdege, dat de Ajaxsupporters dit over zichzelf afroepen met o.a. hun Israelische vlaggen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 15:07 schreef piet de paler het volgende:
Elke dag is een feestdag als je gezond bent en te eten hebt
Absoluut waar, Piet!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 maart 2014 - 15:27   quote  deeplink  
020 voor mij, Piet. Gezonde, plagerige term.
De rest aan termen gaat mij voorbij.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 maart 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 15:27 schreef FR-Henk het volgende:
020 voor mij, Piet. Gezonde, plagerige term.
De rest aan termen gaat mij voorbij.
Dat weet ik, Henk. Hier op jouw forum heb ik daar minder moeite mee dan op mijn eigen forum. Ik weet dat er op het Ajaxforum een aantal net zo over denken als ik: gematigd en veel respect hebbend voor Feyenoord. Een aantal anderen echter kunnen dat niet opbrengen, net als hier.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 15 maart 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Buiten dan dat hij voor ajakkus is, is er niks mis met Pietje. :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Ghehe, absoluut eens..!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 maart 2014 - 16:25   quote  deeplink  
nou, optiefen met dit topic.
tomson
 tomson - zaterdag 15 maart 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Strak plan.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 maart 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Gezien het originele doel ervan wel ja.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 maart 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:20 schreef Gerard49 het volgende:
Buiten dan dat hij voor ajakkus is, is er niks mis met Pietje. :)
Ik bloos... :)
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 maart 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:20 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe, absoluut eens..!!
:)
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 15 maart 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:27 schreef tomson het volgende:
Strak plan.
Ik heb nog een veel strakker plan.
422254_large_2949566.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 maart 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:17 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Ik heb nog een veel strakker plan.
[ afbeelding ]
Ziet er eerlijk gezegd niet zo strak meer uit...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Haha das een open deur..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoek 020









0.0073480