|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie moet ook het aankomend seizoen de kleuren van Feyenoord dragen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee, goede knul maar we hebben een redelijk alternatief en we hebben nog steeds geld nodig. Verkopen waar je een vervanger voor hebt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Controle bij binnenkomst weg en vervangen door die meisjes in die strakke zwarte pakjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 14:23 schreef piet de paler het volgende:Controle bij binnenkomst weg en vervangen door die meisjes in die strakke zwarte pakjes +1 lekker hoor |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 14:09 schreef piet de paler het volgende:Nee, goede knul maar we hebben een redelijk alternatief en we hebben nog steeds geld nodig. Verkopen waar je een vervanger voor hebt jep, zo zou het moeten gaan. Lekker jeugd voor door laten stromen. Dan blijft ook de jeugd gemotiveerd om bij ons te blijven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ja, ik hoop dat hij de stijgende lijn weer oppikt en tot zijn 30ste bij Feyenoord blijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 21:15 schreef hotjumper het volgende:Ja, ik hoop dat hij de stijgende lijn weer oppikt en tot zijn 30ste bij Feyenoord blijft. Ja dat hoop ik ook, BLIJVEN TOPPERTJE dat zal Willem ook zeggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Neem je hem serieus dan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik val niet op mannen.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee weet ik had ik ook raar gevonden maar je snapt me daar gaat het om |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar gaat het mij niet om, probeer jij me nu ook maar niet te overtuigen. Kansloos.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weg ermee. 5,5 miljoen cashen en bedankt. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Daar gaat het mij niet om, probeer jij me nu ook maar niet te overtuigen. Kansloos.. Denk dat we elkaar verkeerd begrijpen monkey |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Moet veel meer tussen de 8 & 10 miljoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan, heb altijd al moeite met Duits gehad.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je komt maar wat graag op visite op twente cafe omdat je me mist ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die kip met gouden eieren moet nog geboren worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In Duitsland zijn de sigaretten en is de benzine goedkoper, loont echt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Twente cafe? Is dat zoiets als. Doutzen Kroes met een erectie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zelfs de hoeren daar! dat tikt pas echt door. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn die te pruimen daar..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: och, voor 10 euro hoor je mij niet klagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Maar waar is doutzen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Loopt niks beters in de jeugd rond dan clasie, zie niet waarom je hem weg zou doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 00:00 schreef beuk het volgende:Loopt niks beters in de jeugd rond dan clasie, zie niet waarom je hem weg zou doen Flink geldbedrag.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Clasie mag blijven ik ben weg |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Feyenoord wees verstandig Clasie voegt totaal niks toe, wordt alleen maar op handen gedragen omdat hij uit eigen kweekvijver komt, hij is en blijft de zwakste schakel in deze selectie, we hadden een veel béter speler zoals vormer,Goossens,bakkal,Harmeetmaar ja koeman weet het béter, nou dat hebben we gezien zwaar kut deze zeisoen, ik hoop echt dat er geen Europese topclub aanbied voor r.koeman zeer matige choach die alleen maar wil rentenieren vuile klootzak, |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dwangbuis weer los weten te peuteren zeker ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
dr love-alert dr love-alert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Clasie laten gaan en slabbekoorn erbij of Ziyech halen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mogge L... beetje zin in vanmiddag ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker voor de buis ja ... vrouw en de kinderen gaan de rest van het seizoen. Ik niet meer , ik kan het niet meer aanzien ;-) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lekker voor de buis ja ... vrouw en de kinderen gaan de rest van het seizoen. Ik niet meer , ik kan het niet meer aanzien ;-) Kan het niet meer aanzien maar zit wel voor de buis.. Okido? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Carlo en Irene kijken zeker |
|
|
|