|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Krijgt Claire belangrijke informatie?
Eric en Huub maken een ommetje door de tuin... Selène is weer terug in de Villa, nadat ze gister een dagje heeft geshopt. Huub was niet zo blij om de gastspeelster weer te zien. "Hai Huub", zei Selène nog tegen hem. "Ik draaide gewoon mijn hoofd om. Met jou deal ik zo wel, f*cking gastspeelster untermensch", zegt Huub tegen Eric als reactie op het gebeurde. "Selène kwam naar Claire toe, en zei tegen Claire 'als je vanavond met mij vroeg naar bed gaat, vertel ik je alles'", informeert Eric zijn maatje. Claire schijnt het allemaal best te vinden en is wel benieuwd naar de verhalen van Selène. De beauty is namelijk een dag het huis uitgeweest, dus heeft alle verhalen en snode plannen van de Miljonairs kunnen volgen. Huub weet niet goed wat hij ermee aan moet. Straks vertelt Selène wel allemaal dingen aan Claire, waarbij hij niet goed uit de bus komt. Huub beschouwt Claire namelijk niet als volwaardig lid van het team Huub-Jaap. "Spelen tegen mensen die de dagverslagen lezen, hoe f*cked up is dat", irriteert Huub zich. Het is ook allemaal niet eerlijk hè Huub...
bron: tien.tv |
|
|