|
|
Aartus
|
|
|
FC Twente hoopt aankomende zondag de negatieve spiraal te doorbreken. De Tukkers zijn al drie duels op rij zonder zege, maar hopen tegen AZ daar verandering in te brengen. In de media werd onlangs gesuggereerd dat Twente momenteel een vormdip heeft. Daar wil trainer Michel Jansen echter niets van weten.
"Een dip is dat je over een hele periode slecht presteert", zegt Jansen tegenover Twente TV. "Voor mijn gevoel is dat niet aan de orde. Als je bij ons kijkt, dan praat je over de laatste twee wedstrijden, die een bepaald gevoel geven en een bepaalde stemming teweegbrengen. Als je praat over een dip, in vergelijking met de voorgaande seizoenen, denk ik dat dit seizoen absoluut niet vergelijkbaar is."
Volgens Jansen is het ook onzin dat het bij Twente momenteel ontbreekt aan passie en strijdlust. "Dat is absoluut niet zo", countert de trainer. "Je hebt soms wedstrijden waarin het even wel en soms ook wedstrijden waarin het niet loopt en ook niet echt mee zit. Dan ziet het er vaak op die manier uit."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/240267/Jansen:_FC_Twente_in_een_dip?_Dat_is_voor_mij_niet_aan_de_orde&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2w40Dx3WO |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nu moet ik zeggen dat ik stroman jansen niet zo serieus neem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter hou je je mond, niemand hier zit er op te wachten te horen hoe jij jansen dan wel serieus neemt.. Viespeuk.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Beter hou je je mond, niemand hier zit er op te wachten te horen hoe jij jansen dan wel serieus neemt.. Viespeuk.. Goed zo KENNER zeg hem maar de waarheid |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De tukkers MOETEN gewoon winnen om nog wat te bereiken dit jaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het shirt van Berghuis gaat morgenmiddag weer uit net zo als toen hij voor VVV Venlo speelde toen maakte hij ook een doelpunt, maar nu bij 1-1 de 1-2 vlak voor tijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: krijg kramp in je ballen rotjong |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Beter hou je je mond, niemand hier zit er op te wachten te horen hoe jij jansen dan wel serieus neemt.. Viespeuk.. hahahahahahahaha......Doordenkertje? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:26 schreef de bluffer het volgende:Het shirt van Berghuis gaat morgenmiddag weer uit net zo als toen hij voor VVV Venlo speelde toen maakte hij ook een doelpunt, maar nu bij 1-1 de 1-2 vlak voor tijd Klopt 2-1 in blessure tijd......Hahahahahahahahahahahaha!!!!!!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat een mazzel, wordt hij ook nog de boer van de wedstrijd wat ik hoorde in de Kuip |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wedstrijd in de kuip om 10 voor half 5 afgelopen. Je woont in zutphen. Anderhalf uur later hier je eerste post. Conclusie..Jij bent nooit in de kuip geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft een laptop in zijn auto met chauffeur Aart.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gekker nog het is een chauffeuse.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Mmmmmmm...Dan vermaak ik me ook wel zonder laptop!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: was het geen gecastreerde achterhoeker |
|
|
|