|
|
de bluffer
|
|
|
wat is er aan de hand met Fc. Twente A1 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ga ik naar Hengelo om naar A1 van de Tukkers te kijken tegen ADO den Haag wat een slecht elftal is dat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het schijnt dat ze allemaal dezelfde vader hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 22:35 schreef de bluffer het volgende:Ga ik naar Hengelo om naar A1 van de Tukkers te kijken tegen ADO den Haag wat een slecht elftal is dat Kijk daar heb je de gevolgen al.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Kut topic.Open ik een topic over FC Twente-AZ.Begint bluffie over de A jeugd. Of hij begint over de vrienden loterij(trouwens Feijenoord een miljoen gewonnen)Hij is toch feijenoorder?Of weet ie t zelf niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Klopt.Ik kan t weten. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Effe druk,maar was wel lekker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Lionman
|
|
|
In het vervolg gewoon naar Hengelo en zeker ook Twello gaan om naar de D1 te gaan kijken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 22:00 schreef Lionman het volgende:In het vervolg gewoon naar Hengelo en zeker ook Twello gaan om naar de D1 te gaan kijken. Ik kom gewoon niet meer geen talenten voor mij tussen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Weet je wel wat je zegt 020 fan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha dooddoenert die 020 fan zin van je. Heb al jaren een seizoenkaart Feyenoord mafkees ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 15:19 schreef tomson het volgende:Haha dooddoenert die 020 fan zin van je. Heb al jaren een seizoenkaart Feyenoord mafkees ! tomson wat hoor ik ben jij 020 fan ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Steeds gekker die achterhoeker |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Laten we blij zijn hij is geen feyenoorder en geen twentenaar misschien wel een 020 fan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door jonass -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 23:38 schreef jonass het volgende:[..] Laten we blij zijn hij is geen feyenoorder en geen twentenaar misschien wel een 020 fan? Superboer? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wie bedoel je dan ik ben geen Graafschap fan hoor |
|
|
|