BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (KNVB Beker - donderdag 27 maart 2014, 20:45); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 19 maart 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 22:17 schreef Ztjes het volgende:
Remco,
Meedogenloosheid, doorzettingvermogen, onverzettelijkheid, etc. zijn niet te trainen. Die selectie moet je bij de ingang maken. Maar alle andere fysieke zaken eigenlijk wel.
Bij mij is een speler pas een echt talent als naast zijn voetbal technische kwaliteiten ook beschikt over mentale kwaliteiten om een echte topper te worden. Helaas, daar draagt de Nederlandse geaardheid niet goed aan mee.
Ik denk dat de meesten hebben laten zien die kwaliteiten wel degelijk bezitten. Maar goed. Dit is een discussie waar we niet uit gaan komen. Niet erg, maar ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 18:38 schreef Peterhs het volgende:
Staat die 10 eigenlijk voor 10 jaar oud of voor 10 pikken die je in je bek hebt gehad?
Ik gok op de laatste.
Nog zoon grote jongen mooie internet held
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben blij dat je toegeeft praatjes te hebben..

Maar je laatste zin is wel wat er in het leven echt toe doet.. Stoere taal hoor..
Want ? Niks stoere taal zijn toch allemaal watjes in het veld.. noem er is 1 waarvan je denkt oppassen geblazen.. stam had die uitstraling bijv.. davids had die zlatan had die.. etc etc.. en nu ? Wie ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 22:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is niet geheel waar. Leren kan je het niet, maar je kan mensen vormen. Iemand die absoluut geen doorzettingsvermogen bezit zal het ook nooit krijgen, maar je kan mensen zeker wel vormen op dat soort kwaliteiten, ze hun grenzen op laten zoeken en ze er dan op kietelen, confronteren en ze mentaal daarin verder helpen. Elk leger ter wereld doet dat al jaren. Elke basisopleiding begint daar mee. Slopen en dan weer opbouwen en daarbij de persoon vormen.
Maar uitstraling kan je niet vormen... En ik mis iemand met de uitstraling die ook nog kan ballen.. weet niet hoe het in de jeugd zit met zo iemand ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten hebben laten zien die kwaliteiten wel degelijk bezitten. Maar goed. Dit is een discussie waar we niet uit gaan komen. Niet erg, maar ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.
Wie bij ons hebben medogenloosheid dan ?
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 11:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar uitstraling kan je niet vormen... En ik mis iemand met de uitstraling die ook nog kan ballen.. weet niet hoe het in de jeugd zit met zo iemand ?
Bazoer in theorie, maar uitstraling is ook iets wat met jaren komt.
Robinho
 Robinho - donderdag 20 maart 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Kishna en Fischer hebben dat wel vind ik, maar de spoeling is inderdaad dun

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 maart 2014 door Robinho --
remco k
 remco k - donderdag 20 maart 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Want ? Niks stoere taal zijn toch allemaal watjes in het veld.. noem er is 1 waarvan je denkt oppassen geblazen.. stam had die uitstraling bijv.. davids had die zlatan had die.. etc etc.. en nu ? Wie ?
Je snapt het echt niet. Het is zinloze stoere taal van je dat helemaal niets toevoegt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet. Het is zinloze stoere taal van je dat helemaal niets toevoegt.
Net zoiets als jou zeg maar.. nu begrijp ik et ;) nee gein wa ik bedoeldr te zeggen is dat er geen KERELS inlopen van aaaah dat is er 1.. elk team heeft er 1.. maar wij.. nee doetjes..
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 12:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Bazoer in theorie, maar uitstraling is ook iets wat met jaren komt.
Mis gewoon een rat... Straatschoffie..
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 23:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mis gewoon een rat... Straatschoffie..
Jij bent een rat, maar Ajax onwaardig. Tja wie moeten we dan neerzetten...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 09:20   quote  deeplink  
Ben indd een rat en dat boeit me niet beter dan zoon halfgebakken zepezaadje als jou die met iedereen meelult om confrontaties OP EEN FORUM uit de weg tegaan.. en hoezo ajax onwaardig omdat ik een uitgesproken mening heb ? Wat dan ook nog eens op waarheid berust ? Want hebben we een echte kerel in het team met een uitstraling zoals stam die had of gatusso of iets dergelijks ?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Omdat je alleen maar onzin uitkraamt.
Ik meelullen... ik heb mijn eigen mening dus mijn vorige zin blijkt maar weer eens te kloppen. Soms ben je het met elkaar eens. Als je dat meelullen vind, ja dan ben je snel klaar. Hoelang ben je weg geweest hier? Misschien kan je die tijd wel verbeteren, want je voegt niet echt wat toe, behalve de lachwekkende reacties af en toe waaruit blijkt dat je een dikke nep supporter bent.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 10:38 schreef Peterhs het volgende:
Ik meelullen... ik heb mijn eigen mening dus mijn vorige zin blijkt maar weer eens te kloppen. Soms ben je het met elkaar eens. Als je dat meelullen vind, ja dan ben je snel klaar. Hoelang ben je weg geweest hier? Misschien kan je die tijd wel verbeteren, want je voegt niet echt wat toe, behalve de lachwekkende reacties af en toe waaruit blijkt dat je een dikke nep supporter bent.
Dus omdat ik welgeteld 1 speler niks vind ben je een nepsupporter geloof me nu maar dat er heeeeeel veel supporters zijn die precies het zelfde denken.. maar hoevaak zit je in het stadion ? Seizoenskaart ? Wel eens in meeegedaan aan 1 van de vele mooie Entradas ? Je zegt dat je een eigen mening hebt.. ik dus ook en die bevalt jou blijkbaar niet omdat JIJ siem geweldig vind.. dus als iemand wat zegt wat niet in je straatje past kraam JIJ onzin uit.. maar als ik jou was had ik siempie lekker in zen kont geneukt pik iets wat precies bij je past
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 13:44   quote  deeplink  
2008 en 2012.. dus je bent maar eens op het forum gekomen omdat we 2x achter elkaar kampioen werden.. wie is er nu de nep supporter dan.. daarbij de rest heb zen smoel allang gehouden en gaan verder met normale posts.. behalve jij, vreemd.. zou bijna wat gaan denken
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 maart 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:20 schreef nummer10 het volgende:
Ben indd een rat en dat boeit me niet beter dan zoon halfgebakken zepezaadje als jou die met iedereen meelult om confrontaties OP EEN FORUM uit de weg tegaan.. en hoezo ajax onwaardig omdat ik een uitgesproken mening heb ? Wat dan ook nog eens op waarheid berust ? Want hebben we een echte kerel in het team met een uitstraling zoals stam die had of gatusso of iets dergelijks ?
Jezus... heb jij slecht geslapen?? Thuis ruzie gehad??
Er zijn hier weinigen die "meelullen" om een confrontatie uit de weg te gaan. Wel ken ik hier veel mensen, die wel degelijk een eigen mening hebben en die hier ook ventileren.
Het feit, dat jij jezelf een rat noemt, daar hoef je niet trots op te zijn.

Wat betreft je mening, dat Ajax een speler ontbeert, die de mouwen opstroopt en een hard duel niet uit de weg gaat, daarin heb jij gelijk. Dat schrijf ik ook al tijden lang.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Pietje.. geen rat die mensen naait.. integendeel ! Ben gewoon in reallife nu niet de makkelijkste ook niet op het voetbal veld.. en daar schaam ik me niet voor. En eerlijk wou dat we zoiemand in ons team hadden.. En eigenmening echt waar geen probleem !! Maar op de man spelen.. (heb ik indd ook gedaan als reactie) nee dankje.. moet dat dan omdat ik een andere mening heb dan hun ? Maar ach fuck it maakt nie uit laten we met zijn allen het hier lekker bij laten en terug gaan waarvoor we hier zijn.. en dat is ajax !!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 15:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jezus... heb jij slecht geslapen?? Thuis ruzie gehad??
Er zijn hier weinigen die "meelullen" om een confrontatie uit de weg te gaan. Wel ken ik hier veel mensen, die wel degelijk een eigen mening hebben en die hier ook ventileren.
Het feit, dat jij jezelf een rat noemt, daar hoef je niet trots op te zijn.

Wat betreft je mening, dat Ajax een speler ontbeert, die de mouwen opstroopt en een hard duel niet uit de weg gaat, daarin heb jij gelijk. Dat schrijf ik ook al tijden lang.
Ps slaap altijd slecht :P
remco k
 remco k - vrijdag 21 maart 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 23:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Net zoiets als jou zeg maar.. nu begrijp ik et ;) nee gein wa ik bedoeldr te zeggen is dat er geen KERELS inlopen van aaaah dat is er 1.. elk team heeft er 1.. maar wij.. nee doetjes..
Zeg dat dan gewoon i.p.v. die rare taal te posten..

Volgens mij heeft Klaassen op het middenveld wel die hardheid, heeft Veltman dat wel achterin. En is Kishna ook wel een type dat van zich af bijt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 18:36   quote  deeplink  
Mwah maar niet de uitstraling.. zoals ik eerder aangaf een gatusso.. gewoon een viezerik..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 maart 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 18:36 schreef nummer10 het volgende:
Mwah maar niet de uitstraling.. zoals ik eerder aangaf een gatusso.. gewoon een viezerik..
Eerlijk gezegd hoef ik dat soort spelers niet.
Bij PSV had je die steeds zoals een Van Bommel, Strootman en Toivonen.
Spelers die ik absoluut nooit in een Ajaxhsirt (had) wil(len) zien.
Komen totaal niet sympathiek ook over vind ik.
remco k
 remco k - vrijdag 21 maart 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 18:36 schreef nummer10 het volgende:
Hebben we niet nodig, ook nooit gehad ook..
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus omdat ik welgeteld 1 speler niks vind ben je een nepsupporter geloof me nu maar dat er heeeeeel veel supporters zijn die precies het zelfde denken.. maar hoevaak zit je in het stadion ? Seizoenskaart ? Wel eens in meeegedaan aan 1 van de vele mooie Entradas ? Je zegt dat je een eigen mening hebt.. ik dus ook en die bevalt jou blijkbaar niet omdat JIJ siem geweldig vind.. dus als iemand wat zegt wat niet in je straatje past kraam JIJ onzin uit.. maar als ik jou was had ik siempie lekker in zen kont geneukt pik iets wat precies bij je past
Je kan er net zoveel omheen lullen en proberen iedere keer net even iets anders zeggen, maar als jij echt vind dat hij al seizoenen lang de zwakste schakel is dan ben je gewoon achterlijk en zie je niet hoe slecht sommigen bezig waren/zijn.
Hij is de afgelopen seizoenen de rots in de branding geweest. Waar anderen faalden ving hij het op.
Het zal nooit een wereldster zijn of worden, tot zover kan ik inkomen, maar voor dit seizoen altijd een zeer constante speler met veel belangrijke goede momenten.
Door hem hebben we geen wedstrijden verloren hoor...
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:
2008 en 2012.. dus je bent maar eens op het forum gekomen omdat we 2x achter elkaar kampioen werden.. wie is er nu de nep supporter dan.. daarbij de rest heb zen smoel allang gehouden en gaan verder met normale posts.. behalve jij, vreemd.. zou bijna wat gaan denken
Je kan denken wat je wilt.
Ik kwam op dit forum terecht toen ik indertijd op zoek was naar transfergeruchten en merkte toen het forum op, maar ik hoef jou helemaal geen verantwoording af te leggen.
Grote bek heb je sinds je blijkbaar terug bent, maar dit getuigt alleen maar dat je ergens iets flink te kort komt.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Maar ik heb geen zin om ellenlange zeik discussies te houden, dus laten we weer inhoudelijk reageren verder.
Betreft mening de Jong is het jij tegen iedereen. Niet mijn probleem als je het niet wilt inzien.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

dus we hebben nooit harde spelers gehad die een tik uit durfde te delen ? en er hard invlogen ? vbommel enzo geef ik jullie groot gelijk overgens en strootman ook.. gatusso was enkel een voorbeeld. maar gewoon een type davids, stam, zlatan, baasjes... denk kishna en veltman maybe in de toekomst als ze gaan vertrekken...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 19:32 schreef Peterhs het volgende:
Maar ik heb geen zin om ellenlange zeik discussies te houden, dus laten we weer inhoudelijk reageren verder.
Betreft mening de Jong is het jij tegen iedereen. Niet mijn probleem als je het niet wilt inzien.
niet jij tegen iedereen.. zijn er veel meer alleen minder actief.. maar goed laten we indd maar inhoudelijk reageren en normaal ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 11:25   quote  deeplink  
ohja bogarde nog vergeten ;) en zelfs sneijder was een klein straatschoffie
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 11:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus we hebben nooit harde spelers gehad die een tik uit durfde te delen ? en er hard invlogen ? vbommel enzo geef ik jullie groot gelijk overgens en strootman ook.. gatusso was enkel een voorbeeld. maar gewoon een type davids, stam, zlatan, baasjes... denk kishna en veltman maybe in de toekomst als ze gaan vertrekken...
Schrijf ik dat?? Nee, je moet me geen woorden in de mond leggen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet gezegt ??
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 15:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet gezegt ??
Nogmaals, leg me geen woorden in de mond..
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 15:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet gezegt ??
Jij hebt het over een type Gatusso...Een echte viezerik.. Echt een compleet ander soort speler als een Davids bijvoorbeeld.. Echt compleet niet met elkaar te vergelijken..

Misschien dat je zo snapt wat ik bedoel?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 maart 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 10:38 schreef Peterhs het volgende:
He drollenzuiger, ff rustig aan oke?

Nummertje 10 is nog steeds je vader hier.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Hahahaha papa beer... Niet de knuffel marrokaan whehe
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Remco qua voetballers totaal anders maar ook davids kon duels hard ingaan en beet zich vast in de tegenstander.. en dat bedoel ik en gatusso is verhaal appart.. maar gewoon een BAAS wat ik zoek en die mis ik.. zijn allemaal veel te lief
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 maart 2014 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 18:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

He drollenzuiger, ff rustig aan oke?

Nummertje 10 is nog steeds je vader hier.
Pot verwijt de ketel word het hier...
Pleurt op gek.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 24 maart 2014 - 12:37   quote  deeplink  
Een stoere harde baas op het veld, mist Ajax wel.
Ajax moet eens echt voetbal gaan spelen in plaats van die zachte balletjes. Gewoon iemand die de beuk erin kan rammen, is welkom bij Ajax. Toch weer een type Davids, denk ik.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 maart 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 12:37 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax moet eens echt voetbal gaan spelen in plaats van die zachte balletjes. Gewoon iemand die de beuk erin kan rammen, is welkom bij Ajax. Toch weer een type Davids, denk ik.
Roep ik al een hele tijd.. voetballend zeer goed maar durf ook een duels hard integaan en de boel aan te slingeren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 maart 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 12:37 schreef nieuwe ajax het volgende:
Je roept wel elke keer type spelers, maar kom dan ook eens met namen want dat is je namelijk al meermalen gevraagd!
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 maart 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 13:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je roept wel elke keer type spelers, maar kom dan ook eens met namen want dat is je namelijk al meermalen gevraagd!
Kan je nog wel 10x vragen, maar als ik jou was zou ik niet op het antwoord gaan wachten :-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 maart 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 12:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Roep ik al een hele tijd.. voetballend zeer goed maar durf ook een duels hard integaan en de boel aan te slingeren
Suarez, Janssen, Ooijer die noem je nog niet eens..
Toby en Vertonghen hadden dat ook wel vond ik net ff dat extra's wat
ik nu toch wel een beetje mis.. Opstootjes maken het voetbal ook leuker.
Zie je teminste dat er ergens voor gespeeld word. Nu niet 100% eens
en geef het ook al tijden aan. Onze ploeg heeft te weinig testosteron op het
veld staan. Daarom verspeel je laatste weken punten en pakken werkploegen constant punten.
nora
 nora - maandag 24 maart 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Neeskens-Wouters-Bogarde-Davids-Vertongen-Suarez-Sneijder-Zlatan-Jansen-Gabri-Ooijer- Lerby - Nico Reijders en dan had je jongens als Frank de Boer en Rijkaard en Winter dat waren gasten die wilde winnen en straalde dat uit en als het techn/niet ging dan effe schoffelen, en dat die figuren zitten er te weinig in deze selectie om een sterker Ajax te krijgen om Ajax over de streep te trekken als het wat moeilijker gaat in een wedstrijd.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 24 maart 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Als we allen de vorige berichten van de afgelopen 4 maanden had gelezen, dan weten we allen om welke soort type spelers ik hebt geadviseerd. Ik heb het wel denk ik dat wel meer dan 10 x geschreven. Met een jeugdelftal blijven lopen als nu, nee, daar win je de CL-finale zeker niet mee. Is logisch.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 maart 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 15:45 schreef nora het volgende:
Neeskens-Wouters-Bogarde-Davids-Vertongen-Suarez-Sneijder-Zlatan-Jansen-Gabri-Ooijer- Lerby - Nico Reijders en dan had je jongens als Frank de Boer en Rijkaard en Winter dat waren gasten die wilde winnen en straalde dat uit en als het techn/niet ging dan effe schoffelen, en dat die figuren zitten er te weinig in deze selectie om een sterker Ajax te krijgen om Ajax over de streep te trekken als het wat moeilijker gaat in een wedstrijd.
Denk dat dat toch wel een beetje de hand van de trainer is op dit moment.
Karaktertjes brengen ook vaker problemen. Alleen daarin heb je positief en negatief
kijk Suarez met zijn maniertjes nou ken niemand die hem er niet graag bij had..
Dit seizoen maar uitzitten en hopen dat er volgend seizoen een Ajax staat waar
ik me meer in kan vinden..
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 maart 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Ik hoop dat Kishna ons nog meer heerlijk voetbal gaat brengen, maar waarschijnlijk zullen ze hem na een wedstrijd of 5 wel geblesseerd schoppen zoals altijd gebeurd.
Anders kan hij natuurlijk altijd nog een hamstring blessure oplopen, want dat is zo normaal bij ons.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 maart 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Sluit me bij de laatste posten volledig aan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 maart 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 16:23 schreef nieuwe ajax het volgende:
Als we allen de vorige berichten van de afgelopen 4 maanden had gelezen, dan weten we allen om welke soort type spelers ik hebt geadviseerd. Ik heb het wel denk ik dat wel meer dan 10 x geschreven. Met een jeugdelftal blijven lopen als nu, nee, daar win je de CL-finale zeker niet mee. Is logisch.
Leuk man, maar nog steeds geen namen. En type spelers weet iedereen wel! Jij met je 2 supergoede spelers huren?? Geef dan ook eens antwoord op de vraag die je gesteld wordt, want supergoede spelers zijn niet te huur. Dus je lult slap en valt continu in de herhaling.
sjarrel
 sjarrel - maandag 24 maart 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 15:45 schreef nora het volgende:
Nu hebben we ze niet .maar ze komen wel kijk hoe fdb coacht.vertonghen was niks toen hij bij ajax kwam.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 maart 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 19:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leuk man, maar nog steeds geen namen. En type spelers weet iedereen wel! Jij met je 2 supergoede spelers huren?? Geef dan ook eens antwoord op de vraag die je gesteld wordt, want supergoede spelers zijn niet te huur. Dus je lult slap en valt continu in de herhaling.
Das logisch
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 24 maart 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 19:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat je er nog steeds moeite insteekt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (KNVB Beker - donderdag 27 maart 2014, 20:45); 0 - 1

0.0061287