BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (KNVB Beker - donderdag 27 maart 2014, 20:45); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 24 maart 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 12:37 schreef nieuwe ajax het volgende:
Een stoere harde baas op het veld, mist Ajax wel.
Ajax moet eens echt voetbal gaan spelen in plaats van die zachte balletjes. Gewoon iemand die de beuk erin kan rammen, is welkom bij Ajax. Toch weer een type Davids, denk ik.
Onderbouw het nu eens een keer binnen de mogelijkheden.
nora
 nora - maandag 24 maart 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 20:56 schreef sjarrel het volgende:

[..]

Nu hebben we ze niet .maar ze komen wel kijk hoe fdb coacht.vertonghen was niks toen hij bij ajax kwam.
klopt maar was ook heel jong toen hij bij Ajax kwam en is zo geworden zat hij had het wel in zich ( karakter) en die gasten zie ik op dit moment niet in Ajax.
remco k
 remco k - maandag 24 maart 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 16:23 schreef nieuwe ajax het volgende:
Als we allen de vorige berichten van de afgelopen 4 maanden had gelezen, dan weten we allen om welke soort type spelers ik hebt geadviseerd. Ik heb het wel denk ik dat wel meer dan 10 x geschreven. Met een jeugdelftal blijven lopen als nu, nee, daar win je de CL-finale zeker niet mee. Is logisch.
Je roept alleen maar wat. Onderbouwt werkelijk helemaal niets. Kom nu eens met spelers dan die ook haalbaar zijn. Europese toppers die je ff gaat huren. Ik ben benieuwd.
remco k
 remco k - maandag 24 maart 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 23:45 schreef nora het volgende:

[..]

klopt maar was ook heel jong toen hij bij Ajax kwam en is zo geworden zat hij had het wel in zich ( karakter) en die gasten zie ik op dit moment niet in Ajax.
Veltman klaassen hebben dat wel vind ik. Nog niet zo ontwikkeld als een 26 jarige.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 maart 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 23:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat je er nog steeds moeite insteekt.
Ach, heb toch niets te doen! ;-)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 25 maart 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Natuurlijk hebben we Veltman en Klaassen. Dat zijn leuke en goede jongens, maar alleen hard genoeg zijn ze niet om Ajax nog sterker en harder te maken.
Je zal zien, dat ze binnen 2 of 3 jaar weggekocht worden, en dan kan Ajax weer opnieuw beginnen.

We merken alleen maar steeds weer mee, dat Ajax 1 stap achteruit gaat en daarna niet 2 of zelfs 3 stappen vooruit komt om echt de Europese top te halen. Dat is wel de realiteit qua beeld die we steeds weer terug zien bij Ajax.

Dat we dit seizoen kampioen worden, dat zal wel gebeuren, maar de 2 seizoenen daarna, dat weet ik nog net zo niet. Ajax moet dan echt heel erg opletten met clubs als PSV, Feyenoord en FC Twente. Ben ook heel erg benieuwd voor de Champions League of Ajax dan wel verbeteringen heeft opgeleverd qua betere spelersmentaliteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door nieuwe ajax --
nora
 nora - dinsdag 25 maart 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Inderdaad hebben Veltman en Klaasen wel wat gif in hun maar laten zich af en toe toch nog afbluffen zie Veltman tegen Pelle hopelijk ontwikkelt hij zich ook op dat gebied snel dan zou hij een topper kunnen worden, over zijn voetballend vermogen ben ik zeer tevreden ondanks af en toe zijn foutjes .
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 maart 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 12:40 schreef nora het volgende:
Inderdaad hebben Veltman en Klaasen wel wat gif in hun maar laten zich af en toe toch nog afbluffen zie Veltman tegen Pelle hopelijk ontwikkelt hij zich ook op dat gebied snel dan zou hij een topper kunnen worden, over zijn voetballend vermogen ben ik zeer tevreden ondanks af en toe zijn foutjes .
Van zijn foutjes leert hij hopelijk daar mag je hem nu nog niet op afrekenen.
Toch ook een aantal keren te nonchalant (waar hij ook van moet leren) en
een aantal keer dat Moisander hem in de steek laat. Met name tegen Utrecht (de Ridder)
En Pec(Fernández) zijn toch 4 dure punten. Veltman kan goed voetballen maar heeft
een ervaren bikkelaar naast hem nodig. Moisander te slap vind ik
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 12:21 schreef nieuwe ajax het volgende:
Natuurlijk hebben we Veltman en Klaassen. Dat zijn leuke en goede jongens, maar alleen hard genoeg zijn ze niet om Ajax nog sterker en harder te maken.
Je zal zien, dat ze binnen 2 of 3 jaar weggekocht worden, en dan kan Ajax weer opnieuw beginnen.

We merken alleen maar steeds weer mee, dat Ajax 1 stap achteruit gaat en daarna niet 2 of zelfs 3 stappen vooruit komt om echt de Europese top te halen. Dat is wel de realiteit qua beeld die we steeds weer terug zien bij Ajax.

Dat we dit seizoen kampioen worden, dat zal wel gebeuren, maar de 2 seizoenen daarna, dat weet ik nog net zo niet. Ajax moet dan echt heel erg opletten met clubs als PSV, Feyenoord en FC Twente. Ben ook heel erg benieuwd voor de Champions League of Ajax dan wel verbeteringen heeft opgeleverd qua betere spelersmentaliteit.
Jongens bikkelen wel degelijk. Verder is je post wederom hetzelfde als altijd. Inhoudsloos zonder antwoord te geven op bepaalde vragen. Jammer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 maart 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 12:21 schreef nieuwe ajax het volgende:

Goh, jij verteld echt nieuwe dingen man! Echt man, geweldig gewoon! Dat wist ik echt nog niet! Bedankt man!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 maart 2014 - 15:36   quote  deeplink  
Eide heeft weer fantastisch zijn best gedaan, dank daarvoor. En dan lees ik weer de irritatie onderling. Doe ff normaal, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Maar we zijn toch mensen met een gezond verstand. Als het niveau hier daalt zoals bij Feyenoord ( daar ga je toch echt twijfelen aan het iq van de mensen. Lijken wel een stelletje geestelijke dwergen) dan vraag ik me af waar iedereen mee bezig is.

Ook ik denk dat Ajax een speler als Nigel de Jong goed kan gebruiken op het middenveld. Los hiervan moet er ook een leider komen die het hele team op sleeptouw neemt. Dit ontbreekt vaak bij Siem de Jong. Die felheid is vaak iets wat een speler heeft van nature. En dat is moeilijk en maar deels te leren.

Wordt Donderdag een interessante wedstrijd. Kijk er persoonlijk naar uit. De laatste wedstrijd tegen AZ werd overtuigend gewonnen. Alleen was toen de instelling van AZ ook niet goed. Wanneer ze nu vanaf het begin erbovenop zitten wordt het echt een moeilijke wedstrijd. En kan het zeker alle kanten op. Ook donderdag ben je afhankelijk van de fitheid en instelling van Ajax.

De wisselvalligheid van Ajax is vooral te wijten aan mentale kracht. En dat is iets wat wel degelijk is te beïnvloeden. Ik hoop dat De Boer zijn spelers optimaal kan opladen en bewust kan maken dat ze 110% hun best zullen moeten doen.
nora
 nora - dinsdag 25 maart 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Gewoon tegen de jongens zeggen dat het Barca is en geen AZ dan duiken ze er wel op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 maart 2014 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 19:04 schreef nora het volgende:
Gewoon tegen de jongens zeggen dat het Barca is en geen AZ dan duiken ze er wel op.
Of vragen of AZ in shirtjes van Barcelona wil voetballen! ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 maart 2014 - 19:47   quote  deeplink  
hahahahahahahahahaha........erg leuk!!
adriu
 adriu - woensdag 26 maart 2014 - 10:57   quote  deeplink  
beker az-ajax 2-3. Ajax-twente 3-2!
nora
 nora - woensdag 26 maart 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Als de kansen eindelijk is benut worden zou het zomaar kunnen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 maart 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 11:00 schreef nora het volgende:
Als de kansen eindelijk is benut worden zou het zomaar kunnen.
Vrees toch het ergste maar ja met dit Ajax weet je het maar nooit..
Verwend zullen we niet worden vrees ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 maart 2014 - 05:03   quote  deeplink  
"De Boer houdt Twente in het achterhoofd tijdens bekerduel met AZ"

Als ik deze titel lees heb ik alweer het ernstige vermoeden dat we vanavond naar een zaadpartij van onze club gaan zitten kijken. Aan de ene kant begrijpelijk want Twente is van behoorlijk belang wil je de concurrentie geen hoop geven, maar aan de andere kant is de dubbel ook wel weer eens lekker!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 maart 2014 - 05:03   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 maart 2014 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 05:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
"De Boer houdt Twente in het achterhoofd tijdens bekerduel met AZ"

Als ik deze titel lees heb ik alweer het ernstige vermoeden dat we vanavond naar een zaadpartij van onze club gaan zitten kijken. Aan de ene kant begrijpelijk want Twente is van behoorlijk belang wil je de concurrentie geen hoop geven, maar aan de andere kant is de dubbel ook wel weer eens lekker!
Vast aan het indekken. . Tuurlijk de belangen van een kampioenschap zijn veel groter
maar dan nog kun je zeggen dat je ze allebei pakt. Of dat je er nog niet mee bezig bent eerst vanavond..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 27 maart 2014 - 08:00   quote  deeplink  
Valt niets in te dekken, want eerder gaf hij al aan dat hij niemand hoefde te sparen. Als hij ineens met een smoesje gaat komen straks als het misgaat is het gewoon een sukkel.
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Logisch van de Boer. Zondag is in alle opzichten vele malen belangrijker dan vanavond.. Ik had zelfs Jong Ajax het veld in gestuurd.. Ook goed voor de opleiding van die jongens..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Niks zeggende kut beker in Nederland..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 maart 2014 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 10:26 schreef remco k het volgende:
Logisch van de Boer. Zondag is in alle opzichten vele malen belangrijker dan vanavond.. Ik had zelfs Jong Ajax het veld in gestuurd.. Ook goed voor de opleiding van die jongens..
Een prijs is een prijs! Hij moet gewoon vanavond en zondag winnen geen gelul
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 maart 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 10:26 schreef remco k het volgende:
Vind je ?? Vind de dubbel toch na 3 jaar ook wel een keer belangrijk !!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 27 maart 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 12:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja, want dan kan er toch gezegd worden dat we 'vooruitgang' hebben geboekt :D
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 12:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De enige prijs in Nederland die telt is de landstitel.
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 11:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een prijs is een prijs! Hij moet gewoon vanavond en zondag winnen geen gelul
Ja want het is zo vanzelf sprekend dat we van Twente en al winnen altijd.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 maart 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

WZAWZDB!!
Brandje
 Brandje - donderdag 27 maart 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 10:57 schreef adriu het volgende:
beker az-ajax 2-3. Ajax-twente 3-2!
Nope, de tijden dat ajax er in een wedstrijd drie in legt liggen net zo ver achter ons als dat we er twee tegen krijgen.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 maart 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 10:27 schreef remco k het volgende:
Niks zeggende kut beker in Nederland..
Prijs is prijs en als fan is de cupfinal een fantastische ervaring met een supersfeer. Boilesen kan je sparen maar de rest heeft bijna twee weken "rus" gehad en als die mannetjes niet twee wedstrijden vol gas en op niveau kunnen spelen dan zijn ze geen materiaal voor ajax.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 maart 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Twente ben ik totaal niet bang. Die winnen niet van ons en wij hoeven niet perse van hen te winnen. Wedstrijd zonder druk als je het mij vraagt
nora
 nora - donderdag 27 maart 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Tja wat is wijsheid als je het B elftal stuurt hebben de A spelers helemaal geen ritme, als je de A spelers stuurt vanavond en je krijgt 2 blessures en je verliest zegt iedereen je had je B elftal moeten sturen.Persoonlijk ga ik voor de A spelers vanavond met zeker 3x wisselen voor de net terug gekeerde geblesseerde spelers, ik ga er van uit dat Ajax deze 2 wedstrijden moet kunnen winnen.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 maart 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

De enige prijs in Nederland die telt is de landstitel.
Typische reactie van iemand die zelden tot nooit naar het stadion gaat en waarvan ik bijna met zekerheid durft te zeggen dat hij nog nooit een cupfinal live heeft meegemaakt.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 maart 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 14:23 schreef nora het volgende:
Tja wat is wijsheid als je het B elftal stuurt hebben de A spelers helemaal geen ritme, als je de A spelers stuurt vanavond en je krijgt 2 blessures en je verliest zegt iedereen je had je B elftal moeten sturen.Persoonlijk ga ik voor de A spelers vanavond met zeker 3x wisselen voor de net terug gekeerde geblesseerde spelers, ik ga er van uit dat Ajax deze 2 wedstrijden moet kunnen winnen.
Waarom legt iedereen hier zo'n druk op as zondag. twente wint niet van ons. Heb je die zien spelen de laatste maanden. Je hoeft alleen Tadic maar lam te leggen en dat doe je heel simpel door over hem heen te gaan en dan kunnen Blind als CVM/Linksback of van Rhijn als RB prima uitvoeren.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 27 maart 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Doet dat ter zake, of hij er wel of niet geweest is ?? Lijkt me niet. En hij heeft gelijk. De beker is voor de topclubs een troostprijs als het kampioenschap niet behaald wordt.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 27 maart 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 14:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom legt iedereen hier zo'n druk op as zondag. twente wint niet van ons. Heb je die zien spelen de laatste maanden. Je hoeft alleen Tadic maar lam te leggen en dat doe je heel simpel door over hem heen te gaan en dan kunnen Blind als CVM/Linksback of van Rhijn als RB prima uitvoeren.
Volledig mee eens !!
Brandje
 Brandje - donderdag 27 maart 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 14:28 schreef Oceanu het volgende:
Doet dat ter zake, of hij er wel of niet geweest is ?? Lijkt me niet. En hij heeft gelijk. De beker is voor de topclubs een troostprijs als het kampioenschap niet behaald wordt.
Dat doet zeker ter zake want als fan is de bekerfinale een fantastisch iets en je wil toch als fan/club alles winnen wat je kan winnen!
Kijk eens naar Engeland hoe fans daar over de FA Cup denken!
Oceanu
 Oceanu - donderdag 27 maart 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Er wordt ook nergens gezegd dat iemand die beker niet wil winnen. De prioriteit ligt bij de titel en dat is logisch. En natuurlijk, als een Ajacied in de gelegenheid is om de bekerfinale te bezoeken, zal ie nooit zeggen: nee laat maar.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 maart 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 14:45 schreef Oceanu het volgende:
Er wordt ook nergens gezegd dat iemand die beker niet wil winnen. De prioriteit ligt bij de titel en dat is logisch. En natuurlijk, als een Ajacied in de gelegenheid is om de bekerfinale te bezoeken, zal ie nooit zeggen: nee laat maar.
Prijs is prijs. Tuurlijk is de titel belangrijker maar als je als club de dubbel kan pakken dan moet je dat doen. Dus gewoon je sterkst mogelijke team optellen en niet zoals Remco oppert.
jodocus
 jodocus - donderdag 27 maart 2014 - 16:01   quote  deeplink  
hallo het gras opvreten vanavond , geen gezeik ze hebben t al lang genoeg af laten weten , dus zeg ik er tegenaan en gaan voor de dubbel
stelletje lamzakken
jodocus
 jodocus - donderdag 27 maart 2014 - 16:04   quote  deeplink  
WERKEN VOOR JE GELD
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 14:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Typische reactie van iemand die zelden tot nooit naar het stadion gaat en waarvan ik bijna met zekerheid durft te zeggen dat hij nog nooit een cupfinal live heeft meegemaakt.
Knap dat je het allemaal weet.. Helaas toch fout.
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 15:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Prijs is prijs. Tuurlijk is de titel belangrijker maar als je als club de dubbel kan pakken dan moet je dat doen. Dus gewoon je sterkst mogelijke team optellen en niet zoals Remco oppert.
Iedereen zijn mening toch..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 maart 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Wordt een 2-1 verlies helaas, maar ik vind zondag veeeeeel belangrijker!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 maart 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Slecht gevoel over beide partijen...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 maart 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 17:44 schreef nummer10 het volgende:
Slecht gevoel over beide partijen...
Yep...maar meestal spelen ze dan de sterren van de hemel!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 27 maart 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 17:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wordt een 2-1 verlies helaas, maar ik vind zondag veeeeeel belangrijker!!
Ik denk eerlijk gezegd ook een verlies.
T wordt echt overleven ben ik bang.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 maart 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 18:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Yep...maar meestal spelen ze dan de sterren van de hemel!!!
De laatste wedstrijd klopte het gevoel wel.. hoop indd nu dan maar keer fout hebben..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 19:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De laatste wedstrijd klopte het gevoel wel.. hoop indd nu dan maar keer fout hebben..
Zo he. Had je gevoel het de laatste wedstrijd zowaar eens goed??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (KNVB Beker - donderdag 27 maart 2014, 20:45); 0 - 1

0.0075387