|
|
nummer10
|
|
|
Wat loop je nu te eikelen dan lamzak... Of wou je zeggen dat het de laatste weken goed was ?? Vind het namelijk het hele seizoen al KUT op denk ik 3 wedstrijden na.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 19:12 schreef nummer10 het volgende:Wat loop je nu te eikelen dan lamzak... Of wou je zeggen dat het de laatste weken goed was ?? Vind het namelijk het hele seizoen al KUT op denk ik 3 wedstrijden na.. Wat is er kerel. Wie heeft het over goed of niet, enkel over je gokkend vermogen.. En dan heb ik het niet over je centen..
Oja, schelden?? Beetje jammer.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Laten we er met z'n allen er eerst maar positief vanuit gaan, dat we met 1-2 of met 2-3 gaan winnen. Denk wel dat het toch een spannende wedstrijd wordt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lamlul is niks ergs en niet persoonlijk bedoelt.. neem aan da je geen blauwe pilletjes nodig bent :P anyway gokkend vermogen zit wel goed.. hoop alleen vanaaf niet.. maar zie tot mijn verbazing dat de voorhoede ALWEER anders is met schone op links de sa op rechts ?????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 20:30 schreef nummer10 het volgende:Lamlul is niks ergs en niet persoonlijk bedoelt.. neem aan da je geen blauwe pilletjes nodig bent :P anyway gokkend vermogen zit wel goed.. hoop alleen vanaaf niet.. maar zie tot mijn verbazing dat de voorhoede ALWEER anders is met schone op links de sa op rechts ?????? Nee hoor, Schone op rechts en de Sa op rechts.. Kishna heeft erg veel blessures gehad, die wordt denk ik terecht gespaard voor zondag.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Rhijn nu al geel.. Die kon er nog weleens af gaan.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Maakt niet uit dan halen we gewoon een spits eruit en brengen we poulsen in ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, die van Rijn vind ik ook niks. Nu al weer een gele kaart, binnen 7 minuten. Jammer voor Klaassen dat hij geen 0-1 scoorde. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik heb dubbele gevoelens hier. Wil dat Ajax de beker wint, maar dan speelt PEC europees en AZ????? niet zeker.. Als AZ wint en de beker wint, spelen ze europees en dat is weer goed voor het Nederlandse voetbal in mijn optiek *(red. kwartfinale europa league)... Voor het eerst ga ik een wedstrijd bekijken waarvan de uitslag hoe dan ook goed is. Als Ajax verliest, ben ik blij voor het nederlandse voetbal in Europa (er vanuit gaande dat AZ dan ook de finale wint), Als Ajax wint, dan ben ik blij als Ajacied en hebben we de dubbel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
ps hoe me even op de hoogte, zit in een lounge in Delhi, dus kan het niet zien.. :( |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 20:55 schreef Ajax we love you het volgende:Ik heb dubbele gevoelens hier. Wil dat Ajax de beker wint, maar dan speelt PEC europees en AZ????? niet zeker.. Als AZ wint en de beker wint, spelen ze europees en dat is weer goed voor het Nederlandse voetbal in mijn optiek *(red. kwartfinale europa league)... Voor het eerst ga ik een wedstrijd bekijken waarvan de uitslag hoe dan ook goed is. Als Ajax verliest, ben ik blij voor het nederlandse voetbal in Europa (er vanuit gaande dat AZ dan ook de finale wint), Als Ajax wint, dan ben ik blij als Ajacied en hebben we de dubbel. AZ haalt toch wel europees voetbal dus wij gewoon winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Az wat sterker dan Ajax.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Haha, kutzooi kon ik het maar zien.... welke minuut zitten we? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Jammer dat de pass net niet aankwam anders alleen op de keeper. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Stervende zwaan Serero ligt ook meer op het gras.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Kutzooi, India accepteert de link niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vind et maar weer niks.. waardeloze aannames en az feller.. had verwacht dat ze nu wel keer lieten zien dat wij ajax waren.. bloed zweet en tranen.. maar nee hoor |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
AZ was misschien wat sterker dan Ajax, maar toch kon Ajax toen al op 0-2 kunnen komen binnen 25 minuten. Nu wordt Ajax wel wat sterker, denk ik. Eindelijk de beuk erin bij Ajax, wat vaak gemist wordt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:Vind et maar weer niks.. waardeloze aannames en az feller.. had verwacht dat ze nu wel keer lieten zien dat wij ajax waren.. bloed zweet en tranen.. maar nee hoor Tranen blijkbaar wel, maar bloed en zweet blijkbaar niet ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Hmm misschien heeft iemand anders nog een link voor je. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Blind had moeten scoren :( |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ben geen fan van schone maar hij is wel weer lekker bezig. Dit seizoen vind ik hem prima |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Die van schone had ook op doel gemogen. Wel 2 uitstekende aanvallen. Vind Ajax niet slecht spelen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Tot nu toe is het elke keer net niet. Dit is meestal een slecht teken... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
godver de godver wat een lul is die veltman |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
2x geel in 1 minuut en penal tegen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, is achteraf gezien toch minder als dat we dachten, terwijl we in de 25e minuut zelfs met 0-2 voor konden staan. Ajax had allang op 0-3 kunnen staan, als alle kansen benut werden. KNAL ROOD. Dit komt Ajax niet ten goede. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
bal is amper in de buurt man hoe dom ben je |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zat net nog te denken dat Schone beter die kaart had kunnen pakken. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
pfff kom je goed weg. Klasse redding Vermeer! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Genaaid joh mooie redding Vermeer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kenneth Vermeer... Penalty killer nummer 1.. Alleen all daarom mee naar het WK.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Die eerste overtreding van Veltman was overigens geen kaart waard. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoeveel penalty's al wel niet gestopt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het trouwens helemaal geen overtreding die penalty.. Veel te makkelijk gegeven, als dit een penalty is, is standaard iedere corner en vrije trap/voorzet ook een penalty.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tijd voor een Verbeekje? Belachelijke rode kaart, dus gewoon van het veld lopen en weigeren verder te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En de tweede is niet eens een overtreding.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Meer dan Cilissen ghehe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vind 2 gele kaarten achter elkaar onnodig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:20 schreef remco k het volgende:Ik vind het trouwens helemaal geen overtreding die penalty.. Veel te makkelijk gegeven, als dit een penalty is, is standaard iedere corner en vrije trap/voorzet ook een penalty.. Had hetzelfde eigenlijk ja. |
|
|
|