|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Die heeft er geen een gehouden, toch? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Lekker bijna de hele verdediging op scherp |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:20 schreef remco k het volgende:Ik vind het trouwens helemaal geen overtreding die penalty.. Veel te makkelijk gegeven, als dit een penalty is, is standaard iedere corner en vrije trap/voorzet ook een penalty.. Wel of niet wil niet eens over discusseren. Gaat erom dat Veltman beetpakt terwijl de bal amper in zijn buurt komt. Tuurlijk gaat ie liggen heel makkelijk, maar was gewoon DOM! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nog nooit in de Eredivisie volgens mij |
|
|
|
|
Devios
|
|
|
dit is helder??is die verslagever blind ofzo die gast valt op het moment dat hij veltman vastpakt. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:20 schreef pth het volgende:Tijd voor een Verbeekje? Belachelijke rode kaart, dus gewoon van het veld lopen en weigeren verder te spelen. Whahaha. Inderdaad. En dan door een hoop geschreeuw nog je zin krijgen ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erg zonde want Ajax speelde echt prima.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Die vermeer moet echt mee naar het WK, als ik dit zo hoor. Ach met 10 man, dan moet Ajax een keertje extra lopen, dat is beter voor ze... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:23 schreef Ajax we love you het volgende:Die vermeer moet echt mee naar het WK, als ik dit zo hoor. Ach met 10 man, dan moet Ajax een keertje extra lopen, dat is beter voor ze... Werkte mijn link niet, AWLY? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En die gele kaart is weer een goedmakertje.. Helemaal niets aan de hand... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Die van jou leek heel goed, maar internet is te traag helaas.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Enige nadeel, dat je de wedstrijd dan over moet spelen met alleen maar kaas op de tribune. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Tering die scheids fluit de hele wedstrijd kapot. Word er eindelijk een 'beetje' gestreden fluit ie alles weer af. Hij wil zeker weer een mietjes wedstrijd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:21 schreef Peterhs het volgende:[..] Wel of niet wil niet eens over discusseren. Gaat erom dat Veltman beetpakt terwijl de bal amper in zijn buurt komt. Tuurlijk gaat ie liggen heel makkelijk, maar was gewoon DOM! Dat gebeurt de gehele wedstrijd door over het hele veld man.. voetbal is nu eenmaal een contactsport.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Jodocus kwak, waar heb jij het over? staat toch nog 0-0? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het wordt nog een moeilijke 2e helft voor Ajax. Moet Ajax niet een dubbele wissel toepassen, in de rust ?????? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou ja dan de competitie maar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:25 schreef Peterhs het volgende:Tering die scheids fluit de hele wedstrijd kapot. Word er eindelijk een 'beetje' gestreden fluit ie alles weer af. Hij wil zeker weer een mietjes wedstrijd... Mee eens, beide kanten op trouwens. Maar ik snap dan ook niet waarom een Kuipers deze of de wedstrijd zondag niet fluit... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Die komt weer met zijn mongole oneliners |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Meer of minder jodocus types op dit forum??? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die penalty kan de scheids en grens trouwens nooit gezien hebben, de scheids staat namelijk achter Veltman, en Elm staat voor de grens in de weg om wat te zien.. Onmogelijk.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: wordt niks meer , kutzooi |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Van Boekel fluit op zijn zachtst gezegd een beetje eigenaardig. Ziet van alles wat er niet is, zou hij aan de paddo's zitten. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Whahaha, jij hebt er wel veel vertrouwen in.... Tweede helft, dan loopt Ajax met Krishna erover heen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Op veronica wordt het uitgezonden |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Van boekel is de ref. Niet vink. Die fluit zondag. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Doelpunt van Ajax? Ik word gek hier.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik begrijp Vermeer trouwens niet.. Verschillende vrije trappen na de rode kaart direct nemen terwijl tijd rekken toch echt de beste oplossing is.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ok foutje dan. Ik wist het niet, maar dacht dat ik eerder het publiek vink hoorde zingen. Zijn beide kut. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:28 schreef remco k het volgende:Die penalty kan de scheids en grens trouwens nooit gezien hebben, de scheids staat namelijk achter Veltman, en Elm staat voor de grens in de weg om wat te zien.. Onmogelijk.. Wederom lachwekkend want die van AZ steekt als eerste zijn arm uit. De eerste gele kaart van veltman moest naar Schone als je hem dan toch wil geveb. Van Rhijn krijgt geel terwijl ze beide trekken. De beste man snapt het spelletje niet en dat is jammer met als gevolg wedstrijd kapot.
ach een paar jaar geleden speelde we ook met tien man tegen az en wonnen we de finale met penalty's hahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:30 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Whahaha, jij hebt er wel veel vertrouwen in.... Tweede helft, dan loopt Ajax met Krishna erover heen ik geloof niet in sprookjes |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:31 schreef Peterhs het volgende:[..] Ok foutje dan. Ik wist het niet, maar dacht dat ik eerder het publiek vink hoorde zingen. Zijn beide kut. Haha. Ajax heeft de laatste jaren in grote wedstrijden niet te klagen hoor met Vink. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Die van Boekel is toch een ex VVV speler? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee maar de jaren daarvoor heel vaak wel. Je kan niet van die vent op aan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Kan wel maar dan moet je met Bojan en Kishna voorin gaan spelen maar de Boer houdt met zijn wissels rekening met zondag |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je moet nu van 110% naar 120% kwa inzet. Met penatlies winnen we altijd!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
De voorhoede van Ajax kan zich nu onderscheiden, met name Siggy. Door aanspeelbaar te zijn en de bal vast te houden kan hij het team rust geven. Ik zie er niks van terug..... Wisselen voor een snel spitsie en gokken op de counter dan maar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als eerste, wat speelde Ajax tot aan de rode kaart fantastisch. Eindelijk sttijd, veel druk, veel beweging en enkele mooie kansen. Iedereen zette druk alleen komen Sightorsson en De Sa weer behoorlijk tekort. Vooral op de flanken lagen mogelijkheden.
Maargoed, dan heb je ook nog een mislukte uit de baarmoedergerukte hoerenzwijn van een Van Boekel die de wedstrijd helemaal verneukt en waarschijnlijk zorgt dat Ajax uiteindelijk onderuit zal gaan. De penalty was in mijn optiek zo onterecht en de rode kaart was werkelijkheid schandalig. Een Beerens die de hele eerste helft al bezig is en maar wat graag gaat liggen.
AZ - Ajax is een topper met 2 voetballende ploegen, meneer fluit alles dood. Hoop niet op een verlenging met Twente a.s Zondag! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Is het rust ofzo? Ik geloof in alle sprookjes.... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Van welke scheids wel hahaha. De jaren daarvoor idd wel, dat klopt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oja, Leo oldenburger krijgt een stijve pik bij elke bal van AZ op de helft van Ajax, genieten dat hij doet. Vieze islamiethomo! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Duidelijk van Boekel verliest zijn licentie en Ajax gaat alsnog naar de finale |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 21:32 schreef Brandje het volgende:[..] Wederom lachwekkend want die van AZ steekt als eerste zijn arm uit. De eerste gele kaart van veltman moest naar Schone als je hem dan toch wil geveb. Van Rhijn krijgt geel terwijl ze beide trekken. De beste man snapt het spelletje niet en dat is jammer met als gevolg wedstrijd kapot. ach een paar jaar geleden speelde we ook met tien man tegen az en wonnen we de finale met penalty's hahahah Hij fluit die wedstrijd gewoon kapot.. |
|
|
|